چراغان پالاس استانبول

چراغان پالاس استانبول یک کاخ مربوط به زمان عثمانی است که تبدیل به یک هتل ۵ ستاره شده است.

به این مقاله امتیاز دهید

چراغان پالاس استانبول یک کاخ مربوط به زمان عثمانی است که تبدیل به یک هتل ۵ ستاره شده است.

چراغان پالاس استانبول دارای یک استخر با ‏نمایی به سوی بسفروس میباشد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد. ‏اتاق های هتل چراغان پالاس استانبول دارای دکوری لوکس و پنجره هایی از سقف تا کف می باشند. اتاق ها مجهز به تلویزیون و ‏ماهواره،مینی بار،صندوق امانات و بالکونی به سوی دریا یا باغ هستند. ‏رستوران ‏Laledan‏ صبحانه ای مفصل از ۲۵۰ مواد مختلف که ۸۰% آنها اورگانیک هستند برای میهمانان سرو می کند. رستورانها ‏در تمام طول روز نیز باز است و انواع غذاها را برای ناهار و شام تهیه می بیند. رستوران ‏Tugra‏ نیز هر شب شام به سبک ‏عثمانی سرو می کند و موسیقی زنده سنتی نیز دارد. میهمانان چراغان پالاس استانبول می توانند از امکانات اسپا نظیر حمام ترکی و ماساژ استفاده کنند. این هتل یک استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی ‏نیز دارد. علاقه مندان به ورزش می توانند تحت نظر مربی خصوصی در این سالن ورزش کنند. در تور استانبول می توانید از این هتل فوق العاده لاکچری استفاده کنید و لذت ببرید.

 

هتل میراژ پارک ریزورت

موقعیت چراغان پالاس استانبول

اتاق های هتل چراغان پالاس 

چراغان پالاس استانبول در مجموع دارای ۳۱۵ اتاق است که در ۲ ساختمان اصلی و فرعی قرار دارند.

اتاق ها به شرح زیر تقسیم شده‌اند:

۱۰۲ اتاق با چشم انداز پارک،۱۲۶ اتاق سوپریور با چشم انداز تنگه بسفر،۲۰ اتاق دلوکس با چشم انداز تنگه بسفر،۳۶ اتاق بزرگ دلوکس با چشم انداز تنگه بسفر،۲۰ سوئیت،۱۱ سوئیت پالاس که در تمامیه اتاق ها تلویزیون،تلفن،مبلمان،تخت راحت و بسیار زیبا،صندوق امانات،سیستم سرمایش و گرمایش،حمام،حوله و لوازم بهداشتی وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید و اقامت خوبی را تجربه کنید و همچنین برای مقایسه چراغان پالاس استانبول با دیگر هتل های این شهر به شما پیشنهاد می کنیم مقاله هتل رامادا مرتر شال و کلاه سفر را حتما بخوانید.

 

اتاق های چراغان پالاس استانبول

دسترسی های هتل

دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی درست در مقابل هتل امکان‌پذیر است. فرودگاه حدود ۱ ساعت تا چراغان پالاس استانبول فاصله دارد. هتل چراغان پالاس کمپینسکی تا مرکز شهر و میدان تقسیم ۲۰ دقیقه پیاده روری دارد. (۱۰ دقیقه با تاکسی) و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول می باشد با قیمت بسیار بالا که به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است و شما علاوه بر اینکه از این هتل بسیار زیبا لذت می برید به مناطق مختلف نیز دسترسی دارید.

 

نمایی از چراغان پالاس استانبول

آدرس

Çırağan Palace Kempinski Istanbul, Ciragan Caddesi ٣٢, ٣۴٣۴٩ Istanbul

 

لطفا جهت رزرو هتل چراغان پالاس و اطلاع از قیمت تور آن با ما در ارتباط باشید.

 

چراغان پالاس استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صبحانه
جکوزی
وای فای
شاتل روزانه
رستوران
کافی شاپ
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری کودک
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی