کاسا د ماریس مارماریس

هتل کاسا د ماریس مارماریس یکی از ۵ ستاره های جذاب در منطقه

به این مقاله امتیاز دهید

کاسا د ماریس مارماریس هتل ۵ ستاره و فقط چند قدم تا کنار دریا فاصله دارد

دارای استخر روباز ، ساحل اختصاصی و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، حمام اختصاصی و بالکن هستند. تمامی اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگهای زیبا دارند. برخی از اتاق ها در کاسا د ماریس مارماریس نمایی به سوی دریا دارند. این هتل چندین رستوران دارد که غذاهای سنتی ، بین المللی و دریایی سرو می کند. مرکز آبگرم و ماساژ هتل شامل حمام ترکی ، سونا و خدمات ماساژ می شود. میهمانان می توانند برای ورزش کردن از اتاق بدنسازی و خدمات ورزشی هتل استفاده کنند. برای کودکان نیز زمین بازی جداگانه موجود است. هتل کاسا د ماریس مارماریس در فاصله ای کمتر از ۳ کیلومتر از مرکز شهر مارماریس قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه دالامان ۱۰۰ کیلومتر است. پارکینگ هتل برای میهمانان رایگان می باشد. این هتل بر روی زمینی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع بنا شده است و از سال ۲۰۱۲ پذیرای مهمانان خود می‌باشد. هتل کاسا د ماریس مارماریس دارای ساحل سنگ ریزه ای اختصاصی است که در روبروی هتل قرار دارد. ایستگاه حمل و نقل عمومی در روبروی هتلکاسا د ماریس مارماریس قرار دارد و به وسیله آن می‌توانید به مرکز شهر بروید و از مراکز دیدنی دیدن کنید. سرویس دهی هتل به صورت ALL می‌باشد. از هتل های نزدیک به کاسا د ماریس می‌توان به هتل های HOTEL PARDIS CAPRICE BEACH MARMARIS ÖRSMARIS BOUTIQUE، MONTE HOTEL و GRAND YAZICI CLUB TURBAN اشاره کرد.

 

هتل کاسا د ماریس مارماریس

موقعیت کاسا د ماریس مارماریس

اتاق های کاسا د ماریس مارماریس

هتل کاسا د ماریس مارماریس در مجموع دارای ۱۸۹ اتاق میباشد که به شرح زیر اند:

۱۸۴ اتاق های استاندارد،۳ سوئیت،۲ اتاق ویژه معلولین اتاق ها شامل تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، تلوزیون، حمام با وان، سشوار، بالکن مینی بار و صندوق امانات (شارژ) می‌باشند. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می‌شود و حوله ها ۳ بار در هفته تعویض می‌شوند. اتاق های استاندارد و سوئیت ها چشم انداز دریا دارند و می توانید از داخل اتاق های خود نمای بی نظیری از دریا را ببینید و لذت ببرید همچنین از نظر رنگ آمیزی و نور پردازی نیز کاسا د ماریس یکی از زیبا ترین اتاق ها را به شما تحویل می دهد تا بتوانید اقامت به یاد ماندنی را تجربه کنید که ار این حیث بسیار خوب می باشد. در تور مارماریس کاسا د ماریس مارماریس بسیار زیبا را مد نظر قرار دهید

 

اتاق های کاسا د ماریس مارماریس

رستوران ها و کافه های د ماریس

رستوران MARIS که در آن صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار و شام سرو می‌شود. رستوران آلاکارته SARANDA که در آن غذاهای بین المللی سرو می‌شود. رستوران آلاکارته MOONLIGHT که در آن غذاهای دریایی سرو می‌شود. اسنک بار کنار استخر CARIA که می توانید در آن اسنک و نوشیدنی های غیر الکلی میل کنید. اسنک بار ساحلی PIER که می توانید در آن اسنک و پنکیک میل کنید. کافه  کنار استخر CARIA که می توانید در ساعات ۱۰.۰۰ – ۱۷.۰۰ به صرف نوشیدنی بپردازید. کافه ساحلی PIER که می توانید در ساعات ۱۰.۰۰ – ۲۴.۰۰ به صرف نوشیدنی بپردازید. کافه لابی PHYSKOS که در لابی هتل قرار دارد و می توانید در ساعات ۱۰.۰۰ – ۲۴.۰۰ به صرف نوشیدنی بپردازید.

 

رستوران کاسا د ماریس مارماریس

مناطق نزدیک به هتل کاسا د ماریس مارماریس 

آمفی تئاتر مارمیس( ۱۵۰۰ متر ). بازار روز پنج شنبه مارماریس (۱۷۰۰ متر ). قلعه مارماریس ( ۲۰۰۰ متر ). مجسمه آتاتورک ( ۲۱۰۰ متر ). فرودگاه دالامان ( ۵۰.۵ کیلومتر ) که تمامیه این مناطق زیبا را می توانید در تور مارماریس خود به صورت آپشنال تهیه کنید و از تک تک آن ها لذت ببرید ضمنا اگر به دنبال دیگر هتل های ما در مارماریس هستید حتما مقاله هتل سنتیدو اورکا را مطالعه کنید تا با خدمات این هتل نیز آشنا شوید.

 

استخر کاسا د ماریس مارماریس

کاسا د ماریس مارماریس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سر پوشیده
سونا
ماساژ
بیلیارد
ساحل اختصاصی
اتاق بازی
نگهداری کودک
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای