کرومار دلوکس کوش آداسی

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی هتلی ۵ ستاره و ساحلی در منطقه اژه

به این مقاله امتیاز دهید

کرومار دلوکس کوش آداسی ۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد، با چشم اندازی خارق العاده از جزیره کبوتر 

کورومار دلوکس کوش آداسی یک هتل ۵ ستاره است که بالای یک صخره رو به دریای اژه قرار گرفته است. کرومار دلوکس کوش آداسی ۲ ساحل اختصاصی ، ۲ استخر و امکانات اسپا دارد. اتاق های هتل کرومار دلوکس کوش آداسی به سوی بالکن هایی که به زیبایی دکور شده اند باز می شوند و از آنجا چشم اندازی زیبا از دریا نمایان است، هر یک از اتاق ها دارای تلویزیون و ماهواره ،محوطه جدا برای نشستن و حمام اختصاصی مجهز به دوش یا وان هستند. میهمانان هتل می توانند انواع غذاهای بین المللی و ترکی را در رستوران هتل میل کنند. رستوران هتل یک تراس و فضای باز دارد که میتوانید هنگام خوردن غذا از تماشای دریا لذت ببرید. فضای داخلی رستوران نیز بسیار آرام و دلباز است. از امکانات هتل می توان به زمین تنیس ، باشگاه ورزشی ، حمام ترکی ، جکوزی و خدمات ماساژ اشاره کرد. زمین بازی برای کودکان نیز وجود دارد و اینترنت Wi-Fi بصورت رایگان در سراسر هتل در دسترس است. هتل کورومار پدر نزدیکی روستای سنتی کوی و سازه های باستانی هلنیستیک در پیگالا قرار دارد که هر دوی اینها ۲۰ دقیقه از هتل فاصله دارند، پارکینگ هتل اختصاصی و رایگان است. فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ۴۶.۷ کیلومتر از این هتل کرومار دلوکس کوش آداسی فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی ساموس تا هتل کرومار دلوکس کوش آداسی ۳۷.۹ کیلومتر است.

 

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی

موقعیت هتل کرومار دلوکس کوش آداسی

خدمات کرومار دلوکس

پذیرش ۲۴ ساعته هتل، خدماتی چون راهنمای تور و بلیط را به مهمانان ارائه داده و شما می توانید از انبار چمدان موجود در اینجا هم بهره ببرید. اگر نیاز به صرافی داشتید، نگران نباشید؛ چراکه در هتل کرومار دلوکس کوش آداسی می توانید تبدیل ارز را هم انجام دهید. اینترنت وای فای در تمام محوطه های هتل چه محوطه های عمومی و چه خصوصی پوشش خوبی دارد و استفاده از آن برای شما رایگان می باشد، البته این هتل برای رفاه هرچه بیشتر شما،اینترنت بی سیم رایگان هم در اتاق ها و محوطه های عمومی فراهم کرده است. در هتل امکان اجاره ماشین وجود دارد و پارکینگ آن هم رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی است. بخش نظافتی هتل شامل اتوشویی و اتوکشی است و خدمات نگهداری از کودکان نیز با هزینه مجزایی انجام می گیرد. امکانات سفرهای کاری شامل کافی نت، اتاق ها کنفرانس و مرکز برگزاری همایش است. آسانسور، راهنمای گردشگری، فروشگاه های مختلف، خدمات VIP و مغازه سوغاتی از دیگر امکانات هتل هستند. مهمانان کم توان می توانند با توجه به خدماتی که برای آن ها فراهم شده،اقامت راحتی را در هتل کرومار دلوکس کوش آداسی داشته باشند. ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری نیز با هزینه جداگانه ای انجام می گیرد. کارکنان هتل کرومار دلوکس کوش آداسی به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد در تور کوش آداسی حتما هتل کرومار دلوکس کوش آداسی را مد نظر قرار دهید

 

خدمات کرومار دلوکس کوش آداسی

رستوران های هتل کرومار

رستوران مانزارا (Manzara):این رستوران غذاهای متنوعی دارد و غذاها را به صورت منویی در اختیار شما خواهد گذاشت. رستوران اورینت (Orient):ظرفیت این رستوران ۴۵۰ نفر است و غذاهای گوناگونی دارد. رستوران سدیر (Sedir): اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، در طول اقامتتان حتما از این رستوران استفاده کنید.

 

رستوران کرومار دلوکس کوش آداسی

اتاق های هتل کرومار دلوکس کوش آداسی

اتاق دبل با دید دریا: این اتاق ها ۲۱ متری هستند که یک تخت دونفره در آن ها وجود دارد. اتاق دبل یا تویین: مساحت این اتاق ها ۲۱ متر مربع است که در آن ها یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره موجود است. اتاق سینگل: فضای ۲۱ متری این اتاق ها با یک تخت دونفره تک‌نفره پر شده است. سوئیت اکسکیوتیو: مساحت آن ها ۶۵ متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ دارند. اتاق تریپل با دید دریا: این اتاق ها ۲۱ متر مربع هستند که سه تخت تک‌نفره دارند. اتاق پریمیر: فضای این اتاق ها ۲۱ متر مربع است و سه تخت تک‌نفره دارد. شما مسافران گرامی می توانید برای دیدن دیگر هتل های کوش آداسی با ما همراه باشید و پیشنهاد ما به شما دیدن هتل فانتاسیا دلوکس می باشد تا به انتخاب شما کمک کند.

 

اتاق های کرومار دلوکس کوش آداسی

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی

بازار بزرگ کوش آداسی: ۳ کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد که اگر با تاکسی بروید ۱۵ دقیقه و پیاده ۳۶ دقیقه بعد خواهید رسید. قلعه کوش آداسی: ۳ کیلومتر تا شما فاصله دارد که ۱۲ دقیقه ای توسط تاکسی به آنجا می رسید. پارک آبی آکوا آدالند: تا شما ۳٫۶ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را ۱۱ دقیقه ای خواهد رساند. باشگاه ساحلی جاده: ۷ کیلومتر فاصله آن تا هتل است که تاکسی شما را بعد از ۱۵ دقیقه می رساند. آکوا فانتزی آکواپارک: تا شما ۴ کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را بعد از ۱۵ دقیقه به آنجا می رساند. ترمینال اتوبوس کوش آداسی:۱ کیلومتر از شما دورتر است که با ۱۵ دقیقه تاکسی سواری به آنجا می رسید. ساحل بانوان  ۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید ۱۶ دقیقه در راه خواهید بود. از هتل کرومار دلوکس کوش آداسی به خیلی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی می توانید به راحتی برید

 

استخر کرومار دلوکس کوش آداسی

سوالات متداول

سوال ۱:آیا هتل کرومار ساحلی می باشد و ساحل اختصاصی دارد؟

جواب ۱:بله این هتل بسیار زیبا و مجلل ساحلی بوده و ساحل اختصاصی فوق العاده ایی دارد

سوال ۲:فاصله هتل کرومار تا فرودگاه عدنان چقدر است؟

جواب ۲:فاصله هتل تا فرودگاه ۸۳ کیلومتر در حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه می باشد

سوال ۳:آیا هتل خدمات رنت ماشین یا موتور سیکلت هم دارد؟

جواب ۳:بله در صورت داشتن گواهینامه معتبر می توانید از هتل کرومار هم ماشین هم موتور را رنت کنید

کرومار دلوکس کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
تنیس
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای