گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول یکی از هتل های ریبای استانبول

به این مقاله امتیاز دهید

گرند حیات استانبول  هتلی ۵ ستاره و در منطقه تکسیم واقع شده است 

هتل لوکس گرند حیات استانبول دقیقا در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و با میدان تقسیم فاصله ی اندکی دارد. مرکز همایش ها و نمایشگاه ها نیز در همینجا مستقر شده است. استخر فضای باز، سالن ورزش و یک اتاق همایش بسیار مدرن و مجهز ازجمله امکانات هتل می باشند. گرند حیات استانبول اتاق های لوکسی دارد که با رنگ های ملایمی تزئین شده اند. تمام اتاق ها شامل یک اتاق نشیمن مبله شده، تلویزیون ال سی دی و اتاق کار می باشند. حمام های فوق العاده راحتی هم دارد که در آنها یک وان و دوش تعبیه شده است. رستوران و کافه ی میزانین انواع غذاهای بین المللی و نیز غذاهای سنتی ترکیه ای را به شیوه ای ماهرانه طبخ و بصورت بوفه و سفارشی سرو می کند. کافه و رستوران لیبرالی نیز مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها را ارائه می دهد. کافه گابیزو هم غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه ای دارد که نباید از دست بدهید. مرکز تندرستی گیا با امکانات مدرنی برای استراحت تجهیز شده و حمام ترکی هم دارد. یک زمین تنیس کوچک هم در زمین هتل وجود دارد. گرند حیات استانبول مجلل است و برای سفرهایی به منظور استراحت و ماه عسل نیز بسیای پیشنهاد می شود.

 

هتل گرند حیات استانبول

موقعیت گرند حیات استانبول

اتاق های گرند حیات

در هتل گرند حیات استانبول ۳۶۰ اتاق (۲۴ سوییت) وجود دارند که با فضای مدرن و تهویه مطبوع برایتان آماده شده اند، این اتاق ها دارای وای فای هستند که شما می توانید زمانی که می خواهید عکس هایتان را به خانواده و یا آشناهایتان بفرستید، راحت باشید!. دکوراسیون اتاق های مجلل هتل گرند حیات استانبول با رنگ های روشن تزیین شده اند که به فضا حس بسیار خوبی را ارائه می دهد، همه اتاق ها دارای بخش نشیمن هستند که می توانید در آن جا با همسفرتان چای بنوشید و کمی استراحت کنید. همچنین تلویزیون صفحه تخت با شبکه های بین المللی برایتان فراهم شده تا بتوانید زمان هایی که در اتاق هستید خود را سرگرم سازید. حمام اتاق های این هتل از سنگ مرمر پوشیده شده که یک وان و دوش جداگانه برایتان فراهم کرده است. اکثر اتاق های تخت های دو نفره دارند و در صورتی که سه نفر هستید امکان اضافه کردن یکی تخت را نیز برایتان فراهم کرده اند. در تور استانبول گرند حیات استانبول گزینه خیلی خوبی می باشد.

 

اتاق های گرند حیات استانبول

استخر هتل

اگر در فصل مناسب به گرند حیات استانبول بروید، استخر روباز آن فضای بسیار خوبی برای به دست آوردن آرامش دارد، می توانید بعد از چند ساعتی گشت و گذار و یا خرید در استانبول،زمانی که می خواهید استراحت کنید به هتل بازگردید، کمی در استخر شنا کنید و در یکی از تخت های کنار استخر از آفتاب بهره ببرید. اگر با کودکانتان به استانبول سفر می کنید، خیالتان راحت باشد! استخر کودکی در هتل گرند حیات استانبول وجود دارد که آن ها می توانند کلی خوش بگذرانند و با خود خاطره خوبی به خانه ببرند. در کنار استخر کافه رستوران گزبو (Gazebo) می تواند به شما مژده یک نوشیدنی یا ناهار خوشمزه را بدهد،همچنین می توانید مقاله هتل ویندهام گرند استانبول را نیز مطالعه کنید و بعد از آن نسبت به رزرو هتل خود اقدام کنید.

 

استخر سر باز گرند حیات استانبول

فاصله هتل با مراکز معروف

مرکز فرهنگی آتاتورک: ۰٫۵ کیلومتر. میدان تکسیم: ۰٫۵ کیلومتر. خیابان استقلال: ۰٫۷ کیلومتر. برج گالاتا: ۲٫۱ کیلومتر. مرکز خرید جواهر استانبول: ۲٫۵ کیلومتر. پل گالاتا: ۲٫۶ کیلومتر. بازار ادویه: ۳٫۱ کیلومتر. مسجد سلیمانیه: ۳٫۴ کیلومتر. ایا صوفیه: ۳٫۷ کیلومتر. بازار بزرگ: ۳٫۸ کیلومتر. پل بسفر: ۳٫۸ کیلومتر. مسجد آبی: ۴٫۱ کیلومتر. مرکز خرید ایستینیه پارک: ۸٫۶ کیلومتر

گرند حیات استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
خشکشویی
استخر روباز
استخر ویژه کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
سونا بخار
ماساژ
حمام ترکی
تهویه مطبوع
اتاق با عایق صدا
بالکن آفتاب گیر
صبحانه در اتاق
رستوران
صبحانه
وای فای