گرند هتل دپرا استانبول

گرند هتل دپرا استانبول یک هتل ارزان قیمت و خوب برای مسافران تور استانبول

به این مقاله امتیاز دهید

گرند هتل دپرا استانبول هتلی ۴ ستاره در منطقه بیوغلو می باشد

گرند هتل دپرا استانبول دارای استخر سرپوشیده و مرکز اسپا همراه با سونا و حمام ترکی می باشد. گرند هتل د پرا در منطقه بیوغلو قرار دارد و ‏فاصله آن تا خیابان معروف استقلال فقط چند قدم می باشد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس می ‏باشد. اتاق ها و سوییت های این هتل دارای تهویه کننده هوا و محوطه برای نشستن می باشد،تمامی اتاق ها مینی بار ، تلویزیون و ‏ماهواره دارند و حمام اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی،سشوار و دوش می باشد،‏ رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد و خدمات ماساژ به درخواست میهمانان با هزینه جداگانه انجام می گیرد. اتاق ‏کنفرانس و ملاقات نیز با ظرفیت ۷۰ نفر وجود دارد. ‏این هتل تا کلیسای سنت آنتوان ۱۰۰ متر و تا برج گالاتا ۸۰۰ متر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۴ ‏کیلومتر می باشد. مترو سیشانه نیز در ۲۰۰ کیلومتری این هتل قرار دارد. ‏منطقه بیوغلو برای افرادی که علاقه به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن دارند گزینه مناسبی می باشد.‏ هتل گرند هتل دپرا استانبول در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است.

 

گرند هتل دپرا

موقعیت گرند هتل دپرا استانبول

اتاق های گرند هتل دپرا 

گرند هتل دپرا استانبول در مجموع ۸۴ اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

اتاق های استاندارد،سوئیت های خانوادگی،در هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره علاوه بر امکانات خاص،امکانات مشابهی نظیر تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا،سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی،چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و … برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول ارائه شده اند. برای رزرو هتل گرند دپرا در تور استانبول با شال و کلاه سفر تماس حاصل فرمایید.

 

اتاق های گرند هتل دپرا استانبول

فاصله تا جاذبه های گردشگری

موزه باستان شناسی استانبول  ۴ کیلومتر فاصله دارد. فاصله گرند هتل دپرا استانبول تا یدیکوله ۱۰ کیلومتر می باشد. تا برج دختر ۴ کیلومتر فاصله دارد. گرند هتل دپرا استانبول به دلیل مرکزیت به بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول نزدیک می باشد. لازم به ذکر است اگر می خواهید دیگر هتل های استانبول را ببینید و اطلاعات مفیدی درباره آنها کسب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل ددمان استانبول را مطالعه کنید.

 

کافه گرند هتل دپرا استانبول

گرند هتل دپرا استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
آسانسور
خشکشویی
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
صبحانه
وای فای