گرند هتل قونیه

گرند هتل قونیه یکی از بهترین ۵ ستاره های این شهر شعر و عرفان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

گرند هتل قونیه ۵ ستاره به مساحتی بالغ بر ۱۰۰،۰۰۰ مترمربع بنا شده و امکانات خاصی را به مهمانان ارائه میدهد. 

گرند هتل قونیه در یک منطقه سرزنده واقع شده است و خیابان های پر جنب و جوشی آن را احاطه کرده اند. این هتل ۲۷۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به سرویس اتاق، استخر سرپوشیده، استخر رو باز،سالن ورزشی، اسپا، ماساژ، خدمات اتاق VIP، سوییت ماه عسل، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای،مینی‌بار و سرویس بهداشتی اختصاصی با سشوار هستند. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای ترکی سرو می‌شود. مهمانان می توانند در سالن ورزشی خود را سرگرم کنند و یا پس از گشت و گذار در شهر از خدمات ماساژ و یا  آبگرم لذت ببرند. همچنین سالن بیلیارد، اسکواش و حمام ترکی نیز پاسخگوی نیازهای مهمانان هستند. همچنین یک مجتمع خرید نیز در هتل وجود دارد و مهمانان میتوانند از یک مرکز سرگرمی نیز که در هتل وجود دارد به خرید و سرگرمی بپردازند و مهمانان گرند هتل قونیه می توانند در صورت تمایل از خدمات ترانسفر هتل به فرودگاه و بالعکس بهره ببرند.

 

گرند هتل

موقعیت گرند هتل قونیه

اتاق های گرند

هتل اتاقهایی با دکوراسیون مدرن به تمامیه مسافران خود ارائه می دهد در گرند هتل در مجموع ۲۷۸ اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های گرند هتل دکوراسیون مدرنی دارند. همه اتاق های گرند هتل قونیه دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و با امکاناتی نظیر تلویزیون با کانال های ماهواره ای و یک مینی بار تجهیز شده اند. هر کدام از اتاق های گرند هتل قونیه دارای یک حمام شخصی نیز هستند که در آن ها امکاناتی نظیر دمپایی، سشوار و وسایل بهداشتی رایگان تعبیه شده است.در ضمن شما مسافران گرامی می توانید برای مقایسه هتل ها مقاله هتل قردان گلد قونیه را نیز مطالعه کنید تا از امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های گرند هتل قونیه

رستوران و کافی شاپ هتل گرند

این هتل زیبا دارای چند رستوران ، بار و کافی شاپ می باشد که به مسافران خدمات خوبی ارائه میکند مسافران در حین میل کردن غذاهای لذیذ در رستوران هتل،می توانند از منظره های پانورامیک شهر لذت ببرند. هتل دارای یک نوار برای نوشیدنی های مختلف و یک باشگاه منحصر به فرد دیسکو است. در تور قونیه این هتل انتخابی بینظر برای مسافران می باشد.

 

رستوران گرند هتل قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک گرند

گرند هتل در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. پارک بوسنا هرسک به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده روی با گرند هتل فاصله دارد. دانشگاه سلچوک نیز به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی با گرند هتل ۷۷ فاصله دارد. ضمنا پارک آبی آکوا قونیه ۵.۷ کیلومتر، باغ پروانه قونیه ۱۰.۵ کیلومتر،مرکز خرید کنت پلازا قونیه ۱۲.۶ کیلومتر، برج سلجوق قونیه ۱۵.۳ کیلومتر،موزه مدرسه کاراتای ۱۶.۲ کیلومتر، مرکز خرید افرا ۱۶.۶ کیلومتر، موزه مدرسه اینچه ۱۶.۶ کیلومتر،مسجد و مقبره شمس تبریزی ۱۶.۶ کیلومتر، مسجد ایپلیکچی ۱۷ کیلومتر و موزه مولانا ۱۷.۱ کیلومتر با گرند هتل قونیه فاصله دارند. فرودگاه قونیه نیز در فاصله ۱۰ کیلومتری هتل واقع شده است

گرند هتل قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
اینترنت بی سیم
پارکینگ
خشکشویی
خدمات لابی
جکوزی
ماساژ
آسانسور
روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
سالن بدنسازی
خدمات خانه‌داری
سونا
رستوران
حمام ترک
استخر سر پوشیده
اسکواش
کافی شاپ