تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ با خدمات لوکس را با ما همراه باشید

تور آنتالیا خرداد 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
خدمات تور:

پرواز رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،اقامت با صبحانه،نهار،شام،نوشیدنی،لیدر،بیمه

به این مقاله امتیاز دهید

تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ و اطلاعاتی درباره آن که قبل از رفتن به تور آنتالیا بد نیست که بدانید

از بین تمامی مناطق مسکونی، آثار باستانی، سواحل و دره ها امکان ندارد که شما در آنتالیا خسته شوید. آنتالیا شهر ساحلی در پای رشته کوه های تاروس،یکی از مشهورترین شهرهای ترکیه برای جذب گردشگر محسوب میشود. آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابانهای کم عرض به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده. اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید بهتر است به آنتالیا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا می باشد. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز خرید و پاساژهای بزرگ همگی خود نمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند و قیمت تور آنتالیا به نسبت مقرون به صرفه تر از دیگر مقاصد گردشگری است.

موقعیت تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

چرا سفر به آنتالیا را انتخاب کنیم

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است که در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ به آن می پردازیم. مجاورت آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر زیبای طبیعی و نیز جاذبه های این شهر،آنتالیا را به شهری فوق العاده و شگفت آور برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این شهر ، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. به علاوه وجود آثار باستانی بسیار زیاد و نیز مکان های تاریخی در این شهر،باعث شده تا علاقمندان به تاریخ و اماکن باستانی نیز جذب آنتالیا شوند و با تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ سفر کنند تا در کنار جاذبه های توریستی بسیار خوب آنتالیا قیمت تور آنتالیا خود را نیز بسیار پایین بیاورند و سفر خوبی را تجربه کنند لازم به ذکر است اگر برای اوایل تابستان مثلا فصل تیر برنامه سفر به آنتالیا را دارید حتما با ما همراه باشید در تور آنتالیا تیر ۱۴۰۲ تا بتوانید از آفرهای این فصل بسیار عالی دیدن کنید و خرید به صرفه ایی را تجربه کنید.

تورهای لحظه آخری آنتالیا یا آفر تور آنتالیا

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ هستند،به میزان معین و تعریف شده ای بلیت برای فروش دارند،اما به دلایلی وقتی این بلیت ها تا زمان نزدیک شدن به پرواز فروش نرود این شرکت ها قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود و اینجاست که مسافران قیمت تور آنتالیا را بسیار پایین پرداخت میکنند. مسافران زیادی از این امر با خبر شده اند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بروند تا هزینه کمتری را متقبل شوند. تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ دقیقه ۹۰ مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن،سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. چنانچه شما تور دقیقه آخری آنتالیا را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید که به آن آفر تور آنتالیا نیز می گویند چنانچه شما هم دوست دارید از آفر تور آنتالیا و قیمت ارزان آن با خبر شوید پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید در تور آنتالیا بهار ۱۴۰۳ تا از قیمت تور آنتالیا در بهار و آفر های آن با خبر شوید و بتوانید با کمترین هزینه به سفر بروید.

تور زمینی آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد سفر مخصوصا برای ایرانیان می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از ایران با تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ به آنتالیا سفر می کنند و این شهر متقاضیان زیادی در ایران دارد. سفر به آنتالیا به صورت هوایی میان مردم باب شده  است و تور زمینی آن هم برای آنتالیا، دور از ذهن می باشد. ولی تور های زمینی برای این شهر ساحلی نیز برگزار می شود. این تور ها به علت قیمت مناسب و یک سفر گروهی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. البته این تور خیلی محدود می باشد و هر آژانسی، تور زمینی آنتالیا ارزان را ارائه نمی دهند و اما تور زمینی آنتالیا، در شال و کلاه سفر برای شما مسافران گرامی می توانید یک سفر هیجان انگیز را رقم بزنید.

بهترین زمان سفر برای مسافران

در بهار و نیز درحالی که دیگر قسمت های اروپا همچنان درگیر باد و باران هستند، در آنتالیا هوا آهسته در حال گرم شدن می باشد و این امر باعث می شود که تبدیل به شهری ایده آل جهت سفرهای تابستانی شما بشود. در آب و هوای گرم و مطلوب، می توانید در سواحل شنی و بسیار جذاب و زیبا قدم بزنید،غذاهای محلی و لذیذ این منطقه را امتحان کنید، در آفتاب گرم و عالی آن،آفتاب بگیرید و نیز در فستیوال های متنوع و بسیار شاد شرکت نمایید. بهار و اوایل تابستان آب و هوای آنتالیا در بهترین وضعیت خود می باشد،دمای هوا ملایم می باشد که به گرمی می زند، و بیشتر اوقات آفتابی است. هوا در ماه اردیبهشت کاملاً آفتابی و گرم می باشد و رطوبت آن دیگر همیشگی نیست و گاهی رطوبت دارد. ماه خرداد نیز از دیگر ماه های بسیار مناسب از نظر آب و هوایی است که می توانید به این منطقه سفر کنید. خرداد که تمام می شود، در ماه های تیر و مرداد هوا به شدت گرم شده است و آب دریا نیز بسیار گرم می باشد،رطوبت هوا هم بسیار زیاد است، میانگین دمای هوا به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد. بهترین زمان در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ را از شال و کلاه سفر بخواهید همچنین اگر برای تابستان می خواهید سفری خاطره انگیز را تجربه کنید می توانید برای قیمت های تابستانی به تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۲ سر بزنید تا بهترین کیفیت و ارزانترین را داشته باشید.

 

بهترین زمان سفر برای مسافران

 آب و هوا در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

آنتالیا به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه آب و هوایی گرم،تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل دارد و بنابراین مسافران و گردشگران تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ و لحظه آخری باید از وضعیت آب و هوای زمستانی این منطقه آگاهی کافی داشته باشند. آنتالیا از ماه های فروردین تا آبان برای شنا و ورزش های آبی مناسب است و بسیار مناسب مسافران تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ می باشد. اگر باران را دوست دارید و از راه رفتن در زیر باران لذت می برید می توانید در ماه فروردین و اردیبهشت به آنتالیا سفر کنید و از رنگین کمان هایی که بعد از ظهر روزهای بارانی ایجاد می شود لذت ببرید. طبیعت آنتالیا در فصل بهار بسیار زیباست.

 

 آب و هوا در تور آنتالیا خرداد 1403

برترین مکان های دیدنی آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای پر رفت و آمد و محبوب و نیز بزرگ ترکیه در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ به شمار می رود که هرسال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شهر آنتالیا، میان ایرانیان نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. آنتالیا یک شهر باستانی با تاریخ غنی است و در عین حال بسیار مدرن و شیک می باشد. این شهر مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. آنتالیا دارای بناهای تاریخی بسیاری است که البته با وجود فراوانی ولیکن با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان بازدید از همه آنها برای شما فراهم می باشد. اگرچه این شهر تاریخی، خرابه های زیادی از قدیم دارد،ولیکن با این وجود تمامی جاذبه های گردشگری آنتالیا، تاریخی نیستند. چند نمونه از جاذبه های گردشگری آنتالیا را که نباید آنها را از دست بدهید را برایتان نام می بریم موزه باستان شناسی آنتالیا، خانه و موزه آتاتورک، آبشار دودن،ترمسوس،کالیچی،موزه اسباب بازی آنتالیا،ساحل تفریحی کالیچی آنتالیا،آکواریوم آنتالیا،باغ وحش آنتالیا،غار کارائین،پارک یاووز اوزجان دنیز،شهر باستانی پرگه آنتالیا، دروازه هادریان برج ساعت آنتالیا،مسجد تکلی مهمت پاشا و بسیار ی دیگر از جاذبه های آن که تا با چشم خود نبینید شاید باورشان برایتان سخت باشد که حتی چنین مناطقی وجود داشته باشد پس پیشنهاد می کنیم حتما در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به تعدادی از آن ها سر بزنید و سفر خود را هیجان انگیز تر کنید. 

 

برترین مکان های دیدنی آنتالیا

نحوه رزرو تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

برای اینکه بتوانید همسفر ما در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ باشید و قیمت تور آنتالیا در خرداد ماه را بسیار پایین تهیه کنید در اولین فرصت با شماره تماس های زیر در تماس باشید و با مارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید تا بتوانید با یک مشاوره درست بهترین هتل و خدمات را با قیمت بسیار پایین تور آنتالیا تهیه کنید برای خرید تور آنتالیا نیازی به مدارک خاصی نیست و فقط پاسپورت با ۷ ماه اعتبار لازم میباشد و بعد از عقد قرارداد و مشاهده آن توسط شما و پرداخت مبلغ مدارک خود را تحویل خواهید گرفت و این فرایند چیزی در حدود ۲۰ دقیقه از وقت شما را بیشتر نخواهد گرفت پس تا دیر نشده برای رزرو تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ با یهترین قیمت با ما در تماس باشید.

انتخاب هتل در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

دوستان و مسافران محترم همانطور که می دانید کشور ترکیه و شهر آنتالیا به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی و ساحلی بودن آن جزء مناطق بین المللی گردشگری می باشد پس از همین رو برای تقاضای بیش از حد مسافران به اقامت در آنتالیا  هتل های مختلفی اعم از سه ستاره تا هتل های لوکس پنج ستاره هر ساله در آنتالیا افتتاح می شود و به مسافران محترم خدمات ارائه می دهند،پس حتما برای اینکه تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود را خریداری کنید باید از کیفیت،قیمت ها و سال ساخت هتل ها اطلاعات کافی داشته باشید به همین خاطر شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر این اطلاعات را برای شما قرار خواهد داد تا بتوانید بهترین تصمیم را در رزرو و خرید تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود بگیرید.

هتل های ۳ ستاره در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

هتل های ۳ ستاره آنتالیا برای کسانی که بیشتر وقت خود را خارج از هتل سپری می کنند و به دنبال قیمت مناسب برای تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود می باشند بسیار مناسب بوده و از طرفداران خاصی نیز برخوردار می باشد،چون مبنای ستاره دادن به هتل ها در آنتالیا و کشور ترکیه با دیگر کشورها متفاوت می باشد و سطح کیفی زیاد خوبی نمی توانند به مسافران ارائه دهند و اکثرا هتل های کوچک با خدماتی بسیار ضعیف می باشند و سرویس غذایی این هتل ها نیز از منوی خوبی برخوردار نیست و بشتر غداهای آن را سبزیجات تشکیل می دهند اما تا حدودی می توانند نیازهای مسافران خود را برآورده کنند که از این هتل ها می توان به هتل ۳ ستاره آگون و هتل ۳ ستاره لارا پالاس اشاره کرد که شما عزیزان می توانید با انتخاب این هتل ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و به اصطلاح هتل اقتصادی مد نظر خود را انتخاب کنید و در هزینه تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود بسیار صرفه جویی کنید.

هتل های ۴ ستاره در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

هتل های ۴ ستاره در آنتالیا نیز از استانداردهای بالایی برخوردار نیستند ولی مسافران می توانند با اندکی هزینه بیشتر برای تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود این هتل ها را رزرو کنند که به اصطلاح هتل های ۴ ستاره مرز بین معمولی با خوب می باشد که بسیاری از مسافران ترجیح می دهند برای تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود به دنبال هتل های ۴ ستاره بروند که در شهر آنتالیا نیز این هتل ها کم نیست و می توانید از بین این هتل ها موردی که مد نظر هست را رزرو کنید،اسامیه بعضی از این هتل ها به این صورت می باشد که هتل ۴ ستاره لارا هادریانوس،هتل ۴ ستاره کلاب فالکون،هتل ۴ ستاره بلکون،هتل ۴ ستاره نظر بیچ که از امکانات نسبتا خوبی برخوردار می باشند و می توانید یکی از این هتل ها را در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود انتخاب کنید و لذت ببرید که این هتل ها از امکانات بهتری نسبت به ۳ ستاره برخوردار هستند و منوی غذایی بهتری را به مسافران خود ارائه می دهند.

هتل های ۵ ستاره در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

هتل های ۵ ستاره آنتالیا و لذت یک سفر فوق العاده که برای مسافران لاکچری در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ فراهم است و مسافران می توانند برای تعطیلات خود،جلسات کاری،ماه عسل به یاد ماندنی و رویایی از این هتل ها استفاده کنند زیرا این دسته از هتل ها به دنبال رضایت ۱۰۰% مسافران خود می باشند و امکانات بی نظیری را برای مسافران خود فراهم می کنند که از این امکانات می توان به لوازم لوکس و جکوزی در اتاق نیز نام برد که از اسامیه بعضی از این هتل ها می توان به هتل ۵ ستاره تایتانیک لارا،هتل ۵ ستاره تایتانیک بلک،هتل ۵ستاره ریکسوس سان گیت،هتل ۵ستاره ریکسوس پریمیوم،هتل ۵ستاره میراکل و هتل ۵ ستاره مردان پالاس اشاره کرد که اگر شما هم از این دسته از مسافران لاکچری هستید می توانید هتل ۵ ستاره را در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود تهیه کنید و یک تعطیلات رویایی را برا خود فراهم کنید البته ناگفته نماند که بیشتر مسافران برای سفر و تهیه تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ هتل های ۵ ستاره انتخاب می کنند چون در آنتالیا فقط هتل خیلی مهم بوده و اگر شما هتل خوبی را انتخاب کنید می توانید از برنامه های شبانه بسیار عالی،غذاهای واقعا عالی و تفریحاتی مانند استخر،سونا،جکوزی و بی نهایت امکانات دیگر استفاده کنید و از آن لذت ببرید که پیشنهاد تیم تخصصی آنتالیای شال و کلاه سفر هم هتل های ۵ ستاره در آنتالیا را پیشنهاد می کند پس برای سفر به این شهر بسیار زیبا حتما از هتل های ۵ ستاره استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

برای اینکه بخواهیم بیشتر با منطقه آنتالیا آشنا شویم در اینجا قصد داریم تا شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری آشنا کنیم تا در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ بتوانید از تعدادی از آن ها بازدید کنید پس تا انتها همراه تیم شال و کلاه سفر باشید.

بازدید از مجموعه آبشارهای دودن در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

آبشارهای دودن مجموعه ای از دو آبشار دلربا و معروف هستند که با فاصله ۸ کیلومتری از هم قرار گرفته اند و در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ آنها را می بینید. منشا این آبشارها رودخانه ای به همین نام است که در نهایت به آبشارهای دودن می رسد و خود به دریای مدیترانه می ریزد.

آبشار بالایی

در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ محدوده شهر آنتالیا قرار دارد و ارتفاع و عرض آن به ترتیب ۱۵ و ۲۰ متر است. این آبشار فاصله‌ای ۱۴ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا دارد. در اطراف رستوران ها و کافه هایی می بینیم که برای گذرانِ چند ساعت به یادماندنی در طبیعت، بسیار مناسبند.

 آبشار پایینی 

که اگر بخواهیم به آن برسیم، باید پا به دل طبیعت گذاشته و دنباله رودخانه دودن را بگیریم. به این ترتیب از میان غارهای جذاب، گیاهان بی نظیر و جانواران دوست داشتنی خواهیم گذشت. در نهایت در نزدیکی ساحل لارا، به آبشار بخش پایینی می رسیم. این بار آبشاری زیبا می بینیم که ارتفاعی در حدود ۴۰ متر دارد و با غرش و شکوهی بی نظیر وارد دریای مدیترانه می شود.

 

بازدید از مجموعه آبشارهای دودن در تور آنتالیا خرداد 1403

بازدید از منطقه کاله ایچی در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ که توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود بکشاند کاله ایچی نام دارد. کاله ایچی به شهر قدیمی آنتالیا نیز شهرت دارد و بعضی ها آن را شهر قدیمی می نامند. یک شهر کوچک بومی و کاملا سنتی می باشد که با دیوارهای بسیار بلند قدیمی،با معماری رومی که در امتداد خط ساحلی کشیده شده اند محاصره شده است. در اصل این دیوارها با هدف محافظت از شهر توسط رومی ها ساخته شده است. کاله ایچی  شهری است که پادشاهی ها و سلطنت های بسیاری را تجربه کرده است. به همین دلیل ورود به این شهر زیبا در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ به منزله سفر در تاریخ است و شما با پای گذاشتن به این کنطقه کاله ایچی به دوران باستان می روید و حس و حال بسیار خوبی دارد در ضمن می توانید با عکس های یادگاری بسیار خوبی این منطقه را ترک کنید که شاید تا سالایان سال همچین لوکیشنی برای عکاسی و فیلمبرداری پیدا نکنید پس از این رو حتما به این جاذبه گردشگری بسیار زیبا سر بزنید و از آن لذت ببرید.

 

بازدید از منطقه کاله ایچی در تور آنتالیا خرداد 1403

بازدید از موزه اسباب بازی در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

یکی از مهم ترین دیدنی های آنتالیا، در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ موزه های این شهر است ،و این موزه یکی از این موزه های زیباست. موزه اسباب بازی آنتالیا حس نوستالژی را در کوچک و بزرگ زنده می کند. اسباب بازی های خاطره انگیز است که توسط شهرداری آنتالیا جمع آوری شده و در معرض نمایش گذاشته شده است. بعضی از این اسباب بازی ها و عروسک های از مزایده های عتیقه خریداری شده اند. موزه در سال ۲۰۱۱ و در کالجی مارینا افتتاح شده است. در آن تعداد زیادی از وسایل خاطره انگیز به نمایش گذاشته شده است. در این موزه علاوه بر وسایل بازی خارجی ، بازی های تولید ترکیه نیز به چشم می خورند که برای کوکان شما و حتی برای خود شما مسافران گرامی واقعا جذاب و دیدنی می باشد و شما را به دوران قدیم و کارتون ها و تفریحات زمان خود می برد که این حس در نوع خود بسیار جالب است و ارزش این را دارد که برای یک بارم که شده در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ خود به موزه اسباب بازی سر بزنید و یاد ایام قدیم کنید.

 

بازدید از موزه اسباب بازی در تور آنتالیا خرداد 1403

رفتن به پارک آبی آکوالند در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد.

شنیده ایم سر خوردن از روی سرسره های غول پیکر و زیبا آنقدر هیجان دارد که گذر زمان احساس نمی شود و بالا و پایین رفتن از پله های سرسره ها اصلا خسته کننده نیست بلکه پرتاب شدن در استخر ها هم جذابیت خاص خودش را دارد و  فقط در انتهای روز متوجه می شویم خسته هستیم،پس حتما باید در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ این پارک آبی را تجربه کنید تا لذت و هیجان را در کنار هم داشته و یک روز خوب را سپری کنید.

 

رفتن به پارک آبی آکوالند در تور آنتالیا خرداد 1403

لذت خرید در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳

مرکز خرید میگروس آنتالیا، میزبان میلیون‌ها توریست داخلی و بین‌المللی در تاریخ ششم ژوئن سال ۲۰۰۱ افتتاح شد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا تازه شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کرد و تبدیل به یک رقیب جدی در بازار توریسم جهانی شد. ساکنان آنتالیا به اندازه توریست‌ها از مرکز خرید میگروس استفاده می‌کنند. مرکز خرید میگروس آنتالیا با ۱۳۰ فروشگاه میزبان برندهای داخلی و بین‌المللی مانند بوینر، زارا، مودو، ال‌سی،وایکیکی؛ انواع مختلف رستوران و فست فود و همینطور هایپر مارکت میگروس ۵ ام است. علاوه بر اهالی آنتالیا و توریست‌ها، ساکنان شهرهای مجاور مانند اسپارتا و قونیه نیز از مزایای این بازار استفاده می‌کنند. محوطه پارکینگ مرکز خرید میگروس آنتالیا ۱۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد. علاوه بر ورودی اصلی یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در نظر گرفته شده است. ۱۲ پله برقی و دو آسانسور پانورامیک طبقات مرکز خرید را به هم متصل می‌کنند. هایپر مارکت میگروس در طبقه همکف و سینما با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های فست فود در طبقه اول قرار دارند. چشم‌انداز رستوران‌ها نمای دریا و کوه‌های بیداقی هستند. شما مسافران گرامی می توانید در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ به این مرکز خرید بروید و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید در ضمن مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خریدی می باشد که قیمت های فوق العاده ارزانی را به توریست ها ارائه می دهد پس از این فرصت استفاده کنید و برای خرید در تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ به این مرکز خرید بروید.

 

لذت خرید در تور آنتالیا خرداد 1403

بسیار ممنون که تا انتهای مقاله تور آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ با ما همراه بودید و امیدواریم که توانسته باشیم تمام سوالات و ابهامات شما را رفع کرده باشیم همچنین می توانید برای رزرو تور آنتالیا در تمام فصول سال و تمام مناطق ترکیه با ما همراه باشید تا علاوه بر قیمت مناسب خدمات بسیار عالی را نیز دریافت کنید همچنین می توانید سوالات خود را نیز از کارشناسان شرکت شال و کلاه سفر بپرسید. 

سوالات متداول که شاید برای شما هم پیش بیاید

سوال ۱: آیا خرداد ماه تفریحات آبی آنتالیا به صورت کامل باز است؟

جواب ۱: بله از اواسط اردیبهشت ماه به بعد هتل ها با ۱۰۰% امکانات خود مشغول فعالیت می باشند

سوال ۲: پرواز ایرانی بهتر هست یا پرواز ترک؟

جواب ۲: از نظر کیفیت پرواز ایرانی ولی از نظر فرودگاه پرواز ترک 

سوال ۳: آیا امکان رزرو تورهای آپشنال از مبدا وجود دارد؟

جواب ۳: بله تورهایی مانند رافتینگ،آکواریوم،خرید و دیگر تورها از مبداء با پرداخت هزینه جداگانه قابل رزرو می باشد

تور آنتالیا خرداد 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
بله از اواسط اردیبهشت ماه به بعد هتل ها با 100% امکانات خود مشغول فعالیت می باشند
از نظر کیفیت پرواز ایرانی ولی از نظر فرودگاه پرواز ترک
بله تورهایی مانند رافتینگ،آکواریوم،خرید و دیگر تورها از مبداء با پرداخت هزینه جداگانه قابل رزرو می باشد
دیدنی ترین مناطق
اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا  از قدیم‌الایام، یکی از تجاری ترین و شلوغ ترین مکان های شهر آنتالیا بوده است. اسکله قدیمی آنتالیا، ...

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا امروزه به یکی از بزرگترین مناطق گردشگری در آنتالیا تبدیل شده است. منطقه سیده آنتالیا یکی از شناخته ...

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار ...

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا دارای آب و هوای بسیار ایده آل و عالی است و انتخاب خوبی برای اقامت در آنتالیا ...