تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ و بهترین نرخ بازار

تور آنتالیا دی 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
تماس تلفنی
7 روز
تماس تلفنی
7 روز
تماس تلفنی
7 روز
تماس تلفنی
7 روز
تماس تلفنی
7 روز
خدمات تور:

پرواز رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،اقامت با صبحانه،نهار،شام،نوشیدنی،لیدر،بیمه

به این مقاله امتیاز دهید

تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ و اطلاعاتی درباره آن که قبل از رفتن به تور آنتالیا بد نیست که بدانید

از بین تمامی مناطق مسکونی، آثار باستانی، سواحل و دره ها امکان ندارد که شما در آنتالیا خسته شوید. آنتالیا شهر ساحلی در پای رشته کوه های تاروس،یکی از مشهورترین شهرهای ترکیه برای جذب گردشگر محسوب میشود. آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابانهای کم عرض به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده. اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید بهتر است به آنتالیا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا می باشد. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز خرید و پاساژهای بزرگ همگی خود نمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند.

 

آنتالیا دی

موقعیت تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

چرا سفر به آنتالیا را انتخاب کنیم

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است که در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ به آن می پردازیم. مجاورت آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر زیبای طبیعی و نیز جاذبه های این شهر،آنتالیا را به شهری فوق العاده و شگفت آور برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این شهر ، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. به علاوه وجود آثار باستانی بسیار زیاد و نیز مکان های تاریخی در این شهر،باعث شده تا علاقمندان به تاریخ و اماکن باستانی نیز جذب آنتالیا شوند و با تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ سفر کنند.

تورهای لحظه آخری آنتالیا دی ۱۴۰۳

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ هستند،به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند،اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است،بنابراین قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. مسافران زیادی از این امر با خبر شده اند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بروند تا هزینه کمتری را متقبل شوند.تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ دقیقه ۹۰ مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن،سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. چنانچه شما تور دقیقه آخری آنتالیا را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید که ما در این خصوص تور آنتالیا بهمن ۱۴۰۳ را به شما پیشنهاد می کنیم تا از قیمت های زمستانی ما با خبر شوید.

 

تورهای لحظه آخری آنتالیا دی 1403

انتخاب هتل در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

یکی از مسائلی که خیلی از مسافران برای سفر کردن به آن فکر میکنن بحث انتخاب هتل در کشور مقصد می باشد که هر کدام از مسافران با سلیقه خاص خود به دنبال هتلی می باشند که در آن هم آرامش داشته باشند و هم هزینه تور آنتالیا خود را کاهش بدهند که در اینجا ما قصد داریم تفاوت های هتل های ۳ ستاره تا ۵ ستاره را برای شما بگوییم تا در صورت نیاز به هر کدام از آن ها بتوانید با دیدی بازتر نسبت به رزرو هتل خود در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ تصمیم بگیرید و در آخر بهترین رزرو قسمت شما بشود،پس در ادامه به آن می پردازیم.

هتل های ۳ ستاره در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

بسیاری از مسافران یا برای انجام امور اداری و کاری به آنتالیا تشریف می برند یا اینکه تعداد شب های اقامت زیادی را قصد دارند در آنتالیا بمانند پس هزینه سفر برای آن ها بسیار مهم تر از لاکچری بودن آن است و ترجیح می دهند هتل های ارزان تر را انتخاب کنند و بیشتر وقت خود را بیرون هتل می باشند که برای این دسته از مسافران هتل های ۳ ستاره در آنتالیا بسیار مناسب می باشد زیرا قیمت این هتل ها کمتر بوده و شما راحت می توانید به انجام امور کاری خود در خارج از هتل رسیدگی کنید یا تعداد اقامت های خود در این هتل ها را بالا ببرید اما هزینه زیادی را پرداخت نکنید،همچنین می توان هتل هایی مانند هیمروس لایف،ملودی و آگون را نام برد که علاوه بر هزینه کم خدماتی مانند صبحانه،نهار و شام را نیز به شما ارائه میکنند که بسیار به صرفه می باشد و در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

هتل های 3 ستاره در تور آنتالیا دی 1403

هتل های ۴ ستاره در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

نوع دیگری از هتل ها که پا را فراتر گذاشته و به فکر پیشرفت هستند هتل های ۴ ستاره می باشند که در این نوع از هتل ها شما امکانات بیشتری را در اختیار دارید و از نظر ظاهری نیز با ساختمان های خوش نقشه تری مواجه خواهید شد که طرفداران کمی نیز ندارد و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند هتل های ۴ ستاره را در تور آنتالیا خود بگیرند و در عوض کمی بیشتر از وقت خود را به دیدن جاذبه هاش گردشگری در آنتالیا اختصاص دهند و همچنین قیمت تور آنتالیا خود را نیز کاهش بدهند که از این هتل ها می توان به هتل هایی مانند لارا هادریانوس،نظربیچ،بلکون و کلاب فالکون اشاره کرد که در این هتل ها نیز خدمات صبحانه،نهار و شام مهیا می باشد و به علاوه خدمات گسترده تری در اختیار شما می باشد که می توانید از آن ها در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ استفاده کنید و تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر بگذارید.

 

هتل های 4 ستاره در تور آنتالیا دی 1403

هتل های ۵ ستاره در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

عداه ایی از مسافران بسیار دقت میکنند تا مسافرتی که می روند بسیار خوب و شیک و به عبارتی همه چیز تمام باشد زیرا این دسته از مسافران یا از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشند یا سفرهای کم اما با کیفیت را بیشتر دوست دارند پس به سراغ هتل های ۵ ستاره و کم نقص در آنتالیا می روند و اکثر کسانی که این مدل هتل را انتخاب می کنند بیشتر وقت خود را در هتل هستند و بیشتر از برنامه های هتل استفاده می کنند و خدمات فوق العاده ایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد مانند استخرهای بسیار زیبا،سالن بدنسازی،اتاق بازی و برنامه های شبانه هتل که روز قبل اعلام می شود،لازم به ذکر است نوشیدنی ها و غذاهای این هتل ها بسیار خوب و با سطح کیفی بسیار بالایی به مسافران ارائه می شود هتل هایی مانند کرملین،آدالیا الیت،ریکسوس ها و تایتانیک می باشند که اکثر مسافرانی که به این هتل ها رفتند رضایت کاملی را از نحوه خدمات و پرسنل آن دارند که خود بازگو کننده خدمات بسیار عالی این هتل ها می باشد که پیش نهاد ما نیز به شما در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ انتخاب این هتل ها می باشد تا بتوانید بهترین سفر خود را تجربه کنید و لذت ببرید.

 

هتل های 5 ستاره در تور آنتالیا دی 1403

تور زمینی آنتالیا دی ۱۴۰۳

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد سفر مخصوصا برای ایرانیان می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از ایران با تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ به آنتالیا سفر می کنند و این شهر متقاضیان زیادی در ایران دارد.سفر به آنتالیا به صورت هوایی میان مردم باب شده  است و تور زمینی آن هم برای آنتالیا، دور از ذهن می باشد. ولی تور های زمینی برای این شهر ساحلی نیز برگزار می شود. این تور ها به علت قیمت مناسب و یک سفر گروهی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. البته این تور خیلی محدود می باشد و هر آژانسی، تور زمینی آنتالیا ارزان را ارائه نمی دهند و اما تور زمینی آنتالیا، در شال و کلاه سفر برای شما مسافران گرامی می توانید یک سفر هیجان انگیز را رقم بزنید.

 

تور زمینی آنتالیا دی 1403

بهترین زمان سفر برای مسافران

در بهار و نیز درحالی که دیگر قسمت های اروپا همچنان درگیر باد و باران هستند، در آنتالیا هوا آهسته در حال گرم شدن می باشد و این امر باعث می شود که تبدیل به شهری ایده آل جهت سفرهای تابستانی شما بشود. در آب و هوای گرم و مطلوب، می توانید در سواحل شنی و بسیار جذاب و زیبا قدم بزنید،غذاهای محلی و لذیذ این منطقه را امتحان کنید، در آفتاب گرم و عالی آن،آفتاب بگیرید و نیز در فستیوال های متنوع و بسیار شاد شرکت نمایید. بهار و اوایل تابستان آب و هوای آنتالیا در بهترین وضعیت خود می باشد،دمای هوا ملایم می باشد که به گرمی می زند، و بیشتر اوقات آفتابی است. هوا در ماه اردیبهشت کاملاً آفتابی و گرم می باشد و رطوبت آن دیگر همیشگی نیست و گاهی رطوبت دارد. ماه خرداد نیز از دیگر ماه های بسیار مناسب از نظر آب و هوایی است که می توانید به این منطقه سفر کنید. خرداد که تمام می شود، در ماه های تیر و مرداد هوا به شدت گرم شده است و آب دریا نیز بسیار گرم می باشد،رطوبت هوا هم بسیار زیاد است، میانگین دمای هوا به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد. بهترین زمان در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ را از شال و کلاه سفر بخواهید

آب و هوای آنتالیا در دی

آنتالیا به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه آب و هوایی گرم،تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل دارد و بنابراین مسافران و گردشگران تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ و لحظه آخری باید از وضعیت آب و هوای زمستانی این منطقه آگاهی کافی داشته باشند. آنتالیا از ماه های فروردین تا آبان برای شنا و ورزش های آبی مناسب است و بسیار مناسب مسافران تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ می باشد. اگر باران را دوست دارید و از راه رفتن در زیر باران لذت می برید می توانید در ماه فروردین و اردیبهشت به آنتالیا سفر کنید و از رنگین کمان هایی که بعد از ظهر روزهای بارانی ایجاد می شود لذت ببرید. طبیعت آنتالیا در فصل بهار بسیار زیباست.

برترین مکان های دیدنی آنتالیا در دی ماه

آنتالیا یکی از شهرهای پر رفت و آمد و محبوب و نیز بزرگ ترکیه در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ به شمار می رود که هرسال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شهر آنتالیا، میان ایرانیان نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. آنتالیا یک شهر باستانی با تاریخ غنی است و در عین حال بسیار مدرن و شیک می باشد. این شهر مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. آنتالیا دارای بناهای تاریخی بسیاری است که البته با وجود فراوانی ولیکن با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان بازدید از همه آنها برای شما فراهم می باشد. اگرچه این شهر تاریخی، خرابه های زیادی از قدیم دارد،ولیکن با این وجود تمامی جاذبه های گردشگری آنتالیا، تاریخی نیستند. چند نمونه از جاذبه های گردشگری آنتالیا را که نباید آنها را از دست بدهید را برایتان نام می بریم موزه باستان شناسی آنتالیا، خانه و موزه آتاتورک، آبشار دودن،ترمسوس،کالیچی،موزه اسباب بازی آنتالیا،ساحل تفریحی کالیچی آنتالیا،آکواریوم آنتالیا،باغ وحش آنتالیا،غار کارائین،پارک یاووز اوزجان دنیز،شهر باستانی پرگه آنتالیا، دروازه هادریان برج ساعت آنتالیا،مسجد تکلی مهمت پاشا و بسیار ی دیگر از جاذبه های آن که تا با چشم خود نبینید شاید باورشان برایتان سخت باشد که حتی چنین مناطقی وجود داشته باشد پس پیشنهاد می کنیم حتما در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ خود طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به تعدادی از آن ها سر بزنید و سفر خود را هیجان انگیز تر کنید. 

 

برترین مکان های دیدنی آنتالیا در دی ماه

جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

یکی از بهترین قسمت های هر سفری دیدن مکان های تاریخی یا به عبارتی رفتن به جاذبه های گردشگری کشور مقصد می باشد که ما در اینجا قصد داریم تا شما را با تعدادی از این مکان ها آشنا کنیم تا بتوانید در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ از آن ها دیدن کنید و لذت ببرید،پس با ما همراه باشید با این جاذبه های بسیار جذاب در کشور ترکیه و شهر آنتالیا.

بازدید از مجموعه آبشارهای دودن در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

آبشارهای دودن مجموعه ای از دو آبشار دلربا و معروف هستند که با فاصله ۸ کیلومتری از هم قرار گرفته اند و در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ آنها را می بینید. منشا این آبشارها رودخانه ای به همین نام است که در نهایت به آبشارهای دودن می رسد و خود به دریای مدیترانه می ریزد.

آبشار بالایی

در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ محدوده شهر آنتالیا قرار دارد و ارتفاع و عرض آن به ترتیب ۱۵ و ۲۰ متر است. این آبشار فاصله‌ای ۱۴ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا دارد. در اطراف رستوران ها و کافه هایی می بینیم که برای گذرانِ چند ساعت به یادماندنی در طبیعت، بسیار مناسبند.

 آبشار پایینی 

که اگر بخواهیم به آن برسیم، باید پا به دل طبیعت گذاشته و دنباله رودخانه دودن را بگیریم. به این ترتیب از میان غارهای جذاب، گیاهان بی نظیر و جانواران دوست داشتنی خواهیم گذشت. در نهایت در نزدیکی ساحل لارا، به آبشار بخش پایینی می رسیم. این بار آبشاری زیبا می بینیم که ارتفاعی در حدود ۴۰ متر دارد و با غرش و شکوهی بی نظیر وارد دریای مدیترانه می شود.

 

بازدید از مجموعه آبشارهای دودن در تور آنتالیا دی 1403

بازدید از منطقه کاله ایچی در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ که توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود بکشاند کاله ایچی نام دارد. کاله ایچی به شهر قدیمی آنتالیا نیز شهرت دارد و بعضی ها آن را شهر قدیمی می نامند. یک شهر کوچک بومی و کاملا سنتی می باشد که با دیوارهای بسیار بلند قدیمی،با معماری رومی که در امتداد خط ساحلی کشیده شده اند محاصره شده است. در اصل این دیوارها با هدف محافظت از شهر توسط رومی ها ساخته شده است. کاله ایچی  شهری است که پادشاهی ها و سلطنت های بسیاری را تجربه کرده است. به همین دلیل ورود به این شهر زیبا در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ به منزله سفر در تاریخ است و شما با پای گذاشتن به این کنطقه کاله ایچی به دوران باستان می روید و حس و حال بسیار خوبی دارد در ضمن می توانید با عکس های یادگاری بسیار خوبی این منطقه را ترک کنید که شاید تا سالایان سال همچین لوکیشنی برای عکاسی و فیلمبرداری پیدا نکنید پس از این رو حتما به این جاذبه گردشگری بسیار زیبا سر بزنید و از آن لذت ببرید.

 

بازدید از منطقه کاله ایچی در تور آنتالیا دی 1403

بازدید از موزه اسباب بازی در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

یکی از مهم ترین دیدنی های آنتالیا،در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ موزه های این شهر است و این موزه یکی از این موزه های زیباست. موزه اسباب بازی آنتالیا حس نوستالژی را در کوچک و بزرگ زنده می کند. اسباب بازی های خاطره انگیز است که توسط شهرداری آنتالیا جمع آوری شده و در معرض نمایش گذاشته شده است. بعضی از این اسباب بازی ها و عروسک های از مزایده های عتیقه خریداری شده اند. موزه در سال ۲۰۱۱ و در کالجی مارینا افتتاح شده است. در آن تعداد زیادی از وسایل خاطره انگیز به نمایش گذاشته شده است. در این موزه علاوه بر وسایل بازی خارجی ، بازی های تولید ترکیه نیز به چشم می خورند که برای کوکان شما و حتی برای خود شما مسافران گرامی واقعا جذاب و دیدنی می باشد و شما را به دوران قدیم و کارتون ها و تفریحات زمان خود می برد که این حس در نوع خود بسیار جالب است و ارزش این را دارد که برای یک بارم که شده در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ خود به موزه اسباب بازی سر بزنید و یاد ایام قدیم کنید.

 

بازدید از موزه اسباب بازی در تور آنتالیا دی 1403

رفتن به پارک آبی آکوالند در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد.

شنیده ایم سر خوردن از روی سرسره های غول پیکر و زیبا آنقدر هیجان دارد که گذر زمان احساس نمی شود و بالا و پایین رفتن از پله های سرسره ها اصلا خسته کننده نیست بلکه پرتاب شدن در استخر ها هم جذابیت خاص خودش را دارد و  فقط در انتهای روز متوجه می شویم خسته هستیم،پس حتما باید در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ این پارک آبی را تجربه کنید تا لذت و هیجان را در کنار هم داشته و یک روز خوب را سپری کنید.

 

رفتن به پارک آبی آکوالند در تور آنتالیا دی 1403

لذت خرید در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳

مرکز خرید میگروس آنتالیا، میزبان میلیون‌ها توریست داخلی و بین‌المللی در تاریخ ششم ژوئن سال ۲۰۰۱ افتتاح شد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا تازه شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کرد و تبدیل به یک رقیب جدی در بازار توریسم جهانی شد. ساکنان آنتالیا به اندازه توریست‌ها از مرکز خرید میگروس استفاده می‌کنند. مرکز خرید میگروس آنتالیا با ۱۳۰ فروشگاه میزبان برندهای داخلی و بین‌المللی مانند بوینر، زارا، مودو، ال‌سی،وایکیکی؛ انواع مختلف رستوران و فست فود و همینطور هایپر مارکت میگروس ۵ ام است. علاوه بر اهالی آنتالیا و توریست‌ها، ساکنان شهرهای مجاور مانند اسپارتا و قونیه نیز از مزایای این بازار استفاده می‌کنند. محوطه پارکینگ مرکز خرید میگروس آنتالیا ۱۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد. علاوه بر ورودی اصلی یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در نظر گرفته شده است. ۱۲ پله برقی و دو آسانسور پانورامیک طبقات مرکز خرید را به هم متصل می‌کنند. هایپر مارکت میگروس در طبقه همکف و سینما با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های فست فود در طبقه اول قرار دارند. چشم‌انداز رستوران‌ها نمای دریا و کوه‌های بیداقی هستند. شما مسافران گرامی می توانید در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ به این مرکز خرید بروید و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید در ضمن مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خریدی می باشد که قیمت های فوق العاده ارزانی را به توریست ها ارائه می دهد پس از این فرصت استفاده کنید و برای خرید در تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ به این مرکز خرید بروید.

 

لذت خرید در تور آنتالیا دی 1403

بسیار ممنون که تا انتهای مقاله تور آنتالیا دی ۱۴۰۳ با ما همراه بودید همچنین اگر لیست قیمت های زمستانی آنتالیا را می خواهید مشاهده کنید می توانید مقاله تور آنتالیا زمستان ۱۴۰۳ را بخوانید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو هتل های خارج از پکیج می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تور آنتالیا دی 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
دیدنی ترین مناطق
اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا  از قدیم‌الایام، یکی از تجاری ترین و شلوغ ترین مکان های شهر آنتالیا بوده است. اسکله قدیمی آنتالیا، ...

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا امروزه به یکی از بزرگترین مناطق گردشگری در آنتالیا تبدیل شده است. منطقه سیده آنتالیا یکی از شناخته ...

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار ...

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا دارای آب و هوای بسیار ایده آل و عالی است و انتخاب خوبی برای اقامت در آنتالیا ...