تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ و آفرهای مهر ماه برای مسافران عزیز

تور آنتالیا مهر 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
تماس تلفنی
6 شب
خدمات تور:

پرواز رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،اقامت با صبحانه،نهار،شام،نوشیدنی،لیدر،بیمه

به این مقاله امتیاز دهید

تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ و اطلاعاتی درباره آن که قبل از رفتن به تور آنتالیا بد نیست که بدانید

از بین تمامی مناطق مسکونی، آثار باستانی، سواحل و دره ها امکان ندارد که شما در آنتالیا خسته شوید. آنتالیا شهر ساحلی در پای رشته کوه های تاروس،یکی از مشهورترین شهرهای ترکیه برای جذب گردشگر محسوب میشود. آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است که بسیاری از مسافران سالانه با خرید تور آنتالیا مهر ماه به آن سفر میکنند. شهر آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها می باشد. آنتالیا در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی درون قلعه قرار دارد. بافت خاص آنتالیا که شامل خیابانهای کم عرض به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده. اگر از دیدن زیبایی های طبیعت و قدم زدن در سواحل زیبا لذت میبرید بهتر است با خرید تور آنتالیا مهر به آنجا سفر کنید. آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای کشور ترکیه می باشد و دارای مناطق گردشگری و هتل ها و سواحل زیبا می باشد. از بلوارها و نخل های زیبا، تا لنگرگاه های مدرن، سواحل آرام گرفته تا مراکز خرید و پاساژهای بزرگ همگی خود نمایی می کنند. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر جهان با تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ برای دیدن این شهر زیبا به کشور ترکیه سفر می کنند تا هم از جاذبه های گردشگری فوق العاده آن لذت ببرند و هم بتوانند قیمت تور آنتالیا مهر ماه خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند که در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با ان آشنا کنید تا خرید تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ برای شما بسیار ساده شود پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

آنتالیا مهر

موقعیت تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

همانطور که در بالا مشاهده میکنید آنتالیا درست در جنوب شرقی کشور ترکیه می باشد که با خرید تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ می توانید به راحتی هم با پرواز و هم به صورت زمینی به ان سفر کنید و لذت ببرید.

چرا سفر به آنتالیا در مهر را انتخاب کنیم

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است که در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ به آن می پردازیم. مجاورت آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر زیبای طبیعی و نیز جاذبه های این شهر،آنتالیا را به شهری فوق العاده و شگفت آور برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این شهر ، از مناطق مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. به علاوه وجود آثار باستانی بسیار زیاد و نیز مکان های تاریخی در این شهر،باعث شده تا علاقمندان به تاریخ و اماکن باستانی نیز جذب آنتالیا شوند و با تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ سفر کنند که هم از نظر قیمتی بسیار ارزان هست و هم می توانید از خدمات کامل هتل ها لذت ببرید.

 

چرا سفر به آنتالیا در مهر را انتخاب کنیم

لازم به ذکر است می توانید برای آبان ماه نیز یک سفر بسیار جذاب را به آنتالیا تدارک ببینید که قیمت های آن را نیز می توانید در مقاله تور آنتالیا آبان ۱۴۰۲ ببینید و در صورت نیاز تور خود را خریداری کنید.

تور لحظه آخری آنتالیا در مهر ماه

در سال های اخیر واژه تور لحظه آخری در بین مسافران و گردشگران بسیار رونق پیدا کرده است. دلیل این اتفاق این است که آژانس های مسافرتی و هواپیمایی که برگزار کننده تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ هستند،به میزان معین و تعریف شده ای بلیط برای فروش دارند،اما به دلایلی تا زمان نزدیک به پرواز فروش نرفته است،بنابراین قیمت تور را تا حد بسیاری پایین می آورند تا مقدار باقی مانده نیز فروش برود. مسافران زیادی از این امر با خبر شده اند و ترجیح می دهند سفر خود را با تور لحظه آخری بروند تا هزینه کمتری را متقبل شوند. برای این که قیمت تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ ارزان شود مستلزم این است که چمدان شما حاضر باشد تا با به محض مطلع شدن شما از آن،سریعاً بتوانید اقدام کنید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را باهم از دست خواهید داد. چنانچه شما تور دقیقه آخری آنتالیا را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید.

 

تور لحظه آخری آنتالیا در مهر ماه

لذت رفتن به آنتالیا گروهی و زمینی

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد سفر مخصوصا برای ایرانیان می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از ایران با تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ به آنتالیا سفر می کنند و این شهر متقاضیان زیادی در ایران دارد. سفر به آنتالیا به صورت هوایی میان مردم باب شده  است و تور زمینی آن هم برای آنتالیا، دور از ذهن می باشد. ولی تور های زمینی برای این شهر ساحلی نیز برگزار می شود. این تور ها به علت قیمت مناسب و یک سفر گروهی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. البته این تور خیلی محدود می باشد و هر آژانسی، تور زمینی آنتالیا ارزان را ارائه نمی دهند و اما تور زمینی آنتالیا، در شال و کلاه سفر برای شما مسافران گرامی می توانید یک سفر هیجان انگیز را رقم بزنید.

بهترین زمان برای خرید تور آنتالیا آیا مهر ماه است؟

در بهار و نیز درحالی که دیگر قسمت های اروپا همچنان درگیر باد و باران هستند، در آنتالیا هوا آهسته در حال گرم شدن می باشد و این امر باعث می شود که تبدیل به شهری ایده آل جهت سفرهای تابستانی شما بشود. در آب و هوای گرم و مطلوب، می توانید در سواحل شنی و بسیار جذاب و زیبا قدم بزنید،غذاهای محلی و لذیذ این منطقه را امتحان کنید، در آفتاب گرم و عالی آن،آفتاب بگیرید و نیز در فستیوال های متنوع و بسیار شاد شرکت نمایید.بهار و اوایل تابستان آب و هوای آنتالیا در بهترین وضعیت خود می باشد،دمای هوا ملایم می باشد که به گرمی می زند، و بیشتر اوقات آفتابی است. هوا در ماه اردیبهشت کاملاً آفتابی و گرم می باشد و رطوبت آن دیگر همیشگی نیست و گاهی رطوبت دارد. ماه خرداد نیز از دیگر ماه های بسیار مناسب از نظر آب و هوایی است که می توانید به این منطقه سفر کنید. خرداد که تمام می شود، در ماه های تیر و مرداد هوا به شدت گرم شده است و آب دریا نیز بسیار گرم می باشد،رطوبت هوا هم بسیار زیاد است، میانگین دمای هوا به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد همچنین در مهر ماه دمای هوا بین ۲۴ تا ۲۸ می باشد و از حجم مسافرت ها کم می شود که می توانید تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ را ارزان خریداری کنید و لذت ببیرید و برای این امر بهترین قیمت در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ را از شال و کلاه سفر بخواهید.

 

بهترین زمان برای خرید تور آنتالیا آیا مهر ماه است؟

آب و هوای آنتالیا در مهر ۱۴۰۳

آنتالیا به دلیل مجاورت با دریای مدیترانه آب و هوایی گرم،تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل دارد و بنابراین مسافران و گردشگران تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ و لحظه آخری باید از وضعیت آب و هوای زمستانی این منطقه آگاهی کافی داشته باشند. آنتالیا از ماه های فروردین تا آبان برای شنا و ورزش های آبی مناسب است و بسیار مناسب مسافران تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ می باشد. اگر باران را دوست دارید و از راه رفتن در زیر باران لذت می برید می توانید در ماه فروردین و اردیبهشت به آنتالیا سفر کنید و از رنگین کمان هایی که بعد از ظهر روزهای بارانی ایجاد می شود لذت ببرید. طبیعت آنتالیا در فصل بهار بسیار زیباست.

برترین مکان های دیدنی 

آنتالیا یکی از شهرهای پر رفت و آمد و محبوب و نیز بزرگ ترکیه در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ به شمار می رود که هرسال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شهر آنتالیا، میان ایرانیان نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. آنتالیا یک شهر باستانی با تاریخ غنی است و در عین حال بسیار مدرن و شیک می باشد. این شهر مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. آنتالیا دارای بناهای تاریخی بسیاری است که البته با وجود فراوانی ولیکن با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان بازدید از همه آنها برای شما فراهم می باشد. اگرچه این شهر تاریخی، خرابه های زیادی از قدیم دارد،ولیکن با این وجود تمامی جاذبه های گردشگری آنتالیا، تاریخی نیستند. چند نمونه از جاذبه های گردشگری آنتالیا را که نباید آنها را از دست بدهید را برایتان نام می بریم موزه باستان شناسی آنتالیا، خانه و موزه آتاتورک، آبشار دودن،ترمسوس،کالیچی،موزه اسباب بازی آنتالیا،ساحل تفریحی کالیچی آنتالیا،آکواریوم آنتالیا،باغ وحش آنتالیا،غار کارائین،پارک یاووز اوزجان دنیز،شهر باستانی پرگه آنتالیا، دروازه هادریان برج ساعت آنتالیا،مسجد تکلی مهمت پاشا و دیگر مکان های تاریخی و زیبا که می توانید در مهر ماه از آن ها بازدید کنید.

انتخاب هتل در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

یکی از مسائلی که خیلی از مسافران برای سفر کردن به آن فکر میکنن بحث انتخاب هتل در کشور مقصد می باشد که هر کدام از مسافران با سلیقه خاص خود به دنبال هتلی می باشند که در آن هم آرامش داشته باشند و هم هزینه تور آنتالیا خود را کاهش بدهند که در اینجا ما قصد داریم تفاوت های هتل های ۳ ستاره تا ۵ ستاره را برای شما بگوییم تا در صورت نیاز به هر کدام از آن ها بتوانید با دیدی بازتر نسبت به رزرو هتل خود در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ تصمیم بگیرید و در آخر بهترین رزرو قسمت شما بشود،پس در ادامه به آن می پردازیم.

هتل های ۳ ستاره در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

بسیاری از مسافران یا برای انجام امور اداری و کاری به آنتالیا تشریف می برند یا اینکه تعداد شب های اقامت زیادی را قصد دارند در آنتالیا بمانند پس هزینه سفر برای آن ها بسیار مهم تر از لاکچری بودن آن است و ترجیح می دهند هتل های ارزان تر را انتخاب کنند و بیشتر وقت خود را بیرون هتل می باشند که برای این دسته از مسافران هتل های ۳ ستاره در آنتالیا بسیار مناسب می باشد زیرا قیمت این هتل ها کمتر بوده و شما راحت می توانید به انجام امور کاری خود در خارج از هتل رسیدگی کنید یا تعداد اقامت های خود در این هتل ها را بالا ببرید اما هزینه زیادی را پرداخت نکنید،همچنین می توان هتل هایی مانند هیمروس لایف،ملودی و آگون را نام برد که علاوه بر هزینه کم خدماتی مانند صبحانه،نهار و شام را نیز به شما ارائه میکنند که بسیار به صرفه می باشد و در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

هتل های 3 ستاره در تور آنتالیا مهر 1403

هتل های ۴ ستاره در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

نوع دیگری از هتل ها که پا را فراتر گذاشته و به فکر پیشرفت هستند هتل های ۴ ستاره می باشند که در این نوع از هتل ها شما امکانات بیشتری را در اختیار دارید و از نظر ظاهری نیز با ساختمان های خوش نقشه تری مواجه خواهید شد که طرفداران کمی نیز ندارد و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند هتل های ۴ ستاره را در تور آنتالیا خود بگیرند و در عوض کمی بیشتر از وقت خود را به دیدن جاذبه هاش گردشگری در آنتالیا اختصاص دهند و همچنین قیمت تور آنتالیا خود را نیز کاهش بدهند که از این هتل ها می توان به هتل هایی مانند لارا هادریانوس،نظربیچ،بلکون و کلاب فالکون اشاره کرد که در این هتل ها نیز خدمات صبحانه،نهار و شام مهیا می باشد و به علاوه خدمات گسترده تری در اختیار شما می باشد که می توانید از آن ها در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ استفاده کنید و تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر بگذارید.

 

هتل های 4 ستاره در تور آنتالیا مهر 1403

هتل های ۵ ستاره در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

عداه ایی از مسافران بسیار دقت میکنند تا مسافرتی که می روند بسیار خوب و شیک و به عبارتی همه چیز تمام باشد زیرا این دسته از مسافران یا از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشند یا سفرهای کم اما با کیفیت را بیشتر دوست دارند پس به سراغ هتل های ۵ ستاره و کم نقص در آنتالیا می روند و اکثر کسانی که این مدل هتل را انتخاب می کنند بیشتر وقت خود را در هتل هستند و بیشتر از برنامه های هتل استفاده می کنند و خدمات فوق العاده ایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد مانند استخرهای بسیار زیبا،سالن بدنسازی،اتاق بازی و برنامه های شبانه هتل که روز قبل اعلام می شود،لازم به ذکر است نوشیدنی ها و غذاهای این هتل ها بسیار خوب و با سطح کیفی بسیار بالایی به مسافران ارائه می شود هتل هایی مانند کرملین،آدالیا الیت،ریکسوس ها و تایتانیک می باشند که اکثر مسافرانی که به این هتل ها رفتند رضایت کاملی را از نحوه خدمات و پرسنل آن دارند که خود بازگو کننده خدمات بسیار عالی این هتل ها می باشد که پیش نهاد ما نیز به شما در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ انتخاب این هتل ها می باشد تا بتوانید بهترین سفر خود را تجربه کنید و لذت ببرید.

 

هتل های 5 ستاره در تور آنتالیا مهر 1403

جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

یکی از بهترین قسمت های هر سفری دیدن مکان های تاریخی یا به عبارتی رفتن به جاذبه های گردشگری کشور مقصد می باشد که ما در اینجا قصد داریم تا شما را با تعدادی از این مکان ها آشنا کنیم تا بتوانید در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ از آن ها دیدن کنید و لذت ببرید،پس با ما همراه باشید با این جاذبه های بسیار جذاب در کشور ترکیه و شهر آنتالیا.

بازدید از مجموعه آبشارهای دودن در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

 آبشارهای دودن مجموعه ای از دو آبشار دلربا و معروف هستند که با فاصله ۸ کیلومتری از هم قرار گرفته اند و در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ آنها را می بینید. منشا این آبشارها رودخانه ای به همین نام است که در نهایت به آبشارهای دودن می رسد و خود به دریای مدیترانه می ریزد.

آبشار بالایی

در تور آنتالیا ارزان محدوده شهر آنتالیا قرار دارد و ارتفاع و عرض آن به ترتیب ۱۵ و ۲۰ متر است. این آبشار فاصله‌ای ۱۴ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا دارد. در اطراف رستوران ها و کافه هایی می بینیم که برای گذرانِ چند ساعت به یادماندنی در طبیعت، بسیار مناسبند.

 آبشار پایینی 

که اگر بخواهیم به آن برسیم، باید پا به دل طبیعت گذاشته و دنباله رودخانه دودن را بگیریم. به این ترتیب از میان غارهای جذاب، گیاهان بی نظیر و جانواران دوست داشتنی خواهیم گذشت. در نهایت در نزدیکی ساحل لارا، به آبشار بخش پایینی می رسیم. این بار آبشاری زیبا می بینیم که ارتفاعی در حدود ۴۰ متر دارد و با غرش و شکوهی بی نظیر وارد دریای مدیترانه می شود.

 

بازدید از مجموعه آبشارهای دودن در تور آنتالیا مهر 1403

بازدید از منطقه کاله ایچی در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ که توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود بکشاند کاله ایچی نام دارد.کاله ایچی به شهر قدیمی آنتالیا نیز شهرت دارد و بعضی ها آن را شهر قدیمی می نامند. یک شهر کوچک بومی و کاملا سنتی می باشد که با دیوارهای بسیار بلند قدیمی،با معماری رومی که در امتداد خط ساحلی کشیده شده اند محاصره شده است.در اصل این دیوارها با هدف محافظت از شهر توسط رومی ها ساخته شده است. کاله ایچی  شهری است که پادشاهی ها و سلطنت های بسیاری را تجربه کرده است. به همین دلیل ورود به این شهر زیبا در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ به منزله سفر در تاریخ است.

 

بازدید از منطقه کاله ایچی در تور آنتالیا مهر 1403

بازدید از موزه اسباب بازی در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

یکی از مهم ترین دیدنی های آنتالیا،در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ موزه های این شهر است،و این موزه یکی از این موزه های زیباست.موزه اسباب بازی آنتالیا حس نوستالژی را در کوچک و بزرگ زنده می کند.اسباب بازی های خاطره انگیز است که توسط شهرداری آنتالیا جمع آوری شده و در معرض نمایش گذاشته شده است. بعضی از این اسباب بازی ها و عروسک های از مزایده های عتیقه خریداری شده اند. موزه در سال ۲۰۱۱ و در کالجی مارینا افتتاح شده است. در آن تعداد زیادی از وسایل خاطره انگیز به نمایش گذاشته شده است. در این موزه علاوه بر وسایل بازی خارجی ، بازی های تولید ترکیه نیز به چشم می خورند.

 

بازدید از موزه اسباب بازی در تور آنتالیا مهر 1403

بازدید از کسیک مناره در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳

در واقع واژه کسیک مناره به معنای مناره شکسته است،این مسجد در خیابان های کالجی،در جنوب ترکیه در قرن ۲ بعد از میلاد به عنوان یک معبد رومی ساخته شد.این مکان در قرن هفتم به یک کلیسای بیزانس تبدیل شد و بعدها در اثر حمله عرب ها تخریب گشت. اما دوباره در قرن نهم میلادی، بازسازی شد، در قرن ۱۳، سلجوقیان، آنتالیا را در دست گرفتند و یک مناره اصلی به آن اضافه نمودند. در سال ۱۳۶۱ که پادشاه صلیبی قبرس، آنتالیا را از دست سلجوقیان گرفت، مسجد را دوباره به کلیسا تبدیل کرد. پس از مدتی و در زمان شاهزاده کورکوت، دوباره این کلیسا به مسجد تبدیل شد. بعدها در یک آتش سوزی که در این مسجد اتفاق افتاد، ساختمان اصلی آن تخریب شد و مناره اصلی سالم ماند که از آن به عنوان مناره شکسته یاد می شود. در این مناره شکسته، رازهای پنهان بسیاری وجود دارد. این بنای جالب از دوردست هم میدرخشد و بسیاردیدنی می باشد در تور آنتالیا مهر ۱۴۰۳ خود حتما از این مکان تاریخی دیدنی و زیبا دیدن کنید. مناره در منطقه کالجی قرار گرفته است و این منطقه بسیار پرتردد می باشد و بهترین راه برای بازدید از این مناره، پیاده روی می باشد، کسیک مناره در خیابان هساپچی سوکاک واقع شده است؛ این خیابان از دروازه هادریان شروع می شود و تا برج هیدیرلیک، ادامه پیدا می کند، مسجد کسیک مناره در واقع در ۴۰۰ متری دروازه هادریان و ۲۰۰ متری برج هیدیرلیک قرار گرفته است.

 

بازدید از کسیک مناره در تور آنتالیا مهر 1403

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار داده باشیم همچنین برای اطلاع از قیمت ها در فصل پاییز نیز می توانید ما را همراهی کنید در تور آنتالیا پاییز ۱۴۰۲ تا از قیمت های کلی در این فصل مطلع شوید.

تور آنتالیا مهر 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
هوا در مهر سرد نیست اما اگر سرمایی هستید یک دست لباس گرم همراه داشته باشید
بله پارک های آبی مانند تروی و یا لند اف لجند خدمات ارائه می دهند
تا اواخر مهر ماه نیز می توانید برای تور زمینی اقدام بفرمایید
دیدنی ترین مناطق
اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا  از قدیم‌الایام، یکی از تجاری ترین و شلوغ ترین مکان های شهر آنتالیا بوده است. اسکله قدیمی آنتالیا، ...

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا امروزه به یکی از بزرگترین مناطق گردشگری در آنتالیا تبدیل شده است. منطقه سیده آنتالیا یکی از شناخته ...

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار ...

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا دارای آب و هوای بسیار ایده آل و عالی است و انتخاب خوبی برای اقامت در آنتالیا ...