تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ با بهترین نرخ و خدمات فوق العاده را از ما بخواهید و با ما همراه باشید

تور استانبول نوروز 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
تماس تلفنی
4 روز اقامت
تماس تلفنی
4 روز اقامت
تماس تلفنی
4 روز اقامت
تماس تلفنی
4 روز اقامت
تماس تلفنی
4 روز اقامت
تماس تلفنی
4 روز اقامت
خدمات تور:

اقامت با صبحانه،پرواز رفت و برگشت،لیدر،بیمه،گشت شهری

به این مقاله امتیاز دهید

تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ و اطلاعاتی درباره آن که قبل از سفر در تور استانبول بد نیست که بدانید.

وقتی صحبت از تور می شود ناخودآگاه ذهن به سمت تور ماهی گیری می رود.از آنجائیکه ماهی سرمایه اقیانوس ها و دریا های بیکران است و گوهری است که همه به دنبالش هستند تور مسافرتی ، تعریفی از دریای بی نظیر و اقیانوس های عظیم دارد و مسافران محترم نیز مرواریدی هستند که می بایست توسط آژانس های مسافرتی هدایت شده و تورهای مسافرتی آنان تنظیم گردد تا بتوانند بهترین قیمت و خدمات را دریافت کنند و از آنجایی که عید نوروز یکی از تعطیلات بسیار مهم کشور ما می باشد قیمت تور استانول نوروز بسیار بالاتر از حد نرمال خواهد بود که ما قصد تا در ادامه شما را بیشتر با این شهر دوست داشتنی آشنا کنیم تا قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ شما نیز کاهش پیدا کند که پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله درباره سفر به استانبول با ما همراه باشید.

 

استانبول نوروز

ویدیویی بسیار جذاب از استانبول نوروز

 

 

موقعیت تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

مزایای استفاده از تور استانبول در نوروز ۱۴۰۳

مزایای استفاده از تور مانند سفر دسته جمعی،آشنائی اعضای گروه با یکدیگر،آشنا شدن با مکان های دیدنی و کسب اطلاعات مفید، تاریخی،کشاورزی،زیارتی و غیره. بعضاً اتفاقات بسیار خوب در تورها رقم می خورد که باعث خیر و شادی گردیده. در تورها بر اثر آشنا شدن مسافران با یکدیگر ارتباطات دوستی، کاری و تجاری ها متعددی رخ داده است.استفاده از تور استانبول ارزان،بهترین راه سفر و خیالی آسوده، برای هر مسافر است. شال و کلاه سفر با ایجاد تورهای تفریحی،تجاری،ورزشی و نمایشگاهی و تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ امکانی را فراهم کرده تا مردم به راحتی سفر کنند.

 

مزایای استفاده از تور استانبول در نوروز 1403

تورهای استانبول در نوروز شامل چه خدماتی می باشند

اخذ بلیط و ویزا،رزرو هتل،برنامه سفر،راهنمای تور،بیمه مسافرتی ترانسفر از فرودگاه به هتل و بلعکس،گشت های مشخص شده و سایر خدمات را دارا می باشند که از آن تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ نام می بریم.

در ضمن شما مسافرین محترم می توانید برای آشنایی بهتر با قیمت های ما در فروردین ماه تور استانبول فروردین ۱۴۰۳ را دنبال کنید تا بتوانید نرخ هتل های مد نظر خود را از ما بگیرید و با بهترین قیمت تور استانبول خود را تهیه کنید و لذت ببرید.

 

تورهای استانبول در نوروز شامل چه خدماتی می باشند

تورهای مسافرتی به دو دسته تقسیم می شوند

تورهای گروهی (بسته)

این دست تورهای تفریحی ، طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و هوایی،برای تاریخ مشخصی با توجه به تعداد صندلی پرواز خریداری نموده،گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را تنظیم می نمایند. اغلب در چنین حالتی تمام گروه از مبدا به همراه راهنمای تور به کشور مقصد سفر نموده و باز می گردند.

تورهای انفرادی (باز)

این تورها که حجم بالائی از مسافران را تشکیل می دهند، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون،تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی مقصد پرواز می نمایند. برنامه سفر و راهنمای تور، این دست تورها در کشور مقصد مشخص می گردد.

درباره استانبول در نوروز

استانبول بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه، یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی به شمار می آید.از علل محبوبیت این شهر زیبا می توان به جاذبه های تاریخی، تفریحی و گردشگری متعدد آن اشاره کرد.جالب است بدانید استانبول تنها شهری می باشد که نیمی از آن در قاره اروپا و نیمی از آن در قاره آسیا قرار دارد. موقعیت مکانی این شهر به دو ناحیه اروپایی و آسیایی تشکیل می شود. که این دو بخش از طریق تنگه بوسفر و پل سلطان فاتح احمد به همدیگر متصل می‌شوند. این شهر مقصد نخست بسیاری از ایرانیان در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ است.بهترین زمان سفر به تور استانبول ارزان بهار و پاییز است. شهر استانبول دارای سرگذشت تاریخی زیادی است،اما بیشتر مسافران ایرانی به منظور تفریح،تجارت و خرید بدان سفر می‌کنند و اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید و نیاز به راهنمایی بیشتر و تخصصی تر دارید می توانید با ادامه مقاله تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.

 

درباره استانبول در نوروز

مکان های تاریخی و زیبایی که در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ می توانید ببینید

آن شامل  مسجد ایاصوفیه،مسجد آبی،مسجد سلیمانیه،موزه توپ کاپی،بازیلیکا،هیپودروم و موزه‌ی باستان‌شناسی استانبول و غیره می‌باشد.استانبول با دارا بودن مراکز خرید زیاد محبوبیت زیادی میان همه علاقه مندان به خرید در دنیا دارد.خیابان استقلال ترکیه یکی از خیابان‌های مدرن و شلوغ است که علاوه بر مراکز خرید،دارای تعداد زیادی رستوران و کافه است.نواحی اطراف این خیابان،تعداد زیادی کلیسا و بناهای اداری قدیمی است که نمای زیبایی را به آن داده است.همچنین از میدان تقسیم، خیابان جمهوری شروع شده که اطراف آن رستوران، فروشگاه،هتل و مراکز توریستی فراوانی وجود دارد.بهترین مکان برای اقامت منطقه قدیم استانبول یا سلطان احمد است. در این مکان به دلیل فراوانی وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به مناطق دیگر شهر هم مشکلی نخواهید داشت.البته یکی دیگر از مکان‌های محبوب برای اقامت در استانبول،میدان تقسیم است. برای رفتن به تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ نیازی به ویزا نیست هزینه تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ هم با توجه به میزان خدمات درخواستی شما متفاوت خواهد بود.

همچنین اگر برای عید امسال آنتالیا مد نظر شما می باشد می توانید همراه ما باشید در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ تا بهترین قیمت و خدمات را از شال و کلاه سفر خریداری کنید.

ارزان ترین هتل های استانبول در نوروز

استانبول شهری پر هیاهو و سر شار از دیدنی های رنگارنگ است. از کاخ ها و قصر های دوران عثمانی و رومیان و بیزانس گرفته تا مساجد و کلیسا ها و چشم انداز بی نظیر دریا و جنگل. کافه نشینی در شب های شاد شهر و تجربه خریدی لذت بخش هم از جذابیت های تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ است. اقامتی دلنشین در هتلی راحت در عین حال ارزان قیمت از مواردی است که در هنگام انتخاب هتل باید به آن توجه کرد. دسترسی آسان به اماکن دیدنی و همچنین رستوران های نسبتا ارزان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین در تور استانبول ارزان،سومین شهر توریستی در دنیا اگر اهل گشت و گذار هستید،یا هدفتان از سفر خریدی هیجان انگیز است و میخواهید از مراکز خرید و اماکن تاریخی شهر دور نباشید،برای انتخاب هتلی ارزان قیمت بهتر است به سراغ مناطقی از شهرمثل  تکسیم و یا سلطان احمد بروید. محله تکسیم در بخش جدید شهر در قسمت اروپایی می باشد. سلطان احمد در بخش قدیمی و از اماکن دیدنی شهر چندان دور نیست. که شما مسافران گرامی می توانید در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ تمام آنها را تجربه کنید.

 

ارزان ترین هتل های استانبول در نوروز

انتخاب هتل در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

یکی از حساس ترین بخش های هر سفری انتخاب هتل آن سفر می باشد زیرا اگر بدون شناخت قبلی شما هتلی را انتخاب و خریداری کنید ممکن است هم ار جاذبه های گردشگری و یا مرکز شهر دور باشید و هم اینکه هتلی را انتخاب کرده باشید که کیفیت خوبی را نداشته باشه،اینجاست که علاوه بر اینکه هزینه ایی برای سفر خودتون پرداخت کردید که کم هم نبوده حتی باب میلتون هم نبوده و کل مسافرت رو به کام خودتون و همسفرانتون تلخ خواهید کرد،پس یکی از نکاتی که باید توجه ویژه ایی بهش بشه همین رزرو هتل هست اما نگران نباشید تیم شال و کلاه سفر شما رو با انواع هتل در استانبول آشنا می کنه تا تمام نگرانیات رفع بشه و بهترین خرید و قیمت تور استانبول نوروز را انجام بدید.

هتل های ۳ ستاره در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

بسیاری از مسافران یا برای انجام امور اداری و کاری به استانبول تشریف می برند یا اینکه تعداد شب های اقامت زیادی را قصد دارند در استانبول بمانند پس هزینه سفر برای آن ها بسیار مهم تر از لاکچری بودن آن است و ترجیح می دهند هتل های ارزان تر را انتخاب کنند و بیشتر وقت خود را بیرون هتل می باشند که برای این دسته از مسافران هتل های ۳ ستاره در استانبول بسیار مناسب می باشد زیرا قیمت این هتل ها کمتر بوده و شما راحت می توانید به انجام امور کاری خود در خارج از هتل رسیدگی کنید یا تعداد اقامت های خود در این هتل ها را بالا ببرید اما هزینه زیادی را پرداخت نکنید،همچنین می توان هتل هایی مانند بیرول،زوریخ،تکسیم لاین و پیانو فورت را نام برد که علاوه بر هزینه کم خدماتی مانند صبحانه را نیز به شما ارائه میکنند که بسیار به صرفه می باشد اما شما نباید از این هتل ها انتظار کیفیت بالایی داشته باشید زیرا اکثر هتل های ۳ ستاره استانبول بسیار ضعیف می باشند اما می توانید از این هتل ها برای ارزان شدن قیمت استفاده کنید تا در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ با کمترین هزینه سفر خوبی باشید.

هتل های ۴ ستاره در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

نوع دیگری از هتل ها که پا را فراتر گذاشته و به فکر پیشرفت هستند هتل های ۴ ستاره می باشند که در این نوع از هتل ها شما امکانات بیشتری را در اختیار دارید و از نظر ظاهری نیز با ساختمان های خوش نقشه تری مواجه خواهید شد که طرفداران کمی نیز ندارد و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند هتل های ۴ ستاره را در تور استانبول خود بگیرند و در عوض کمی بیشتر از وقت خود را به دیدن جاذبه هاش گردشگری در استانبول اختصاص دهند و همچنین قیمت تور استانبول نوروز خود را نیز کاهش بدهند که از این هتل ها می توان به هتل هایی مانند تایتانیک سیتی،ریوا،گلدن ایج و لیون اشاره کرد که در این هتل ها نیز خدمات صبحانه مهیا می باشد و به علاوه خدمات گسترده تری در اختیار شما می باشد که می توانید از آن ها در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ استفاده کنید و تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر بگذارید.

هتل های ۵ ستاره در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

عداه ایی از مسافران بسیار دقت میکنند تا مسافرتی که می روند بسیار خوب و شیک و به عبارتی همه چیز تمام باشد زیرا این دسته از مسافران یا از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشند یا سفرهای کم اما با کیفیت را بیشتر دوست دارند پس به سراغ هتل های ۵ ستاره و کم نقص در استانبول می روند و اکثر کسانی که این مدل هتل را انتخاب می کنند بیشتر وقت خود را در هتل هستند و بیشتر از برنامه های هتل استفاده می کنند و خدمات فوق العاده ایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد مانند استخرهای بسیار زیبا،سالن بدنسازی،اتاق بازی و برنامه های شبانه هتل که روز قبل اعلام می شود،لازم به ذکر است نوشیدنی ها و غذاهای این هتل ها بسیار خوب و با سطح کیفی بسیار بالایی به مسافران ارائه می شود هتل هایی مانند هیلتون،دیوان،چراغان و مارمارا می باشند که اکثر مسافرانی که به این هتل ها رفتند رضایت کاملی را از نحوه خدمات و پرسنل آن دارند که خود بازگو کننده خدمات بسیار عالی این هتل ها می باشد که پیشنهاد ما نیز به شما در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ انتخاب این هتل ها می باشد تا بتوانید بهترین سفر خود را تجربه کنید و لذت ببرید اما با انتخاب این نوع هتل ها دیگر نباید توقع قیمت ارزان داشته باشید اما کیفیت جای خود را به قیمت خواهد داد که واقعا ارزش خواهد داشت.

جاذبه های گردشگری در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

برای سفر در تیر ماه به استانبول شما باید یک سری جاذبه های آن را از قبل بشناسید تا با دیدی بازتر سفر خود را دنبال کنید و از قبل برنامه دیدن آن را بکشید که در این خصوص ما راهنمای سفر به استانبول در تیر ماه شما خواهیم شد و تعدادی از جاذبه های گردشگری در این شهر پر هیاهو را به شما معرفی خواهیم کرد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد پس کماکان با ما همراه باشید.

بازدید از کاخ دلما باغچه در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

این کاخ از کاخ‌های باقی‌مانده‌ از دوران عثمانی می باشد. کاخ دلما باغچه بعد از کاخ توپکاپی محل اقامت پادشاهان ترک در زمان های دور بوده است. اسکله‌ی بشیکتاش در نزدیکی‌ این کاخ می باشد و دسترسی خوبی به آن دارد. هزینه بازدید از کاخ ۶۰ لیر ترکیه می باشد که در تور استانبول ارزان هزینه کمی می باشد زمانی که برای بازدید از آن نیاز است ۲ الی ۳ ساعت می باشد. آدرس: استانبول، ناحیه اروپایی بشیکتاش، محله ویشنزاده،، خیابان دلمه باغچه، کاخ دلمه باغچه

 

بازدید از کاخ دلما باغچه در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از روملی حصار در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

تنگه‌ بسفر شهر استانبول را به دو نیمه‌ی آسیایی و اروپایی تقسیم می‌کند. و مسیر اتصال دریای سیاه به دریای مرمره هم هست. روملی حصار که به نام های قلعه روملی و قلعه روملی حصار هم نامیده می شود. مجموعه استحکامات و قلعه ای نظامی است که در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ به آن پرداخنه ایم در شهر استانبول، در ساحل اروپایی و بر فراز تپه ای مشرف به تنگه بسفر قرار گرفته است. این قلعه یکی از سمبل های شهر استانبول می باشد. امروزه بازدیدکنندگان زیادی را در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشاند. نام روملی حصار به معنای قلعه ای در قلمرو رومی ها می باشد و توسط سلطان محمد دوم و در فاصله سال های ۱۴۵۱ و ۱۴۵۲ و تنها در عرض ۴ ماه ساخته شده است. ساعات بازدیداز آن همه روزه به جز چهارشنبه ها از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر می باشد.

 

بازدید از روملی حصار در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از بازار بزرگ در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

این بازار که طرفداران بسیاری در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ دارد و همیشه مملو از مسافران و مردم محلی است. در ۱۴۵۵ به دستور سلطان محمد فاتح ساخته شد و به مرور گسترش پیدا کرد. بازار بزرگ استانبول که تمام راهروهای تو در توی آن سرپوشیده است. بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مراکز خرید دنیا می باشد. با متراژ ۴۸ هزار متر مربع، ۶۰ راهرو و در حدود ۵۰۰۰ فروشگاه می باشد. بازار بزرگ در درون دیوارهای شهر واقع شده است که در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ دسترسی راحتی دارد همچنین در نزدیکی اولین کاخ سلطان یعنی کاخ قدیمی قرار دارد.

 

بازدید از بازار بزرگ در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از موزه باستان شناسی در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ موزه باستان ‌شناسی استانبول شامل یک مجموعه مهم از آثار باستانی ماقبل تاریخ، یونان، رم و بیزانس است. تمام این مجموعه از کاخ توپکاپی به این موزه منتقل شده است. این موزه و موزه هنرهای اسلامی و ترکی که در نزدیکی هم قرار دارند، در لیست جاذبه های موزه‌ شهر هستند. این موزه در پارک گلهان در جنوب کاخ توپکاپی قرار گرفته است و شامل سه ساختمان مجزاست. ساختمان اصلی با سردر نئوکلاسیکش، جایگاه  گنجینه های اصلی است. داخل حیاط نیز، موزه هنر باستانی شرقی، اشکی سارک ازرلری قرار گرفته است. آثار هنری بابل باستان، از کارهای برجسته در این بخش هستند. در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ به این موزه حتما سری بزنید و لذت ببرید.

 

بازدید از موزه باستان شناسی در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از میدان تکسیم در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

میدان تکسیم استانبول یکی از مهمترین میادین  است که معروف ترینخیابان این شهر هم که استقلال نام دارد به این میدان نیز متصل است. شهر زیبای استانبول ترکیه در بین ایرانی‌ها محبوبیت خاصی دارد و یکی از اولین مقاصد سفرهای خارج از کشور است. یکی از معروف‌ترین بخشهای استانبول در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ برای گردشگران ایرانی میدان تکسیم (Taksim) می‌باشد زیرا در نزدیکی تکسیم بسیاری از برندهای معروف دنیا شعبه‌ دارند و درواقع می‌توان گفت مرکز تجاری استانبول، میدان تکسیم و مناطف نزدیک به آن است. شهرت تکسیم تنها مربوط به چند سال گذشته نیست بلکه در گذشته و زمان سلطان محمود اول،این میدان محلی برای انشعاب آب‌هایی بود که وارد شهر استانبول می‌شدند و از اینجا آب‌ به سایر نقاط شهر استانبول تقسیم‌بندی و وارد می‌شد و همین امر سبب نام‌گذاری این میدان به نام تقسیم یا تکسیم شده است. میدان تکسیم چند ویژگی خوب و مهم دارد که بر شهرت آن می‌افزاید،یکی از مهمترین ویژگی‌ها دسترسی آسان به وسایل نقلیه‌ی عمومی است. مسافران می‌توانند در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ از این میدان به‌راحتی با استفاده از مترو یا تراموا و یا تاکسی خود را به سایر نقاط شهر برسانند. خصوصیت دیگر این مکان گردهم آمدن امکانات رفاهی و تفریحی و اقامتی در کنار یکدیگر است.

 

بازدید از میدان تکسیم در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از میدان میدان هیپودروم در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

یکی از بهترین دیدنی های شهر استانبول میدان هیپودرم است که می توانید در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ آن را از نزدیک ببینید و عکس های یادگاری بگیرید اما باید قبل از دیدن با آن بیشتر آشنا شویم که باید گفت نخستین هیپودروم در استانبول، در سال ۲۰۳ میلادی در زمانی ساخته شد که این شهر با نام بیزانتیوم شناخته می شد. امپراتور سپیتیموس سرووس در این سال دستور بازسازی و گسترش شهر را داد،و میدان هیپودروم استانبول کنونی را به عنوان محلی برای مسابقات اسب دوانی و سایر تفریحات وقف آن نمود. در سال ۳۲۴ میلادی امپراتور کنستانتین کبیر تصمیم گرفت که پایتخت امپراتوری خود را از «رم»،به بیزانتیوم (استانبول امروزی) منتقل کند،و نام شهر را «رم جدید» بگذارد. گرچه این نامگذاری دیری نپایید و همه این شهر را با نام قسطنطنیه (کنستانتینوپل؛ شهر کنستانتین) شناختند. به گفته مورخین، هیپودروم ساخته کنستانتین با حدود ۴۵۰ متر طول و ۱۳۰ متر عرض، ظرفیت کافی برای ۱۰۰ هزار تماشاگر را داشته است. برنامه هایی که در میدان هیپودروم استانبول برگزار می شدند، تنها یک مسابقه ورزشی صرف نبودند. بلکه به عنوان موقعیتی کمیاب و ویژه دانسته می شدند که در آن مردم می توانستند همراه با امپراتور در یک برنامه حضور یابند. این میدان U شکل، به طوری ساخته شده بوده که اتاق مخصوص امپراتور (کاتیسما) در انتهای شرقی آن قرار داشته است. در طول دوران امپراتوری بیزانس، میدان هیپودروم استانبول مرکز زندگی اجتماعی شهر بود. در سال ۵۳۲ میلادی، در یکی از این شورشها که میان دو گروه آبی و سبز درگرفت،۳۰هزار تن کشته شدند و کلیسای هاجیاصوفیای دوم به آتش کشیده شد. میدان سلطان احمد در استانبول ترکیه، بر اساس ابعاد و نقشه های آن بنا شده است.

 

بازدید از میدان میدان هیپودروم در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از آب انبار باسیلیکا در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

یکی از شگفت انگیزترین جاذبه هایی که شما می توانید در استانبول با آن مواجه شوید آب انبار باسیلیکا می باشد که تاریخ در آن موج می زند و بسیار زیباست ساخت این ساختمان عظیم به دوران بیزانس و سال‌های ۵۲۷ تا ۵۶۵ میلادی بازمی‌گردد. امپراطور ژوستینیانوس اول دستور احداث را صادر کرد. او این آب انبار را برای کاخ بیزانس و زمین‌های پیرامون آن در نظر داشت. ساخت بیشتر قسمت‌ها به دست یونانیان امروزی انجام شد. یه این آب ‌انبار سارای، که به زبان ترکی به معنای مکان است، گفته می‌شود. این سازه در طول تاریخ چندین و چند بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت،عمده‌ترین آن‌ها در سال ۱۷۲۳ زمان سلطان احمد سوم و در سال ۱۸۷۶ تا ۱۹۰۹ زمان سلطان عبدالحمید دوم بود که شما می توانید در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ برنامه خود را طوری بچینید که حتما به این جاذبه گردشگری رویایی سر بزنید و در آن عکس های یادگاری نادری را بگیرید.

 

بازدید از آب انبار باسیلیکا در تور استانبول نوروز 1403

بازدید از موزه پرا در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

موزه پرا استانبول که موزه ای هنری و زیبا در منطقه بی اوغلو است در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده. موزه پرا استانبول که از جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می آید توسط سونا و اینان کراچ راه اندازی شده است. موزه پرا استانبول در ساختمانی ۵ طبقه که در گذشته متعلق به هتل بریستول بوده واقع شده است. ساختمان موزه پرا بسیار دیدنی است و در سال ۱۸۹۳ ساخته شده است. موزه پرا در استانبول در واقع کلکسیونی ارزشمند از مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی،مجموعه ابزار اندازه گیری،مجموعه عکس های استانبول قدیم،مجموعه سرامیک و موزاییک است. در این موزه هر چند وقت یکبار نمایشگاه های هنری نیز برگزار می گردد. در موزه پرا استانبول نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که شما می توانید در تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ به آن سر بزنید و تا ساعت ها بعد از بازدید از این موزه به فکر بروید و از بازدید خود لذت ببرید زیرا آثاری که در این موزه خواهید دید را در هیچ کجای جهان پیدا نخواهید کرد پس حتما در سفر خود به استانبول ساعتی را برای بازدید از این جاذبه گردشگری اختصاص دهید و از آن لذت ببرید.

 

بازدید از موزه پرا در تور استانبول نوروز 1403

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات بسیار مفیدی را در خدمت شما عزیزان قرار داده باشیم و کمکی در خرید تور استانبول به شما کرده باشیم همچنین برای دیدن قیمت های کلی ما در فصل بهار می توانید مقاله تور استانبول بهار ۱۴۰۳ را مطالعه کنید و برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اجرا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

تور استانبول نوروز 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
بستگی داره چه هتلی با چه پروازی رزرو کنید ولی بهتر هست زودتر اقدام کنید
بله داریم هم گروهی و هم انفرادی با 88395143 تماس بگیرید
تقریبا دمای هوای استانبول سرد هست ولی اختلاف زیادی با تهران نداره
دیدنی ترین مناطق
کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول یکی از کاخ های زیبا و مجلل در  ترکیه می باشد و کاخ عثمانی لقب دارد. از ...

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که به آن موزه ی چورا یا موزه ی کاریه هم می گویند. یکی از جاذبه های دیدنی ...

جنگل بلگراد استانبول

جنگل بلگراد استانبول

جنگل بلگراد استانبول در ۱۵ کیلومتری شمال غربی استانبول واقع شده است با توجه به طبیعت بکر و حیات وحش جذابی ...

مسجد اورتاکوی استانبول

مسجد اورتاکوی استانبول

مسجد اورتاکوی در استانبول یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول به شمار می رود.  با توجه به قرارگیری ...