تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

خرداد شگفت انگیز در بانکوک

به این مقاله امتیاز دهید

تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ را می توان یکی از مقصدهایی دانست که بسیاری از مسافران مشتاق به رفتن به آنجا می باشند زیرا این شهر فوق العاده به حدی برای توریست ها جالب می باشد که سالانه مسافران بسیاری را از جای جای دنیا به سمت خود می کشاند که قصد داریم در این مقاله به معرفی شهر بانکوک بپردازیم تا شما نیز اگر مشتاق هستید تا در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ ثبت نام کنید با اطلاعات کافی درباره این شهر توریستی اقدام به خرید آن کنید پس پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ با شال و کلاه سفر همراه باشید.

 

بانکوک خرداد

موقعیت تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳


همانطور که در بالا مشاهده می کنید شهر بانکوک که پایتخت کشور تایلند نیز می باشد درست در مرکز این کشور قرار دارد و شما می توانید به راحتی در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ به شهرهای پاتایا و یا پوکت نیز سفر کنید که فاصله چندانی با یکدیگر ندارند اما در بانکوک به حدی جاذبه برای دیدن وجود دارد که دل کندن از آن آسان نخواهد بود که در ادامه شما را با هر کدام از آنها آشنا خواهیم کرد.

اطلاعاتی درباره شهر بانکوک در خرداد ۱۴۰۳

کشور تایلند درست در جنوب شرقی آسیا واقع شده و پایتخت آن نیز بانکوک می باشد که در کنار خلیج بسیار زیبای تایلند می باشد این شهر بعد از جنگ جهانی دوم به واسطه کمک های ایالات متحده آمریکا توانست پیشرفت چشمگیری کند و جمعیت آن نیز افزایش پیدا کرد و امروزه بیش از ۱۱ میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است و به یکی از قطب های گردشگری در جهان تبدیل شده است نکته جالب توجه درباره این شهر این می باشد که در سال ۱۷۲۸ میلادی به ستور پادشاه به نام رامای بانکوک به عنوان پایتخت انتخاب شده و تا امروز نیز با گذشت بیش از ۲۰۰ سال همچنان در حال پیشرفت و توسعه می باشد و در معنی کلمه بانکوک یعنی شهر فرشتگان که اکثر مردمان این شهر با لبخند همیشگی بر روی لبهایشان به کار روزانه خود می روند که شما این موضوع را به صورت ملموس می توانید در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ ببینید همچنین بانکوک شهری فرو رفته در میان معابد تاریخی، کاخ های پادشاهی با شکوه و هتل هایی مملو از هر نژاد و تمدن و بازارهایی رنگارنگ و مراکز خرید شیک و مدرن و شبهایی درخشان، نورانی و بیادماندنی است.

 

اطلاعاتی درباره شهر بانکوک در خرداد 1403

آب و هوای بانکوک در فصول سال و خرداد ۱۴۰۳

کلا در کشور تایلند بخصوص در بانکوک ۳ فصل گرم،بارانی و خنک را در سال مشاهده خواهید کرد که اکثر مواقع سال هوایی نسبتا گرم از ۲۰ درجه تا ۲۵ درجه سانتیگراد را شاهد خواهید بود ماه سپتامبر در بانکوک یکی از بارانی ترین ماه های سال می باشد که در آن باران های بسیار عظیمی را شاهد خواهید بود در ماه های گرم و خشک سال نیز که از اوایل ماه می تا اوایل سپتامبر می باشد شما گرمای هوا را خواهید داشت و شرجی هوا نیز بسیار بالا می باشد که در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ شما شاهد آن خواهید بود اما در هر ماه از سال که شما مسافران عزیز قصد سفر به بانکوک را داشته باشید می توانید سفر هیجان انگیزی را تجربه کنید و در ایام سال همیشه جشن های مختلفی در این کشور برپا خواهد بود که می توانید بسته به شرایط خود یکی از ماه های سال را انتخاب کنید.

اطلاعات غذایی و نوشیدنی در خرداد ماه بانکوک

شاید همیشه یکی از تفکرات ما ایرانی ها برای سفر به کشورهای جنوب شرق این باشد که آیا غذاهای کشور مقصد باب میل ما می باشد یا خیر و باید برای وعده های غذایی خود چه کاری انجام دهیم که در مقاله تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ به شما باید بگوییم که غذا در هر کشوری به دلیل شرایط آب و هوایی و اقلیم مردم آن کشور متفاوت خواهد بود و شاید باب میل ما ایرانی ها نباشد اما خیلی از مسافران نیز یکی از دلایلی که سفر خود را انتخاب میکنند خوردن غذاهای کشورهای دیگر می باشد تا با مزه های جدید آشنا شوند که برای آن دسته از مسافران مشکلی نیست و می توانند طعم غذاهای مختلف و دوست داشتنی بانکوک را بچشند اما برای کسانی که به اصلاح بد غذا هستند نیز باید بگوییم که نگرانی آنها نیز بی مورد است و شما می توانید در بانکوک نیز از غذاهای ایرانی در رستوران های ایرانی استفاده کنید که گوشت های این رستوران ها حلال می باشد و درست مانند غذاهای رستوران های ایران است و از طرفی فست فود های بسیاری در شهر بانکوک وجود دارد که می توانید از برگرها و پیتزاهای آن لذت ببرید و انواع سوخاری های هیجان انگیز را میل کنید و به این صورت وعده های غذایی خود را پوشش دهید،همچنین در ادامه تعدادی از غذاهای بانکوک را با هم مرور خواهیم کرد تا در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ شما هم از این غذاها میل کنید.

 

اطلاعات غذایی و نوشیدنی در خرداد ماه بانکوک

کاری مرغ سبز یکی از غداهای معروف بانکوک

اگر برای اولین بار به کشور تایلند ( تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ ) سفر می کنید، بهتر است با چشیدن یک کاری مرغ سبز عالی به دنیای غذاهای خوشمزه تایلندی وارد شوید. این غذا غالبا در کنار کانوم چین (نودل برنج نازک) یا برنج سرو می شود. این غذای معطر استثنایی، ترکیب فوق العاده ای از مزه های شور و شیرین است و یکی از معروف ترین غذاهای تایلند می باشد. با رشد محبوبیت آن در اوایل قرن بیستم، این کاری خامه ای دلپذیر، غذای مورد علاقه افراد زیادی شده است.

انبه با برنج چسبیده فوق العاده

اگر به غذاهای شیرین علاقمند هستید، قادر نخواهید بود در برابر انبه با برنج چسبنده ای که تقریبا در همه خیابان های بانکوک یافت می شود، مقاومت کنید. قبل از ریختن برنج تازه چسبنده، شیر نارگیل به آرامی با شکر و نمک پخته می شود. بعد از اینکه شیر سرد شد، انبه رسیده و سرد شده نیز پوست کنده و خرد می شود و در بشقاب گرم قرار داده می شود که پیشنهاد میکنیم حتما در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ از این غذا میل کنید.

نودل سرخ شده تایلندی که به تای پد معروف است

تای پد یک غذای خیابانی نمادین می باشد که یک برنج سرخ کرده ساده است و تصور می شود از بازرگانان چینی که در دوره پادشاهی آیوتایا از تایلند بازدید می کردند سرچشمه گرفته. ماده تشکیل دهنده اصلی آن رشته فرنگی برنج خشک است. روندی که ناشی از کمبود برنجی می باشد که تایلند در مدت جنگ جهانی دوم تجربه کرد. طعم خاصی که با ذائقه تایلندی عجین شده است. تای پد اکنون یکی از غذاهای ملی این کشور می باشد. واقعا نمی توان از این ترکیب جویدنی و نرم، با کمی حالت تردی گذشت.

خوردن نوشیدنی آب نیشکر در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

اگر علاقه زیادی به نوشیدنی های شیرین دارید، نمی توانید تایلند را بدون نوشیدن یک بطری آب نیشکر ترک کنید. معمولا، خود نیشکر بریده شده را نیز که توسط ماشین های قدرتمندی جمع آوری شده در کنار فروشنده می بینید. این نوشیدنی فوق العاده شیرین است و به دلیل عطر و طعم قوی آن، نوشیدن سریع آن دشوار است.

فروردگاه ها در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

شما برای اینکه به شهر بانکوک در کشور تایلند سفر کنید باید فرودگاه های این کشور را بشناسید تا بهترین قیمت تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ را از آن خود کنید به عنوان مثال این شهر ۲ فرودگاه به نام های سووارنابومی و دن موئنگ دارد که هر دوی آنها بین المللی می باشد که اطلاعات آنها را در زیر به شما خواهیم گفت.

فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

فرودگاه بین المللی سووارنابومی در ۲۵ کیلومتری شرق بانکوک قرار گرفته و می توان آن را امروزه یکی از وسیع ترین فرودگاه ها در جنوب شرقی آسیا محسوب کرد.همچنین این فرودگاه پایانه اصلی آژانس های هوایی مانند تای ایرویز، تای اسمایل و بانکوک ایرویز محسوب می شود و شما می توانید با اتوبوس،تاکسی و مترو از آن به مکان های مد نظر خود در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ بروید.

 

فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی در تور بانکوک خرداد 1403

فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

یکی از دو فرودگاه بین المللی شهر بانکوک و یکی از قدیمی ترین فرودگاه های دنیاست که در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال بانکوک قرار دارد. در طی سال های متمادی، فرودگاه دن موئنگ یکی از پر رفت و آمدترین پایانه های هوایی دنیا بوده است و در حال حاضر یکی از اصلی ترین پایانه های ایرلاین هایی چون اورینت تای، تای لاین، تای ایر آسیا و نوک ایر محسوب می شود که در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ این فرودگاه را از نزدیک خواهید دید.
گزینه های متفاوتی برای دسترسی به مرکز شهر بانکوک از این فرودگاه بین المللی وجود دارد. اتوبوس های فرودگاه، اتوبوس های شهری، تاکسی فرودگاه و قطار از آن جمله هستند.

 

فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ در تور بانکوک خرداد 1403

لازم به ذکر است برای تیر ماه اگر می خواهید به بانکوک سفر کنید می توانید مقاله تور بانکوک تیر ۱۴۰۲ را مطالعه کنید تا از قیمت های ما در این ماه آگاه شوید و در صورت نیاز رزرو خود را انجام دهید.

انواع هتل ها در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

یکی دیگر از دلایلی که مسافران مقصد خود را انتخاب می کنند هتل های آن کشور یا شهر می باشد که هرچه امکانات و کیفیت این هتل ها بیشتر باشد طبیعتا مسافران بیشتری سفر خود را برای آنجا تنظیم خواهند کرد که در این بخش از مقاله تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ به این هتل ها خواهیم پرداخت تا شما با دید بازتری نسبت به انتخاب هتل خود اقدام کنید پس با ما همراه باشید.

هتل های ۳ ستاره در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

بسیاری از مسافران یا برای انجام امور اداری و کاری به بانکوک تشریف می برند یا اینکه تعداد شب های اقامت زیادی را قصد دارند در بانکوک بمانند پس هزینه سفر برای آن ها بسیار مهم تر از لاکچری بودن آن است و ترجیح می دهند هتل های ارزان تر را انتخاب کنند و بیشتر وقت خود را بیرون هتل می باشند که برای این دسته از مسافران هتل های ۳ ستاره در بانکوک بسیار مناسب می باشد زیرا قیمت این هتل ها کمتر بوده و شما راحت می توانید به انجام امور کاری خود در خارج از هتل رسیدگی کنید یا تعداد اقامت های خود در این هتل ها را بالا ببرید اما هزینه زیادی را پرداخت نکنید،همچنین می توان هتل هایی مانند فرست،فروم پارک،پارک وریندان و آیبیس را نام برد که علاوه بر هزینه کم خدماتی مانند صبحانه را نیز به شما ارائه میکنند که بسیار به صرفه می باشد و در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

هتل های 3 ستاره در تور بانکوک خرداد 1403

هتل های ۴ ستاره در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

نوع دیگری از هتل ها که پا را فراتر گذاشته و به فکر پیشرفت هستند هتل های ۴ ستاره می باشند که در این نوع از هتل ها شما امکانات بیشتری را در اختیار دارید و از نظر ظاهری نیز با ساختمان های خوش نقشه تری مواجه خواهید شد که طرفداران کمی نیز ندارد و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند هتل های ۴ ستاره را در تور بانکوک خود بگیرند و در عوض کمی بیشتر از وقت خود را به دیدن جاذبه هاش گردشگری در بانکوک اختصاص دهند و همچنین قیمت تور بانکوک خود را نیز کاهش بدهند که از این هتل ها می توان به هتل هایی مانند کلاسیک سوخومیت،دریم بانکوک،آوانی بانکوک و رادیسون بلو اشاره کرد که در این هتل ها نیز خدمات صبحانه مهیا می باشد و به علاوه خدمات گسترده تری در اختیار شما می باشد که می توانید از آن ها در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ استفاده کنید و تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر بگذارید.

 

هتل های 4 ستاره در تور بانکوک خرداد 1403

هتل های ۵ ستاره در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

عداه ایی از مسافران بسیار دقت میکنند تا مسافرتی که می روند بسیار خوب و شیک و به عبارتی همه چیز تمام باشد زیرا این دسته از مسافران یا از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشند یا سفرهای کم اما با کیفیت را بیشتر دوست دارند پس به سراغ هتل های ۵ ستاره و کم نقص در بانکوک می روند و اکثر کسانی که این مدل هتل را انتخاب می کنند بیشتر وقت خود را در هتل هستند و بیشتر از برنامه های هتل استفاده می کنند و خدمات فوق العاده ایی که در اختیار آن ها قرار می گیرد مانند استخرهای بسیار زیبا،سالن بدنسازی،اتاق بازی و برنامه های شبانه هتل که روز قبل اعلام می شود،لازم به ذکر است نوشیدنی ها و غذاهای این هتل ها بسیار خوب و با سطح کیفی بسیار بالایی به مسافران ارائه می شود هتل هایی مانند د سیام،پنینسولا،مندرین اورینتال،کمپنسکی و هیلتون می باشند که اکثر مسافرانی که به این هتل ها رفتند رضایت کاملی را از نحوه خدمات و پرسنل آن دارند که خود بازگو کننده خدمات بسیار عالی این هتل ها می باشد که پیش نهاد ما نیز به شما در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ انتخاب این هتل ها می باشد تا بتوانید بهترین سفر خود را تجربه کنید و لذت ببرید.

 

هتل های 5 ستاره در تور بانکوک خرداد 1403

جاذبه های گردشگری در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

پایتخت تایلند یعنی بانکوک بیش از ۱۰ میلیون جمعیت داشته و رودخانه دیدنی چائوپرایا به آن جاذبه ای صد چندان داده است و نظیر سایر شهرهای بزرگ و مدرن دنیا به داشتن ساختمانهای عظیم، هتلهای بسیار مجلل، مراکز خرید و نیز فرودگاهی مدرن و بین المللی افتخار می کند.
این شهر ترکیبی از جلوه های غربی، شرقی و نیز مدرن و باستانی است. نمای آن چهره امروزی به خود گرفته است در حالیکه سنتهای دیرین، همچنان در زندگی روزمره مردم تجلی می کنند. بنابراین صرف نظر از مدرن شدن آن هنوز امتیاز و ارزش خود را جهت نگاهی گذرا به هنرهای سنتی، معماری، مذهبی و سایر جنبه های فرهنگی مردم تایلند، آن هم در بهترین شرایط حفظ کرده است که این باعث شده تا بسیاری از جاذبه های گردشگری بانکوک مورد بازدید روزانه توریست ها از سر تا سر دنیا شود که در ادامه قصد داریم تا شما را با تعدادی از آن ها آشنا کنیم.

لازم به ذکر است اگر برای تابستان برنامه سفر خود به بانکوک را چیده اید و می خواهید قیمت های ما در این فصل را ببینید و مقایسه کنید می توانید همراه ما باشید در تور بانکوک تابستان ۱۴۰۲ تا تخفیف های ما در این فصل را ببینید.

بازدید از مجموعه کاخ پادشاهی در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

کاخ بزرگ یا کاخ پادشاهی در سال ۱۷۸۲ میلادی ساخته شد و به مدت ۱۵۰ سال محل اقامت پادشاهان و مقامات تایلند بوده است. طراحی این کاخ بسیار زیبا و خاص می باشد و مثل یک بانوی پیر می باشد. معماری منحصر به فرد کاخ سبب شده تا توجه خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور تایلند را جذب کند. درون کاخ پادشاهی بانکوک، وزارت جنگ و اداره های وابسته به تایلند وجود دارد. در این کاخ ساختمان های مهمی وجود دارد که  میتوان به وات فرا کائو یا بودای زمردین اشاره کرد. این بناها با این که کوچک هستند اما از عظمت ویژه ای برخوردار می باشند. ابتدای هر سال در این کاخ لباسهای بودا عوض می شود که یکی از سنت های مهم است که می توانید در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ به آن سر بزنید و از دیدن این کاخ بسیار دوست داشتنی لذت ببرید.

 

بازدید از مجموعه کاخ پادشاهی در تور بانکوک خرداد 1403

رفتن به سینماهای مجلل در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ از آن استفاده کنید رفتن به سینما می باشد،شاید تعجب کنید که چرا سینما اما وقتی وارد آن شوید متوجه خواهید شد زیرا سینماهای بانکوک رتبه ۱ در جهان می باشند و شما در بدو ورود به آن فکر خواهید کرد در یک هتل بی نظیر هستید و فروشگاه های بسیار با کیفیتی را می بینید که می توان خرید کرد از نوشیدنی تا غذاهای عالی و صندلی های این سینماها و کیفیت پرده آن باور نکردی است و به اصطلاح صندلی فرست کلاس در آن ها دیده می شود و فیلم ختی روز دنیا را می توانید با یک تجربه متفاوت تماشا کنید که پیشنهاد میکنیم حداقل یک بار در مدت اقامت خود به بانکوک به سینما بروید. 

 

رفتن به سینماهای مجلل در تور بانکوک خرداد 1403

بازدید از آکواریوم سی لایف در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

بزرگترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا، اینجا در بانکوک قرار گرفته و زندگی دریایی یا دنیای اقیانوس نام دارد همچنین ساختمان این آکواریوم ۱۰۰ هزار متر مربع مساحت دارد و حجم آب موجود در آن به حدود ۵ میلیون لیتر می رسد.

بازدید از این آکواریوم به تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می شود، اما جنبه ی آموزشی آن می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار آموزنده تر و تاثیر گذارتر باشد؛ پس هنگام بازدید از آکواریوم بزرگ بانکوک تنها به جنبه ی تفریحی آن فکر نکنید، سعی داشته باشید تا علاوه بر لذت بردن از شگفتی های دنیای زیر آب نکاتی را هم به خاطر بسپارید که ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما از این آکواریوم بزرگ در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ دیدن کنید.

 

بازدید از آکواریوم سی لایف در تور بانکوک خرداد 1403

رفتن به سافاری ورلد در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

سافاری ورلد، باغ وحشی وسیع و روباز به طول ۸ کیلومتر است که مجموعه متنوعی از حیوانات را دارد. با گردش در این باغ، انگار پا به طبیعت وحشی آفریقا گذاشته اید؛ چرا که حیوانات وحشی مجموعه نه تنها درون قفس نگهداری نمی شوند، بلکه در فضای مخصوص به خودشان آزادانه رژه می روند و این شمایید که باید مواظب خودتان باشید! 

برای آن که درون مجموعه سافاری ورلد به گشت و گذار بپردازید، لازم است تا سوار اتوبوس های مجموعه شوید و گله های بزرگ زرافه، دسته های آزاد شیر غران و خرس های سیاه وحشی را از دور دید بزنید. البته بازدید از حیوانات وحشی تنها جذابیت سافاری ورلد نیستند و می توانید از گیاه خوارانی چون کرگدن، غزال، گوزن، گورخر و شتر دیدن کنید. در کنار همه این ها بخش های دیگری چون باغ پرندگان هم در مجموعه بزرگ سافاری ورلد به چشم می خورد که پرنده هایی مانند پلیکان، درنا، لک لک و شترمرغ در آن نگهداری می شود. بخش دیگر مجموعه، مارینا پارک یا پارک دریایی نام دارد. در مارینا پارکی می توانید نمایش های مختلف از دلفین، فک را ببینید و تفریحات دیوانه واری چون رفتینگ در رود و قایق سواری در دل جنگل را امتحان کنید. 

شاید جالب باشد بدانید قدمت باغ وحش سافاری ورلد به حدود ۳۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۸۸ برمی گردد و در مجموع وسعتی برابر با ۲۶۴ هکتار دارد که می توانید در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ به آن سر بزنید و لذت ببرید.

 

رفتن به سافاری ورلد در تور بانکوک خرداد 1403

مراکز خرید و سوغاتی در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳

یکی از بهترین بخش های هر سفری خرید کردن می باشد و اگر قیمت آنها ارزان هم باشد که چه بهتر،شما مسافران گرامی می توانید در بانکوک کالاهای مد نظر خود را تا ۸۰% تخفیف نیز خریداری کنید از کالاهای اصلی تا کپی نیز برای ارائه موجود می باشد و بانکوک معدن خرید و فروشگاه های شگفت انگیز در آسیا به حساب می آید که می توانید برای خودتان و همسفرانتان خرید انجام دهید همچنین اگر به دنبال سوغاتی هستید سوغات بانکوک لباس محلی،کوسن های مثلثی،روغن و عطر، ابریشم،ظرف برنج،فانوس تایلندی،چتر تایلندی،مجسمه های سرامیکی،کنده کاری های چوبی،دکور خانه،کیف دستی،ادویه و ترشیجات و انواع جواهر می باشد که می توانید در تور بانکوک خرداد ۱۴۰۳ برای دوستان خود بگیرید و لذت ببرید. 

 

مراکز خرید و سوغاتی در تور بانکوک خرداد 1403

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی را به شما انتقال داده باشیم همچنین اگر می خواهید قیمت های ما را در فصل بهار ببینید و قصد سفر به بانکوک را دارید می توانید مقاله تور بانکوک بهار ۱۴۰۳ را مطالعه کنید و اگر نیاز به مشاوره تلفنی داشتید می توانید با شماره زیر تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را به خوبی راهنمایی کنند. 

تور بانکوک خرداد 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
دیدنی ترین مناطق
جزیره بامبو تایلند

جزیره بامبو تایلند

جزیره بامبو تایلند یکی از پر طرفدارترین مناطق در این کشور می باشد که روزانه بسیاری از توریست ها برای ...

آبشار اروان تایلند

آبشار اروان تایلند

آبشار اروان تایلند یکی از جاذبه های گردشگری که می توانید در این کشور بسیار زیبا به آن سر بزنید ...

خانه جیم تامپسون بانکوک

خانه جیم تامپسون بانکوک

خانه جیم تامپسون بانکوک یکی از جاذبه های گردشگری به شدت زیبا در کشور تایلند می باشد که بسیاری از ...

باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

باغ وحش تایگر کینگدام تایلند

باغ وحش تایگر کینگدام تایلند یکی از بهترین مکان های توریستی برای کسانی می باشد که عاشق حیوانات و صد ...