تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ و تخفیف های فوق العاده آن

تور زمینی آنتالیا بهار 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
بزودی
لارا
بزودی
کمر
خدمات تور:

اتوبوس vip رفت و برگشت،اقامت با صبحانه،نهار،شام،نوشیدنی،لیدر،بیمه

به این مقاله امتیاز دهید

تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ بعنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد خارجی ایرانی ها در فصل بهار و تابستان، متقاضیان زیادی برای سفر دارد. همواره سفر به آنتالیا در ذهن مسافران بصورت هوایی معنا شده و تصور نمی کنند که برای این شهر ساحلی نیز گاها تورهای زمینی آنتالیا (هر چند محدود) برگزار می شود. تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ به علت قیمت مناسبتر و تجربه سفر گروهی شاد،می تواند تجربه متفاوتی از سفر به این شهر باشد؛ البته باید توجه داشت که این تور بطور کلی به تعداد خیلی کم و توسط آژانس های مسافرتی بسیار معدودی قابل برگزاری است. می توان گفت که آنتالیا در جنوب ترکیه واقع شده است و موقعیت جغرافیایی آن سبب شده تا گردشگران بتوانند در این شهر به راحتی به مدیترانه دسترسی داشته باشند. شاید شنیده باشید که آنتالیا دارای هتلهای UALL است اما این واژه به چه معناست؟ هتل Uall به این معنا است که شما یکبار هزینه هتل را پرداخت می کنید اما در همان مبلغ اولیه هزینه همه وعده های غذایی شما و نوشیدنی هایی که در هتل سرو می گردد نیز محاسبه شده است؛ به عبارت دیگر شما میتوانید با پرداخت هزینه هتل به صورت رایگان از غذاها و نوشیدنی های موجود در هتلهای UALL استفاده نمایید. تا چند سال پیش هزینه اقامت در هتلهای آنتالیا برای ایرانیان بسیار به صرفه بود زیرا هم خدمات خوبی داشتند و امکانات مناسبی را در اختیار میهمانانشان قرار می دادند و هم قیمت مناسبی داشتند اما حالا با کم ارزش شدن واحد پول ایران هزینه ها تا حدودی بیشتر شده است به همین خاطر آژانس شال و کلاه سفر تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ را به شما مسافرین محترم پیشنهاد می کند که با هزینه کمتر بهترین تور را تهیه کنید

موقعیت تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

برنامه سفر تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ در این پکیج، به صورت گروهی با اتوبوس های ویژه از تهران برگزار می شود. مسیر حرکت تور به ترتیب از شهرهای تهران، قزوین، زنجان، تبریز، مرند، ماکو، (مرز) بازرگان،دوبایزید ترکیه، ارزروم ترکیه، ارزجان ترکیه، سیواس ترکیه، اکسارای ترکیه،نفت شهر ترکیه، قونیه ترکیه، ماناوگات ترکیه و نهایتا آنتالیا می باشد. از تهران تا مرز بازرگان حدود ۹۹۰ کیلومتر (۱۱ ساعت) از مرز بازرگان تا خود آنتالیا نیز حدود ۱۵۱۰ کیلومتر (۲۲ ساعت) می باشد که اتوبوس ها معمولا هر ۳ الی ۴ ساعت یکبار توقف کوتاه مدت دارند. در این تورهای گروهی، لیدر (راهنما) از آغاز سفر تا پایان با مسافران همراه می باشد.

 

تور آنتالیا

مسیر حرکت ما در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

مسیر رفت تهران به آنتالیا

از تهران ساعت ۱۸ حرکت میکنیم و حدودا ساعت ۲۱ به مجتمع بافه قزوین میرسیم و در آنجا شام را در کنار هم میل میکنیم و بعد از شام به سمت مرز بازرگان حرکت میکنیم تا ساعت ۷ صبح که به مرز می رسیم و در آنجا برای صبحانه و مسافرینی که به چنج کردن پول خود احتیاج دارند حدود ۲ ساعت توقف داریم و بعد از تشریفات مرزی حدود ساعت ۱۴ از مرز بازرگان حرکت میکنیم به سمت آنتالیا که حدود ساعت ۱۶ به ارزروم و در آنجا میان وعده میل میکنیم و به سمت امرانلی حرکت میکنیم تا شام را در رستوران آلیشکان در کنار یکدیگر هستیم و بعد از حرکت ساعت ۷ صبح صبحانه را در سیدی شهیر رستوران گونایدین میل میکنیم و بعد از حرکت ساعت ۱۲ ظهر به هتل اقامت خود می رسیم که ساعت ۱۴ اتاق ها را به مسافرین محترم تحویل میدهند در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ با ما همراه باشید

 

مسیر رفت تهران به آنتالیا

مسیر برگشت از آنتالیا به تهران

ساعت ۱۲ ظهر اتاقهای هتل را تحویل میدهیم و بعد از میل کردن نهار حدود ساعت ۱۴:۳۰ حرکت میکنیم به سمت نورامال یکی از مراکز خرید ترکیه که ۱ ساعت بعد به آنجا میرسیم و تا ساعت ۱۸ به مسافران عزیز زمان داده میشود برای خرید و گشت آخر ترکیه و بعد از آن ۴ ساعت بعد یعنی ساعت ۲۲ شام را در رستوران گونایدین در کنار هم میل میکنیم و تا ساعت ۲۳:۳۰ که حرکت میکنیم به سمت تهران و حدود ساعت ۷ صبح صبحانه را در امران دی میل میکنیم و ساعت ۱۶:۳۰ به ارزروم میرسم و نهار را در آنجا هستیم بعد از حرکت از ارزروم ۴ ساعت بعد به مرز بازرگان میرسیم و در رستوران شهریار در خاک ایران شام را میل میکنیم توقف دیگری در مسیر نیست و ۱۰ صبح فردا به تهران میرسیم  امیدواریم از تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ راضی باشید.

 

مسیر برگشت آنتالیا به تهران

دانستنی های پیش از سفر به تور زمینی آنتالیا

در هنگام خرید تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳،حتما به هتل خود توجه کنید، کارشناسان ما در این راستا شما را یاری خواهند کرد. وسایل نقلیه عمومی اطراف شهر انتالیا اغلب شامل مترو نمی شود. در صورت تمایل امکان اجاره موتور نیز در آنتالیا وجود دارد. بهتر است برای مکالمات خود در آنتالیا در محل سیم کارت خریداری کنید. رومینگ با توجه به هزینه سیمکارتها به صرفه نیست. با کمی گشت و گذار در مراکز خرید آنتالیا می توانید اجناس با قیمت مناسبی را تهیه کنید. در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ صبور باشید و این ۳۶ ساعت را از منظر استفاده کنید که تجربه ای نو می باشد

 

دانستنی های سفر زمینی به آنتالیا

بازدید از جاذبه های گردشگری در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

آنتالیا چیزهای زیادی برای دیدن به همه ارائه می دهد. در آنتالیا هرجایی که می چرخید چیزی زیادی وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می کند. برای چک کردن لیست خود هنگام برنامه ریزی سفر به این شهر زیبا،باید از جاذبه های بی نظیر آنتالیا دیدن کنید. حتما در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ از شهر قدیمی آن بازدید کنید. شما نباید بازدید از کاله ایچی آنتالیا را از دست بدهید. اگر به گلف بازی علاقمند هستید به منطقه بلک آنتالیا بروید و یک روز هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید. شهر لارا یکی از بی نظیر ترین و جذاب ترین مناطق این شهر می باشد و مقصد اصلی گردشگران است و شما نباید از این منطقه غافل شوید. ما در زیر تعدادی از جاذبه های گردشگری آنتالیا را برای شما آورده ایم که خالی از لطف نیست.

همچنین برای اینکه بهتر بتوانید قیمت های تور زمینی آنتالیا را ببینید می توانید به صورت ماهانه تور زمینی آنتالیا فروردین ۱۴۰۳ را دنبال کنید.

بازدید از پارک جام پیرامیت در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

پارک جام پیرامیت آنتالیا توسط موسسه نیکوکاری سابانجی در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و دارای منظره دریا عالی است.برخی کافه ها و رستوران ها در آنجا وجود دارند که می توانید از تماشای دریا لذت ببرید و غذا از مناطق مختلف ترکیه ، کتاب فروشی یا حتی در نزدیکی حوض های آب بنشینید و از قدم زدن در آنجا لذت ببرید. از همه نظر پارک بسیار خوبی در شهر آنتالیا در نزدیکی مرکز تفریحی آبزیان ، آکواریوم آنتالیا و آب است. مرکز نمایشگاهی شیشه ای (پارک جام پیرامیت آنتالیا) که در زبان ترکی هرم شیشه ای سالنی هرم گونه دو طبقه برای رویدادهای مهم شهرداری آنتالیا است و نزدیک ۲۵۰۰ گنجایش دارد.شما میتوانید این پارک را در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ بازدید کنید در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ می توانید با کودکان خود در این پارک زیبا قدم بزنید و از آن لذت ببرید در ضمن بسیاری از کنسرت های خوانندگان دلخواه شما نیز در این مکان برگزار می شود پس حتما برای این مکان زیبا در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ جا باز کنید که بسیار بسیار به شما خوش خواهد گذشت.

 

بازدید از پارک جام پیرامیت در تور زمینی آنتالیا بهار 1403

بازدید از مرکز خرید میگروس در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

مرکز خرید میگروس آنتالیا، میزبان میلیون‌ها توریست داخلی و بین‌المللی در تاریخ ششم ژوئن سال ۲۰۰۱ افتتاح شد.مرکز خرید میگروس آنتالیا تازه شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کرد و تبدیل به یک رقیب جدی در بازار توریسم جهانی شد. ساکنان آنتالیا به اندازه توریست‌ها از مرکز خرید میگروس استفاده می‌کنند. مرکز خرید میگروس آنتالیا با ۱۳۰ فروشگاه میزبان برندهای داخلی و بین‌المللی مانند بوینر، زارا، مودو، ال‌سی،وایکیکی؛ انواع مختلف رستوران و فست فود و همینطور هایپر مارکت میگروس ۵ ام است. علاوه بر اهالی آنتالیا و توریست‌ها، ساکنان شهرهای مجاور مانند اسپارتا و قونیه نیز از مزایای این بازار استفاده می‌کنند. محوطه پارکینگ مرکز خرید میگروس آنتالیا ۱۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد. علاوه بر ورودی اصلی یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در نظر گرفته شده است. ۱۲ پله برقی و دو آسانسور پانورامیک طبقات مرکز خرید را به هم متصل می‌کنند. هایپر مارکت میگروس در طبقه همکف و سینما با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های فست فود در طبقه اول قرار دارند. چشم‌انداز رستوران‌ها نمای دریا و کوه‌های بیداقی هستند. در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ حتما از مرکز خرید میگروس آنتالیا دیدن کنید و خریدهای خوبی را انجام دهید زیرا اکثر مسافران ایرانی برای خرید این مکان را انتخلب می کنند که قیمت های بسیار خوبی را دارد پس اگر شما نیز در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ به دنبال خرید هستید این مرکز خرید را از دست ندهید.

لازم به ذکر است برای اردیبهشت ماه نیز می توانید ما را در این سفر مهیج همراهی کنید تا خاطرات بسیار خوبی را برای شما بسازیم پس با مراجعه به صفحه تور زمینی آنتالیا اردیبهشت ۱۴۰۳ از قیمت های ما در این ماه با خبر شوید.

 

بازدید از مرکز خرید میگروس در تور زمینی آنتالیا بهار 1403

بازدید از مرکز خرید مارک آنتالیا در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

وقتی صحبت از خرید می شود آن هم در یک کشور دیگر باید خیلی از جوانب را در نظر گرفت. مسیر رفت و آمد ، کالاهای مد نظر و به روز بودن مرکز خرید که ار اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مرکز تجاری مارک آنتالیا در آگوست ۲۰۱۳ برای دسترسی بهتر محلی‌ها و بازدیدکنندگان در مرکز شهرآنتالیا ساخته شده است. آخرین محصولات مد و فشن، سرگرمی، غذا و  محصولات تکنولوژی  در فضایی به مساحت ۵۱،۰۰۰ مترمربع گردهم آورده شده‌اند. علاوه بر ۱۵۵ برند مختلف، تعدادی مغازه و فروشگاه هم در مرکز خرید هستند که برای اولین بار در این مکان باز شده‌اند. در مارک آنتالیا می‌توانید علاوه بر یک خرید خاص، از سرگرمی‌های موجود در  آن نیز بهره ببرید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید مارک آنتالیا می‌توان به معماری مدرن،تراس بسیار زیبا و پارکینگ بزرگ که ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ ماشین را دارد اشاره کرد. در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ حتما به مرکز خرید مارک آنتالیا سر بزنید و از خرید در آن لذت ببرید.

 

بازدید از مرکز خرید مارک آنتالیا در تور زمینی آنتالیا بهار 1403

بازدید از باغ وحش در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

باغ وحش شهر آنتالیا در محوطه ای که به کپزالتی معروف است و در پایان خط جدید قطار شهری قرار دارد واقع شده است. از جاده اصلی باید پیاده به داخل محوطه جنگلی رفته و حدوداً یک کیلومتر پیاده روی کنید تا به در ورودی باغ وحش برسید. بسیاری از خانواده ها از این محل برای پیک نیک و باربیکیو (کباب درست کردن) استفاده می کنند. هزینه ورودی بسیار کم است و همچنین نوشیدنی و غذا نیز در این باغ وحش خیلی گران نیست. این باغ وحش بسیار بزرگ است و در نرده های اغلب حیوانات دو سری فنس وجود دارد تا مانع از بروز خطر برای کودکان باشد. انواع حیوانات از قبیل شیر، ببر، خرس، گورخر و حتی کانگارو در باغ وحش شهر آنتالیا بزرگ وجود دارند. در قسمت خزندگان می توان کوروکودیل و همچنین انواع مختلفی از مارها و موجودات دوزیست را دید. قسمتی نیز برای پرندگان باغ وحش شهر آنتالیا موجود است که از انواع مختلف طوطی گرفته تا شترمرغ و فلامینگو در آن یافت می شود. محوطه ای که کودکان بیشتر از همه عاشق اش هستند، قسمت میمون هاست که از بقیه قسمت ها سرگرم کننده تر است اگر می خواهید کودکان خود را غافلگیر کنید و به آنها یک روز خوب را هدیه دهید حتما در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ آنها را به این باغ وحش زیبا ببرید تا از نزدیک با حیوانات آشنا شوند و لذت ببرند.

 

بازدید از باغ وحش در تور زمینی آنتالیا بهار 1403

بازدید از آبشارهای ماناوگات در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

آبشارهای ماناوگات یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا است که سالانه مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. رودخانه ایی بسیار چشم گیر با منظره ایی عالی که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به دریای مدیترانه میرود این ابشار طبیعت بسیار چشم گیر و زیبایی دارد و این منطقه جز مناطقی است که شما میتوانید در ان به ارامشی وصف نشدنی برسید وجود آبشارهای ماناوگات ، باغات چایی و رستوران های زیبا این منطقه را به محل دلنشین و زیبا تبدیل کرده شما میتوانید از طریق کشتی این رودخانه را طی کنید و همچنین از کنار شهر سیده عبور کنید و از طبیعت ان لذت ببرید آبشارهای ماناوگات اگرچه دارای ارتفاع بسیاری نیستند اما منظره و طبیعت و رنگ و طرح این ابشار بسیار دیدنی است و شما لذت در این طبیعت بسیار زیبا را میتوانید با یک ناهار عالی که قزل الای کبابی شامل ان است را کامل کنید آبشارهای ماناوگات در ۴کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. در این منطقه رودخانه ای بسیار زیبا و پر آب از جنوب کوه های طرس جاری می شود و سرانجام به دریای مدیترانه می ریزد، در منطقه ماناوگات، طبیعت بسیار زیبا و دلپذیری وجود دارد. آبشارها و باغات چای در این منطقه، باعث زیبایی دوچندان آن شده اند که برای گردشگران بسیار جذاب و دوست داشتنی است،در این منطقه، استراحتگاه هایی به همراه رستوران ها برای گردشگران در نظر گرفته شده است. گردشگرانی که در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ به این منطقه سفر می کنند،با کشتی در رودخانه به گشت و گذار می پردازند و سپس از کنارشهر زیبای سیده عبور می کنند. این آبشار بسیار زیبا را از در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ از دست ندهید و اگر وقت کافی دارید حتما به این منطقه سر بزنید و یک روز بسیار آرامش بخش را تجربه کنید.

خرداد ماه نیز یکی از ماه های پر طرفدار برای سفرهای زمینی می باشد که علاقه مندان می توانند از قیمت های فوق العاده ما در این ماه نیز مطلع شوند که فقط کافیست به تور زمینی آنتالیا خرداد ۱۴۰۳ مراجعه کنند.

بازدید از آبشارهای ماناوگات در تور زمینی آنتالیا بهار 1403

تفریحات فوق العاده در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳

اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که جاذبه های گردشگری بالا را دوست ندارید و بیشتر هیجان را دوست دارید نگران نباشید چون شهر آنتالیا برای تمامیه رده های سنی برنامه های مخصوص به خود را دارد و کمتر کسی پیش می آید که از تفریحات در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ لذت نبرده باشد و به قول معروف دست خالی آنتالیا رو ترک کنه پس می تونیم به شما تفریحاتی مثل: (رافتینگ،قایق سواری، ماهیگیری، کنسرت های مختلف، کافه های بسیار مهیج و …) را در تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ به شما معرفی کنیم که تمامیه آنها بسیار مهیج بوده و باعث می شود شما نهایت استفاده را از تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ خود بکنید و با لبی خندون آنتالیا رو ترک کنی حالا شاید پیش خودتون بگید چطور می تونم این تفریحات و بگیرم البته با قیمت مناسب  درست اینجاست که با ما کمال افتخار اعلام می کنیم می تونیم تمامیه خدمات گردشگری برای سفر شما رو حتی از قبل از اینکه تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ شما شروع بشه با بهترین نرخ به شما ارائه کنیم و تضمین می کنیم که بهترین نرخ در لحظه را به شما ارائه کنیم.

همچنین اگر برای تابستان قصد سف زمینی به آنتالیا را دارید می توانید با ما همراه باشید در تور زمینی آنتالیا تابستان ۱۴۰۳ تا در بهترین زمان ممکن و هزینه عالی سفر خوبی را تجربه کنید.

 

تفریحات فوق العاده در تور زمینی آنتالیا بهار 1403

خیلی خیلی ممنون که تا اینجای مطلب رو خوندید و امیدواریم توانسته باشیم تور زمینی آنتالیا از ابتدا را برای شما شرح داده باشیم ولی هنوز تمام نشده پس ادامه مطلب ما رو حتما بخوانید تازه داریم به جاهای قشنگش می رسیم و قرار نیست وقتی تور زمینی آنتالیا بهار ۱۴۰۳ آمدید دست خالی برگردید اینجاست که پای سوغاتی به میون میاد!!!

سوغاتی از آنتالیا چی بخریم

شهر آنتالیا صنایع دستی مانند محصولات سفالی و فلزی و انواع وسایل دکوری و زیورآلات و چشم زخم ها را دارا است که جزء هنرهای محبوب در کشور ترکیه می باشد. همچنین انواع قهوه و شیرینی های ترکی مثل راحت الحلقوم و باقلوا ترکی از جمله سوغات شهر آنتالیا هستند که در این سفر می توانید تهیه کرده و برای عزیزانتان به سوغات ببرید که حالا بستگی به نوع سلیقه شما داره ولی به نظر تیم شال و کلاه سفر تمامیه این سوغات بی نظیر بوده و هر چه از دوست رسد نیکوست.

 

سوغاتی از آنتالیا چی بخریم

تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز

ما در نوروز ۱۴۰۲ تور زمینی آنتالیا هتل دیاموند دلوکس را برگزار کردیم که هتل بسیار زیبایی بود و برای مسافرانی که ما را در این سفر فوق العاده همراهی کردند از هتل و خدمات ما بسیار راضی بودند که همین امر باعث شد تا برای نوروز ۱۴۰۳ نیز یکی از بهترین تورهای زمینی را ترتیب بدهیم که می توانید برای دیدن قیمت های ما مقاله تور زمینی آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ را مطالعه کنید تا در صورت نیاز شما هم امسال به مسافران وفادار ما ملحق شوید و در کنار یکدیگر تجربه متفاوتی را داشته باشیم. 

تور زمینی آنتالیا بهار 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
دیدنی ترین مناطق
اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا  از قدیم‌الایام، یکی از تجاری ترین و شلوغ ترین مکان های شهر آنتالیا بوده است. اسکله قدیمی آنتالیا، ...

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا امروزه به یکی از بزرگترین مناطق گردشگری در آنتالیا تبدیل شده است. منطقه سیده آنتالیا یکی از شناخته ...

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار ...

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا دارای آب و هوای بسیار ایده آل و عالی است و انتخاب خوبی برای اقامت در آنتالیا ...