تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

تور زمینی استانبول مرداد 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
تماس تلفنی
انفرادی
تماس تلفنی
انفرادی
تماس تلفنی
انفرادی
تماس تلفنی
انفرادی
تماس تلفنی
انفرادی
خدمات تور:

اتوبوس توریستی رفت و برگشت،اقامت با صبحانه،بیمه،لیدر

به این مقاله امتیاز دهید

تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ سفری بسیار ارزان و به صرفه می باشد که مسافرانی که عاشق سفرهای زمینی هستند بی شک برای سفر تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ را انتخاب خواهند کرد پس از این رو روزانه تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ هزاران بار در گوگل سرچ می شود تا مسافران بتوانند بهترین نرخ و خدمات را از آژانس دلخواه خود خریداری کنند،ما در این مقاله درباره این سفر هیجان انگیز اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد که شاید در جای دیگری نتوانید مثال آن را بیابید پس پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ با ما همراه باشید تا هر آنچه باید درباره این سفر بدانید را به شکل مفصل دریابید و بعد از آن تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ خود را تهیه کنید.

موقعیت تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

بله دوستان همانطور که در نقشه بالا مشاهده میکنید شهر استانبول در شمال غربی کشور ترکیه می باشد که برای قدم اول برای اینکه تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ خود را خریداری کنید باید بدانید به کدام نقطه از کشور ترکیه سفر میکنید تا نسبت به آن لوازم ضروری و مناسب برای سفر خود را جمع آوری کنید و از تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ خود لذت ببرید. در ادامه مسیر حرکت تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ را دنبال خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مسیر حرکت تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ در این پکیج، هم به صورت گروهی و هم انفرادی با اتوبوس های ویژه از تهران برگزار می شود. مسیر حرکت تور به ترتیب از شهرهای تهران، قزوین، زنجان، تبریز، مرند، ماکو، (مرز) بازرگان و از آنجا به سمت شما غربی ترکیه سفر را ادامه میدهیم از تهران تا مرز بازرگان حدود ۹۹۰ کیلومتر (۱۱ ساعت) از مرز بازرگان تا خود استانبول نیز حدود ۱۷۱۰ کیلومتر (۲۲ ساعت) می باشد که اتوبوس ها معمولا هر ۳ الی ۴ ساعت یکبار توقف کوتاه مدت دارند. در این تورهای گروهی، لیدر (راهنما) از آغاز سفر تا پایان با مسافران همراه می باشد ولی در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ به صورت انفرادی مسافران بعد از رسیدن به استانبول لیدر را خواهند دید که طبیعتا تورهای استانبول زمینی اکثرا به صورت انفرادی می باشد و مسافران از تهران و ترمینال آزادی ( غرب ) سوار خواهند شد پس حتما قبل از سفر خود این را از آژانس منتخب خود سوال بفرمایید که تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ به صورت انفرادی هست یا گروهی و بعد از آن اقدام به خرید کنید. حال باید برای شما مسافران عزیز این موضوع را باز کنیم که شرکت شال و کلاه سفر مجری مستقیم تور استانبول زمینی بوده و هم به صورت انفرادی و هم گروهی سالانه هزاران مسافر را در این مسیر میزبانی میکند و شما هم می توانید عضو خانواده بزرگ این شرکت شوید و سفرهای خود را از این شرکت خریداری کنید.

 

مسیر حرکتتور زمینی استانبول مرداد 1403

دانستنی های پیش از سفر به تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

در هنگام خرید تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳،حتما به هتل خود توجه کنید، کارشناسان ما در این راستا شما را یاری خواهند کرد. وسایل نقلیه عمومی اطراف شهر استانبول اغلب شامل مترو می شود. در صورت تمایل امکان اجاره خودرو نیز در استانبول وجود دارد. بهتر است برای مکالمات خود در استانبول در محل سیم کارت خریداری کنید. رومینگ با توجه به هزینه سیمکارتها به صرفه نیست. با کمی گشت و گذار در مراکز خرید استانبول می توانید اجناس با قیمت مناسبی را تهیه کنید. در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ صبور باشید و این ۳۶ ساعت را از منظره استفاده کنید که تجربه ای نو می باشد.

همچنین می توانید برای شهریور ماه نیز با ما همراه باشید در تور زمینی استانبول شهریور ۱۴۰۳ تا از خدمات ما نهایت استفاده را بکنید.

 

دانستی های تور زمینی استانبول مرداد 1403

جاذبه های گردشگری در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

وقتی مسافران محترم تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ را انتخاب می کنند یعنی برایشان جای جای این سفر با ارزش است پس پیشنهاد می شود در استانبول حتما به جاذبه های این شهر که بسیار بسیار دیدنی می باشد سر بزنید که هم با تاریخ و تمدم ترکیه و دولت عثمانی آشنا شوید و هم این شهر را در گذر زمان ببینید که به چه اندازه پیشرفت کرده است و خاطره یک سفر خوب را برای خود تا سال ها بعد در ذهنتان داشته باشید پس حتما در ادامه این مقاله با ما باشید تا تعدادی از جاذبه های گردشگری را که می توانید در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ از آن دیدن کنید را به شما معرفی کنیم. 

بازدید از جنگل بلگراد در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

جنگل بلگراد استانبول در ۱۵ کیلومتری شمال غربی استانبول واقع شده است با توجه به طبیعت بکر و حیات وحش جذابی که دارد توانسته مسافران زیادی را که به طبیعت گردی علاقمند هستند را به سمت خود جذب کند، این جنگل برای کسانی که می خواهند که از گرمای شهر خودشان فرار کنند پناهگاه مناسبی به خصوص در فصل های گرم سال می باشد. در دوران امپراطوری عثمانی مساحت این جنگل حدود ۱۳ هزار هکتار بود، اگرچه مساحت جنگل بلگراد استانبول به ۵۴۴۲ هکتار کاهش یافته اما هنوز هم کسانی را که برای اولین ‌بار به جنگل بلگراد می‌آیند، با دیدن جنگل وسیع و درختان بلند و باستانی شگفت‌ زده می‌کند. در زمان حکومت سلطان سلیمان، جنگل بلگراد در استانبول دارای موقعیت استراتژیکی بسیار مهمی بوده چرا که منبع اصلی تامین آب شهر به شمار می رفته است. امروزه بازدیدکنندگان قبل از رسیدن به این جنگل، زمانی که قنات‌های تاریخی را می‌بینند که در گذشته آب را به بخش‌های مختلف شهر می‌رساند، از عملکرد آن در گذشته آگاه می‌شوند. شما هم می توانید در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ از این مکان بسیار زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

 

بازدید از جنگل بلگراد در تور زمینی استانبول مرداد 1403

بازدید از تنگه بسفر در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

تنگه بسفر استانبول یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول است که دریای سیاه را به دریای مرمره وصل می کند. تنگه بسفر استانبول باعث شده یک قسمت شهر در بخش آسیا و قسمت دیگر شهر در قاره اروپا قرار بگیرد و در واقع ۲ قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند. در صورت سفر به استانبول اگر بخواهید تنگه را کامل بگردید، بهترین کار این است که مثل خیلی دیگر از اهالی محلی این بخش و یا توریست ها، تور کشتی را انتخاب کنید، این تور هم در روزها و هم در شب هر روز، برپا می شود و در هر زمانی زیبایی و لذت خاصی دارد مخصوصا در شب به دلیل اینکه از جاذبه هایی مثل کاخ دلما باغچه با نورپردازی بسیار زیبایی که دارد، می گذرد، واقعا رویایی است. بسیاری از مردم ترکیه، هر روز برای اینکه به محل کار خود برسند، از قایق های بزرگ و کشتی های تنگه استفاده می کنند تا از بخش آسیایی به اروپایی و یا بالعکس برسند پس حتما در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ بازدید از این تنگه بسیار زیبا را از یاد نبرید.

 

بازدید از تنگه بسفر در تور زمینی استانبول مرداد 1403

بازدید از پارک مینیاتورک در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

پارک مینیاتورک استانبول یک شهر مینیاتوری جذاب است،جایی که صدها اثر تاریخی در مقیاسی کوچک ساخته و در کنار هم قرار داده شده اند. در واقع اینجا همان شهر استانبول است البته در ابعادی بسیار کوچک تر! شاید در مدت چند روزی که در استانبول هستید فرصت بازدید از همه ی جاذبه ها ی این شهر را نداشته باشید در این صورت کافیست به پارک مینیاتورک بروید،اینجا پر از جاذبه هایی است که ۲۵ برابر کوچک شده و با ماکت های مقاوم ساخته شده اند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های استانبول است، تصور کنید همه جاذبه های نمادین ترکیه در یک جا جمع شوند! مینیاتورک پارکی است که همه این جاذبه ها را مثل یک اثر هنری به نمایش گذاشته و می توانید آن ها را از نزدیک و با کوچک ترین جزئیات تماشا کنید. شاید در برنامه سفر در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ اصلا بازدید از این پارک جزو برنامه هایتان نباشد اما پیشنهاد می کنیم که به این پارک بروید و لحظاتی حیرت آور را بگذرانید. با سفر به ترکیه احتمالا دلتان می خواهد هر چه سریع تر به تماشای ایاصوفیه یا مسجد آبی بروید چون این ها از معروف ترین جاذبه های استانبول اند و اسم آن ها را بارها شنیده اید اما در پارک مینیاتورک استانبول هم به اندازه تماشای تنگه بسفر و معماری مساجد هیجان زده خواهید شد و با ورود به این پارک با دیدن این همه جاذبه در کنار هم غرق در شگفتی می شوید و اگر وقت کافی برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول را ندارید می توانید در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ با رفتم به این پارک خیلی از این جاذبه ها در کنار هم ببینید و لذت ببرید.

 

بازدید از پارک مینیاتورک در تور زمینی استانبول مرداد 1403

بازدید از برج گالاتا در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمها پر از خاطره است. در استانبول می توانید به مکان های فوق العاده ای برسید،مکان هایی که از دوران قدیم به جا مانده و محبوبیت دارد. یکی از این بناهای قدیمی برج گالاتا استانبول است که با نام گالاتا کوله سی نیز معروف است. رستورانی در بالای برج گالاتا در استانبول وجود دارد که می توانید بر فراز برج غذایی بخورد و مناظر اطراف را هم بنگرید. برج گالاتای به عنوان یک سمبل برای استانبول به حساب می آید. بنایی که با بالا رفتن از آن می توانید به تماشای شهر استانبول و جزیره زیبای پاریم آدا بنشینید. حوالی غروب رفتن به این برج را انتخاب کنید، چشم انداز  غروب خورشید و تنگه بسفر روبرویتان حس و حال بسیار لذت بخشی است. اگر به بالای آن رفتید دورتادور آن را بچرخید و با گرفتن عکس های یادگاری از آن بالا خاطره تان را برای همیشه زنده نگه دارید. نکته جالب دیگر برج گالاتا استانبول نام آن است که تداعی کننده نام تیم فوتبال معروف ترکیه، گالاتاسرای است. علاوه بر این لازم است بدانید که برج گالاتا در استانبول تا سال ۱۷۴۹ به عنوان بلندترین ساختمان استانبول مشهور بوده است که می توانید به راحتی در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ از این برج تاریخی دیدن کنید و عکس های یادگاری خوبی را در این مکان بگیرید.

 

بازدید از برج گالاتا در تور زمینی استانبول مرداد 1403

بازدید از بازار ادویه در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

بازار ادویه استانبول یکی از بزرگ ترین بازارهای ادویه در دنیا است به جرات می توان گفت که بسیاری از افراد به شهر استانبول، می آیند تا از بازار ادویه استانبول بهترین ادویه های دنیا را بخرند. بهترین سرآشپزان دنیا برای خرید ادویه به بازار ادویه استانبول مراجعه می کنند. عطر و طعم غذاهای ترکیه به خاطر ادویه های آنها است که از این بازار تامیین می شود. البته این بازار تنها ادویه ی غذایی ندارد بلکه، داروهای گیاهی و برخی از کالاهای دیگر هم در آن داد و ستد می شود. بازار ادویه استانبول در واقع بازار مصری ها است که در میدان امینیو استانبول واقع شده است. میدان امینیو در محله ی فاتیح استانبول قرار گرفته است. بازار ادویه استانبول به عنوان یکی از بزرگ ترین بازارهای سنتی شهر استانبول شناخته می شود. بعد از بازار بزرگ استانبول، این بازار بزرگ ترین مجموعه ‌ی سرپوشیده‌ ی موجود در شهر استانبول است. اگر شما را با چشم و گوش بسته داخل آن بفرستند، شما می توانید آن جا را تنها از طریق بو کشیدن حس نمایید. تمامی عطرها در هم ادغام شده و در نهایت رایحه ای خاص و منحصر به فرد را به وجود آورده است. ترک ها به بازار ادویه استانبول از آن جایی که مصری است میصیر چاریشی (Mısır Carsisi) می گویند. می توانید این ادویه ها را به عنوان سوغاتی برای دوستان و عزیران خود در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ خریداری نمایید و آنها را نیز خوشحال کنید.

 

بازدید از بازار ادویه در تور زمینی استانبول مرداد 1403

تا به اینجا یک سری از جاذبه های گردشگری استانبول در تور زمینی استابول را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم اما این تازه بخشی از این سفر حیرت آور بود و همه استانبول را به خریدهای ارزان و مراکز خرید بسیار عالی میشناسند پس در ادامه به معرفی چند مرکز خرید خوب در استانبول می پردازیم،همچنان با ما باشید.

بازدید از مرکز خرید استانبول مال در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

مرکز خرید استانبول مال ، یکی از بهترین و مشهورترین و در عین حال بزرگ ترین مراکز خرید این شهر می باشد گردشگرانی که راهی تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ می شوند در هنگام بازدید از مرکز خرید استانبول مال با ظاهر شکیل و برندهای متنوع و جهانی اش کلی ذوق زده می شوند و اینکه با امکانات متنوعش دلایل و انگیزه کافی را به مسافران استانبول می دهد تا ساعاتی را در این فضای لوکس و مدرن خوش بگذرانند و لازم به ذکر است که وقتی مرکز خرید استانبول مال را انتخاب می کنید ، این امکان را دارید که منتظر فضایی به وسعت ۳۵۰ هزار متر مربع باشید که در آن ۳۵۰ فروشگاه و مغازه بزرگ و کوچکپیش روی شما از جمله برندهای معروفی که در مرکز خرید استانبول مال وجود دارد می توان به ویکتوریا سیکرت ، میس سلفریج ، ال سی واکیکی ، دکالتون و … اشاره نمود و در این مکان فوق العاده خریدهای به یاد ماندی کنید تا در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ دست خالی این شهر دیدنی را ترک نکرده باشید.

 

بازدید از مرکز خرید استانبول مال در تور زمینی استانبول مرداد 1403

بازدید از مرکز خرید کانیون در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

مرکز خرید کانیون استانبول در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است،مرکز خرید کانیون دارای ۱۶۰ فروشگاه و ۹ سالن سینمایی و بزرگترین سالن ورزشی بدنسازی است که در خیابان بویوک دره از منطقه لونت Levent شیشلی استانبول قرار گرفته است. در مرکز خرید کانیون برندهای لوکس خارجی با مسالمت در کنار برندهای کاملا ترکیه‌ای قرار گرفته اند. معماری خاص این مجموعه باعث شده که مرکز تجاری کانیون برنده جوایز زیادی شود. دقت کنید این مجموعه همانند مراکز خرید دیگر سربسته نیست. وجود دفاتر کاری و محل‌هایی برای اقامت افراد در این مجتمع باعث شده زندگی در این منطقه بسیار خوب در جریان باشد و افراد دیگر نیازی به رفتن به جاهای دیگر برای رفع نیازهای مختلف‌شان نداشته باشند،علاوه بر این موارد، سالن های ورزشی مختلف،سینما، تئاتر، حضور برندهای مختلف، راه های ارتباطی بین این طبقات و … همگی جذابیت‌های ویژه‌ای به مرکز خرید کانیون داده‌اند. در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ حتما به مرکز خرید کانیون سر بزنید.

 

بازدید از مرکز خرید کانیون در تور زمینی استانبول مرداد 1403

بازدید از بازار بزرگ در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳

بازار بزرگ استانبول در جایی است که مغازه های تامین مایحتاج ایاصوفیه در زمان امپراطوری روم شرقی در آنجا بود. بازار بزرگ استانبول به دستور سلطان مِحمِت فاتح در سال ۱۴۶۱ ساخته شده است و از آن زمان یکی از مراکز تجاری مهم بود. بازار بزرگ استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مراکز خرید دنیا می باشد. با متراژ ۴۸ هزار متر مربع، ۶۰ راهرو و در حدود ۵۰۰۰ فروشگاه می باشد. بازار بزرگ استانبول در درون دیوارهای شهر واقع شده است. همچنین در نزدیکی اولین کاخ سلطان یعنی کاخ قدیمی قرار دارد. در قرن شانزدهم یعنی در دوره فرمانروایی سلطان سلیمان این بازار گسترده شد. در سال ۱۸۹۴ به دلیل خرابی های ناشی از وقوع زلزله بازسازی گردید. اجناس بازار شامل طلا وجواهرات، سرامیک های رنگ شده با دست، فرش، اجناس گلدوزی شده، ادویه است. این مجموعه شامل دو مسجد، چهار فواره، دو حمام و چندین کافه و رستوران می باشد. در مرکز این بازار سالنی با سقف پوشیده بلندی قرار دارد. در گذشته و هم اکنون می توان اجناس عتیقه با ارزشی از جمله مبلمان، ظروف مسی، تسبیح های کهربا،سلاح های منبت کاری شده، آینه های مروارید، قلیان، ساعت، جاشعمی، سکه های طلا و نقره قدیمی، طلا و جواهرات در آن یافت. بازار بزرگ استانبول چهار درب اصلی دارد که شما می توانید در تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ به آنجا سر بزنید و از خرید در آنجا لذت ببرید.

 

بازدید از بازار بزرگ در تور زمینی استانبول مرداد 1403

خیلی خیلی ممنون که تا اینجای مطلب رو خوندید و امیدواریم توانسته باشیم تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ از ابتدا را برای شما شرح داده باشیم ولی هنوز تمام نشده پس ادامه مطلب ما رو حتما بخوانید تازه داریم به جاهای قشنگش می رسیم و قرار نیست وقتی تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ آمدید دست خالی برگردید اینجاست که پای سوغاتی به میون میاد!!!

سوغاتی از استانبول چی بخریم

شهر استانبول صنایع دستی مانند محصولات سفالی و فلزی و انواع وسایل دکوری و زیورآلات و چشم زخم ها را دارا است که جزء هنرهای محبوب در کشور ترکیه می باشد. همچنین انواع قهوه و شیرینی های ترکی مثل راحت الحلقوم و باقلوا ترکی از جمله سوغات شهر استانبول هستند که در این سفر می توانید تهیه کرده و برای عزیزانتان به سوغات ببرید که حالا بستگی به نوع سلیقه شما داره ولی به نظر تیم شال و کلاه سفر تمامیه این سوغات بی نظیر بوده و هر چه از دوست رسد نیکوست.

 

سوغاتی در تور زمینی استانبول مرداد 1403

تاریخچه شهر استانبول

استانبول شهر مساجد عثمانی و بازمانده‌ باشکوه قسطنطنیه از لحاظ جغرافیایی به گونه ای می باشد که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی دیگر از آن در قاره اروپا واقع شده است و این دو بخش توسط پل معروف بسفر به یکدیگر متصل شده است و به همین دلیل ، شهر استانبول را در اصطلاح پلی میان دو قاره می‌ نامند. شهر استانبول پر جمعیت ترین شهر ترکیه و همچنین مرکز فرهنگی ، تاریخی و اقتصادی ترکیه نیز محسوب می ‌شود،دین اکثریت مردمان ترکیه و استانبول اسلام و مذهب سنی می باشد و به همین دلیل،استانبول می ‌تواند مقصد بسیار دلپذیر و مناسبی برای شما مسافران باشد،شهری با تلفیقی از المان‌های مذهبی،سنتی و توام با ظاهری به روز و شیک که چشم هر گردشگری را خیره می کند. شما می توانید در تور استانبول بهترین مکان ها را در این سفر هیجان انگیز ببینید و از آن لذت ببرید.

 

تاریخچه استانبول در تور زمینی استانبول مرداد 1403

امیدواریم که توانسته باشیم بخشی از تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ و جاذبه های گردشگری این شهر زیبا را برای شما خوب شرح داده باشیم و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. شما می توانید برای رزرو تور زمینی استانبول مرداد ۱۴۰۳ به صورت انفرادی و گروهی با ما در ارتباط باشید همچنین برای دیدن قیمت های کلی ما در تابستان نیز می توانید مقاله تور زمینی استانبول تابستان ۱۴۰۳ را مطالعه کنید و بهترین خدمات و نرخ را از شال و کلاه سفر تهیه کنید.

تور زمینی استانبول مرداد 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
دیدنی ترین مناطق
کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول یکی از کاخ های زیبا و مجلل در  ترکیه می باشد و کاخ عثمانی لقب دارد. از ...

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که به آن موزه ی چورا یا موزه ی کاریه هم می گویند. یکی از جاذبه های دیدنی ...

جنگل بلگراد استانبول

جنگل بلگراد استانبول

جنگل بلگراد استانبول در ۱۵ کیلومتری شمال غربی استانبول واقع شده است با توجه به طبیعت بکر و حیات وحش جذابی ...

مسجد اورتاکوی استانبول

مسجد اورتاکوی استانبول

مسجد اورتاکوی در استانبول یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول به شمار می رود.  با توجه به قرارگیری ...