تور قشم نوروز ۱۴۰۳

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ یکی از تور های بسیار خاطره انگیز در بین دیگر سفرها می باشد پس پیشنهاد می کنیم برای این تجربه به یاد ماندنی با ما همراه باشید

تور قشم نوروز 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
بزودی
3 شب و 4 روز
بزودی
3 شب و 4 روز
بزودی
3 شب و 4 روز
بزودی
3 شب و 4 روز
بزودی
3 شب و 4 روز
خدمات تور:

پرواز رفت و برگشت،اقامت با صبحانه

به این مقاله امتیاز دهید

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ و اطلاعاتی درباره این جزیره زیبا که قبل از سفر به تور قشم که بد نیست بدانید

اگر اولین بار است که به قشم سفر می‌کنید باید بدانید که سفر به قشم بزرگترین اشتباه زندگیتان می‌شود اگر بدون خواندن راهنمای زیر به این جزیره سفر کنید. در ادامه برنامه‌ی کامل سفر به قشم و تمام چالش‌های احتمالی، تمامی مکان‌های دیدنی و رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، مکان‌های تفریحی و سواحل مناسب شنا در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ را برای شما آورده‌ایم تا تور قشم نوروز ۱۴۰۳ شما جزو به یاد ماندنی‌ترین سفر های زندگیتان شود. قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است با انداره ای تقریبا ۳ برابر جزیره کیش. در تور قشم گردشگران غالبا از مناطق قشم، درگهان، سوزا و لافت دیدن می‌کنند. در قشم سیتی سنترها، قلعه پرتغالی‌ها و پارک زیتون و مراکز تفریحی و مراکز خرید لوکس قرار دارند. در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ حتما از درگهان بهشت دوست داران خرید دیدار کنید، بازار قدیم درگهان مرکز عمده فروشی لباس است،ساعت کاری بازار قدیم درگهان از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر است،ولی در نوروز ساعت کاری از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود و تا حدود ۱۲ شب ادامه دارد،توجه داشته باشید که در ایام نوروز اکثر عمده فروشی‌ها به تک فروشی تغییر کاربری می‌دهند اما همیشه یکی از مقاصد پرطرفدار در عید قشم می باشد زیرا دیدنی های بسیار خوبی دارد و از آن گذشته قیمت تور قشم نوروز زیاد بالا نمی باشد اما اگر به دنبال قیمت تور قشم ارزان هستید باید چند نکته را توجه کنید که در ادامه به شما خواهیم گفت پس پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ارزان ترین قیمت تور قشم نوروز را خریداری کنید.

 

قشم نوروز

ویدیو تور قشم نوروز ۱۴۰۳

 

 

موقعیت تور قشم نوروز ۱۴۰۳

چگونه در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ به قشم سفر کنیم

شما برای سفر به جزیره قشم از تهران گزینه‌های مختلفی دارید:تور هوایی قشم، تور قشم با قطار یا اتوبوس، سفر با ماشین شخصی. اما کدام بهتر است؟ برای انتخاب وسیله مناسب سفر شما بهتر است بر اساس قصد شما از سفر هر کدام را بررسی کنیم.

 

چگونه در تور قشم نوروز 1403 به قشم سفر کنیم

سفرهای نوروزی به قشم برای خرید

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ با قطار می‌تواند انتخاب خوبی باشد زیرا با توجه به این که بار در کوپه خودتان قرار می‌گیرد با گرفتن یک کوپه هم می‌توانید بار بیشتر حمل کنید و هم سفر مفرح و راحتی داشته باشید،سفر با خودرو شخصی خسته کننده بوده (۱۴ – ۱۵ ساعت رانندگی) و با قیمت بنزین و محدودیت فضا (حداکثر ۵۰ – ۶۰ کیلوگرم) می‌تواند به صرفه نباشد،سفر با اتوبوس دارای محدودیت حمل بار (۲۰ – ۳۰ kg) می‌باشد و اگر جای بار بیشتر در اتوبوس باشد شامل هزینه می‌شود، تور قشم هوایی نیز با توجه به هزینه و محدودیت بار (۳۰ kg) نمی‌تواند گزینه مناسب باشد.

 

سفرهای نوروزی به قشم برای خرید

سفرهای نوروزی به قشم برای تفریح

پیشنهاد اول ما به شما تور قشم هوایی است، زیرا مدت زمان آن کوتاه است و از نظر قیمتی به صرفه است. مدت پرواز از تهران به جزیره قشم حدود ۲ ساعت است، نرخ بلیت پرواز تور قشم نوروز ۱۴۰۳ بین ۸۰۰,۰۰۰ تومان تا ۹۵۰,۰۰۰ تومان متغییر است، که به فصل و تعداد مسافران وابسته است.

 

سفرهای نوروزی به قشم برای تفریح

هزینه ترانسفر استقبال و بدرقه فرودگاهی تور قشم در عید

حدود ۴۰,۰۰۰ تومان برای هر مسیر در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است. پرواز های قشم را شرکت‌های قشم ایر، وارش، تابان، معراج و ایران ایر اجرا می‌کنند که قشم ایر و ایران ایر پرواز های محبوب مسافران تور قشم است. بعضی اوقات اختلاف کم نرخ در بعضی تاریخ‌ها و یا انتخاب هوشمندانه‌ی تاریخ رفت و برگشت، تور هوایی قشم را می‌تواند به صرفه دانست. برای این منظور سعی کنید تاریخ رفت تور قشم نوروز ۱۴۰۳ خود را جمعه یا اول هفته انتخاب کنید،ساعات پروازی نقش به سزایی در قیمت دارند بنابر این ساعات کم طرفدار ارزان‌تر هستند،در بعضی موارد انتخاب مدت اقامت نیز می‌تواند در هزینه کل تور قشم نوروز ۱۴۰۳ به صرفه‌تر باشد،به عنوان مثال در اکثر موارد ۳ شب به صرفه‌تر از ۲ شب است. ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در سفر از شهر های مختلف دیدن کنید و از مسیر راه لذت می‌برید، انواع تور قشم زمینی مناسب شماست،در ادامه مسیر حرکت هر کدام و مدت زمان آن را در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ بررسی می‌کنیم.

 

هزینه ترانسفر استقبال و بدرقه فرودگاهی تور قشم در عید

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ با قطار

قطارها در تور قشم نوروز ۱۴۰۳، از تهران راهی بندر عباس می‌شوند که در حدود ۱۸ – ۲۰ ساعت به طول می‌انجامد. از ایستگاه راه آهن بندر عباس می‌توانید با ترانسفر استقبال راه آهن به اسکله شهید حقانی بندرعباس رفته و با شناور ها (لنج‌ها) به اسکله شهید ذاکری قشم برسید.

 

تور قشم نوروز 1403 با قطار

هزینه ترانسفر استقبال و بدرقه ریلی تور قشم در نوروز

۴۵,۰۰۰ تومان برای هر مسیر در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ را باید در نظر بگیرید. شناور ها هر ۱ – ۲ ساعت حرکت دارند، لنج‌ها از ساعت ۶ تا ۱۱ حرکت دارند و فاصله بین بندر عباس و جزیره قشم حدود ۴۰ دقیقه تا یک ساعت است. قطار های تور قشم نوروز ۱۴۰۳ شش تخته و چهار تخته هستند، قطار های غزال (مدت سفر: ۱۸ ساعت)،سریر و البرز چهار تخته می‌باشند و قطار سه ستاره کویر شش تخته (مدت سفر: ۲۰ ساعت) است. لازم به ذکر است که قطار های فوق در ۱۵ ایستگاه توقف دارند. پیشنهاد ما به شما انتخاب قطار سریر است به این علت که VIP بوده و مدت زمان کمتری را در مسیر خواهید بود یعنی در حدود ۱۶ ساعت. صندلی‌ها و تخت خواب‌های راحت این قطار و پذیرایی مناسب در کنار اختلاف کم قیمت آن با سایر ۴ تخته‌ها آن را گزینه مناسبی برای انتخاب می‌سازد.

 

هزینه ترانسفر استقبال و بدرقه ریلی تور قشم در نوروز

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ با اتوبوس وی آی پی

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ با اتوبوس حدود ۱۶ – ۱۷ ساعت زمان می‌برد و همانند تور قشم با قطار ابتدا باید به بندر عباس بروید سپس از آنجا به جزیره قشم خواهید رسید. در مسیر قشم با اتوبوس از شهر های قم، کاشان، شاهین شهر، اصفهان، سیرجان، حاجی آباد و بندر عباس عبور خواهید کرد.

 

تور قشم نوروز 1403 با اتوبوس وی آی پی

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ با خودرو شخصی

مسیر تهران تا جزیره قشم حدود ۱۳۲۰ کیلومتر می‌باشد که حدود ۱۵ ساعت باید رانندگی کنید و حدود ۸۰۰,۰۰۰ تومان هزینه بنزینتان می‌شود که البته بسته به نوع خودرو متفاوت است. این سفر با عبور از شهر های قم – کاشان – نایین – یزد – مهریز – انار – شهر بابک – سیرجان – حاجی ‌آباد همراه است و سپس به بندر عباس می‌رسید، از بندر عباس تا بندر پل ۳۰ دقیقه راه است و در این بندر می‌توانید با استفاده از لندی کرفت، خودرو خود را به بندر لافت در جزیره قشم انتقال دهید. هزینه انتقال خودرو در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ حدود ۲۰۰,۰۰۰ تومان است. اگر قصد بازدید از شهر های دیگر را ندارید به علت ریسک بالای سفر های جاده‌ای و خسته کننده بودن این نوع سفر ها به هیچ عنوان این روش پیشنهاد نمی‌شود.

 

تور قشم نوروز 1403 با خودرو شخصی

زمان مناسب برای خرید تور قشم نوروز ۱۴۰۳

برای خرید تور قشم نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید از آبان تا اردیبهشت اقدام کنید، در این مدت آب و هوای قشم معتدل و مطلوب است. از آخر اردیبهشت تا آبان به دلیل گرمای زیاد،تور قشم نوروز ۱۴۰۳ پیشنهاد نمی‌شود. لازم به ذکر است نرخ تورهای قشم از اواخر بهار تا اواسط تابستان به حداقل می‌رسد. اگر در این فصل قصد سفر دارید در نظر داشته باشید که به علت گرمای شدید هوا امکان بازدید از اماکن تفریحی در طول روز دشوار است ولی برای خرید می‌تواند زمان مناسبی باشد.همچنین اگر برای فروردین ماه قصد سفر به قشم را دارید می توانید همراه ما باشید در تور قشم فروردین ۱۴۰۳ تا از آخرین قیمت های ما در این ماه با خبر شوید و در صورت نیاز رزرو خود را انجام دهید.

 

زمان مناسب برای خرید تور قشم نوروز 1403

خرید در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید با قیمت‌های مناسب لباس، انواع بدلیجات و سیسمونی خریداری کنید. در سوزا پارک ساحلی دیدنی سوزا با ماسه‌های طلایی، ساختمان قدیمی گمرگ شهر سوزا و اسکله قدیمی پُسابندر، نخلستان‌های کلمادون، لرد، چیرا، گزدون، بنه گردن و … قرار دارد،که در فصل زمستان نخلستان‌ها سرسبز می‌شوند و بسیار دیدنی می‌شوند. بندر لافت در شمال غربی جزیره قشم واقع شده، بافت قدیمی لافت حسی متفاوت به شما می‌دهد،جنگل حرا از دیگر جاذبه‌های لافت است، لذت نظاره صید ماهیگیران لافتی و کارگاه لنج سازی بی نظیر لافت را در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ از دست ندهید.

 

خرید در تور قشم نوروز 1403

عید نوروز و شنا در جزیره زیبای قشم

برای شنا در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ بهترین زمان اواخر بهار تا اوایل پاییز است. پارک زیتون ساحل مناسبی برای شنا دارد و مجموعه تفریحی ساحل طلایی که به نام هتل ساحل طلایی هم شناخته می‌شود یکی از بهترین مراکز غواصی و ورزش‌های آبی است.

 

عید نوروز و شنا در جزیره زیبای قشم

مراکز خرید در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ مراکز خرید درگهان نزدیک به هم ساخته شده اند و احتیاجی به گرفتن تاکسی نیست. برای خرید لباس‌های زنانه با قیمت مناسب می‌توانید به طبقه‌ی بالای مرکز خرید دو دلفین در درگهان مراجعه کنید که لباس زنانه به صورت عمده عرضه می‌شود. در قشم می‌توانید به بازار قدیم قشم مراجعه کنید که تقریبا هر چیزی در این بازار پیدا می‌شود، بازار ستاره هم شرایط مشابهی دارد. سیتی سنتر ۱ و ۲ قشم، از مراکز خرید معروف و گران قشم است و حدود ۵ دقیقه تا پارک زیتون فاصله دارد. لوازم خانگی، لوازم آرایشی، پوشاک، کیف، کفش، ساعت، بدلیجات و سیسمونی کالاهایی هستند که در این مراکز خرید می‌توانید پیدا کنید. در ضمن این مجموعه دارای سه طیقه است که در طبقه سوم آن شهر بازی، فست فودهای معروف و فود کورت قرار گرفته است. به طور کلی در فصول گرمتر به علت کم بودن مسافر تخفیف بهتری می‌توانید از فروشندگان بگیرید.

 

مراکز خرید در تور قشم نوروز 1403

انواع هتل ها در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

برای اقامت در قشم چند انتخاب دارید: هتل، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و چادر. اگر می‌خواهید سفری با کیفیت را تجربه کنید ما با توجه به آب و هوای قشم به شما هتل را پیشنهاد می‌دهیم. جزیره قشم هتل ۵ ستاره ندارد ولی تعدادی هتل ۵ ستاره در دست ساخت است که با آخرین متدهای روز طراحی شده اند، می‌توان هتل‌ها را در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ در دسته‌های ارزان، اقتصادی و لوکس دسته بندی کرد.

لازم به ذکر است اگر سفر به کیش را در نوروز تدارک دیده اید می توانید همسفر ما باشید در یک سفر بسیار عالی به جزیره کیش که می توانید قیمت های ما را در مقاله تور کیش نوروز ۱۴۰۳ مطالعه کنید و در صورت نیاز رزرو خود را انجام دهید.

هتل های ارزان در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ هتل های ارزان قیمت به شرح زیر می باشد

 هتل پارک،هتل مروارید،هتل دیپلمات،هتل نخل زرین،هتل آرمان درگهان،هتل پرشین گلف که بسیاری از مسافران برای اینکه قیمت تور قشم نوروز خود را کاهش بدهند از این دست از اقامتگاه ها استفاده میکنند و بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در مناطق مختلف جزیره می کنند.

 

هتل های ارزان در تور قشم نوروز 1403

هتل های اقتصادی در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

ژئو پارک،هتل رویال،هتل آرکا،هتل ریحان،هتل سماء

این هتل ها و تعدادی دیگر از هتل های قشم را می توانید با قیمت های ارزان خریداری کنید و اقامت خوبی را در جزیره سپری کنید و از نظر کیفیتی نیز بهتر از دسته اول می باشند و دسترسی های بهتری نیز نسبت به هتل های ضعیف تر دارند که اکثر مسافرانی که چند بار به این جزیره سفر کرده اند با آن آشنا هستند و در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ خود این هتل ها بیشتر مد نظرشان می باشد.

 

هتل های اقتصادی در تور قشم نوروز 1403

هتل های لوکس در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

پرشیا ،هتل فولتون، آتامان،آرتا ،ایرمان هتل ایرمان، آرتا، آتامان و ارم هتل‌های محبوب مسافران از لحاظ تمیزی و کیفیت اتاق‌ها و صبحانه است. این هتل‌ها نوساز هستند، خدمات گردشگری بهتری ارائه می‌دهند مثل لیدرهای محلی حرفه‌ای،هزینه‌ی رزرو اتاق برای هر نفر در این هتل‌ها از شبی ۳۰۰,۰۰۰ تومان در زمان‌های غیر پیک و حدود ۵۰۰,۰۰۰ تومان در زمان‌های پیک می‌رسد. سوئیت‌های قشم از لحاظ قیمتی مناسب‌تر از هتل‌ها هستند ولی رزرو سوئیت قبل از رسیدن به قشم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود،قبل از مطمئن شدن از تمیزی و مناسب بودن محل سوئیت پیشنهاد می‌شود اقدام به رزرو نفرمایید. اقامتگاه‌های بوم گردی قشم، خانه‌های روستایی هستند که برای پذیرایی از گردشگران و مسافران آماده و تجهیز شده اند. این اقامتگاه‌ها دارا مجوز منطقه آزاد قشم هستند. اقامت در این خانه‌ها برای آشنایی بیشتر با آداب و فرهنگ مردمان قشم در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ مناسب است ولی نمی‌توانند به راحتی هتل و سوئیت باشند.

 

هتل های لوکس در تور قشم نوروز 1403

گشت‌های جزیره که در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ برگزار می شود

در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ موجی از آرامش و حس خوب جریان دارد. حس زندگی مردمان خونگرم این جزیره در رگ‌های شما جاری می‌شود. می‌توانید در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ از گشت‌های آپشنال استفاده کنید تا بیشتر با این جزیره آشنا شوید. هزینه کرایه خودرو در قشم نسبت به کیش به صرفه‌تر است،به عنوان مثال برای یک مسیر مشابه در قشم دو سوم قیمت کیش را پرداخت می‌کنید. گشت جنوبی (جزایر ناز – دره ستاره ها – غار خوربس – روستای برکه خلف) اکثر هتل‌های قشم این گشت را به صورت رایگان ارائه می‌دهند مثل هتل آرتا، ژئو پارک، کیمیا، رویال، نخل زرین و … . گشت جزیره هنگام (قایق سواری – دلفین دریایی – ساحل نقره ای – آکواریوم طبیعی – ماهی دریایی) گشت جزیره هرمز (صبحانه – نهار – غار نمکی – قلعه پرتغالی‌ها – دره رنگین کمان – دره سکوت – معدن خاک سرخ) این گشت را می‌توان به عنوان یکی از به صرفه‌ترین گشت‌های تور قشم نوروز ۱۴۰۳ دانست،به دلیل خدمات و تعداد جاذبه‌های موجود در این گشت به نسبت قیمت آن. گشت جزیره قشم (جنگل حرا – جزایر ناز – غار خوربس – دره ستاره‌ها – روستای برکه خلف) گشت ترکیبی هنگام و جزیره قشم شرایط گشت‌ها برای اتباع خارجی متفاوت است. لازم به ذکر است که گشت‌های فوق برای افرادی که در درگهان اقامت دارند اجرا نمی‌شود. همچنین می‌توانید در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ با پرداخت مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ تومان یک ماشین کرایه کنید (که برای ۴ نفر به صرفه است) و در جزیره گشت کامل داشته باشید. برای جزیره هنگام نیز می‌توانید با حدود ۱۲۰ هزار تومان گشت رزرو کنید.

 

گشت‌های جزیره که در تور قشم نوروز 1403 برگزار می شود

رستوران های خوب در جزیره قشم نوروز ۱۴۰۳

رستوران بومی خاله (در ضلع جنوبی قلعه پرتغالی‌ها) رستوران نعیم (غذاهای دریایی و معمولی – میدان امام قلی) فست فود شاورما (نزدیک سیتی سنتر) رستوران الوند (رستوران گران قیمت کیش – جنب هتل دیپلمات) غذا خوری‌های سنتی قشم را در تور قشم نوروز ۱۴۰۳ فراموش نکنید، می‌توانید غذاهای سالم و لذیذی را در این غذا خوری‌ها با قیمت مناسب نوش جان کنید. در آخر تور قشم نوروز ۱۴۰۳ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد ولی در نظر داشته باشید رقیب‌های تور قشم از لحاظ قیمتی و موارد دیگر تورهای چابهار و کیش هستند که تور کیش را می‌توان گاهی اوقات انتخاب بهتری نسبت به تور قشم نوروز ۱۴۰۳ دانست، به این علت که قیمت تور کیش در بیشتر اوقات کمتر از تور قشم نوروز ۱۴۰۳ می‌باشد و مراکز خرید، هتل‌ها و مراکز تفریحی کیش شرایط بهتری را دارا می‌باشند.

 

رستوران های خوب در جزیره قشم نوروز 1403

در آخر شما مسافران گرامی می توانید انواع تورهای ترکیبی قشم با جزایر اطراف را از آژانس هواپیمایی شال و کلاه سفر با ارزان ترین نرخ خریداری کنید و می توانید برای تهیه تور قشم نوروز ۱۴۰۳ از مبدا ( تهران به کیش ، اصفهان به کیش ، شیراز به کیش ، کرج به کیش و … ) و تمامیه شهر های ایران با بهترین نرخ و بهترین خدمات را از ما بخواهید شعار ما در تمامیه این سال ها این بوده است( آخرین تماس = ما  ) لطفا بعد از اینکه آخرین نرخ خود را گرفتید با ما تماس بگیرید و ارزانترین تور را تهیه کنید.

تور قشم نوروز 1403

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
بله می توانید با توجه به سلیقه خود اقامتگاه مد نظر را انتخاب و برای رزرو آن با شال و کلاه سفر تماس بگیرید
بله شما مسافران می توانید گشت های جزایر اطراف قشم و جاذبه های گردشگری را از ما بخواهید
20 کیلومتر می باشد که در کمتر از 20 دقیقه می توانید به درگهان بروید
دیدنی ترین مناطق
ساحل نقره ایی جزیره هنگام

ساحل نقره ایی جزیره هنگام

ساحل نقره ایی جزیره هنگام یکی از رویایی ترین سواحل در جنوب جزیره قشم است که به علت زیبایی و ...

بازارچه محلی هنگام

بازارچه محلی هنگام

بازارچه محلی هنگام یکی از مکان های بسیار مورد توجه گردشگران می باشد که وقتی به پای به جزیره زیبای ...

فرش خاکی هرمز

فرش خاکی هرمز

فرش خاکی هرمز یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاذبه گردشگری در هرمز می باشد که هنرمندان مختلفی با ...

قلعه پرتغالی ها در قشم

قلعه پرتغالی ها در قشم

قلعه پرتغالی ها در قشم یکی از آثار به جا مانده از دروان حکومت پرتغالی ها در این جزیره می ...