تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

لذت جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر

به این مقاله امتیاز دهید

تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از خاص ترین مسافرت هایی می باشد که برای هر فردی ممکن است فقط ۱ بار رخ دهد که بسیار بسیار سفر هیجان انگیزی خواهد بود به این دلیل که این کشور بسیار زیبا یکی از ثروتمندترین کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی دنیا می باشد که تفریحات بسیاری زیادی را درون خود جای داده است و بافت شهری آن روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است، کشور قطر در گذشته به دلیل صید مروارید و تجارت آن زبان زد و خاص و عام بود که بعد از کشف نفت خام و گاز طبیعی به سرعت به یکی از کشورهای ثروتمند در دنیا تبدیل شد شما در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ می توانید از نزدیک شاهد این رویداد جهانی باشید و بلیت بازی های آن را تهیه کنید و به دیدن تیم مورد علاقه خود بروید شما حتی می توانید به جاذبه های بیشمار کشور قطر بروید و لذت ببرید که در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با آن ها و با تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا کنیم پس اگر شما هم می خواهید اطلاعات خوبی را نسبت به آن کسب کنید تا انتهای این مقاله با شال و کلاه سفر همراه باشید.

 

لوگوی جام جهانی قطر 2022

موقعیت تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

همانطور که در بالا مشاهده می کنید کشور قطر درست در جنوب کشور ایران و در کنار خلیج فارس وافع شده است این کشور در شرق عربستان می باشد و با ایران مرز دریایی دارد که این نزدیکی برای ما ایرانیان بسیار عالی می باشد زیرا می توانیم به راحتی تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ را تهیه کنیم و برای بازی های تیم ملی ایران به آنجا سفر کنیم.

درباره کشور قطر

کشور قطر مساحتی در حدود ۱۲.۰۰۰ کیلومتر مربع دارد که می بینید بسیار مساحت کوچکی می باشد و جمعیت آن نیز به زیر ۳ میلیون نفر می رسد اما این کشور با وجود مساحت و جمعیت کمش جزء یکی از پولدارترین کشورهای دنیا می باشد که درآمد بسیار بالایی را از صادرات نفت و گاز خود در سال کسب می کند قطر کشوری وابسته به واردات است و اکثر کالاها و اجناسی که در آن پیدا می کنید از کشورهای دیگر است و در کل کشور قطر را می توان یک کشور مصرف کننده نام برد،اما با تمام اینها قطر روز به روز با سرمایه های هنگفتی که به کشورش تزریق می کند در حال پیشرفت و رونق اقتصادی است تا جایی که آنها میزبانی جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ را نیز از آن خود کردند و برای این مهم تعداد بسیار زیادی ورزشگاه با استانداردهای جهانی در کشور احداث کردند که هر کدام از آنها جزء با کیفیت ترین استادیوم های دنیاست که می توانید در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ بیشتر با آنها آشنا شوید.

 

درباره کشور قطر

تاریخ تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

همانطور که می دانید جام جهانی فوتبال هر ۴ سال یک بار در یک کشور خاص برگزار می شود که این کشور خاص باید یک سری شرایط مانند هتل های بسیار عالی زمین تمرین های به روز و با خدمات کامل و استادیوم های استاندارد داشته باشد تا بتواند میزبانی این رویداد جهانی را از آن خود کند که کشورهای مختلف برای گرفتن میزبانی این رویداد با یکدیگر در رقابت هستند که میزبانی این دوره به کشور قطر رسید و به دلیل گرم بودن هوا و ویروس کرونا زمان برگزاری جام جهانی به پاییز منتقل شد که برای بار اول در تمام این دوران جام جهانی فوتبال در پاییز انجام می شود و زمان دقیق جام جهانی فوتبال در قطر ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۳۰ آبان ماه تا اواخر آذر ماه می باشد که تیم ها به صورت فشرده در این بازده زمانی با هم به رقابت می پردازند و می توانید برای دیدن بازی های آنها تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ را تهیه کنید و لذت ببرید.

 

تاریخ تور قطر ویژه جام جهانی 2022

قرعه کشی جام جهانی قطر ۲۰۲۲

دوستان و عزیزان فوتبالی بعد از چند سال پر هیجان که بازی های تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را دنبال کردنند بلاخره تیم فوتبال ایران توانست بعد از اتمام بازی های رفت و برگشت در این راستا و دور آخر این مسابقات با یک باخت برابر تیم فوتبال کره و یک برد ارزشمند در مقابل لبنان که میزبان نیز ایران بود در گروه خود صدرنشین شده و راهی این مسابقات شود.

در قرعه کشی جام جانی قطر ۲۰۲۲ که در روز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار شد ایران در گروه B این مسابقات با تیم های ملی انگلیس،آمریکا و برنده پلی آف اروپا هم گروه شد که به نظر قرعه بسیار دلچسبی برای ایرانیان است که با استقبال بسیاری از ورزشکاران و مربیان تیم فوتبال نیز قرار گرفت.

برای خرید بلیت بازی های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ می توانید با شال و کلاه سفر تماس بگیرید و  همچنین تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز تهیه کنید.

 

قرعه کشی جام جهانی قطر 2022

برنامه بازی های ایران در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

بعد از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که مشخص شد تیم ملی ایران در گروه B مسابقات همراه با انگلیس،آمریکا و برنده پلی آف اروپا است حالا نوبت به برنامه بازی های تیم ملی ایران می باشد که برای ما ایرانیان بسیار مهم است زیرا می توانید با توجه به برنامه بازی ها تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ خود را تهیه کنید و با دیدن بازی های تیم ملی ایران لذت ببریم.

در اولین بازی ایران به مصاف انگلیسی می رود که تیمی بسیار آماده و قوی است،این بازی در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

در قدم بعد بازی بسیار حساسی با برنده پلی آف اروپا برگزار خواهیم کرد که این بازی در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۱ و در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

اما در آخرین بازی از مرحله گروهی با تیم ملی آمریکا بازی خواهیم داشت که این بازی در ۸ آذر ۱۴۰۱ و در ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران به ترتیب در اولین بازی خود در ورزشگاه بین الملی خلیفه با گنجایش ۴۰.۰۰۰ نفر تماشاگر به مصاف انگلیس خواهد رفت و بازی بعدی خود را در ورزشگاه الریان با گنجایش ۴۰.۰۰۰ نفر برگزار خواهد کرد و در آخرین بازی خود در ورزشگاه الثومه در مقابل تیم ملی آمریکا صف آرایی خواهد کرد که گنجایش آن نیز ۴۰.۰۰۰ نفر است.

 

برنامه بازی های ایران در تور قطر ویژه جام جهانی

اطلاع از نحوه رزرو بلیت در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

مسافران گرامی به صورت کلی باید بگوییم که برای خرید بلیت های جام جهانی قطر شما با ۴ جایگاه رو به رو خواهید شد که به صورت کتگوری ۱،کتگوری ۲،کتگوری ۳ و جایگاه وی آی پی است که به دلخواه خود می توانید یکی از آن ها را رزرو کنید ولی باید بدانید که ارزان ترین بلیت ها در کتگوری ۳ می باشد که اکثرا به دنبال این جایگاه هستند زیرا در قرعه کشی که اول و دوم برگزار کنندگان این بلیت ۸۰ یور بوده و بعد از ثبت نام و تایید شدن شما نام خود را اعلام و مبلغ را پرداخت میکنید و بلیت برای شما صادر می شود اما دقت داشته باشید که این قرعه کشی برای تعداد محدودی بلیت می باشد و تعداد قابل توجهی از بلیت ها در بازار آزاد فروخته خواهد شد که برای کتگوری ۳ قیمتی در حدود ۳۰۰ الی ۶۰۰ یورو می باشد که شما می توانید با این نرخ بلیت خود را تهیه کنید،اما بهترین حالت برای خرید بلیت های خود این می باشد که شما تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ را از شرکت شال و کلاه سفر تهیه کنید که بسته به شرایط شما قابل تغییر می باشد و از ۲ شب تا ۱۴ شب متغغیر می باشد به این صورت که می توانید تور خود را برای تک بازی ایران یا ۲ بازی و حتی ۳ بازی مرحله گروهی نیز خریداری کنید که با خرید تور بلیت بازی های ایران نیز به شما داده خواهد شد.

معرفی استادیوم ها برای تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

زمانی که کشور قطر میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را در اختیار گرفت شروطی را نیز باید اجرا میکرد تا بتواند میزبانی خوبی را پشت سر بگذارد مانند ساخت استادیوم های بشتر و ارتقاء سطح کیفی استادیوم های قدیمی تر و از همه مهم تر باید فکری برای گرمای بیش از حد هوا می کرد که به لطف مهندسی بسیار قوی و ساخت استادیوم های فوق العاده با استفاده از فناوری خنک کننده هوا توانست دمای هوا در استادیوم را تا ۲۷ درجه کاهش دهد که دمای بسیار مطلوبی می باشد و خنک کنده های نسل جدیدی که در ورزشگاه ها نصب شد واقعا حال و هوای این استادیوم ها را عوض کرد تا بتوانیم شاهد یک جام جهانی بی نظیر در کشور قطر باشیم و تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ را متفاوت تجربه کنیم.

ورزشگاه ملی لوسیل در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

ورزشگاه ملی لوسیل که کا ساخت آن تقریبا به اتمام رسیده است و یکی از زیباترین استادیوم های جهان می باشد خود را برای فینال جام جهانی آماده می کند که ظرفیت آن بیشتر از ۸۰.۰۰۰ نفر می باشد.

 

ورزشگاه ملی لوسیل در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه البیت در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

ورزشگاه البیت که در الخور قطر واقع شده است نمایی بسیار چشمگیر دارد و به سبک چادرهای سنتی مردم این کشور طراحی شده و مجهز به فناوری سرمایشی خورشیدی است که برای اولین بار این اتفاق رخ می دهد و از ظرفیت ۶۰.۰۰۰ نفری بهره می برد.

 

ورزشگاه البیت در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه احمد بن علی در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

این ورزشگاه که برای تیم الریان قطر می باشد کاملا به روز شده و میزبان جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۱ نیز بود که ظرفیتی در حدود ۴۵.۰۰۰ تماشاگر را در خود جای می دهد.

 

ورزشگاه احمد بن علی در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه الجنوب در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

ورزشگاه الجنوب در سال ۲۰۱۹ با حضور امیر قطر کار خود را شروع کرد و تا به حال میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ بوده که ورزشگاه خانگی الوکره قطر می باشد و تجهیزات بسیار خوبی را درون خود جای داده و ظرفیتی در حدود ۴۰.۰۰۰ نفر را در خود جای می دهد.

 

ورزشگاه الجنوب در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه شهر آموزش در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

این ورزشگاه که نماد الماسی در کویر می باشد از معماری اسلامی پیروی کرده است و ۴۵.۰۰۰ تماشاگر را در خود جای داده همچنین نمای مثلثی که به شکل الگوهای هندسی پیچیده و شبیه به الماس تشکیل شده‌است که با حرکت خورشید در آسمان تغییر رنگ می‌دهد.

 

ورزشگاه شهر آموزش در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه بین المللی خلیفه در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

ورزشگاه چند منظوره دوحه که تمام بازی های ملی در آن انجام می شود یکی دیگر از استادیوم های به نام قطر است که میزبانی تیم ها در جام جهانی ۲۰۲۲ را در اختیار دارد و ۴۰.۰۰۰ نفر تماشاگر را درون خود جای می دهد.

 

ورزشگاه بین المللی خلیفه در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه راس ابوعبود در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

این ورزشگاه نیز یکی دیگر از استادیوم های پیشرفته در کشور قطر است و قرار است بعد از باری های جام جهانی برچیده شود و ظرفیت آن نیز ۴۰.۰۰۰ نفر است.

 

ورزشگاه راس ابوعبود در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

ورزشگاه الثمامه در تور قطر ویژه جام جهانی ۲۰۲۲

ورزشگاه الثمامه آخرین استادیوم ساخته شده در کشور قطر است که نزدیک فرودگاه بین المللی حمد در کشور قطر است و ظرفیت آن نیز ۴۰.۰۰۰ نفر می باشد و شکل آن الهام گرفته از کلاه سنتی عربی است که بسیار زیباست.

 

ورزشگاه الثمامه در تور قطر ویژه جام جهانی 2022

 

تور قطر ویژه جام جهانی 2022

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
دیدنی ترین مناطق
باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از دیدنی ترین جاذبه های جزیره می باشد که حتما باید به آن سر بزنید باغ ...

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش یکی از منحصر به فردترین مکان هایی است که می توانید در جزیره کیش به آن جا ...

خانه اعیانی های کیش

خانه اعیانی های کیش

خانه اعیانی های کیش یکی از دیدنی های جزیره و آثار به جا مانده از شهر حریره کیش می باشد ...

جزیره کو پنگان تایلند

جزیره کو پنگان تایلند

جزیره کو پنگان تایلند یکی از جزایر بزرگ و معروف در این کشور می باشد که بسیاری از توریست ها ...