تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ با بهترین هتل ها و قیمت فوق العاده برای اطلاع از آفرهای ما حتما تماس بگیرید

تور مارماریس زمستان 1402
نام هتل
ستاره
قیمت
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
تماس تلفنی
خدمات تور:

پرواز رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،اقامت با صبحانه،نهار،شام،نوشیدنی،لیدر،بیمه

به این مقاله امتیاز دهید

تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ و اطلاعاتی درباره این مقصد بسیار زیبا در ترکیه که قبل از تور مارماریس بد نیست بدانید

مارماریس منطقه‌ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان‌های جادویی محصور شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه بوده و از شمال به خلیج گکوا از جنوب با دریای مدیترانه ارتباط دارد. قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. و در زمره شهرهایی است که بیشترین بازدیدکنندگان ترکیه را تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ به خود جذب می‌کنند. ماماریس بواسطه داشتن آب و هوای مدیترانه ای در زمستان نیز امکان شنا کردن وجود دارد. کوههای مرتفع درختان چنار پهن برگ و درختان کمیاب،پوشش گیاهی مارماریس را تشکیل می دهد.

 

مارماریس زمستان

موقعیت تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

تاریخچه مارماریس در زمستان 

سکونت اولیه در مارماریس که تاریخ آن به ۳۴۰۰ سال پیش از میلاد می رسد. نام منطقه کاریا که مشتقی از نام رئیس قبیله بود داده شده است .برکت سواحل دریای اژه و مدیترانه ، این منطقه را جذاب نموده است .و بدین جهت مارماریس در طول قرون تحت حاکمیت تمدنهای بسیاری قرار گرفته است .می توان آثار تمدنهای کاریا،رودوس و آدا،مقدنیه،روم،بیزانس،سلجوقیان و عثمانی را نیز مشاهده نمود. نام اولیه این شهر فیسکوس بوده است و ما در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ به جاذبه های گردشگری آن می پردازیم لازم به ذکر است اگر در دی ماه قصد سفر به مارماریس را دارید می توانید تور مارماریس دی ۱۴۰۲ را دنبال کنید تا با قیمت های ما در دی ماه آشنا شوید و در صورت نیاز رزرو خود را انجام دهید.

 

تاریخچه مارماریس در زمستان 

آب و هوای شهر مارماریس در زمستان

آب و هوای مدیترانه ای دارد و دارای تابستانهای گرم و خشک و زمستانهایی معتدل و بارانی است.تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ بهترین زمان سفر به این شهر زیبا است. در تابستان مخصوصاً ماههای تیر و مرداد درجه حرارت هوا به ۴۲ درجه سانتی گراد هم میرسد که شما می توانید انتخاب کنید که چه زمانی به مارماریس بروید همچنین اگر برای بهمن ماه نیز قصد سفر به مارماریس را دارید برای دیدن آفر های بهمن تور مارماریس بهمن ۱۴۰۲ را دنبال کنید.

جاذبه های گردشگری در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

غواصی کردن در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

یکی از تفریحاتی که در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ میتوانید در آن انجام دهید غواصی است. آب دریای مدیترانه تمیز و آبی است بنابراین زیر آب بسیار زیبا و قابل لمس است. پارک آبی فوق العاده که در آن انواع سرسره های آبی، استخر موج و انواع سرگرمیهای مختلف دیگر وجود دارد. گذشته از آن مراکزی برای اسب سواری و تنیس و جیپ سواری است که میتوانید لذت ببرید. رافتینگ را حتماً در این منطقه تجربه کنید و لذت ببرید.

 

غواصی کردن در تور مارماریس زمستان 1402

همچنین برای آخرین فصل از زمستان نیز با ما همراه باشید در تور مارماریس اسفند ۱۴۰۲ تا بهترین قیمت ها و آفر های شگفت انگیز را بتوانید داشته باشید.

رفتن به پارک دلفین ها در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

پارک دلفین مارماریس این پارک اولین دلفیناریومی است که درکل اروپا افتتاح گردیده است .دلفیناریوم مارماریس واقع در نزدیکی اقامتگاه ساحلی گرند مارِس است و در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ گزینه خوبی می باشد .پارک دلفین مارماریس حدود ۵ کیلومتر دورتر از مارماریس میباشد .در طول تابستان ، چهار برنامه مختلف برای مهمانانی که به دنبال تجربه متفاوت هستند وجود دارد .و قابل توچه تمامی گردشگر این مجموعه سالانه باز است .دراین دلفیناریوم منحصر به فرد می توان  بهمراه مربی با دلفین ها شنا کرد .بوسیدن، لمس کردن و رقصیدن با دلفین ها روزی متفاوت و هیجان انگیز را برای شما وجود می آورد .بازدید از دلفین ها به ویژه  برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود .در پارک دلفین مارماریس شما میتوانید شنای انفرادی یا گروهی (تعداد نفرات گروهی ۶الی ۷ نفره است) را تجربه نمایید .افراد مجاز برای شنا حداقل سن بالای ۸ سال  بهمراه بزرگسال میباشد .زمان شنا ۲۰ دقیقه می باشد .عمق استخر از صفر شروع و به ۶ متر می رسد و استفاده از جلیقه نجات نیز الزامی می باشد .شنا بهمراه دلفین ها باعث ایجاد شادی ، خنده و کاهش استرس در افراد می شود.

 

رفتن به پارک دلفین ها در تور مارماریس زمستان 1402

بازدید از غار نیمارا در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

غار نیمارا مارماریس در نزدیکی مارماریس در جزیره ای خوش منظر و دیدنی به نام “هون” واقع شده و مکانی رازآلود که در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ به آن می پردازیم.این غار دارای ارتفاع ۳ الی ۵ متری بوده و عرض آن نیز ۵ متر می باشد. گفته می شود که غار نیمارا در گذشته های دور مکانی برای عبادت به شمار می رفت. شهرداری مارماریس در سال ۲۰۰۷ بررسی هایی را بر روی این مکان مرموز انجام داده که نتایج این کاوش ها خبر از آن می دهد که در حدود ۱۲ هزار سال پیش انسان در این غار حضور داشته است. مسیر رسیدن به غار نیمارا دارای پله هایی بسیار زیبا می باشد که عبور از آن ها گردشگران تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ را به وجد می آورد. در اطراف این غار، فضای سبز زیبایی وجود دارد که زیبایی های آن را دوچندان کرده و جلوه خاصی به آن بخشیده است. بازدید از این غار و مناظر دیدنی اطراف آن خاطره ای به یادماندنی را از تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ برای شما به ثبت می رساند. فضای داخلی غار نیمارا مارماریس کمی تاریک بوده و برای این که بتوانید بخش های مختلف آن را تماشا کنید، بهتر است که به هنگام روشنایی روز به این منطقه بروید.

 

بازدید از غار نیمارا در تور مارماریس زمستان 1402

بازدید از جزیره کلئوپاترا در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

جزیره کلئوپاترا مارماریس یکی از تفریحات در منطقه مارماریس است که بسیار دیدینی است. جزیره کلئوپاترا مارماریس یک جزیره ساحلی از شن ها و ماسه های صاف و سفید ابریشمی است. این شن و ماسه سبب شده است که این جزیره در موقعیت توریستی ویژه ای قرار بگیرد. این جزیره بسیار نزدیک به مارماریس است و در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ به آنجا سفر کنید. این شن ها از صدف های خالی شده ، میلیون ها سال پیش ، بوجود آمده اند. این ماسه ها بسیار کوچک و براق هستند. این ساحل توسط دولت کنترل می شود ، زیرا مدت زمان زیادی برای تشکیل این ماسه ها گذشته است و هیچ کس اجازه ندارد وقتی ساحل را ترک می کند از ماسه ها با خود ببرد،همچنین کسی اجازه پهن کردن حوله خود را روی شن ها ندارد. عموما این ساحل شنی مملو از صدف‌های ریزی است که بسیار شبیه به شن هستند. این شن‌ها آنقدر متحیرکننده هستند که با قدم زدن روی آنها به نظر می‌رسد روی ابرها راه می‌روید. درست شبیه به بهشت است،پابرهنه روی شن‌ها قدم بزنید و تازه آن موقع این حس را درک خواهید کرد. این نوع شن در هیچ کجای دیگری در دنیا پیدا نمی‌شود. حتی باور برخی بر این است که این شن‌ها مجدد مانند خودشان را تولید می‌کنند. اگر می خواهید برای تفریح به ترکیه سفر کنید ، تور جزیره کلئوپاترا مارماریس را فراموش نکنید ،کلئوپاترا بخشی از مجمع‌الجزایری است که به فاصله بسیار نزدیکی از مارماریس ترکیه قرار دارند.

 

بازدید از جزیره کلئوپاترا در تور مارماریس زمستان 1402

لذت بردن از پارک آبی آتلانتیس در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲

پارک آبی آتلانتیس مارماریس را همراه خانواده و فرزندان در تور مارماریس زمستان ۱۴۰۲ بروید و از آن لذت ببرید در این پارک برای همه سنین امکانات تفریح فراهم است و همه می‌توانند با توجه به علاقه خود مشغول سرگرمی باشند. پارک آبی آتلانتیس مارماریس یکی از جاذبه‌های مهم مارماریس است و شامل تفریحاتی همچون استخر موج، گلف، بولینگ و چندین کافه و رستوران می‌باشد. در این پارک ۸ سرسره بزرگ و مهیج وجود دارند که با دیدنشان دلتان به هیجان می‌آید. نهایت لذت و هیجان را در این پارک به همراه دوستان و خانواده‌تان تجربه کنید و لحظاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز در دفتر زندگی‌تان ثبت کنید. برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می‌توانید به ساحل اختصاصی پارک بروید و به صدای آرامشی که از دریا بلند می‌شود، گوش بسپارید. برای انجام تفریحی متفاوت‌تربه زمین گلف بروید و یا بولینگ بازی کنید. در دریا شنا کنید و با استراحت در ساحل ویتامین موجود در آفتاب را به بدنتان جذب کنید. با بلیطی که برای پارک آبی آتلانتیس خریداری می‌کنید، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی تمام روز را در پارک سپری کرده و از همه امکانات آن استفاده کنید. کمد رایگان، اتاق تعویض لباس، گاوصندوق رایگان، پارکینگ رایگان، دوش حمام،تخت‌های رایگان ساحلی و … از دیگر امکانات پارک آبی آتلانتیس هستند.

 

لذت بردن از پارک آبی آتلانتیس در تور مارماریس زمستان 1402

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم اطلاعات خوبی را در این رابطه کسب کرده باشید همچنین اگر برای بهار قصد سفر به مارماریس را دارید می توانید همراه ما باشید در تور مارماریس بهار ۱۴۰۲ تا از قیمت های ما در این فصل نیز با خبر شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر و هتل هتل های خارج از پکیج می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما به خوبی شما را راهنمایی کنند.

تور مارماریس زمستان 1402

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
بله با شماره 88395143 تماس بگیرید
بله ولی بسته به تاریخ شما و با هزینه می شه انجام داد
بله در این فصل مارماریس به شدت سرد است
دیدنی ترین مناطق
پارک دلفین مارماریس

پارک دلفین مارماریس

پارک دلفین مارماریس این پارک اولین دلفیناریومی است که درکل اروپا افتتاح گردیده است. دلفیناریوم مارماریس واقع در نزدیکی اقامتگاه ...

ساحل کیزکومو و اورهانیه مارماریس

ساحل کیزکومو و اورهانیه مارماریس

ساحل کیزکومو و اورهانیه مارماریس در جنوب غربی مارماریس و 2،5 کیلومتری تورگوت ، در 26.4 کیلومتری مارماریس واقع شده ...

غار نیمارا مارماریس

غار نیمارا مارماریس

غار نیمارا مارماریس در نزدیکی مارماریس در جزیره ای خوش منظر و دیدنی به نام "هون" واقع شده و مکانی ...

قلعه و موزه مارماریس

قلعه و موزه مارماریس

قلعه و موزه مارماریس از دیدنی ترین های شهر مارماریس است که همه روزه گردشگران زیادی  به آن مراجعه می ...