تور کیش تابستان ۱۴۰۳

تور کیش تابستان ۱۴۰۳ با بهترین نرخ های جشنواره ای

تور کیش تابستان 1403
نام هتل
ستاره
قیمت
خدمات تور:

اقامت با صبحانه،پرواز رفت و برگشت، استقبال فرودگاهی،گشت جزیره

به این مقاله امتیاز دهید

تور کیش تابستان ۱۴۰۳ و اطلاعاتی درباره این جزیره زیبا که قبل از سفر به تور کیش که بد نیست بدانید

تور کیش تابستان ۱۴۰۳ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرت بوده و می‌تواند خاطره‌های ماندگاری را در ذهن شما باقی بگذارد.تور کیش تابستان ۱۴۰۳ به معنای تور کامل و یا به صورت گروهی نیست بلکه معنای تور کیش به صورت متداول در بین آژانس‌های هواپیمایی فقط رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل می‌باشد. البته بسته به انتخاب هتل شما خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری،کارت تخفیف برخی از مراکز تفریحی و غیره همه به خدمات تور کیش شما اضافه می‌شود.

 

کیش تابستان

موقعیت تور کیش تابستان ۱۴۰۳

تاریخچه مختصری از جزیره زیبای کیش

این جزیره از دیرباز متعلق به ایران بوده تا جاییکه همواره در کتابهای تاریخی به وسیله مورخان و نیز شاعران از آن یاد شده است. از جمله این شاعران سعدی است که در اشعار خود از کیش نام برده است. کیش از زمان هخامنشیان تحت کنترل و سلطع ایران است و پس از آن در زمان سلجوقیان پیشرفت کرد و به قطب بزرگ تجاری خلیج فارس تبدیل شد،پرتغالی ها توانستند در زمان حکومت شاه عباس صفوی از طریق حمله دریایی این جزیره را از چنگ ایران در بیاورند اما با رشادت یکی از سپهسالاران شاه عباس به نام امام قلی خان مجددا کنترل آن در اختیار ایران قرار گرفت. زیبایی های این جزیره و سواحل مرجانی آن باعث شد که در سال ۱۳۴۹ در زمره مراکز توریستی بین المللی قرار بگیرد.

بهترین راه برای سفر به کیش در تابستان ۱۴۰۳

با توجه به مسافت طولانی و سختی مسیرهای زمینی، بهترین و آسان‌ترین راه سفر به کیش از طریق هواپیما است. نرخ تمام شده تور کیش تابستان ۱۴۰۳ کاملا به نرخ بلیط هواپیما بستگی دارد. مبلغ بلیط هواپیما کیش در طی سال بسیار متفاوت است و تغییر نرخ بلیط هواپیما به ایام پیک و غیر پیک،حجم مسافر و برگزاری نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های مختلف در جزیره را دارد. پیشنهاد ما برای به حداقل رساندن هزینه، رزرو تور کیش تابستان ۱۴۰۳ به صورت کامل از آژانس‌های هواپیمایی و یا چارتر کننده‌ها می‌باشد،این موضوع به خصوص در مورد تور کیش تابستان ۱۴۰۳ از تهران، بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نرخ مسافران گرامی را به شدت کاهش خواهد داد.

 

بهترین راه برای سفر به کیش در تابستان 1403

بهترین زمان سفر به کیش

 آب و هوا در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

اگر چه جشنواره‌ها و فستیوال‌های جذابی در فصل تابستان در کیش برگزار می‌شود ولی در این فصل یعنی از اواخر اردیبهشت تا اواخر مهرماه دما و رطوبت هوا در جزیره در بالاترین حد خود قرار دارد. ولی اگر قصد دارید فقط در هتل یا خانه استراحت کنید و پا به بیرون نگذارید در این ماه‌ها می‌توانید به جزیره سفر کنید. ولی اگر تحمل گرما را ندارید و به دنبال هوای دلچسب بهاری در جزیره هستید سفر خود را به آبان تا اواخر فروردین ماه موکول کنید. چرا که در این بازه آب و هوای جزیره خنک و دوست داشتنی است و در تور کیش به شما خوش خواهد گذشت.همچنین می توانید در تابستان ۱۴۰۳ با ما همراه باشید تا از قیمت های فوق العاده در این فصل با خبر شوید به عنوان مثال می توانید قیمت تور کیش تیر ۱۴۰۳ را برای اول ماه از فصل تابستان ببینید و با قیمت های آن آشنا شوید.

بهترین زمان برای تور کیش از نظر قیمت

از آنجائیکه بلیط‌های هواپیما مبلغ تورها و در کل بحث گردشگری قابل پیش بینی نمی‌باشد،اینکه بخواهیم دقیق و مطمئن به شما بگوئیم چه زمانی قیمت پایین است امکان پذیر نیست. ولی بنابر تجربه آژانس شال و کلاه سفر می‌توان به مقاطع زمانی زیر اشاره کرد: نیمه دوم فروردین ماه به دلیل تمام شدن تعطیلات طولانی نوروز مهرماه به دلیل شروع شدن مدارس اوایل خرداد ماه تا اوایل شهریور به دلیل شروع فصل گرمای شدید جزیره (که البته برگزاری این فستیوال‌ها در این بازه سیاست شهرداری کیش به دلیل جذب گردشگر می‌باشد) همچنین اگر برای ماه مرداد قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید همراه ما باشید در تور کیش مرداد ۱۴۰۳ تا از تفریحات بی نظیر در این ماه و قیمت تور کیش با خبر شوید.

 روز شنبه را برای تور کیش تابستان ۱۴۰۳ انتخاب کنید!

برای لذت بردن از آرامش و سکوت جزیره کیش، بدون دغدغه شلوغی و نگرانی بابت پیدا نشدن هتل و بلیط هواپیما، بهتر است اول هفته را برای سفر به تور کیش تابستان ۱۴۰۳ انتخاب کنید. اما مهم‌ترین دلیل ما برای این پیشنهاد، مقرون به صرفه بودن تور کیش تابستان ۱۴۰۳ از تهران و به حداقل رسیدن مبلغ بلیط هواپیما می باشد که برای اول هفته نرخها ارزان تر است. چرا که اکثریت مردم به دلیل محدودیت زمانی مجبورند آخر هفته سفر کنند،که همین دلیل بالا رفتن قیمت بلیط و هتل در روزهای آخر هفته می‌باشد. در نتیجه اگر اول هفته به جزیره سفر کنید هم جزیره خلوت‌تر است هم حدود ۳۰ % در هزینه‌های سفر خود در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ صرفه‌جویی خواهید کرد که لازم به ذکر است شما می توانید در شهریور ماه و شنبه های ارزان قیمت این ماه در فصل تابستان همراه ما باشید در تور کیش شهریور ۱۴۰۳ تا لذت کافی را از این ماه در تابستان ببرید.

 زمان را در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ مدیریت کنید

از آنجائیکه کیش برای اکثر گردشگران با سلایق مختلف یک مقصد ایده آل است،پیشنهاد می‌کنیم در طول روزهای سفر زمان را مدیریت کنید و از فرصتی که دارید بیشترین بهره را ببرید. پروازهای جزیره معمولا از ساعت ۶ صبح شروع می‌شوند و برای پرواز برگشت هم می‌توانید از آخرین ساعت پرواز که حدود ساعت ۲۳:۴۵ می‌باشد استفاده کنید. که البته در این صورت به چند نکته باید دقت کنید:اول اینکه زودترین تایم ساعت پرواز رفت و دیرترین زمان برگشت معمولا قیمت بالایی دارند. دوم اینکه اگر از معطلی خوشتان نمی‌آید، ساعت به تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق‌ها باید دقت کنید. و اما با در اختیار داشتن بیشترین زمان ممکن شما می‌توانید از تفریحات شبانه روزی جزیره کیش استفاده کنید. روزها از تفریحات آبی استفاده کنید و با نوشیدنی‌های خنک از خود پذیرایی کنید،و شب‌ها در جزیره قدم بزنید و البته از برنامه‌های شاد شبانه کیش غافل نشوید.

 

 زمان را در تور کیش تابستان 1403 مدیریت کنید

توری را انتخاب کنید که با شرایطتان همخوانی دارد!

تعداد زیادی از هتل‌ها و پروازهای کیش گارانتی و چارتر شرکت‌های هواپیمایی مشخص می‌شود که در این صورت یک بسته سفری مشخص و در عین حال ارزان به مسافر پیشنهاد می‌شود. در این بسته‌های سفری هتل‌های مختلف پروازها و ساعت‌های پروازی متنوع وجود دارد که بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید تور کیش تابستان ۱۴۰۳ خود را رزرو نمائید. در بسیاری از مواقع رزرو بسته‌ی سفری بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود تا اینکه شما پرواز،هتل، ترانسفر و … را به صورت جدا جدا در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ رزرو نمائید. شما می‌توانید برای سفر تفریحی و کاری خود با شال و کلاه سفر تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما بهترین گزینه‌های پیشنهادی را پیش روی شما بگذارند و شما با آرامش خاطر به سراغ بستن چمدانتان بروید و از سفر به جزیره کیش لذت ببرید لازم به ذکر است برای فصل پاییز نیز می توانید قیمت های شال و کلاه سفر را در تور کیش پاییز ۱۴۰۲ دنبال کنید.

حتما چند هفته زودتر تور کیش تابستان ۱۴۰۳ خود را رزرو کنید

اگر برنامه سفر شما در ایام تعطیلات است حتما از یک ماه قبل تور کیش تابستان ۱۴۰۳ را رزرو کنید. معمولا نزدیک شدن به زمان سفر در تعطیلات هم باعث گران شدن بلیط و همچنین هتل‌ها می‌شود و توقع خالی بودن هتل انتخابی خود و پروازهای مورد نظرتان را داشته باشید. این را از ما نشنیده بگیرید! اگر سفر شما در تعطیلات یا آخر هفته نیست عجله‌ای برای رزرو تور کیش تابستان ۱۴۰۳ نکنید. اگرچه این مشکل در مورد تور کیش تابستان ۱۴۰۳ از تهران، که تعداد پروازهای بیشتری دارد، خیلی به وجود نمی‌آید،اما با توجه به محدود بودن تعداد پروازهای کیش از شهرهای دیگر، بهتر است این توصیه را جدی بگیرید.

قبل از اینکه بلیط تفریحات جزیره را بخرید، تحقیق کنید!

کمتر کسی برای تجارت یا امور اقتصادی به جزیره سفر می‌کند، پس به جرات می‌توان گفت اکثر مسافران تور کیش تابستان ۱۴۰۳ به منظور تفریح و سرگرمی راهی این جزیره دوست داشتنی می‌شوند. پس سفر به کیش و استفاده از تفریحات آن به اندازه کافی خرج دارد. شما از زمانی که تصمیم به سفر می‌گیرید از تمام سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی گرفته تا خود فرودگاه و کانترهایی که در تمام کوچه پس کوچه‌ها و مراکز خرید و هتل‌ها می‌بینید سعی دارند به شما بلیط مراکز تفریحی را بفروشند!! پیشنهاد ما به شما این است اول برای تفریحات خود در روزهای سفرتان برنامه ریزی کنید و قیمت تفریحات آبی، جنگ‌های شبانه یا گشت‌های تفریحی که می‌خواهید استفاده کنید را مقایسه کنید و در نهایت از کانتر مربوطه یا باجه تهیه بلیط خود مجموعه بلیط مورد نظر را تهیه کنید.

انتخاب سوئیت در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

جزیره کیش برای اقامت شما، انتخاب‌های متفاوت و جذابی دارد، تنوع هتل‌ها در کیش هر سلیقه‌ای را راضی نگه می دارد. از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های دو ستاره و سه ستاره ساحلی گرفته تا هتل‌های ۴ ستاره مرکز شهر و هتل پنج ستاره لوکس روی آب. قیمت هتل‌های کیش در ایام کم ترافیک، از شبی ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود که قیمت‌ها بسته به حجم مسافر و ستاره‌های هتل متغییر می‌باشد. شاید خالی از لطف نباشد که قبل از پرداختن به سوئیت‌های کیش به میانگین قیمت هتل‌های کیش بپردازیم. به طور مثال برای هتل‌های دو ستاره مثل فانوس، ققنوس، ستاره، تماشا و پانیذ بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان،برای هتل‌های سه ستاره مثل شایلی، قائم، گرند، لوتوس، آنا و آرامیس بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان،هتل‌های ۴ ستاره مثل ارم، هلیا، فلامینگو و گامبرون و … از ۳۹۰ تا ۴۹۰ هزار تومان و هتل‌های پنج ستاره مثل شایان، شایگان، پارمیس، مارینا، ترنج، داریوش و ویدا از شبی ۶۰۰ تا ۱ میلیون و سیصد هزار تومان باید پرداخت کنید. اگر به دنبال اقامت ارزان‌تر هستید یا حوصله شلوغی و رفت و آمد به هتل را ندارید یا اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان کمتر شود سوئیت‌های جزیره انتخاب خوبی برای شماست. سوئیت‌های مرکز شهر معمولا از شبی ۱۵۰ هزار تومان تا شبی ۵۰۰ هزار تومان است. مبلغ سوئیت‌ها بستگی به متراژ و منطقه سوئیت دارد. البته اگر به دنبال سوئیت‌های لوکس ساحلی با امکانات بالا هستید، باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. به این صورت می توانید در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ با در نظر گرفتن شرایط بالا کلی صرفه جویی در تور خود کرده باشید.

 

انتخاب سوئیت در تور کیش تابستان 1403

جاذبه های گردشگری در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

جزیره زیبای کیش که جزء مهمترین مقاصد گردشگری کشورمان می باشد دارای طبیعت بکر و زیبا و ساحل مرجانی میباشد که مانند نگینی در جزیره همیشه فارس می درخشد. این جذابیت ها باعث شده است تا مردم در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ به این جزیره سفر کنند. در این بخش تعدادی از جاذبه ها و زیبایی های کیش مانند کشتی یونانی ،ساحل مرجان،بوستان آهوان ، هور کیش ،شهر زیرزمینی کاریز و مراکز خرید کیش ،که حتما باید از آنها بازدید کنید را به شما معرفی میکنیم.

بازدید از کشتی یونانی در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

کشتی یونانی جزیره کیش واقع در سواحل مرجانی جزیره کیش بیش از پنجاه سال است که به گل نشسته است و بدلیل هزینه های هنگفتی که حرکت دادن و تعمیرات کشتی داشت از طرفی زیربار نرفتن شرکت های بیمه صاحبان کشتی بار آن را خالی نموده و این کشتی عظیم الجثه را به حال خود رها نمودند. امروزه به عنوان یک جاذبه گردشگری که سوژه عکاسی بسیاری از مسافران خصوصا هنگام غروب خورشید در آب های آرام خلیج فارس میباشد تبدیل شده و در کنارآن رستورانها و کافه هایی با آلاچیق های ساحلی به همراه تفریحاتی مانند شترسواری در ساحل دیده میشود و از نزدیکترین جاذبه به آن میتوان به روستای باغو اشاره کرد که با کمی پیاده روی  در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ به انجا خواهید رسید.

 

بازدید از کشتی یونانی در تور کیش تابستان 1403

رفتن به ساحل مرجان در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

ساحل مرجان کیش در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ منطقه ای با آب های زلال و شفاف میباشد که تمیزترین آب های جزیره کیش را با تمام موجودات و ماهی های رنگارنگش در این بخش میتوان مشاهده نمود و علت آن هم وجود مرجانهایی است که در آبهای ساحلی خاصیت تصفیه کنندگی بالایی دارند. دراین بخش بخاطر وجود مرجانها امکان شنا و آب تنی وجود ندارد ولی میتوان به تفریحات آبی مهیج مانند پاراسیلینگ و شاتل و جت اسکی در کلوب های تفریحی اش مشغول شد،در آلاچیق ها و استراحتگاه های ساحلی نشست و به تماشای مناظر دریایی پرداخت،در ساحل پیاده روی نمود ویا با دوچرخه در آن به گردش پرداخت. ایستگاه کرایه دوچرخه در این پارک به شچم میخورد و امکانات این بخش ساحلی بسیار کامل میباشد. از مکانهای نزدیک به آن بازار مرجان و انواع رستورانها و غذاخوری های محبوب جزیره بعلاوه هتل داریوش و ارم میباشند. همچنین اسکله ساحل مرجان کیش مناسب پیاده روی و گذراندن لحظاتی پر از ارامش در میان آبهای نیلگون این بخش میباشد.

 

رفتن به ساحل مرجان در تور کیش تابستان 1403

بازدید از بوستان آهوان در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

بوستان آهوان جزیره کیش در منطقه ای سرسبز با درختان و پوشش گیاهی بکر و بومی واقع بوده که به مساحت دو هکتار محل نگهداری آهوهای زیبا و خرامان جزیره کیش میباشد. در این منطقه آهوها به طور آزادانه در حال زندگی میباشند و امکان غذا دادن به این حیوانات وجود دارد و گزینه مناسبی برای گردش خانواده ها و بازی کودکان و آشنایی آنها با این حیوانات بی آزار بوده و همچنین وسیله های بازی متعددی در سرتاسر این پارک برای بازی کودکان قرار داده شده است. بعلاوه مجموعه باغ وحشی کوچک در این بوستان وجود دارد که برخی از گونه های شیر،شغال، روباه و گوزن و میمونها در آن داخل قفسهایشان نگهداری میشوند. این جاذبه در انتهای خیابان فردوسی کیش قرار گرفته است که حتما در تور کیش تابستان ۱۴۰۳ به آن سر بزنید.

 

بازدید از بوستان آهوان در تور کیش تابستان 1403

رفتن به شهر زیرزمینی کاریز در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

شهر زیرزمینی کاریز کیش مهم ترین جاذبه ی تاریخی این جزیره میباشد که مناسب بازدید در چهارفصل سال بوده و بدلیل قرارگیری در عمق حداقل ده متری هوای این مجموعه خنک تر از سطح شهر میباشد و در این مجموعه میتوان از قناتهای تاریخی و ۷۴ عدد چاه برای دسترسی به آب شیرین که در گذشته مورد استفاده مردم بوده دیدن نمود و از جاذبه های منحصر به فردی مانند انواع سنگهای فسیلی و سنگواره های دریایی مرجانها و صدفها با قدمتی بیش از سیصد میلیون سال در دیوارها و سقف بازدید داشت. در سالهای پیش بازسازی هایی در کاریز انجام گرفت تا گردشگری آن رونق بیشتری پیدا کند،از این رو جاذبه هایی مانند یک رستوران سنتی و غرفه فروش سوغاتی های کیش و سالن تئاتر و غیره در به آن اضافه کردند و از نه صبح تا ده شب میتوانید از این شهر زیرزمینی بازدید داشته باشید. گفتنی است این مجموعه به عنوان بزرگترین مجموعه با سقف تماما مرجانی و فسیلی در دنیا شناخته میشود و قدمت آن به بیش از دوهزار و پانصد سال پیش باز میگردد. آدرس این کاریز کیش واقع در بلوار میرمهنا بین دو میدان المپیک و فارور میباشد.

 

رفتن به شهر زیرزمینی کاریز در تور کیش تابستان 1403

بازدید از موزه ها در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

علاوه بر زیبایی ها و تفریحات پرشمار به ویژه تفریحات آبی در تور کیش تابستان ۱۴۰۳،بازدید از موزه های کیش نیز بر جذابیت سفر به این جزیره می افزاید. از جمله این موزه های می توان به موزه خلیج فارس و  موزه مردم شناسی بومیان کیش اشاره کرد.

 

بازدید از موزه ها در تور کیش تابستان 1403

مراکز خرید در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

علاوه بر مناطق طبیعی و مراکز تفریحی کیش، از جمله جذابیت های گردشگری کیش مراکز خرید کیش  می باشند. اگر به دنبال برندهای معروف و بازارهای لوکس و درجه یک هستید مرکز خرید کیش،سارینا، پردیس ۱ و ۲ و دامون همانی هستند که به دنبالش می گردید. مراکز خرید مروارید، پانیذ، ونوس و مریم کیش نیز بازارهایی هستند که قیمت اجناس در آنها مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

 

مراکز خرید در تور کیش تابستان 1403

سوغاتی خریدن در تور کیش تابستان ۱۴۰۳

جزیره کیش دارای صنایع دستی مانند محصولات سفالی و حصیری و انواع وسایل دکوری و زیورآلات است که جزء هنرهای محبوب در کشورمان می باشد. همچنین ماهی و میگو، خرما، قهوه وشکلات از جمله سوغات جزیره کیش هستند که در این سفر می توانید تهیه کرده و برای عزیزانتان به سوغات ببرید.

 

سوغاتی خریدن در تور کیش تابستان 1403

در آخر شما مسافران گرامی می توانید انواع تورهای ترکیبی کیش با جزایر اطراف را از آژانس هواپیمایی شال و کلاه سفر با ارزان ترین نرخ خریداری کنید و می توانید برای تهیه تور کیش تابستان ۱۴۰۳ از مبدا ( تهران به کیش ، اصفهان به کیش ، شیراز به کیش ، کرج به کیش و … ) و تمامیه شهر های ایران با بهترین نرخ و بهترین خدمات را از ما بخواهید شعار ما در تمامیه این سال ها این بوده است( آخرین تماس = ما  ) لطفا بعد از اینکه آخرین نرخ خود را گرفتید با ما تماس بگیرید و ارزانترین تور را تهیه کنید

تور کیش تابستان 1403

شماره موبایل پشتیبانی ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

تلگرام-شرکت

سوالات متداول
دیدنی ترین مناطق
تفریحات در کیش

تفریحات در کیش

تفریحات در کیش یکی از آن قسمت های خوب در جزیره زیبای کیش است زیرا به حدی تفریحات در کیش ...

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش یکی از جزایر بکر و دست نخورده در جنوب ایران می باشد که به واسطه نزدیک بودن ...

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش یکی از بکرترین و دست نخورده ترین جاذبه گردشگری در جزیره می باشد که حتما باید برای ...

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش جزء یکی از پر بازدید کننده ترین دیدنی ها در جزیره کیش می باشد که اکثر مسافرانی ...