فرودگاه آتاتورک استانبول

فرودگاه آتاتورک استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار دارد و به دلیل دسترسی خوبی که دارد انتخاب اول مسافران است.

استانبول سه فرودگاه بین المللی دارد: فرودگاه سابیها گوکچن ، فرودگاه آتاتورک و گرند استانبول.فرودگاه آتاتورک استانبول یکی از اصلی ترین و مشهورترین فرودگاه های استانبول است.این فرودگاه در سال ۱۹۲۴ و در بخش اروپایی و توریستی استانبول افتتاح شد.فرودگاه آتاتورک با مرکز شهر استانبول  ۲۴ کیلومتر فاصله دارد و به عنوان دروازه اصلی ورود گردشگران به استانبول به شمار می رود.

 

رمپ-فرودگاه

 

موقعیت فرودگاه آتاتورک استانبول

امکانات فرودگاه آتاتورک

اینترنت وای فای و برقراری تماس

اینترنت وای فای در سرتاسر محوطه فرودگاه آتاتورک استانبول وجود دارد و می توانید تا ۲ ساعت به صورت رایگان از این اینترنت استفاده کنید.برای برقراری تماس و ارسال پیام نیاز به سیم کارت ترکیه دارید. در صورتی که سیم کارت بین المللی دارید می توانید با پرداخت هزینه تماس برقرار کنید.

سالن های استراحت فرودگاه

در صورتی که مجبور هستید مدت زمان زیادی را در فرودگاه بمانید می توانید برای استراحت به یکی از سالن های متعدد فرودگاه آتاتورک استانبول مراجعه کنید. برخی از این سالن ها بنا به نوع خدمات و امکانات رفاهی ممتازی که عرضه می کنند مستلزم پرداخت هزینه هستند.

سالن استراحت عمومی

این سالن در ترمینال خارجی فرودگاه آتاتورک استانبول قرار دارد. در این سالن امکان حمام هایی مجهز به دوش وجود دارد که مسافران می توانند در ساعات انتظار از آن ها استفاده کنند. سالن استراحت به صورت ۲۴ ساعته باز است.

 

آتا-تورک

سایر امکانات رفاهی فرودگاه آتاتورک

دستگاه خودپردازATM 

در فرودگاه آتاتورک حدود ۳۰ دستگاه خودپرداز وجود دارد. در سرتاسر فرودگاه آتاتورک ۵ مرکز تبدیل ارز وجود دارد که در تمامی امور مربوط به تبدیل ارز به مسافران خدمات ارائه می کنند.

فروشگاه و مرکز خرید بدون مالیات Duty Free

در این فرودگاه حداقل ۲۰ فروشگاه (هم در ترمینال داخلی و هم در ترمینال خارجی) وجود دارد به صورت ۲۴ ساعته باز هستند. انواع محصولات و سوغاتی را بدون احتساب مالیات به مسافران عرضه می کنند.

اطلاعات فرودگاه

 فرودگاه بین المللی آتاتورک در مجموع ۵ مرکز اطلاع رسانی دارد که همگی به صورت ۲۴ ساعته باز هستند.

فرودگاه-آتاتورک-استانبول

تلگرام-شرکت