بلیط کوش آداسی

بلیط کوش آداسی چقدر است؟

شهر ساحلی کوش آداسی در سواحل دریای اژه، ۹۰ کیلومتری جنوب شهر ازمیر واقع شده است. اطراف ابن شهر را بناهای قدیمی محبوبی احاطه کرده اند. این شهر زیبا تاریخی غنی دارد و همچنین طبیعت و سواحل دوست داشتنی آن، باعث شده اند تا به یک شهر گردشگری محبوب تبدیل شود. تور و سفرهای زیادی همیشه به این شهر انجام می شود. اما قبل از سفر به این شهر نیاز است تا اطلاعاتی درباره هزینه هایی که بابت غذا، هتل و حمل و نقل ( بلیط کوش آداسی ) در شهر کوش آداسی بپردازید،بدانید تا بتوانید بودجه مورد نیاز برای سفرتان را برنامه ریزی کنید،و بهترین کار را انجام دهید.

 

خرید-بلیط

چه پولی همراه خودمان به ببریم؟

ترجیحا بهتر است که همراه خودتان به ترکیه لیر ببرید. تهیه کردن لیر در ایران نسبتا کار ساده است و شما می توانید از صرافی ها به اندازه ای که لیر می خواهید تهیه نمایید. در صورتی نتوانستید در ایران لیر پیدا کنید، می توانید دلار بخرید و در صرافی های شهر آن ها را تبدیل به لیر بنمایید.

متوسط هزینه در کوش آداسی به نسبت ایران

ترکیه کشور همسایه ایران است و شرایط زندگی در آن آنچنان فرقی با کشور خودمان ندارد. متوسط قیمت ها در برخی از کالای این شهر به نسبت تهران ممکن است بالا باشد و در برخی موارد هم این روند می تواند کاملا برعکس باشد.

هزینه بلیط کوش آداسی

هزینه بلیط کوش آداسی برای سفر به کوش آداسی بسته به اینکه چه نوع پروازی می خواهید متفاوت است. شما از طریق ارتباط و تماس از طریق گوناگون با کارشناسان شال و کلاه سفر می توانید دقیق ترین و کامل ترین لیست هزینه ها برای بلیط کوش آداسی را دریافت کنید. هزینه ای که باید برای بلیط کوش آداسی در نظر گرفت مبلغی حدود ۱٫۹۹۰/۰۰۰ تومان است.

 

 هزینه-بلیط-کوش-آداسی

 

هزینه هواپیما برای سفر به کوش آداسی

همانطور که می دانید هیچ پرواز مستقیمی از تهران به سمت کوش آداسی در ترکیه وجود ندارد. تمامی آن ها به سمت شهر ازمیر انجام می شود و از آنجا با ترانسفر ادامه مسیر می دهید. حدود قیمت خرید بلیط هواپیما از تهران به ازمیر از ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان می باشد. برای تهیه بلیط کوش آداسی ارزان قیمت با شال و کلاه سفر در ارتباط باشد تا بهترین خرید را انجام دهید.

بلیط-کوش-آداسی

تلگرام-شرکت