مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه

به این مقاله امتیاز دهید

مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه (Novada Outlet Konya) مجموعه ای با مساحت کلی ۳۳۷۸۰ متر مربع در قونیه به شمار می رود. نوادا اوت لت قونیه در تقاطع بزرگراه استانبول – آنکارا شهر قونیه واقع شده و میزبان ۷ میلیون بازدید کننده بوده است. اینجا یکی از مراکز خرید ارزان در قونیه است و می توانید برندهای محبوب (برندهای ترک و غیر ترک) را ارزان خریداری کنید؛ این یکی از امتیازات مثبت این مرکز خرید محسوب می شود. همچنین یک بازار در GIDA برای شما وجود دارد. به طور کلی، شما می توانید تمام نیازهایی که در خانه ای ممکن است وجود داشته باشد، با رفتن به مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه بر آورده کنید. این یک مجتمع خرید خوب و خیلی بزرگ برای خرید لباس و انواع و اقسام سوغاتی ها با هزینه مناسب است بنابراین، مرکز خرید نوادا را برای خرید ارزان در ترکیه انتخاب کنید. در اینجا فروشگاه های لوازم آرایشی – بهداشتی، انواع پوشاک، سرویس بهداشتی تمیز،کافه، رستوران، هشت سینما، یک زمین بازی برای کودکان و همچنین کارگاه های آموزشی برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال وجود دارد که از دیگر جنبه های مثبت این پاساژ به شمار می رود. با توجه به اینکه در این پاساژ پوشاک با برندهای مشهور و قیمت های مناسب عرضه می شود،از مراکز خرید محبوب و یکی از مقاصد گردشگران و تور قونیه به شمار می رود. ظرفیت پارکینگ این مجتمع بالا است، بنابراین از نظر پارک ماشین مشکلی وجود ندارد و بدون دغدغه جای پارک،می توانید با ماشین شخصی تان به آنجا بروید؛ البته وسایل حمل و نقل عمومی نیز مهیا است که می توانید برای جا به جایی از آن ها استفاده کنید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود و به راحتی به مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه بروید و یک روز مفرح را تجربه کنید.  

نوادا-اوت-لت-قونیه

موقعیت مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه

درباره مرکز خرید اوت لت

مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه مجموعه ای گسترده از ۱۳۰ برند بین المللی و داخلی نظیر ال سی واکی کی، کوتون و دی فکتو را در دل خود جای داده است. مجموعه ای با مساحت کلی ۳۳۷۸۰ متر مربعی، فضای سوپرمارکت ۳۱۸۱ متر مربعی،فضای تجاری ۲۳۸۲۳ متر مربعی با برندهای بین المللی و داخلی، ۸ سینما، فضای سرگرم کننده ۲۵۰۰ متر مربعی و فضای ۲۸۶۹ متر مربعی اختصاصی برای رستوران و کافه پذیرای شما برای به ارمغان آوردن خاطراتی ناب و شیرین خواهد بود با وجود چنین فروشگاه ها و مراکز خرید برتر قونیه اکنون به یکی از مقصدهای برتر برای خرید و تجربه طعم زندگی اجتماعی تبدیل شده است. این مجتمع بزرگ، از جمله زیباترین و محبوب‌ترین مراکز خرید قونیه به شمار می‌آید. مغازه‌های لوکس موجود در این مکان به فروش مایحتاج روزانه مردم همچون لباس، کیف و کفش می‌پردازند. علاوه بر این‌ها، فروشگاه‌هایی با عرضه محصولاتی مانند بدلیجات، لوازم الکترونیکی و خانگی و اسباب بازی نیز در مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه دیده می‌شوند. خبر خوش این که بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها را نیز می‌توانید در این مجتمع بیابید. اماکنی که تجربه صرف غذاهایی خوشمزه و دلچسب را برای شما عزیزان فراهم می‌کنند تا بتوانید در محیطی بسیار زیبا هم خرید های خود را انجام دهید و هم بتوانید با لذت نوشیدنی و غذاهای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

داخل-مرکز-خرید-نوادا-اوت-لت-قونیه

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم اطلاعات خوبی را کسب کرده باشید همچنین می توانید برای دیدن دیگر جاذبه های قونیه مقاله دهکده سیله قونیه را نیز مطالعه کنید.

مرکز خرید نوادا اوت لت قونیه

تلگرام-شرکت