مرکز خرید کنت پلازا قونیه

به این مقاله امتیاز دهید

مرکز خرید کنت پلازا قونیه یکی از مراکز خرید شیک در این شهر زیبا می باشد

گردشگران این شهر بازدید و خرید از این مجموعه را در برنامه خود قرار می دهند از طرفی مرکز خرید کنت پلازا قونیه علاوه بر این که مرکز خریدی است که تمامی برندهای مطرح دنیا را در خود جای داده است، ۱۱ سالن بزرگ سینمایی نیز دارد و با این تفاسیر این مجموعه به مکانی تبدیل شده است که مردم قونیه نیز برای به دور ماندن از دغدغه های زندگی روزمره خود و برای تفریح بیشتر به آن جا می روند. می توان از کنت پلازا نه تنها به عنوان یک مرکز خرید لوکس بلکه به عنوان مقصدی برای گریز از زندگی معمولی و خسته کننده نام برد. مرکزی بی نظیر با سینمای بزرگ که در شهر قونیه از محبوبیت خاصی برخوردار است و برندهایی مطرح را در دل خود جای داده. بزرگترین فروشگاه های این مرکز متعلق به یه که مه (YKM) یا همان بوینر، ال سی واکی کی، بِیندیک (Beğendik) و تکنوسا (Teknosa) می باشند در مرکز خرید کنت پلازا قونیه همچنین برندهایی دیگر نظیر دی فَکتو، کوتون، بنتون، منگو،پیرگاردین، لاکوست، ایو روشه، جیمی کی، کولینز و لیوایز وجود دارد. 

موقعیت مرکز خرید کنت پلازا قونیه

درباره کنت پلازا قونیه

یه که مه (YKM) یا بوینر، ال سی واکی کی، بیندیک و تکنوسا (Teknosa) از بزرگ ترین فروشگاه های پاساژ هستند. اگر به دنبال محصولات برند هستید، در سفر به قونیه به مرکز خرید کنت پلازا قونیه سری بزنید؛دی فَکتو، کوتون، بنتون، منگو، پیرگاردین، لاکوست، ایو روشه،جیمی کی، کولینز و لیوایز از برندهای معروفی هستند که نمایندگی آن ها در مرکز خرید کنت پلازا قونیه فعالیت دارند. معمولاً در پاساژهای بزرگ مثل مراکز خرید تفلیس یا مراکز خرید پاتایا، بخشی از پاساژ نیز به رستوران ها و کافه ها اختصاص داده می شود. پیتزا هاوس (Pizza House)، گلوریا جینز کافه (Gloria Jeans Coffee)، کاهوه دونیاسی (Kahve Dünyası) و مانتی کِیفی (Mantı Keyfi) تعدادی  از کافه ها و رستوران های این مجموعه هستند.

سالن-مرکز-خرید-کنت-پلازا-قونیه

فروشگاه های کنت پلازا قونیه

ال سی وایکی کی (LCYKIKI)، یه که مه (YKM)، تکنوسا (Teknosa)، لویس (Levi’s)،کالینز (Colin’s) و فنریوم (Fenerium) تنها مواردی از برندهای معروف مرکز خرید کنت پلازا قونیه می باشند که در این مجموعه در حال فعالیت هستند. در تور قونیه برای خرید نگران نباشید چون مرکز خرید کنت پلازا قونیه تمام نیاز شما را بر آورده خواهد کرد.

نمایی-از-مرکز-خرید-کنت-پلازا-قونیه

رستوران ها و کافه ها در مرکز خرید کنت پلازا

مِرو دونر (Meru Döner)، پیتزا هاوس (Pizza House)، مانتی کِیفی (Mantı Keyfi)،گلوریا جینز کافه (Gloria Jeans Coffee) و کاهوه دونیاسی (Kahve Dünyası) تعدادی از رستوران ها و کافه های مشهور در مرکز خرید کنت پلازا قونیه می باشند از دوستان و مسافرانی که به این مرکز خرید در شهر قونیه رفته اند خواهش می کنیم که اطلاعات و عکس های این مرکز خرید را به ایمیل شال و کلاه سفر ارسال کنند تا با این کار هم در سایت قرار بدهیم این اطلاعات رو هم برای دوستانی که قبل از سفر به قونیه می خوان اطلاعات بیشتری داشته باشن نمایش داده بشه و با این کار ما رو هم  در این امر یاری میکنید.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم همچنین می توانید برای دیدن دیگر جاذبه های قونیه مقاله موزه باستان شناسی قونیه را نیز مطالعه کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت