پارک آبی آتلانتیس مارماریس

به این مقاله امتیاز دهید

پارک آبی آتلانتیس مارماریس را همراه خانواده و فرزندان بروید و از آن لذت ببرید

در این پارک برای همه سنین امکانات تفریح فراهم است و همه می‌توانند با توجه به علاقه خود مشغول سرگرمی باشند. پارک آبی آتلانتیس مارماریس یکی از جاذبه‌های مهم مارماریس است و شامل تفریحاتی همچون استخر موج، گلف، بولینگ و چندین کافه و رستوران می‌باشد. در این پارک ۸ سرسره بزرگ و مهیج وجود دارند که با دیدنشان دلتان به هیجان می‌آید. نهایت لذت و هیجان را در این پارک به همراه دوستان و خانواده‌تان تجربه کنید و لحظاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز در دفتر زندگی‌تان ثبت کنید. برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می‌توانید به ساحل اختصاصی پارک بروید و به صدای آرامشی که از دریا بلند می‌شود، گوش بسپارید. برای انجام تفریحی متفاوت‌تربه زمین گلف بروید و یا بولینگ بازی کنید. در دریا شنا کنید و با استراحت در ساحل ویتامین موجود در آفتاب را به بدنتان جذب کنید. با بلیطی که برای پارک آبی آتلانتیس خریداری می‌کنید، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی تمام روز را در پارک سپری کرده و از همه امکانات آن استفاده کنید. کمد رایگان، اتاق تعویض لباس، گاوصندوق رایگان، پارکینگ رایگان، دوش حمام،تخت‌های رایگان ساحلی و … از دیگر امکانات پارک آبی آتلانتیس هستند. در تور مارماریس به پارک آبی آتلانتیس مارماریس حتما بروید و از آن لذت ببرید

موقعیت پارک آبی آتلانتیس مارماریس

آشنایی با پارک آبی آتلانیس 

در میان تمام جاذبه های مارماریس، به سراغ بزرگترین پارک آبی شهر، یعنی پارک آبی آتلانتیس مارماریس می رویم. از درهای مجموعه گذر می کنیم و با طیفی از سرسره های بزرگ و رنگارنگ رو به رو می شویم؛ هشت سرسره مختلف که قرار است هیجان و شادی را برای ما رقم بزنند و در آنی از لحظه، درصد آدرنالین خون ما را به صورت چشمگیری افزایش دهند. البته تفریحات پپارک آبی آتلانتیس مارماریس تنها به همین ۸ سرسره جذاب محدود نمی شود و می توانید بخشی از زمان خود را در استخر موج بگذرانید و یا به زمین مینی گلف پارک بروید و یک ورزشی غیر آبی را تجربه کنید، اگر با خانواده و فرزندان قد و نیم قد خود به مارماریس سفر کرده اید،پس سری هم به بخش ویژه کودکان بزنید و آن ها را به سادگی در این تفریح و سرسره بازی سهیم کنید.

آتلانتیس-پارک-آبی

پارک آبی

در کنار همه این ها، ساحل اختصاصی پارک آبی آتلانتیس مارماریس را نباید از قلم انداخت که به شما اجازه می دهد هر وقت دل تان خواست، برای استراحت روی شن های تمیز ساحل دراز بکشید و آفتاب بگیرید و یا درون دریای مدیترانه قدری آب تنی و شنا کنید. پارک آبی آتلانتیس مارماریس در کنار تفریحات و امکانات با کیفیتش، چند رستوران و کافه دارد و این امکان را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد تا برای استراحتی خوشمزه، از کافه ها و رستوران های مجموعه استفاده کنند. بد نیست بدانید با وجود آن که اپارک آبی آتلانتیس مارماریس در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شده است؛اما امکانات و تفریحاتش آن قدر قدیمی نیست و مدیریت مجموعه در سال های مختلف نسبت به اضافه کردن بازی های جدید اقدام کرده است؛ به طور مثال در سال ۲۰۰۴ استخر موج،سرسره چاله فضایی را در سال ۲۰۰۵، سرسره های کودکان را در سال ۲۰۰۸ و زمین مینی گلف را در سال ۲۰۰۹ به مجموعه اضافه کرده اند. از ویژگی های خوب و منحصر به فرد پارک آبی آتلانتیس مارماریس آن است که پس از خرید بلیت و ورود به مجموعه، شما می توانید تمام روز، هر زمان که دوست داشتید از پارک خارج شوید و به درون آن بازگردید، بدون آن که نیاز باشد بلیت دیگری تهیه کنید.

بخش ها و بازی های مختلف پارک آبی آتلانتیس 

همان طور که گفتیم در این پارک آبی سرسره ها و بازی های مختلفی وجود دارد که عبارت اند از:

سرسره چاله فضایی 

اگر در تفریح و بازی در پارک آبی آتلانتیس مارماریس حرفه ای باشید، حتما با این سرسره ها آشنایی دارید. در ابتدای ورود به این سرسره همه چیز آرام و معمولی به نظر می رسد. پس از کمی،وارد فضایی بزرگ و چاله شکل می شوید که همچنان با همان سرعت آرام درون آن سر خواهید خورد؛اما این هیجان اصلی چاله فضایی نیست و در واقع پس از چند دور به ناگاه به درون استخری عمیق انداخته می شوید.

چاله-فضایی-پارک-آبی-آتلانتیس

سرسره رودخانه وحشی 

سرسره رودخانه وحشی شما را می برد به دل جنگل؛ جایی که رودخانه ای خروشان با موج های پرقدرتش با شدت به صخره ها برخورد کرده و در طی مسیری پر پیچ و خم، هیجان را به رگ های شما تزریق می کند. برای استفاده از سرسره وحشی حق انتخاب دارید که تنهایی، هیجانش را در پارک آبی آتلانتیس مارماریس تجربه کنید و یا به همراه یک دوست، تیوپی دو نفره بردارید و در رودخانه وحشی به ماجراجویی بپردازید.

سرسره-پارک-آبی-آتلانتیس-مارماریس

سوپر سرسره 

بعد از چند سرسره سواری مختلف و معمولی، به قدر کافی گرم شده اید که حالا طولانی ترین و سریع ترین سرسره پارک آبی آتلانتیس مارماریس را امتحان کنید. گرچه این سرسره سرعت چندانی ندارد؛ اما به نوبه خود جذاب خواهد بود و برای لحظاتی، سرسره سواری متفاوتی را به شما هدیه می دهد.

 سرسره کامیکازه 

اگر شما یک آدرنالین باز حرفه ای هستید، به جای تمام سرسره های پارک آبی آتلانتیس مارماریس،کامیکازه را انتخاب کنید و هر بار از غافلگیری و سقوط یک باره لذت تمام ببرید! اگر هم قدری ترسو هستید و ارتفاع و شتاب چیزی نیست که در پارک آبی آتلانتیس مارماریس دنبالش هستید،بی خیال کامیکازه شوید و به سراغ یکی دیگر از سرسره ها بروید.

ساحل اختصاصی پارک آبی آتلانتیس

همان طور که گفته شد، پارک آبی آتلانتیس مارماریس درست در کناره دریای مدیترانه قرار دارد و به این ترتیب ساحلی اختصاصی و تمیز را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. می توانید تن خود را به آبی جذاب دریا بسپارید و در این محوطه شنا کنید و یا تنها روی تخت های ساحلی دراز بکشید و هوای خوشایند مارماریس را در خاطرات خود ثبت کنید. از دیگر امکانات پارک آبی آتلانتیس مارماریس ساحل این مجموعه می توان به قایق سواری و جت اسکی اشاره کرد رنگی از شادی و خوشی بر ساحل گردی شما می زنند.

بسیار ممنون که تا انتها با ما همراه بودید همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر درباره دیدنی های مارماریس مقاله مارماریس مارینا را نیز بخوانید و لذت ببرید.

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

تلگرام-شرکت