تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول یک هتل ۴* عالی در میدان تکسیم

به این مقاله امتیاز دهید

هتل تایتانیک سیتی استانبول هتلی چهار ستاره و مدرن در مرکز شهر استانبول است.

تایتانیک سیتی استانبول در نزدیکی محله پر جنب و جوش تقسیم،بهترین نقطه برای گشت و گذار در استانبول و در کنار خیابان استقلال  که تقریباً در تمام ساعات شبانه روز مملو از جمعیت است قرار دارد. میدان تکسیم خود یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استانبول به شمار می‌رود و به خاطر داشتن رستوران‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های متعدد، یکی از مراکز شلوغ و پرطرفدار این شهر محسوب می‌شود. اصولاً در «تایتانیک سیتی» بیشتر امکانات برای مسافران تجاری مدنظر قرار گرفته شده، لذا این هتل برای مسافران کاری و تجاری ایده‌آل است، تایتانیک سیتی استانبول که در مجاورت مراکز تجاری واقع شده،دارای تجهیزاتی همچون مرکز تجاری (business center)، اتاق‌های ویژه محل برگزاری نشست و همایش،دستگاه پرینتر، اسکنر، فکس، فتوکپی و… است. هتل تایتانیک سیتی ۱۸۳ اتاق و سوئیت دارد تمام اتاق‌ها به امکانات مدرنی از قبیل تلویزیون LCD، حمام با سشوار، رخت‌آویز و شیردوش باران،گاوصندوق، وای‌فای رایگان، مینی‌بار، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و… تجهیز گشته است. در این هتل چند رستوران و بار فعالیت می‌کند که از صبح هنگام تا پاسی از شب گذشته،سرویس‌های مختلفی را به مهمانان عرضه می‌دارد. در تور استانبول تایتانیک سیتی استانبول گزینه خوبی برای اقامت شما می باشد.

 

تایتانیک سیتی

موقعیت هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

در کافه تایتانیک سیتی استانبول می‌توانید انواع تنقلات، غذاهای سبک، اسنک‌ها، و کیک و شیرینی‌های لذیذ را تجربه کنید. رستوران آلستا (Alesta) مکانی عالی برای صرف یک صبحانه کامل به سبک بوفه است. زمان سرویس‌دهی این رستوران، از ساعت ۷ و نیم تا ۱۰ و نیم صبح می‌باشد. رستوران و بار کامپس (Compass Restaurant & Bar) بر پشت بام هتل و در فضایی آزاد واقع شده و در آنجا می‌توانید هم شام میل نمایید و هم از تماشای مناظر زیبای استانبول لذت ببرید. آبگرم هتل با طیف گسترده‌ای از خدمات، می‌تواند خستگی یک روز گشت و گذار در استانبول را از تن شما به در آورد. اسپای تایتانیک سیتی استانبول دارای مرکز تناسب اندام (Fitness Centre)، خدمات مراقبت از پوست و خدمات ماساژ بوده و با استخر سرپوشیده، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی تجهیز شده است. سرویس رختشویی و خشکشویی و پارکینگ از دیگر خدمات هتل می‌باشد. «تایتانیک سیتی استانبول» از مسجد کبود و سرای توپکاپی – که هر دو جزو جاذبه‌های گردشگری ترکیه محسوب می‌شوند ۵.۵ کیلومتر، از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول (CNR Expo) 20 کیلومتر،از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی سبیها گوکچن نیز ۴۵ کیلومتر فاصله دارد.

اتاق‌های تایتانیک سیتی

تایتانیک سیتی استانبول در مجموع دارای ۱۸۳ اتاق است که به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

اتاق سوپریور ۲۸ متری،اتاق  دلوکس ۳۸ متری،اتاق خانوادگی ۳۰ متری،اتاق متصل به هم (هر کدام ۲۸ متری)،سوئیت ۶۵ متری تمام اتاق‌ها دارای چشم‌انداز دریا، تهویه، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار و اینترنت می‌باشند،همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره هتل های ما مقاله هتل مرکور بسفروس را مطالعه کنید تا بعد از آن تصمیم به رزرو هتل خود بگیرید.

 

اتاق های تایتانیک سیتی استانبول

رستوران‌های هتل

رستوران ALESTA: در تایتانیک سیتی استانبول به صورت بوفه غذا سرو می‌کند. رستوران COMPASS: غذاهای سبک و نوشیدنی سرو می‌کند.

 

رستوران تایتانیک سیتی استانبول

کافه‌های تایتانیک

کافه COMPASS: غذاهای سبک و نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند. کافه TITANIC: چای، قهوه، کلوچه، نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی سرو می‌کند.

 

کافه بار تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک-سیتی-استانبول-تماس-با-ما

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
صبحانه
وای فای