دبل تری هیلتون استانبول

دبل تری هیلتون استانبول هتلی زیبا و با قیمت مناسب

به این مقاله امتیاز دهید

هتل دبل تری هیلتون استانبول در منطقه ی بی اغلو، واقع در ۳ کیلومتری میدان تقسیم است.

هتل دارا ی جکوزی و مرکز تناسب اندام بوده و مهمانان می توانند در کافه ی درون هتل وقت گذرانی کنند. فاصله ی هتل دبل تری هیلتون استانبول لوکس تا بیمارستان آجی بادم ۲ کیلومتر و تا بیمارستان مموریال شیشلی ۲/۶ کیلومتر می باشد. منطقه ی شیک نیشان تاشی با فروشگاه های لوکس و کلینیک های زیبایی اش در ۳ کیلومتری دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا قرار دارد. اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند. رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته ‏پاسخگو می باشد. این هتل یک باشگاه ورزشی ، مرکز اسپا و زیبایی نیز دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین ‏المللی آتاتورک است که ۱۸.۵ کیلومتر فاصله دارد. بی اغلو برای افرادی که علاقه به شبگردی ، امتحان کردن غذاهای مختلف و خرید کردن دارند گزینه مناسبی می باشد. در تور استانبول هتل دبل تری هیلتون استانبول را از یاد نبرید.

 

لابی دبل تری هیلتون استانبول

موقعیت هتل دبل تری هیلتون استانبول

اتاق های هتل دبل تری هیلتون استانبول

تعداد اتاق های هتل دبل تری هیلتون استانبول: ۲۰۳ / تمامی اتاق ها دکوراسیونی شیک داشته و به مدرن ترین امکانات مجهز هستند. سوئیت ها فضا ی بیشتری داشته و مجهز به یک فضا ی نشیمن و یک کاناپه ی تخت خواب شو هستند. در هر اتاق هتل دبل تری هیلتون استانبول یک تلویزیون با صفحه نمایش تخت،سیستم تهویه هوای مطبوع و یک سرویس بهداشتی خصوصی وجود دارد. پیشنهاد می شود روز خود را با سلف سرویس صبحانه ی لذیذ هتل دابلتری بای هیلتون پیاله پاشا آغاز کنید. کانتر پذیرش هتل دبل تری هیلتون استانبول به صورت ۲۴ ساعته فعال است. همچنین یک باشگاه ورزشی، مرکز آبگرم و سالن زیبایی در هتل قرار گرفته اند.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های استانبول و کسب اطلاعات بیشتر مقاله هتل نیپون استانبول را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های دبل تری هیلتون استانبول

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری استانبول

۱-فاصله هتل تا آکواریوم استانبول ۲۱ کیلومتر می باشد. ۲-فاصله تا میدان تکسیم ۳ کیلومتر می باشد. ۳-فاصله تا ایا صوفیه استانبول ۱۱ کیلومتر. ۴-فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول ۶ کیلومتر می باشد.

 

رستوران دبل تری هیلتون استانبول

دبل تری هیلتون استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
صبحانه
وای فای