ساهماران ریزورت وان

هتل ساهماران ریزورت وان ۴ ستاره و در ساحل زیبای دریاچه وان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

ساهماران ریزورت وان و اطلاعاتی درباره این هتل زیبا که قبل از سفر به وان بد نیست بدانید

ساهماران ریزورت وان هتلی زیبادر ساحل دریاچه وان واقع شده است. وان یکی از شهرهای شرقی ترکیه است که از لحاظ مسافت به ایران و استان‌های شمال غرب کشور نزدیک است. وان شهری تاریخی است و چندین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دارد. هزینه‌های مناسب هتل و سفر به این شهر، مردم را وسوسه‌ می‌کند که هم برای خرید و هم برای تفریح به آن سفر کنند. شهر وان یکی از شهرهای مذهبی ترکیه است و مردم آن مسلمان و سنی بوده و بسیار به اصول مذهبی خود پای‌بند هستند. بیشتر جمعیت زنان آن محجبه بوده و با حجاب کامل در انظار عمومی حاضر می‌شوند. شما می‌توانید به کارکنان با استعداد هتل ساهماران ریزورت وان برای مراقبت از اسناد مهم،پول یا جواهرات خود اطمینان کنید یا می توانید آنها را در صندوق امانات در اتاق خود نگه دارید. می توانید از آسانسور برای دسترسی به طبقه بالا هتل ساهماران ریزورت وان استفاده کنید. مسیرهای پیاده روی در هتل ما برای شما فراهم شده است. میز در تمام اتاق ها در دسترس است. در طول اقامت خود در هتل ساهماران ریزورت وان در بعضی از فعالیت های اوقات فراغت،مانند یک بازی دوستانه با تنیس روی میز و خانواده و دوستان خود، شرکت کنید. شما می توانید از فعالیت های تفریحی هتل ساهماران ریزورت وان لذت می برید،در هنگام بازدید از هتل ساهماران ریزورت وان در برخی از فعالیت های تفریحی مانند یک بازی دوستانه از توپ والیبال با خانواده تان شرکت کنید. تجهیزات لازم برای بسیاری از ورزش های مختلف در هتل ارائه می شود. این بازی ها در میان بازدیدکنندگان ما مورد علاقه واقعی هستند. فعالیت های اوقات فراغت، به عنوان مثال، پیچش یا حلقه زنی، به منظور اطمینان از اینکه بازدید کنندگان ما ماندنی و سرگرم کننده هستند ارائه می شود. اسکی روی آب، windsurfing، قایقرانی، غواصی، سفرهای قایقی نیز از دیگر خدمات هتل می باشد.

 

هتل ساهماران ریزورت وان

موقعیت هتل ساهماران ریزورت وان

اتاق های ساهماران ریزورت 

هتل ساهماران ریزورت وان در مجموع ۸۰ اتاق دارد که به شرح زیر می باشد

اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تهیه دیده شده است. اتاق های ۱ تخته یا سینگل و اتاق های ۳ تخته و خانوادگی که تمامیه این اتاق ها خدماتی نظیر تلویزیون ، مینی بار ، تلفن ، صندوق امانات ، حمام ، سرویس بهداشتی ، لوازم بهداشتی در بعضی از اتاق ها دید به دریاچه وان و ترانس نیز وجود دارد که بسیار زیبا می باشد ضمنا پنجره های مقاوم در برابر صدا در اتاق شما اطمینان از اقامتی راحت است. در تور وان حتما هتل ساهماران ریزورت وان را انتخاب کنید بدلیل ساحلی بودن و امکانات خوب آن حتما برایتان دلپذیر می باشد.

 

اتاق های ساهماران ریزورت وان

رستوران و کافی شاپ ساهماران وان

رستوران هتل ساهماران ریزورت وان با ظرفیت ۱۰۰ نفر میزبان شما در مدت اقامتتان در هتل می باشد این رستوران انواع غداهای بین المللی و غذاهای ترکی را نیز سرو می کند و غذاهای دریایی غذاهای مخصوص افراد دیابتی و گیاهی و همچنین وعده های غذایی سالم نیز در منو وجود دارد. می توانید در طول روز به رستوران هتل ساهماران ریزورت وان بروید و یک غذا برای خوردن بگیرید و از آن لذت ببرید و کیفیت خوب آن را به صورت ملموس حس کنید کافی شاپ و بار هتل ساهماران ریزورت وان نیز تا پاسی از شب در کنار ساحل زیبای دریاچه با نوشیدنی های سرد و گرم پذیرای شما مسافران گرامی می باشد.

همچنین برای مقایسه با دیگر هتل های وان پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل رنسانس لایف وان را مطالعه کنید تا از خدمات و امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران ساهماران ریزورت وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل ساهماران

هتل ساهماران ریزورت وان راحت در ۱۰ کیلومتری مرکز وان واقع شده است. مهمانان خود را فقط در فاصله ۷۰۰ متری از ادریت چندین امکانات محلی پیدا خواهند کرد. تعدادی از جاذبه های جذاب را می توان در نزدیکی یافت. این هتل تنها ۱۲ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس است. حمل و نقل عمومی در این نزدیکی است.

 

استخر ساهماران ریزورت وان

ساهماران ریزورت وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
خدمات 24 ساعته در اتاق
گاو صندوق
استخر سرباز
سونا
جکوزی
باشگاه بدنسازی
سیستم سرمایش و گرمایش
تهویه مطبوع
صبحانه
وای فای