سوئیس هتل بسفروس

هتل سوئیس بسفروس استانبول در مرکز شهر و با نمایی از پل بوغاز است

به این مقاله امتیاز دهید

سوئیس هتل بسفروس هتلی بسیار لوکس است که با نمایی زیبا در مرکز استانبول قرار گرفته.

این هتل ۵ ستاره فوق العاده با باغ های بزرگی احاطه شده و منظره ای چشم نواز و زیبا از پل بوغاز دارد. اتاق های این هتل بسیار وسیع هستند و اکثرا منظره ای زیبا از شهر تاریخی استانبول و پل بوغاز دارند. سوئیس هتل بسفروس در بین هتل های لوکس اروپایی در سال ۲۰۱۳ میلادی برنده جایزه شده. این اتاق ها به سبک اروپای سنتی تزئین شده و حمام های خصوصی لوکسی هم دارند. می توانید از هر کدام از ۷ رستوران و کافی شاپ مستقر در این هتل استفاده نمایید. مهمانان می توانند از غذاهای بوفه و سنتی سوئیسی در چالت و میاکو لذت ببرند. در ماه های تابستان هم می توانید به بام هتل رفته و در کافی شاپ گاجا اسکای نوشیدنی میل کنید. منطقه ی فاخر و ثروتمند نیشان تاشی هم فاصله ی کمی با اینجا دارد. این منطقه مملو از فروشگاه ها و مارک های معروف، رستوران های لوکس و کافی شاپ های شلوغ می باشد. از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر سرپوشیده و استخر فضای باز و مرکز ورزشی آن اشاره کرد. می توانید برای شرکت در کلاس های تجهیز شده ی ژیمناستیک و یوگا ثبت نام کنید. دقیقا در مرکز استانبول و در بخش اروپایی ناحیه بسفروس قرار گرفته است. سوئیس هتل بسفروس همچنین عضو “برترین هتل های جهان” می باشد.

 

سوئیس هتل

موقعیت سوئیس هتل بسفروس

اتاق های سوئیس هتل بسفروس

سوئیس هتل بسفروس در مجموع دارای ۴۹۷ اتاق است.

اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تهیه و تدارک دیده شده است،اتاق های ماه عسل که مخصوص زوج های تازه به هم رسیدده است،اتاق های جکوزی دار و اتاق های ۳ تخته که برای ۳ نفر می باشد و با یک کاناپه تخت خواب شو به نفر سوم خدمات می دهد و اتاق های تک نفره یا سینگل که می توانید نسبت به تعداد و سلیقه خود یکی از اتاق های سوئیس هتل بسفروس را انتخاب کنید و در آن اقامت خوبی را داشته باشید لازم به ذکر است هر کدام از این اتاق ها با شکل و دیزاین خاص خود دل هر مسافری را می برد و در تمامیه اتاق ها امکاناتی مانند تلویزیون،تلفن،مبلمان،تهویه مطبوع،حمام،حوله و لوازم بهداشتی مورد نیاز شما به چشم می خورد که بسیار می باشد در ضمن سوئیس هتل بسفروس یکی از هتل های بسیار لاکچری در استانبول می باشد که هزینه بسیار بالایی دارد و اگر شما دنبال هتل های اقتصادی هستید می توانید مقاله هتل بیرول استانبول را نیز مطالعه کنید تا با هزینه ارزان صاحب یک اقامتگاه مناسب شوید.

 

اتاق های سوئیس هتل بسفروس

دسترسی های هتل

سوئیس هتل بسفروس استانبول تا میدان تقسیم ۲ کیلومتر فاصله دارد. تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۵ کیلومتر. تا فرودگاه سابیها ۴۱ کیلومتر فاصله دارد. پس از طی مسیری ۱۵ دقیقه ای با ماشین، می توانید از قصر توپکاپی، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد دیدن کنید.

 

رستوران سوئیس هتل بسفروس

آدرس:

Visnezade Mah Acısu Sok No:19 Maçka, Besiktas, 34357 Istanbul, Turkey

 

لطفا جهت رزرو سوئیس هتل بسفروس و اطلاع از قیمت تور آن با ما در ارتباط باشید.

سوئیس-هتل-بسفروس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
ماساژ
استخر
وای فای
سونا
جکوزی
استخر سرپوشیده
صندوق امانات
خدمات معلولین
آسانسور
نگهداری کودک
اتاق خانوادگی
بار
رستوران