ل بلو ریزورت کوش آداسی

ل بلو ریزورت کوش آداسی یکی از هتل های ۵ ستاره ارزان قیمت

به این مقاله امتیاز دهید

ل بلو ریزورت کوش آداسی هتل و استراحتگاه  (نوا بیچ کلاب سابق)، با نام کامل ل بلو هتل اند ریزورت می باشد

ل بلو ریزورت کوش آداسی هتلی است در منطقه کوش‌آداسی واقع در جنوب غرب ترکیه با ۲۶۳ اتاق. این هتل زیبای مشرف به دریا، بر کرانه پهنه نیلگون اژه واقع شده و در آن می‌توان تلاقی چشم‌نواز خورشید و دریا را به تماشا نشست،«ل بلو» دارای استخرهای بزرگ روباز،زمین تنیس و اسپای مجهز به سونا، حمام ترکی و خدمات ماساژ می‌باشد. هتل محلی مناسب برای گذراندن تعطیلاتی خاطره‌آمیز است و از امکانات اتاق‌های آن می‌توان به یخچال کوچک، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای و نیز تهویه مطبوع اشاره کرد. اتاق‌های هتل به تازگی بازسازی شده است. «ل بلو» دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است. بار هتل نیز در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان است. «ل بلو ریزورت کوش آداسی» از مرکز کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس  ۷۰ کیلومتر فاصله دارد. در تور کوش آداسی حتما به هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی زیبا و ارزان قیمت فکر کنید.

 

هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی

موقعیت ل بلو ریزورت کوش آداسی

رستوران های ل بلو ریزورت کوش آداسی

هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی دو رستوران منوی باز و بوفه دارد که غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی،نمونه ای از غذاهای خوشمزه آن هاست،در این رستورن ها میان وعده، سرویس بستنی و سوپ شبانه هم ارائه می شود و هر وقت احساس گرسنگی کردید می توانید خودتان را به رستوان برسانید. اگر غذا خوردن در کنار دریا را دوست دارید می توانید بر روی صندلی هایی که درست در کنار دریا قرار دارد از تماشای زیبایی دریا و احساس طعم خوشایند غذاها لذت ببرید.

 

رستوران و کافی شاپ ل بلو ریزورت کوش آداسی

استخر هتل و امکانات دیگر

هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی محوطه ای جذاب از چندین استخر، درختان نخل و چمن کاری های زیبا دارد که احساسی آرامش بخش را برایتان رقم می زنند. در گوشه ای از حیاط زیبای این هتل که چند قدمی تا دریا فاصله دارد استخری در احاطه درختانی سرسبز قرار گرفته که می توانید در آب خنکش شنا کنید،شنا در هنگام غروب شما را مهمان حال و هوایی دیگر می کند، وقتی کم کم چراغ های هتل در حال روشن شدن است و غروبی تماشایی در دریا منظره ای رویایی را پدید آورده است. در سمت دیگری از هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی استخری با سرسره های آبی هست که می توانید تفریحات آبی مفرحی در این استخر دشته باشید. در کنار اسکله شخصی هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی ردیفی از آلاچاق ها چیده شده اند که می توانید در زیر سایه آن ها بنشینید و محو تماشای دریای نیلگون شوید. دریا غروبی محسور کننده دارد کافیست در هنگام غروب خودتان را به ساحل برسانید و مدتی را از تماشای این غروب زیبا لذت ببرید. در سمت دیگری از حیاط، زمین بازی مخصوص بچه ها قرار دارد که با وسایل رنگارنگ خود محیط شادی را برای سرگرم کردن کودکان به وجود آورده است و کودکتان می تواند تا ساعت ها در این زمین بازی کند. اگر می خواهید به ساحل معروف لیدیز بیچ بروید فاصله هتل تا ساحل لیدیز بیچ، ۰٫۸ کیلومتر است همچنین هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی تا خانه مریم مقدس حدود ۱۲ کیلومتر،تا پارک آبی آکوا فانتزی حدود ۱۰ کیلومتر،تا قلعه کوش آداسی ۳ کیلومتر و تا افسوس حدود ۱۵ کیلومتر است.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های کوش آداسی و کسب اطلاعات بیشتر مقاله هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های ل بلو ریزورت کوش آداسی

فهرستی از جاذبه های دیدنی در کوش آداسی

 جزیره کبوتر | Güvercin Ada،پارک ملی دلتای آیدین،جزیره ساموس | samos island،غار کاراجا | Karaga Cave،کیرازلی | Kirazli،پاموک کاله | Pamukkale،منطقه بندری در بندر کوش آداسی،کادینلار دنیزى| Kadınlar Denizi،پریه نه | Priene،میلتوس | Miletus،دیدیما | Didyma،شبه جزیره دیلک | Dilek Peninsula (26 کیلومتری جنوب کوش آداسی)

ل بلو ریزورت کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
فروشگاه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
سشوار
پارکینگ
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
استخر سرباز
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
پارک آبی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای