مارتی ریزورت مارماریس

هتل مارتی ریزورت مارماریس یکی از ۵ ستاره های زیبا و دوست داشتنی مارماریس می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

مارتی ریزورت مارماریس هتل ۵ ستاره در مقابل خلیج بیک قرار گرفته است

اتاق های مارتی ریزورت مارماریس دارای اتاق نشیمن و بالکن اختصاصی می باشد. از امکانات قابل توجه آن می توان به ۲ استخر بزرگ، ساحل اختصاصی و کلوپ ورزشی اشاره کرد. این اتاق ها که به سیستم تهویه هوا تجهیز شده اند،دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی دارند که کف پارکت شده و دیوارهای کاملا شیشه ای دارد. تمام اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، یخچال و حمام خصوصی دارند. مهمانان می توانند از سرویس ماساژ، سونا، حمام ترکی و مرکز سلامتی استفاده کنند. کودکان هم می توانند در کلوپ مخصوص به خود مشغول بازی و تفریح شوند. مارتی ریزورت مارماریس ۵ رستوران هم دارد که انواع غذاها از غذاهای مدیترانه ای و ایتالیایی گرفته تا فرانسوی و نیز غذاهای سنتی ترکیه ای را سرو می کنند. ۴ کافی شاپ هم تعبیه شده که نوشیدنی های عالی به همراه اسنک و موسیقی زنده ارائه می دهند. مرکز شهر ایچملر حدود ۱۰ دقیقه پیاده و مارماریس هم با ماشین ۱۵ دقیقه با اینجا فاصله دارند. پارکینگ ها نیز کاملا رایگان هستند. در تور مارماریس هتل مارتی ریزورت مارماریس انتخاب مناسبی برای اقامت است.

موقعیت مارتی ریزورت مارماریس

رستوران های هتل مارتی

رستوران کاپادوکیه مارتی ریزورت مارماریس: برای تزیین رستوران از چوب های به سبک دریای سیاه در گذشته استفاده شده است و دارای بالکنی با چشم انداز خلیج ایچمیلر و دریای اژه است و به صورت بوفه تمامی غذاها برای مهمانان هتل مارتی ریزورت مارماریس رایگان در آن سرو می گردد. برخی عصرها موسیقی زنده نیز در آن نواخته می شود. رستوران تراس ترک : انتخاب این رستوران با چشم انداز فوق العاده اش و غذاهای ترکیی که سرو می کند یک عصر شگفت انگیز را برای شما رغم خواهد زد. رستوران لاگروتا : رستوران به سبک معماری شرقی و زمان حکومت دولت عثمانی ساخته  شده است و بشقاب هایی شگفت انگیز از غذاهایی ایتالیایی را طبخ می کنند. رستوران اتاگ آسیا: این رستوران که به صورت انتخابی از منو سفارش می گیرد منتخبی از غذاهای آسیایی را سرو می کند. اسنک بار اتاگ: رستورانی کنار استخر که صبحانه را می توانید در آن هم نوش جان کنید. اسنک و غذاهای سبک نیز در طول روز در آن سرو می شود.

اتاق های هتل مارماریس

سوییت دولوکس مارتی ریزورت مارماریس: این سوییت ها در دو سایز متفاوت خدمات می دهند که سایز کوچک آن ها ۵۸ متر است. اتاق کوچک تر دارای ۱ تخت دبل و یک کاناپه دابل است که سه نفر می توانند در آن اقامت کنند. اتاق بزرگ تر دارای یک تخت دابل و دو تخت تویین است و می تواند میزبان چهار نفر باشد. اتاق سوپریر دولوکس: اتاق ها ۳۴ متر مساحت دارند و دارای یک تخت دبل یا تویین هستند امکان اضافه کردن تخت به آن ها نیز وجود دارد. با چشم انداز دریا و جنگل خدمات می دهد. دولوکس ویلا مارتی ریزورت مارماریس: این اتاق ها ۶۰ متر مربع مساحت دارند سه مهمان همراه با ۲ کودک می توانند در آن اقامت کنند در تمامیه اتاق های مارتی ریزورت مارماریس خدماتی مانند تلویزیون،تلفن،مبلمان،مینی بار،سیستم سرمایش و گرمایش،تهویه مطبوع،حمام،حوله و لوازم بهداشتی به چشم میخورد که می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید در ضمن اگر برای رزرو هتل خود به دنبال گزینه های دیگر می گردید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل آلکان شال و کلاه سفر را مطالعه کنید و بعد از تصمیم بگیرید.

مناطق نزدیک به مارتی

آمفی تئاتر مارمیس تا مارتی ریزورت مارماریس ( ۱۵۰۰ متر ). بازار روز پنج شنبه مارماریس (۱۷۰۰ متر ). قلعه مارماریس تا مارتی ریزورت مارماریس ( ۲۰۰۰ متر ). مجسمه آتاتورک تا مارتی ریزورت مارماریس ( ۲۱۰۰ متر ) که برای رفتن به این جاذبه های گردشگری می توانید با لیدر خود هماهنگ کنید و به صورت آپشنال آن ها را خریداری کرده و به این مناطق بروید تا تور مارماریس خود را هیجان انگیز تر کنید.

مارتی-ریزورت-مارماریس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
کافی شاپ
سرویس در اتاق
رستوران
منوی غذای کودکان
بار در کنار استخر
اسنک بار
تهویه مطبوع
مینی بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای