هتل آرامیس پلاس کیش 

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از ۵ ستاره های تاره شده و بسیار شیک می باشد که می توانید با قیمت ارزان از شال و کلاه سفر بخواهید

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آرامیس پلاس کیش همراه با قیمت و اطلاعاتی که قبل رفتن به این هتل بد نیست بدانید

اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید برای سرگرمی و تفریح به کیش سفر کنید، اما می‌خواهید برای اقامت، هتلی را در کیش رزرو نمایید، بی‌شک هتل آرامیس پلاس کیش بهترین گزینه است. این مجموعه یکی از هتل‌های ۵ ستاره نوساز جزیره زیبای کیش بوده که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است.

هتل آرامیس پلاس کیش دارای ۱۷۱ واحد اقامتی که از انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، کانکت چهار تخته، سوییت‌های یک خوابه جذاب، تشکیل شده است که هر کدام از آنها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. مسافران می‌توانند با رزرو اتاق در این هتل، یک تجربه بیادماندنی را برای خود رقم بزنند، زیرا این مجموعه از خدمات و امکانات بسیار لوکس و باکیفیتی برخوردار بوده است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل آرامیس پلاس کیش، این است که در میدان  پردیس کیش واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به ساحل خلیج فارس، مراکز تجاری مانند پردیس یک و دو، بازار پارسیس، کیش مال و غیره را دارد.‌

پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال قیمت هتل آرامیس پلاس کیش هستید و دوست دارید تا اطلاعات خوبی را در این طمینه کسب کنید تا انتهای این مقاله با تیم تخصصی شال و کلاه سفر همراه باشید.

 

هتل آرامیس پلاس کیش 

موقعیت هتل آرامیس پلاس کیش 

معرفی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از اقامتگاه‌های بسیار لوکس و پرطرفدار است که این هتل ۱۴ طبقه داد و دارای زیربنایی معادل ۱۶۰۰ متر مربع که دارای ۱۷۱ واحد اقامتی که اتاق و سوییت دارد. معماری این هتل، توجه همگان را به خود جلب می‌کند. این هتل در قست شرقی جزیره و در میدان پردیس واقع شده است که فاصله بسیار کمی با ساحل خلیج فارس دارد. به عنوان مثال پلاژ آقایان، بولینگ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین و پلاژ بانوان در فاصله نهایت ۱۰ دقیقه است و دسترسی بسیار عالی به مراکز تجاری و بازارهای جزیره دارد.

اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش دارای ۱۷۱ باب اتاق سوییت است که در مجموع ششصد تخت دارد. به صورت کلی اتاق‌های هتل در دو دسته اتاق جزیره و اتاق دریا هستند که همانطور که از نامش پیداست چشم انداز بسیار خوبی به آب‌های خلیج فارس دارند. اما بدون اغراق باید بگوییم که اتاق‌هایی که سمت  جزیره هستند، دل باز تر بوده و متراژ آنها به نسبت اتاق‌های دیگر بیشتر است و دارای دو تخت با یک تخت دبل، اتاق سه تخته آن دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل است.

البته که اتاق‌های کانکت را می توان در هتل آرامیس پلاس کیش، رزرو نمایید. این اتاق‌ها یک تخت دبل و دو تخت سینگل دارند که نمای بسیار زیبایی را در روبه روی شهر، به نمایش می‌گذارند. اتاق‌هایی که کانکت هستند قابلیت اضافه نمودن یک کاناپه تاشو را دارند و برای افرادی هستند که پرجمعیت می‌باشند. تمامی سوییت‌های هتل علاوه بر داشتن یک اتاق خواب همراه با یک تخت دبل، یک تخت سینگل، اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی هستند. متراژ سوییت‌های هتل آرامیس پلاس، یک خوابه بوده که معادل صد متر مربع است و فضای بسیار خوبی را برای مهمانان عزیز، فراهم نموده تا عزیزان بتوانند از مکان خود نهایت لذت را ببرند.

همچنین شما مسافران گرامی می توانید از دیگر هتل های جزیره کیش هم استفاده کنید به عنوان مثال هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل های منطقه می باشد که می توانید با مراجعه به لینک این هتل لاکچری از امکانات آن نیز دیدن کنید.

 

اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش 

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

رستوران این هتل در طبقه اول قرار دارد و ظرفیت پذیرایی آن ۴۰۰ مهمان است که فضای بسیار زیبایی را برای افراد ایجاد کرده است. در این رستوران تنوع غذایی موجود بود و وعده های غذایی از جمله صبحانه، نهار و شام، با منوهای ایرانی و فرنگی، به خوبی سرو می گردد. ساعت کار رستوران هتل آرامیس پلاس، برای صرف صبحانه، ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ است، نهار این مجموعه ساعت ۱۳:۰۰ و شام آن ۲۰:۳۰ تا ۲۴:۰۰ است.

همچنین با رزرو نمودن این هتل می توانید از خدمات کافی شاپ که به صورت ۲۴ ساعته برای مهمانان در نظر گرفته است، استفاده نمایید. کافی شاپ این هتل نیز دارای امکانات روم سرویس نظیر انواع دسر، نوشیدنی‌های گرم، سرد بوده و برای عزیزانی که تمایل دارند جشن تولد و یا مراسم خود را در این کافی شاپ برگزار نمایند، بهترین خدمات را در اختیارشان قرار می‌دهد. لازم به ذکر است هتل آرامیس پلاس کیش به هیچ عنوان این‌گونه خدمات را ارائه نمی‌دهد:

  • کتابخانه
  • رستوران بر روی پشت بام
  • گشت‌های نیم روزه
  • اتاق های چمدان
  • کافی نت

با تمام این شرایط شما مسافران گرامی می توانید در تور کیش از این هتل زیبا نهایت استفاده را ببرید و علاوه بر کیفیت و زیبایی برای قیمت هتل آرامیس پلاس کیش نیز خیالت راحت باشد زیرا شال و کلاه سفر بهترین قیمت را در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهد داد تا تعطیلات خوبی را سپری کنید. 

 

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش 

مجموعه آبی آرامیس پلاس

مجموعه آبی هتل آرامیس پلاس کیش که یکی از امکانات مهم این هتل به شمار می رود دارای متراژ وسیعی بوده و بسیار تمیز می باشد. عمق استخر مناسب بوده و برای کلیه رده های سنی مناسب است. آب استخر شفاف و زلال می باشد که سلامت میهمانان تضمین خواهد شد. استخر از دلایل حائز اهمیت گردشگران برای انتخاب هتل می باشد.

سونا و جکوزی به بهترین شیوه در این هتل طراحی شده و به آن پرداخته شده است. سونا و جکوزی دارای فواید زیادی بوده که معمولا عموم به خوبی به آن واقف اند. برای مثال از فواید سونا می توان به، جریان خون و تقویت سیستم قلبی و عروقی، پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده، شاداب تر شدن پوست و آرامش اعصاب اشاره نمود.

فواید جکوزی نیز، رفع گرفتگی عضلات بدن، کنترل فشار خون و گردش مناسب خون در رگ ها، تسکین متورمی مفصل، کمک به بهبودی افسردگی و آرامش روان، کاهش درد عضلات بدن و … است. به همین دلایل اکثر گردشگران تمایل دارند در هتلی اقامت داشته باشند که دارای مجموعه آبی پیشرفته باشد. سالن بدمینتون در هتل آرامیس پلاس کیش یکی از امکانات محبوب این هتل می باشد. این ورزش فواید، خوش فرمی عضلات و بدن، افزایش قدرت بدنی، رفع مواد سمی از بدن و سوخت ساز بدن، افزایش قدرت تمرکز، بهبود عملکرد قلب، کاهش خطر ابتلا به دیابت، رفع فشار خون بالا، بهبود سلامت روح و روان و … دارا است.

قوانین هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از قوانین اصلی هتل آرامیس پلاس کیش این است که زمان ورود آن ۱۴:۰۰ و زمان خروج آن ۱۲:۰۰ است.

دستوراالعمل هایی که باید در این هتل بدانید:

ارائه دادن مدارک شناسایی بسیار معتبر از جمله شناسنامه و کارت ملی، برای تمامی افراد به همراه مدارک محرمیت برای تمامی زوجین الزامی است.

پذیرش صیغه نامه بسیار معتبر از زوجین ایرانی، به همراه مهر برجسته و ارائه دادن شناسنامه و کارت زوجین، چه برای اقایان و چه برای خانم‌ها، امکان‌پذیر است.

هتل آرامیس پلاس کیش از پذیرش مهمانان عرب معذور است

مدارک مورد نیاز برای مهمانان خارجی، عبارتند از اصل پاسپورت به همراه ویزا، مهر ورود به ایران به همراه تاریخ اعتبار و انقضای آن

نکته بسیار مهم این است که به هیچ عنوان، امکان تغییر نام برای رزرو ثبت نام وجود ندارد و اتاق ها تنها به شخصی که رزرو شده است، تحویل داده می شود. پس برای رزرو مشخصات، حتما دقت لازم را داشته باشید.

حداقل سنی که می تواند اتاق را به صورت انفرادی رزرو نماید، ۱۸ سال است.

تمامی افراد بزرگسالی که اتاق رزرو می کنند، باید محرم باشند. تمامی رزرو اتاق، سوییت، کلبه، آپارتمان، ویلا، به شرط محرمیت است.

از پذیرفتن حیوانات معذوریم

در صورتی که در یکی از مدارک شما نقصی باشد، امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد و به هیچ عنوان مسئولیتی متوجه هتل و یا شرکت شال و کلاه سفر نخواهد بود.

دستورالعمل های ویژه

هتل آرامیس پلاس کیش دارای استقبال رایگان فرودگاهی است و برای انجام ترنسفر، در زمان رزرو نمودن، اطلاعات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، شرکت هواپیمایی) را در بخش توضیحات یادداشت نمایید. در غیر این صورت قبل از ورود به هتل، حتما اطلاعات پرواز را اعلام کنید. این نکته هم در نظر داشته باشید که خدمات ترانسفر پس از ۲۳ ساعت، به هیچ عنوان انجام پذیر نخواهد بود.

پذیرش خانم مجرد

این هتل از پذیرش کردن خانم مجرد غیر بومی معذور است.

قوانین این هتل برای کودک و نوزاد

اقامت کودکی که زیر ۵ سال است در صورت عدم استفاده نمودن از سرویس، رایگان است. هزینه اقامت کودک بالای ۵ سال به صورت کامل محاسبه می‌گردد. همچنین اقامت رایگان فقط برای یک کودک در نظر گرفته می‌شود.

امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

امکانات این هتل ۵ ستاره دارای موارد زیر است که به آن اشاره خواهیم کرد:

  • این مجموعه علاوه بر بوفه صبحانه، بوفه نهار، شام همراه با موسیقی دل نشین دارد
  • هتل آرامیس پلاس کیش دارای مجموعه آبی و ورزشی بوده که امکاناتی نظیر سالن ورزشی، سونا، جکوزی، حمام ترکی و حتی ماساژ را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.
  • در لابی، اتاق‌ها اینترنت پر سرعت را مشاهده می‌کنید
  • وجود ترانسفر رایگان
  • شارژ نمودن آب، چای، نسکافه رایگان اما مینی بار با هزینه در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.
  • وجود صندوقچه امانات
  • دارای حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، ایرانی که در راهرو طبقات در اختیار مهمانان عزیز، قرار گرفته است.
  • وجودد پارک با ظرفیت ۲۰ خودرو
  • غرفه‌های هتلی که شامل عکاسی، گردشگری و حتی اجاره اتومبیل است

رزرو هتل آرامیس پلاس کیش

با رزرو هتل آرامیس پلاس کیش،در یکی از مجموعه‌های تازه تاسیس و نوساز جزیره، اقامت داشته باشید. این هتل ۵ ستاره به دلیل دسترسی بسیار مناسبی که به مراکز خرید دارد، گزینه بسیار خوبی برای اقامت است. همچنین وجود نیروهای مجرب و آموزش دیده سبب شده است تا مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار بگیرید.

این مجموعه با ۱۶ هزار متر مربع زیر بنا و بهره گرفتن از معماری‌های مدرن توانسته است افراد بسیاری را به خود جلب نماید. در صورت رزرو هتل آرامیس پلاس، می‌توانید هم از طریق سایت و هم از طریق آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر، اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید. مجموعه ما با توجه به بودجه شما عزیزان، بهترین هتل را به شما معرفی خواهد کرد. پس با اطمینان صفر تا صد کار خود را به ما بسپارید.

امکانات رایگان و غیر رایگان هتل آرامیس پلاس کیش

این هتل به دلیل آنکه یکی از مجموعه‌های بسیار مجلل است، از امکانات بسیار با کیفیتی برخوردار بوده که برخی از آن‌ها، رایگان هستند و با رزرو نمودن یکی از اتاق‌ها، به خوبی می‌توانید از خدمات رایگان این مجموعه استفاده کنید. از خدمات رایگان این هتل می‌توان به بوفه صبحانه، آسانسور پانورامای شیشه‌ای، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز و لابی شکوهمند به همراه اینترنت رایگان اشاره نمود. امکانات غیر رایگان آن عبارتند از، استفاده از سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، لاندری، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، مرکز اجاره نمودن اتومبیل، فروشگاه‌ها و غرفه‌های عکاسی مانند اتلیه عکاسی است.

قیمت رزرو هتل آرامیس کیش

قیمت رزرو هتل آرامیس کیش با توجه به اتاقی که در نظر می‌گیرید متفاوت است. به عنوان مثال، برای اتاق‌هایی که رو به خلیج فارس است، به دلیل چشم انداز بسیار زیبایی که دارد، کمی گرانتر خواهد بود و به صورت متوسط قیمت رزرو این هتل با توجه به نوع اتاق‌ها، چشم اندازی بسیار متغیر دارد.

به صورت میانگین بازه قیمتی اتاق‌ها از ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان است که برای هر شب و به همراه صبحانه، در نظر گرفته شده و رزرو هر کدام از اتاق‌ها با توجه به زمان سفر، نوع هتل و تعداد اتاق ها برای مسافران، متفاوت می‌باشد.

بهترین زمان سفر ارزان به کیش

اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال سفری ارزان هستید، تا به وسیله آن بتوانید هزینه‌های خود را کاهش دهید، از فصل‌های پر رفت و آمد به شدت، خودداری کنید. زیرا قیمت بلیط هواپیمای کیش و رزرو نمودن هتل‌ها در این ماه‌ها بالاتر از روزهای وسط هفته و حتی ایام تعطیل است. در زمان‌هایی که توریست‌ها کمتر به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های ۵ ستاره نیز قیمت رزرو آن، به بهترین هزینه خواهد بود. یکی از ارزان‌ترین زمان سفر به کیش بعد از تعطیلات نوروز، بعد از تعطیلات تابستان و حتی روزهای آخر سال در اسفند ماه است. پس این مورد را در نظر بگیرید تا هزینه زیادی را صرف هتل و پرواز خود ندهید.

سوالات متداول هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش چند ستاره است؟

هتل آرامیس پلاس کیش ۵ ستاره بوده و دارای امکانات رایگان و غیر رایگان است که در توضیحات به آن اشاره کردیم.

قوانین کنسلی هتل آرامیس پالاس کیش

در صورتی که تا ۴۸ ساعت پیش از شروع اقامت، برای کنسلی اتاق خود اقدام نمایید، حتما باید ۲۰ درصد از هزینه یک شب اقامت را به عنوان جریمه بپردازید. اعلام نمودن لغو هتل در ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از اقامت، جریمه‌ای برابر با ۴۰ درصد از هزینه یک شب اقامت را به همراه خواهد داشت. در صورتی که برای کنسلی آنلاین با مشکل مواجه شدید، حتما با آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا تیم پشتیبانی صفر تا صد کار شما را پیگیری نمایند.

زمان های ورود و خروج هتل آرامیس پلاس چگونه است؟

این مورد را توجه نمایید که حتما باید برنامه سفر خود را به گونه‌ای بچینید که ساعت ۱۴ و ۱۶ در این هتل برای تحویل اتاق خود حاضر باشید. در صورتی که بعد از ساعت ۲۰ به هتل برسید، حتما این موضوع را با پرسنل هتل هماهنگ کنید. همچنین در آخرین روز اقامت، باید اتاق را تا ساعت ۱۲ تخلیه نمایید. در صورتی که در ساعت مقرر، اتاق خود را تخلیه نکنید، مجبور به پرداخت جریمه هستید.

هتل آرامیس پلاس کیش تلفن

در صورتی که تمایل دارید با هتل آرامیس پلاس کیش در ارتباط باشید، با شماره‌ی ذکر شده از طریق تلگرام با کارشناسان در ارتباط باشید.

۰۷۶۴۴۴۲۳۸۴۲

این مورد را در نظر بگیرید که آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر می‌توان صفر تا صد کار شما را با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، برایتان انجام دهد. در صورتی که مایل هستید با ما در ارتباط باشید تا با خیالی راحت کارهای شما را انجام دهیم.

آدرس هتل آرامیس پلاس: جزیره کیش، میدان پردیس، ابتدای بلوار رودکی

فاصله آرامیس پلاس تا مکان های دیدنی کیش

فاصله این هتل تا مکان‌های دیدنی کیش عبارتند از:

  • تا مرکز خرید پردیس۲ تا هتل آرامیس پلاس کیش: تقریبا یک دقیقه با اتوموبیل
  • فاصله هتل تا کیش مال: یک دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا پارک هنگام: سه دقیقه با اتومبیل
  • فاصله آن تا فلای بورد: با اتومبیل، سه دقیقه
  • فاصله تا اسکله تفریحی: تقریبا سه دقیقه با اتومبیل
  • فاصله آن تا بولینگ مریم: تقریبا سه دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا کارتینگ: تقریبا چهار دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا بازار دامون دریا ۱ و ۲: تقریبا چهار دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل تا مرجان: تقریبا ۶ دقیقه با اتومبیل
  • فاصله این هتل تا پلاژ بانوان: با اتومبیل تقریبا شش دقیقه
  • فاصله تا بازار دامون دریا ۱ و ۲: تقریبا چهار دقیقه با اتومبیل
  • فاصله تا پارک سیمرغ: تقریبا ۷ دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا فرودگاه کیش: تقریبا ده دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل تا پارک دلفین: ۸ دقیقه با اتومبیل
  • فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا باغ پرندگان: تقریبا هشت دقیقه با اتومبیل

نتیجه گیری درباره رزرو هتل آرامیس پلاس کیش

یکی از هتل‌های پرطرفدار و در عین حال قیمت مناسبی که می‌توانید برای تفریحات خود از آن در جزیره زیبای کیش استفاده نمایید، هتل آرامیس پلاس کیش است که این مجموعه دارای خدمات منحصر به فردی است که افراد با توجه به سلیقه خود، اتاق مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. در صورتی که قصد رزرو این اقامتگاه را دارید می‌توانید صفر تا صد این کار را دست آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر بسپارید.

 

شماره تلفن هتل آرامیس پلاس کیش :   ۴۴۴۴۴۶۰۱-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آرامیس پلاس کیش ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آرامیس پالاس کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
آب رایگان
یخچال
مبلمان
آباژور
لوازم بهداشتی
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
پذیرش ۲۴ ساعته
چایخانه سنتی
مینی بار با هزینه
کمد لباس
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
حمام
صندوق امانات داخل اتاق
لابی
آسانسور
نمازخانه
سیستم اطفاء حریق دراتاق
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
تلویزیون
چای ساز
سیستم گرمایش و سرمایش
آژانس مسافرتی
صندوق امانات
فروشگاه