هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک هتل ۵ ستاره بسیار زیبا با خدمات لاکچری در جزیره زیبای کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل داریوش کیش و اطلاعات آن برای رزرو هرچه بهتر آن

امروزه افراد بسیاری برای تفریح و سرگرمی، به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. اما سوال بسیاری از افراد، این است که بهترین هتل جهت اقامت چند روزه که علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد، چیست. در این مقاله از شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر، قصد داریم اطلاعات تکمیلی در خصوص هتل داریوش کیش را برایتان مطرح کنیم.

این هتل بی‌نظیر، پنج ستاره بوده و نمای بسیار زیبایی از فرهنگ و تمدن ایرانیان دارد و برای افرادی که به دنبال یک محیط، فضای دنج و آرام، به همراه کیفیت عالی هستند، بهترین گزینه است. معماری این هتل، تاریخ ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

هتل داریوش کیش کیش با نمایی الهام گرفته از بنای عظیم و با شکوه تخت جمشید در قلب جزیره کیش شروع به کار کرد. هتل داریوش کیش که یادآور یکی از برجسته ترین آثار تاریخی جهان است و جلوه ای از شکوه ایران زمین است در زمینی به مساحت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع ساخته شد و بر سر در آن عبارت کاخ بلند اندیشه پارسیان تا جاودانه تاریخ پاینده خواهد ماند،زیرا ایرانیان با فرهنگ و تمدن خود نخواهند گذاشت که فرهنگ اجدادی از دست داده شود حک گردیده است.

ساختمان این هتل سه طبقه بوده و در تمام قسمت های آن سبک معماری خاص آن به چشم می خورد.هتل داریوش در مجموع با ۱۹۰ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان است.هتل داریوش با معماری اصیل خود یکی از منحصر به فردترین هتل های کیش به شمار می رود که هر مسافری دوست دارد در آن اقامت داشته باشد اما به دلیل قیمت هتل داریوش که بالا می باشد مسافران زیادی این هتل را انتخاب نمیکنند اما در اکثر مواقع رزرو هتل داریوش کیش غیر ممکن است زیرا مملو از مسافر است و جا ندارد.

 

هتل داریوش

موقعیت هتل داریوش کیش

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل داریوش کیش درست در شرق جزیره و در کنار میدان سیری واقع شده است،این هتل به شدت زیبا و لاکچری ساحلی می باشد و شما می توانید به راحتی به هر نقطه از شهر و یا مراکز خرید دسترسی آسانی داشته باشید،به عنوان مثال می‌توان گفت، برای دیدن جاذبه‌های گردشگری، کمتر از ۲ کیلومتر، می‌توان به پلاژ آقایان، پارک هنگام، بازار پردیس، رویال مال، کیبل اسکی دسترسی داشت به همین دلیل قیمت هتل داریوش کیش به نسبت اکثر هتل های این منطقه بالاتر می باشد اما خدمات آن نیز به معنای واقعی کلمه بهترین در جزیره می باشد.

معرفی هتل داریوش کیش

یکی از زیباترین و در عین حال مجلل‌ترین هتل‌هایی که در کیش می‌توانید مشاهده نمایید، داریوش کیش است. این هتل ۵ ستاره لوکس، از طراحی تخت جمشید، الهام گرفته و حس زندگی را در میان مهمانان خود زنده می‌کند. این اقامتگاه، به دلیل منظره بسیار زیبایی که رو به خلیج فارس دارد، تمامی مهمانان را شگفت زده کرده است. اگر از جمله افرادی هستید که از دیدن منظره رو به دریا به همراه درختان سرسبز، لذت می‌برید، بی‌شک، هتل داریوش کیش بهترین گزینه برای شماست. نا گفته نماند که اتاق‌های این هتل، از امکانات بی‌نظیری برخوردار بوده و بسیار مناسب برای زوج‌های جوان است که دوست دارند ماه عسل خود را در جزیره زیبای کیش بگذرانند.

گستردگی و وسعت بسیار زیاد هتل داریوش کیش، سبب این شده است تا این مجموعه از امکانات، خدمات رفاهی، سرگرمی و غیره برخوردار باشد.

معرفی اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش کیش 

واحدهای اقامتی هتل داریوش کیش به تفکیک چشم انداز دریا یا باغ هتل امکان رزرو دارد،اگر از طبیعت بیشتر لذت می برید اتاق ها و سوئیت های رو به باغ برای شما مناسب است،اگر چشم انداز دریا را ترجیح می دهید فضاهای اقامتی رو به خلیج فارس را انتخاب کنید که البته قیمت این اتاق ها بالاتر از حالت عادی می باشد.

اتاق های هتل داریوش کیش شامل اتاق های دو نفره،سوئیت آتوسا یک خوابه و سوئیت استودیو می شود،تمام فضاهای اقامتی هتل تراس داشته و اگر تمایل به رزرو اتاق های رو به دریا داشته باشید،می توانید از تماشای آب های نیلگون در هر ساعت شبانه روز لذت ببرید.لازم به ذکر است که سوئیت های کابانا هتل داریوش کیش در داخل ساختمان اصلی نبوده و در محوطه هتل قرار گرفته اند. اتاق های کابانا هتل داریوش کیش در قالب کابانا دونفره با صبحانه و ناهار و کابانا دونفره با حمام سانروف عرضه شده اند.

لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های جزیره مقاله هتل ویدا کیش را نیز مطالعه کنید.

هتل داریوش کیش دارای سه طبقه بوده که ۱۸۲ اتاق، به همراه ۵۰۰ تخت دارد. برای انتخاب نمودن اتاق، تنوع زیادی را می‌توانید مشاهده کنید. اتاق‌های این هتل، دارای چشم اندازهایی نظیر دریا، ساحل، محوطه هتل هستند و از اندازه‌های دبل، توئین، رویال، با توجه به هر سلیقه‌ای ارائه می‌گردد.

همچنین لازم به ذکر است که انواع اتاق‌های هتل داریوش، به صورت اتاق دو تخته لوکس مشرف به باغ، اتاق دو تخته لوکس مشرف به دریا، سوییت دو تخته لوکس استودیو رو به باغ، سوییت دو نفره لوکس اتوسا رو به دریا، سوییت دو نفره لوکس اتوسا رو به باغ، اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ با حمام سان روف، اتاق دو تخته استاندارد مشرف به باغ، اتاق دو تخته کابانا مشرف به دریا در محوطه باغ، سوییت رویال لوکس چهار نفره مشرف به باغ، سوییت رویال لوکس چهار نفره مشرف به دریا و ویلاهای ساحلی هتل داریوش کیش را تشکیل می‌دهند.

باید این مورد را یادآوری نماییم که اتاق‌های دو تخته هتل داریوش کیش، دارای یک تخت دبل هستند. البته مهمانانی که قبلا در این هتل ویلا رزو کرده‌اند می‌دانند که ویلاهای این مجموعه از فضای رمانتیک و ارام بهره‌مند هستند. این ویلاها دو یا سه تخته بوده و فضای ایده‌آل را برای افرادی که می‎خواهند شب خوبی را در کنار ساحل سپری کنند، بهترین انتخاب است.

 

اتاق های هتل داریوش کیش

رستوران های هتل داریوش 

اگر رزرو هتل داریوش کیش را برای اقامت خود در این جزیره انتخاب نموده اید،پس نیاز نیست هیچ دغدغه ای برای غذا داشته باشید. آشپزهای چیره دست هتل با دست پخت های عالی در رستوران های آپادانا و پاسارگاد میزبان شما خواهد بود.

از انواع غذاهای ایرانی و لذیذ گرفته تا غذاهای بین المللی را می توانید سفارش دهید،صبر کنید! هنوز تمام نشده، اگر جزو طرفداران فست فود هستید هتل داریوش به فکر شما نیز بوده است و می توانید در رستوران پاسارگاد فست فود سفارش دهید.

هر دو رستوران آپادانا و پاسارگاد در طبقه همکف هتل قرار دارند و در فضاهایی متفاوت با سرو انواع غذاهای ایرانی،دریایی و بین اللملی پذیرای میهمانان هستند،به علاوه همانطور که گفته شد رستوران پاسارگاد امکان سرو فست فود را نیز دارد.کافی شاپ آتوسا نیز در لابی قرار دارد و با امکان سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای متنوع مکانی مناسب برای گپ زدن شما با دوستان و عزیزانتان یا قرار ملاقات های کاری است که هر زمان از روز که بخواهید به شما خدمات بسیار شایسته ایی را ارائه می کند،به همین دلایل قیمت هتل داریوش کیش به نسبت دیگر هتل ها بالاتر می باشد. 

یکی از فاکتورهای اصلی برای این‌ که مهمانان، دوباره هتل داریوش را انتخاب کنند، این است که از کیفیت غذاهای آن راضی باشند. صبحانه این هتل به صورت بوفه‌ای ارائه می‌گردد و تنوع غذاهای گرم و سرد آن بسیار بوده و افرادی که تمایل دارند، غذاهای بین المللی را میل نمایند، در این هتل امکان سرو کردن آن، وجود دارد.

لازم به ذکر است که میهمانان می‌توانند وعده‌های مختلف غذایی خود را در دو رستوران اصلی نظیر رستوران آپادانا و پاسارگاد، میل کنند. این رستوران همانطور که از نامشان پیداست، از المان‌های تخت جمشید و عناصر پان ساخته شده است و دارای بهترین سرآشپز با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی دریایی، فست فود و غیره است.

در این هتل دو رستوران و ۳ کافه مشاهده می‌کنید که رستوران‌های این هتل، در طبقه همکف قرار گرفته‌اند و فضای بزرگ و مجللی دارند، رستوران پاسارگاد، در بخش انتهایی طبقه همکف قرار گرفته است که دیوارهای بسیار برجسته‌ای دارد.

رستوران پاسارگاد هتل داریوش، از ساعت ۱ بعدظهر تا ساعت ۱۲ شب، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی موجود داشته. البته کافی شاپ این مجموعه، علاوه بر نوشیدنی‌های گرم، سرد، میان وعده و اسنک‌های بسیار خوبی را از میهمانان پذیرایی می‌کند.

 

رستوران هتل داریوش کیش

معرفی امکانات ورزشی هتل داریوش کیش

یکی از مزیت‌های رزرو هتل داریوش کیش، مجهز بودن آن به امکانات ورزشی است. وجود استخرهای بسیار بزرگ، به همراه بازی‌های مختلف، سبب شده است تا این هتل را به نسبت اقامتگاه‌های دیگر متمایز کند.

 البته ناگفته نماند از دیگر امکانات داریوش کیش، استخر روباز آقایان، استخر سرپوشیده بانوان، سونای خشک، بخار، جکوزی و غیره است. در کنار تمامی این خدمات، می‌توانید از موسیقی بسیار ملایم در کنار ماساژ تایلندی، ماساژ ماهی و خدمات سالن این هتل، لذت ببرید. البته افرادی هستند که تمایل دارند از پکیج‌های غواصی و قایق سواری نیز استفاده کنند. این مورد با یک تیم بسیار حرفه‌‍ای امکان پذیر است.

همچنین برای مقایسه هتل داریوش کیش با دیگر هتل های منطقه پیشنهاد میکنیم مقاله هتل پالاس کیش را نیز مورد بررسی قرار دهید و بعد از آن نسبت به خرید خود اقدام کنید.

امکانات ویژه هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات ویژه هتل داریوش کیش می‌توان به بازدید از پارک دلفین (دارای تخفیف ۵۰ درصدی بلیط)، باغ پرندگان (دارای تخفیف ۵۰ درصدی بلیط)، کشتی تفریحی، کنسرت‌ها، کلاسیک‌شو و غیره اشاره نمود.

همچنین با خانواده خود می‌توانید سوار دوچرخه شوید و به سمت بازی‌های آبی کیش بروید و در کنار اسکله تفریحی جزیره، از تفریحات خود نهایت لذت را ببرید.

از دیگر مزیت‌های رزرو در این هتل، این است که به مراکز خریدی همچون پردیس، مرکز خرید زیتون، مرجان، دسترسی آسان دارد. همچنین دسترسی بسیار آسان به پارک ساحلی مرجام، بولینگ، دنیای بازی مریم، قایق‌های کف شیشه‌ای، لذت سفر را چند برابر خواهد کرد.

اگر تا بحال تجربه رزرو در این هتل را نداشته‌اید، در سفر بعدی، حتما داریوش کیش را رزرو نمایید تا از امکانات بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

 

استخر هتل داریوش کیش

سایر خدمات داریوش کیش 

هتل داریوش کیش هر آنچه را برای اقامتی خاطره انگیز بدان نیاز دارید برایتان فراهم آورده تا میزبانی شایسته برای مسافران باشد، تا جایی که اکثر مسافران این هتل در سفرهای بعدی خود نیز  دست به رزرو هتل داریوش کیش می زنند.

اما خدمات این هتل لوکس پنج ستاره منحصر به خدمات ارائه شده در هتل نمی شود و مدیران آن به فکر راهکاری به منظور راحت بودن مسافران برای تفریح و گردش در جزیره نیز بوده اند که نتیجه‌ آن تورهای گردشگری هتل است که در صورت تمایل به میهمانان ارائه می شود (هزینه تورها به صورت مجزا محاسبه خواهد شد و این موضوع بر قیمت هتل داریوش کیش اثرگذار است) با استفاده از این تورها، شما به بازدید از باغ پرندگان،پارک دلفین ها و کشتی تفریحی خواهید رفت،علاوه بر این در برنامه تورهای گردشگری هتل داریوش کیش،گشت دور جزیره،کنسرت و کلاسیک شو نیز وجود دارد.

قوانین هتل داریوش کیش

قوانین هتل داریوش کیش عبارتند از:

ساعت ورود هتل داریوش کیش: ۱۵:۰۰

ساعت خروج آن: ۱۲:۰۰ ظهر

دستورالعمل ها:

  • ارائه دادن مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای تمامی افراد، مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است.
  • محرمیت شرعی و قانونی، ملاک پذیرش مهمان در هتل بوده و به همراه داشتن شناسنامه، الزامی است. در غیر این صورت به هیچ عنوان مسئولیتی در رابطه با پذیرش مهمانان، نخواهیم داشت.
  • ارائه دادن مدارک شناسنامه معتبر به همراه اصل پاسپورت برای پذیرش مهمانان الزامی است.

دستورالعمل های ویژه:

  • هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی (تا لغایت ساعت ۲۰) می‌باشد. جهت انجام ترانسفر، به هنگام رزرو اطلاعات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) حتما در بخش توضیحات مشخصات پرواز، ثبت نمایید. در صورت عدم اعلام ترانسفر در زمان ثبت رزرو، به جهت انصراف از انجام ترانسفر فرودگاهی بوده و به هیچ عنوان ترانسفر نمی‌پذیرد.
  • خدمات ترانسفر (اسقبال فرودگاهی) پس از ساعت ۲۰ انجام نمی‌پذیرد.
  • لازم به ذکر است که رزروهای نوروز و ایام پر سفر (تعطیلات، اعیاد، شهادت دو غیره) به هیچ عنوان امکان تغییر و کنسل ندارد.
  • مشخصات میهمانان ایرانی حتما باید به فارسی ذکر شود.
  • رزروهایی که به صورت یک شب انجام می‌شود، نیازمند استعلام هتل است. با پشتیبانی شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر، تماس حاصل فرمایید.
  • نرخ رزرو مهمانان ایرانی با خارجی متفاوت بوده، جهت استعلام نرخ و ثبت رزرو با پشتیبانی شال و کلاه سفر هماهنگ نمایید.

هر اتاق به غیر از استاندارد باغ کاباتا دو نفره، امکان پذیرش یک سرویس اضافه را دارد و به طور کلی، سرویس اضافه به صورت تخت تاشو ارائه می‌گردد.

پذیرش خانم مجرد در هتل داریوش کیش

پذیرش خانم مجرد و تنها بالای ۱۸ سال با ارائه دادن مدارک شناسایی امکان پذیر است.

قوانین کودک و نوزاد در هتل داریوش کیش

هزینه اقامت کودک با توجه به بازه سنی ۷ الی ۱۲ سال، کمتر از بزرگسالان محاسبه می‌گردد. اما هزینه کودکی که بالای ۱۲ سال است، به صورت کامل محاسبه می‌شود که می توانید در تور کیش از این هتل با خدمات خوب استفاده کنید و سفر بسیار خوبی را در پیش داشته باشید.

رزرو هتل داریوش کیش

در صورتی که می‌خواهید هتل داریوش کیش را رزرو نمایید، تا یک سفر بیادماندنی را تجربه کنید، بهتر است صفر تا صد این کار را به دست آژانس ۲۴sky.ir بسپارید. این هتل ۵ ستاره بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین فاصله آن با جاذبه‌های گردشگری بسیار کم است.

رزرو انلاین هتل داریوش کیش

برای رزرو آنلاین این هتل، حتما باید مدت اقامت و تعداد نفرات خود را در سایت هتل داریوش کیش وارد نمایید. در مرحله بعد لیست کلی به همراه اتاق‌های هتل، قیمت آنها، با امکانات، برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. با مقایسه نمودن هر کدام از اتاق‌ها و بررسی اولویت‌های خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

قیمت هتل داریوش کیش ۱۴۰۲

قیمت هتل داریوش کیش با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌دهد، نسبتا بالاست. در صورتی که در ایام تعطیل به خصوص در نیمه دوم سال، قصد رزرو این هتل بی‌نظیر را داشته باشید، هزینه آن گران‌تر خواهد بود.

البته باید بگوییم که دسترسی مسافران به مراکز خرید، سواحل مرجانی جزیره و دیدنی‌های کیش بسیار اسان بوده و از مزیت‌های این هتل، این است که تا فرودگاه ده دقیقه با ماشین فاصله دارد. بازه قیمتی این هتل بین ۱ الی ۵ میلیون است. البته اگر در نظر دارید اطلاعات دقیق‌تری از قیمت و خدمات آن داشته باشید، بهتر است این کار را به شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر بسپارید. این مجموعه، با توجه به بودجه و امکانات در نظر گرفته شده، برایتان اتاق مناسبی را رزرو می‌نمایند.

فاصله جاذبه های گردشگری کیش نزدیک داریوش

  • هتل داریوش کیش تا دریا: ۱۰ دقیقه پیاده روی
  • هتل داریوش کیش تا اسکله تفریحی: فقط ۵ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا بازار مریم: ۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا ساحل مرجان و بازار: فقط ۶ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا بولینگ مریم: ۷ دقیقه با خودرو شخصی
  • فاصله هتل داریوش کیش تا کشتی یونانی: ۲۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل تا پلاژ اقایان: ۴ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل داریوش کیش تا پلاژ بانوان: ۱۴ دقیقه با خودرو می باشد

سوالات متداول هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش چند رستوران و کافه دارد؟

هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام‌های آپادانا و پاسارگاد دارد که این رستوران‌ها، غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی را با کیفیت مناسبی سرو می‌کند. کافه آتوسا در لابی و کافی شاپ استخر در فضای باز با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند.

فاصله هتل داریوش کیش تا دریا چقدر است؟

هتل داریوش کیش یک هتل ۵ ستاره بی‌نظیر و لوکس است که از دریا، کمتر از ۲ دقیقه پیاده‌روی، فاصله دارد.

قیمت بوفه ناهار هتل داریوش کیش چقدر است؟

قیمت بوفه ناهار هتل داریوش کیش و قیمت صبحانه آن، با توجه به تنوع فوق العاده منوی صبحانه و ناهار، قیمت بسیار معقولی دارد.

تلفن هتل داریوش کیش

در صورتی که کنجکاو هستید تا امکانات، خدمات، انواع اتاق‌های هتل داریوش کیش را به همراه جزئیات آن مشاهده نمایید، سایت هتل داریوش کیش بهترین منبع برای گردشگرانی است که تمایل دارند به کیش سفر کنند. با مراجعه به وب سایت dariushgrandhotel.com  مراجعه کنید تا اطلاعات بسیار خوبی را از این هتل دریافت کنید. در این سایت عکس از اتاق‌ها به همراه امکانات این مجموعه را می‌توانید به خوبی مشاهده کنید. 

آدرس این هتل: کیش، بلواز داریوش، میدان داریوش

نتیجه گیری هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌‌های ۵ ستاره لوکس است که در بلوار داریوش، میدان کیش قرار دارد. این مجموعه دو رستوران و یک کافه دارد که منوی رستورانی آن شامل غذای ایرانی، فرنگی و دریایی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و کافه داریوش کیش، دارای منوی سرد، گرم و صبحانه دارد. در صورتی که می‌خواهید این هتل را برای خود رزرو نمایید، شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر، صفر تا صد کار شما را انجام خواهد داد. فقط کافیست که با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل داریوش کیش:   ۴۴۴۴۴۹۰۰-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل داریوش کیش۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل داریوش کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
لوازم بهداشتی
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
آسانسور
لاندری (خشکشویی)
مرکز خرید
یخچال
پاورسوئیچ
روم سرویس
لابی
اتاق چمدان
ترانسفر رفت با هزینه
پذیرش ۲۴ ساعته
آب رایگان
بالکن
صبحانه
تاکسی سرویس
صندوق امانات
فروشگاه
کافی شاپ