هتل آراچ استانبول

هتل آراچ استانبول هتل اقتصادی ارزان قیمت در منطقه تکسیم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آراچ استانبول در محله بی اغلو و نزدیک میدان تکسیم میباشد.

مسافران تور استانبول هدفی جز خرید و لذت بردن را ندارند که این هتل سه ستاره را انتخاب میکنند. هتل آراچ استانبول دارای اتاقهای نسبتا تمیز با توجه به نظرات مسافران ایرانی و خارجی است و اغلب یک انتخاب ارزان و اقتصادی برای کسانی می باشد که دنبال هتل های ارزان قیمت می باشند. نباید توقع خیلی خوب از هتلهای ۳ ستاره استانبول را داشت زیرا مدل این هتل ها قدیمی می باشد. خود شهر استانبول قدیمی و محله و هتلهای نزدیک مراکز خرید آن نیز قدیمی میباشد. هتل سه ستاره آراچ تا میدان تکسیم ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد و می توانید از مسیر زیبای آن لذت ببرید. در اطراف هتل آراچ استانبول کافه های بسیاری است جایی که شما میتوانید بعد از ظهر زیبای خود را آغاز کنید. تمام اتاق های هتل آراچ استانبول دارای حمام خصوصی هستند. برای مسافرینی که یک سفر کاری را تجربه میکنند میز کار و ملاقات ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده است. هتل آراچ استانبول انها را تحویل گرفته و پاکیزه به شما تحویل میدهد. فاصله هتل آراچ استانبول تا فرودگاه بین المللی اتاتورک ۲۵ کیلومتر یا ۴۲ دقیقه است. در تور استانبول این هتل خیلی ارزان قیمت و برای مسافرانی که برای خرید میروند مناسب است.

 

هتل آراچ

موقعیت هتل آراچ استانبول

همانطور که در نقشه بالا مشاهده می کنید هتل آراچ در نزدیکی خیابان هاربیه قرار دارد و در اطراف آن رستوران و بارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید همچنین برای مقایسه هتل های استانبول به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل مونارچ استانبول را مطالعه کنید و از امکانات آن هتل نیز مطلع شوید.

 

لابی هتل آراچ استانبول

فاصله تا جاذبه های استانبول

مسجد لالعلی: ۸ کیلومتر تا شما فاصله دارد اگر پیاده به آنجا بروید ۱ ساعت و با تاکسی ۱۶ دقیقه ای به آن خواهید رسید. بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۸ کیلومتر تا هتل آراچ استانبول فاصله دارد. مسجد آبی: این مسجد حدودا ۱۱ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۳۰ دقیقه ای و با استفاده از تراموا ۳۰ دقیقه ای می رسید. ایاصوفیه:حدودا ۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۳۶ دقیقه ای به آنجا بروید. خیابان استقلال:تنها ۲۰۰ متر با شما فاصله دارد و با یک پیاده روی خیلی کوتاه شما در این خیابان خواهید بود. کاخ دلما باغچه:۲ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۴ دقیقه ای طی کنید. میدان تکسیم:تنها ۲۰۰ متر با شما فاصله دارد و با یک پیاده روی خیلی کوتاه شما در این خیابان خواهید بود. فرودگاه سابیها:۴ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۵۶ دقیقه در راه خواهید بود.

 

رستوران هتل آراچ استانبول

هتل آراچ استانبول

هتل-آراچ-استانبول تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
آسانسور
کافی شاپ
خشکشویی
یخچال
صندق امانات
صبحانه
وای فای