هتل آیدین بی کویین

 آیدین بی کویین پالاس آنتالیا یک هتل زیبا در منطقه بلک

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا  یک هتل پنج ستاره در منطقه بلک آنتالیا در کشور ترکیه است

از آبشار دودن آنتالیا ۲۱.۴ و از بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا ۳۸.۴ کیلومتر فاصله دارد. آیدین بی کویین پالاس آنتالیا در ساحل بلک واقع شده و دارای یک استخر سرباز است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان برای مهمانان هتل فراهم است. همانطور که از یک رستوران پنج ستاره واقع در آنتالیا انتظار می‌رود،  هتل آیدین بی کویین دارای رستورانی اختصاصی است. یکی از مزیت‌های هتل آیدین بی کویین نسبت به دیگر پنج ستاره‌ها مجاورت با ساحل و مخصوصا داشتن ساحلی اختصاصی است. به همین دلیل برای رفتن به ساحل، در واقع احتیاجی به خروج از محل اقامت خود نخواهید داشت! این موضوع از نظر مهمانان هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا مزیتی فوق‌العاده محسوب می‌شود. به این ترتیب طی تور آنتالیا شما، هزینه و مخصوصا زمان زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. گفتنی است علاوه بر ساحل اختصاصی و استخر سرباز، یک استخر سرپوشیده نیز در این محل وجود دارد.

 

هتل آیدین بی کویین آنتالیا

موقعیت هتل آیدین بی کویین

هتل آیدین بی کویین را بیشتر بشناسید

هر اتاق هتل آیدین بی کویین دارای یک تلویزیون مسطح است. علاوه بر آن، امکانات کافی دیگری در هر اتاق، در حد و اندازه یک هتل پنج ستاره، وجود دارند. این موضوع اقامت شما در هتل را به یادماندنی خواهد کرد. از نظر دسترسی، هتل آیدین بی کویین فوق‌العاده است. در صورت خسته شدن از شنا در ساحل بلک و همچنین استخر سرباز و سرپوشیده هتل آیدین بی کویین می‌توانید با طی مسافتی کمتر از ۲ کیلومتر خود را به پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها رسانده و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید. باغ تلرانس حدود ۲.۵ کیلومتر آن طرف‌تر از محل اقامت شما قرار دارد. مسافت بین فرودگاه آنتالیا تا این هتل ۲۵ کیلومتر است. فاصله سایر مکان‌های دیدنی از آیدین بی کویین پالاس زیاد است. به عنوان نمونه، برج ساعت، موزه آنتالیا و دروازه هادریان،همگی بیشتر از ۲۵ کیلومتر تا هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا فاصله دارند.

 

دیسکو هتل آیدین بی کویین

تعداد و انواع اتاق های آیدین بی 

هتل شامل ۳۲۳ اتاق استاندارد است. این هتل دارای ۳۷ اتاق خانوادگی نیز می باشد. همه این اتاق ها امکاناتی شامل حمام اختصاصی، تلفن، تهویه مطبوع،سشوار، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، جعبه کمک های اولیه و بالکن می باشد که برای راحتی هر چه بیشتر مسافران طراحی شده است،لازم به ذکر است برای دید بازتر نسبت انتخاب هتل به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل اورنج کانتی بلک ما را دنبال کنید.

 

اتاق های هتل آیدین بی کویین

موقعیت  آیدین بی 

فاصله هتل تا آبشار دودن آنتالیا ۲۱.۴ کیلومتر است. تا بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا ۳۸.۴ کیلومتر است. تا دروازه هادریان آنتالیا ۳۸.۸ کیلومتر است. تا مرکز خرید مارک آنتالیا ۳۹.۰ کیلومتر است. تا مسجد ییولی میناره ۳۹.۱ کیلومتر است. تا شهربازی اکتور آنتالیا ۴۴.۳ کیلومتر است. تا آکواریوم آنتالیا ۴۴.۹ کیلومتر است. تا پارک آبی دلفین لند آنتالیا ۴۵.۴ کیلومتر است. تا باغ وحش آنتالیا ۴۶.۵ کیلومتر است.

 

استخر هتل آیدین بی کویین

هتل آیدین بی کویین

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
استخر رو باز
استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی
سونا
ماساژ
پارکینگ
سیستم تهویه مطبوع
خشکشویی
وای فای
کافه تریا
مینی بار
گلف
بولینگ
دارت
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
پذیرش 24 ساعته