هتل اوزکایماک قونیه

هتل اوزکایماک قونیه یک هتل بسیار خوب و راحت در مرکز شهر قونیه

به این مقاله امتیاز دهید

هتل اوزکایماک قونیه چهار ستاره و بسیار برازنده در مرکز شهر زیبا و تماشایی قونیه می باشد

این هتل مجموعه ای مناسب برای گذراندن تعطیلات و یا سپری نمودن سفری کاری محسوب می شود. در مورد سایر امکانات رفاهی موجود در هتل اوزکایماک قونیه می توان به مواردی همچون مرکز اسپا و سلامتی با خدماتی نظیر استخر شنای سرپوشیده، سونا،حمام ترکی، حمام بخار و خدمات ماساژ، اتاق ها و سوئیت های مجهز به عایق صوتی و همچنین سوئیت های ماه عسل و همچنین خدمات شاتل (حمل و نقل) به فرودگاه شهر به صورت رایگان اشاره کرد. هتل اوزکایماک قونیه یک هتل ۴ ستاره زیبا در شهر قونیه است که دارای استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می باشد. یکی از ویژگی های این هتل دسترسی راحت در تمامی محوطه هتل به وای فای می باشد. هتل Ozkaymak Konya دارای منظره ای بسیار زیبا زیبا و رستوران Teras است که در آن مهمانان می توانند ناهار و شام را با سبک alakarte میل نمایند و از این فضا لذت ببرند. در لابی هتل اوزکایماک یک فضای آرام در اختیار شما قرار می دهد تا از خوردن نوشیدنی های متنوع در آن لذت ببرید و یکی دیگر از ویژگی های این هتل صبحانه به سبک بوفه ارائه می شود. اتاق های هتل اوزکایماک قونیه بسیار نورگیر و راحت میباشدو شامل تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام همراه با لوازم آرایشی مجزا، سشوار و دوش میباشند. از امکانات دیگر هتل Ozkaymak Konya میتوان به مرکز تناسب اندام ، خدمات ماساژ ،خدمات خشکشویی ،  اتو، مرکز مبادله ارز و کرایه ماشین نام برد. این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری از فرودگاه واقع شده است و سرویس شاتل می تواند براساس درخواست خدمات ترانسفر برای مسافران را ارائه نمایند.

 

لابی هتل اوزکایماک قونیه

موقعیت هتل اوزکایماک قونیه

اتاق های هتل اوزکایماک

واحدهای اقامتی هتل اوزکایماک قونیه به دو دسته اتاق های استاندارد و سوئیت ها دسته بندی شده اند.

قیمت مقرون به صرفه اتاق ها و همچنین فضای شیک و بسیار وسیع سوئیت های این هتل به این معنی است که میهمانان آنها می توانند شرایط اقامتی متناسب با نیازها و انتظارهای خود را در این مجموعه پیدا و انتخاب کنند. در مورد برخی از ویژگی ها و امکانات مشترک میان تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل اوزکایماک قونیه می بایست به مواردی همچون تلویزیون تخت، مینی بار،سیستم تهویه مطبوع هوا و در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر اشاره کرد. اتاق های دو نفره استاندارد،اتاق های سه نفره استاندارد،سوئیت یک نفره استاندارد از انواع این اتاق ها می باشد در تور قونیه این هتل نیز بسیار خوب می باشد.

 

اتاق های هتل اوزکایماک قونیه

رستوران و کافه های اوزکایماک

میهمانان هتل اوزکایماک قونیه می توانند هر روز از اقامت خود را در رستوران و بار داخلی آن به استراحت و میل کردن از انواع غذاهای خوشمزه ای که ارائه می شود بپردازند. همینطور بار طبقه بام ساختمان هتل که در یک تراس فضای باز قرار دارد و چشم اندازی زیبا از شهر را ارائه می کند نیز یکی دیگر امکانات موجود برای استفاده میهمانان خواهد بود و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را می توانید در این کافه تجربه کنید.لازم به ذکر است برای دیدن دیگر هتل های منطقه می توانید مقاله هتل درگاه قونیه را نیز مطالعه کنید تا از امکانات و خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران هتل اوزکایماک قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک اوزکایماک

ساختمان این مجموعه در فاصله ای کوتاه از فرودگاه و همچنین اکثر دیدنی ها و جاذبه های تاریخی شهر حضور دارد. موزه اینجه میناره، مسجد علاءالدین، موزه مِولانا و یا بسیاری دیگر از نقاط دیدنی شهر همگی با یک پیاده روی و یا حداکثر تاکسی سوار شدن کوتاه مدت،بدون کم ترین اتلاف وقت در دسترس میهمانان خواهند بود. هتل اوزکایماک از موزه ملوانا رومی کمتر از ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد همچنین فاصله ساختمان هتل اوزکایماک قونیه تا فرودگاه شهر قونیه در حدود ۱۰ کیلومتر می باشد. موزه مناره ( ۹۰۰ متر ). مسجد العددین( ۱۸۰۰ متر ). موزه ملوان ( ۲۱۰۰ متر ). شهر عتیقه  ( ۷۰۰۰ متر ). ترمینال اتوبوس کنی ( ۷۷۰۰ متر )

هتل-اوزکایماک-قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
پارکینگ
خشکشویی
فضای سبز
سرویس کافی شاپ در اتاق
کافی شاپ
روم سرویس 24 ساعته
لابی
نمازخانه
رستوران
حمام ترک
پذیرش 24 ساعته
تهویه مطبوع
استخر سر پوشیده
ماساژ
رستوران سنتی
صندوق امانات
سشوار
سونا
ماهواره
صبحانه
وای فای