هتل بیگ باس وان

هتل بیگ باس وان یک هتل ۳ ستاره میان رده و کاملا اقتصادی در شهر وان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل بیگ باس وان و اطلاعاتی که قبل از سفر به وان باید درباره این هتل بدانید

هتل Big Boss Hotel یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر وان، واقع در کشور ترکیه است. هتل بیگ باس وان اتاق هایی با تهویه مطبوع را به مسافران خود ارائه می دهد. این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، سرویس اتاق و اینترنت بی سیم ارائه می دهد. هتل بیگ باس در هر اتاق مجهز به کمد لباس، تلویزیون و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی است. صبحانه بوفه در هتل روزانه از ساعت ۶ صبح تا ۹ سرو می شود. وان ۳ کیلومتری هتل است نزدیکترین فرودگاه به هتل فرودگاه وان با ۸ کیلومتر فاصله است. هتل بیگ باس یک پایگاه عالی در شهرستان پر جنب و جوش است. از این جا، مهمانان می توانند دسترسی آسان به مقصد های ضروری شهر داشته باشند. اینترنت بی سیم در همه ی اتاقهای هتل بیگ باس موجود است خدمات ۲۴ ساعته  هتل بیگ باس وان بسیار خوب می باشد سرویس اتاق و انتقال مسافران به فرودگاه رایگان ارائه می شود. محیط هتل بیگ باس منعطف می باشد و بسیار شیک دیزاین شده است در هر اتاق هتل بیگ باس خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، قفسه های لباس، دمپایی،صندوق امانات، گرمایش، موجود می باشد که مسافران می توانند از آنها استفاده کنند هتل بیگ باس وان خدمات تور تفریحی را نیز به میهمانان خود ارائه می دهد. هتل بیگ باس محل مناسبی برای برگذاری سمینارهای شما است. کارکنان هتل به دو زبان فارسی و ترکی مسلط هستند.

 

لابی هتل بیگ باس وان

موقعیت هتل بیگ باس وان

اتاق های هتل بیگ باس وان

هتل بیگ باس وان در مجموع ۴۷ اتاق دارد که به شرح زیر می باشد و مسافران می توانند از آن استفاده کنند اتاق های ۲ تخته یا دبل که برای ۲ نفر می باشد و بسیار راحت است. اتاق های یک تخته هتل بیگ باس و ۳ نفره که در مجموع اتاق های این هتل ۳ ستاره را شکل می دهند لازم به ذکر است در تمامیه اتاق های هتل بیگ باس وان خدماتی مشابه نظیر تلویزیون صفحه تخت، قفسه های لباس، دمپایی،صندوق امانات، گرمایش،میز کار و سرویس بهداشتی اختصاصی و وای فای رایگان را به مسافران خود ارائه می دهد،همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های وان مقاله هتل هالدی وان را مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی درباره آن نیز دستگیرتان شود.

 

اتاق های هتل بیگ باس وان

رستوران و کافی شاپ بیگ باس

هتل بیگ باس وان یک رستوران کوچک با ظرفیت ۶۰ نفر را دارا می باشد که در آن انواع غذاهای ترکیه سرو می شود و کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر های خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می کند تا از اقامت در هتل بیگ باس وان لذت ببرید در تور وان این هتل ۳ ستاره ارزان قیمت گزینه خوبی برای صرفه جویی در پول شما می باشد.

 

رستوران هتل بیگ باس وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل بیگ باس

موزه وان در کمتر از ۱ کیلومتری هتل بیگ باس وان است. ایستگاه اتوبوس در ۱.۸ کیلومتری هتل قرار دارد. همچنین قلعه وان در ۴.۷ کیلومتری هتل است. هتل از فرودگاه وان ۶.۴ کیلومتر،از قلعه وان ۵.۶ کیلومتر و از هفت کلیسا ۱۱.۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل بیگ باس وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
استقبال فرودگاه
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
تهویه مطبوع
سرویس بهداشتی
سیستم سرمایشی و گرمایشی
صندق امانات
مینی بار
یخچال
حمام
روم سرویس
صبحانه
وای فای