هتل ریحان قشم

هتل ریحان قشم یک هتل ۳ ستاره ارزان و به صرفه در قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ریحان قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل ریحان قشم واقع در خیابان فلسطین در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود ساختمان هتل در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد فاصله کوتاه هتل تا ساحل زیبای خلیج نیلگون فارس،چشم اندازی زیبا ایجاد نموده است و همچنین دسترسی مناسبی به مراکز خرید جزیره از جمله مرکز خرید ستاره دارد هتل ریحان قشم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد این هتل در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و در خیابان فلسطین قشم واقع شده و ۵ طبقه دارد هتل ریحان قشم ارزان قیمت همچنین یک لابی مجلل دارد که به محض ورود به هتل توجه شما را به خود جلب می کند در این لابی بزرگ و شیک که به اندازه کافی فضا برای نشستن دارد؛تلویزیون،روزنامه و اینترنت برای سرگرمی شما فراهم شده است خوشبختانه هتل ریحان قشم ارزان قیمت آسانسور دارد و بابت رفت و آمد خود در طبقات نگرانی نخواهید داشت اتاق چمدان،خدمات برای معلولین و خدمات تور هم از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل هستند در پایان باید افزود که هرچند هتل ریحان قشم کافی شاپ دارد،اما فاقد رستوران و پارکینگ است که می توانید برای تور قشم خود از ان استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل ریحان قشم و رزرو آن نیز می توانید با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا ارزان ترین قیمت هتل ریحان قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این هتل سه ستاره پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

لابی هتل ریحان قشم

موقعیت هتل ریحان قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل ریحان قشم دست در خیابان دوحه در نزدیکیه بلوار آب شیرین کن و ژئو پارک بنا شده است که فاصله آن تا ساحل زیاد نیست و می توانید با قدم زدن به آن برسید همچنین چند مرکز خرید برای خریدهای روزانه شما در نزدیکیه هتل به چشم می خورد که نیازهای شما را برآورده خواهد کرد اما برای رفتن به مراکز خرید دیگر باید با تاکسی تشریف ببرید همچنین بازار ماهی فروش های دوحه نیز در کنار ساحل و نزدکیه هتل ریحان قشم می باشد که برای محصولات دریایی می توانید به آن سر بزنید و با قیمت مناسب و تازه تهیه کنید که تمام این ها باعث خواهد شد تا مبلغ قابل توجهی از هزینه های پنهان سفر شما کاسته شود و به قول معروف قیمت هتل ریحان قشم شما مقرون به صرفه شود پس اگر به دنبال هتلی ارزان با موقعیت مکانی خوب هستید می توانید در تمام فصول سال روی هتل ریحان قشم حساب باز کنید.

اتاق های هتل ریحان قشم

هتل ریحان دارای ۲۶ باب اتاق است که از مسافران گرامی میزبانی می کند و به شرح زیر می باشد هتل ریحان از اتاق های چهارتخته رویال VIP، سه تخته معمولی، سه تخته VIP رو به دریا،سه تخته رویال رو به دریا، دوتخته توئین و سینگل رو به دریا تشکیل شده است. هر کدام از این واحدها با امکانات، دکوراسیون و ظرفیت متفاوت میزبان مسافران هستند. فضای بزرگ و دلباز، مبلمان لوکس و راحت، میز آرایش، تلویزیون، کمد، تلفن،چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و کمد به اضافه نورپردازی ملایم در این اتاق ها به ایجاد یک فضای آرامش بخش در اتاق کمک کرده اند. علاوه بر این دسترسی به صندوق امانات و اینترنت هم در اختیار مهمانان قرار داده شده است.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های ما مقاله هتل آرام قشم را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل ریحان قشم

رستوران و کافی شاپ هتل ریحان

متاسفانه هتل ریحان قشم فاقد رستوران می باشد و صبحانه هتل نیز در سالنی مجزا سرو می شود و مسافران محترم برای وعده نهار و شام خود باید از رستوران های بیرون استفاده کنند کافی شاپ هتل ریحان قشم ارزان قیمت یکی از بهترین قسمت های هتل می باشد چرا که در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه سرو می شود در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ریحان قشم

قوانین و مقررات هتل ریحان قشم

ساعت تحویل دادن هتل ریحان ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل ریحان قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با تاریخ امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان از ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بهای سرویس اضافه تعلق خواهد گرفت.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل ریحان

هتل ریحان قشم تا ساحل زیبای جزیره تنها ۱۵۰ متر فاصله دارد و این مزیت بزرگی است که رزرو هتل ریحان قشم نصیب مسافران می کند. علاوه بر این برای علاقه مندان به خرید، نزدیکی و فاصله ۱۰ دقیقه ای هتل آن هم با پای پیاده تا بازار بین المللی ستاره قشم خبر خوبی است. البته بازار قدیم درگهان قشم نیز چندان از هتل دور نیست؛ تنها ۲۶ دقیقه. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۹ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۶ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم قشم ۷ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا قلعه لافت ۵۵ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا قلعه قشم ۶ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا دره ستارگان ۴۰ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا درگهان قشم ۲۹ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره قشم ۹ دقیقه پیاده ۱۰-فاصله تا بیمارستان تامین اجتماعی ۶ دقیقه با ماشین ۱۱-فاصله تا کلانتری مرکزی ۴ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل ریحان قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ریحان قشم ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل ریحان قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
صندوق امانات داخل اتاق
پاورسوئیچ
لابی
نمازخانه
صبحانه
آب رایگان
یخچال
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم بهداشتی
آسانسور
کافی شاپ
وای فای
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
حمام
چای ساز
مینی بار با هزینه
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات تور