هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم یک هتل ۳ ستاره ساحلی در جزیره قشم است

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ساحل طلایی قشم و اطلاعاتی درباره این هتل که قبل از سفر به قشم باید از آن اطلاع داشت

هتل ساحل طلایی قشم واقع در ۱۵ کیلومتری مرکز قشم در سال ۱۳۸۷ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است هتل ساحل طلایی قشم در نزدیکی ساحل واقع شده است این هتل ۳ ستاره دارای ۵۸ باب سوئیت و اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد این مجموعه در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده و دارای ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی،جت اسکی،اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری می‌باشد هتل ساحل طلایی قشم با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی بیادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است ساحل اختصاصی هتل ساحل طلایی قشم ارزان قیمت همراه با آلاچیق های زیبایی که در آن قرار دارد،فضایی آرمش بخش را در اختیار مسافران قرار داده است علاوه بر این هتل ساحل طلایی قشم ارزان قیمت توانسته امکانات رفاهی خوبی را برای میهمانان فراهم کند،از جمله تلفن،تلویزیون،یخچال،اینترنت بی سیم در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،چشم انداز دریا (بعضی از واحدهای اقامتی)،صندوق امانات،روم سرویس،اتاق چمدان،نمازخانه،خشکشویی،تاکسی سرویس داخل هتل،کافی شاپ و رستوران(واقع در محوطه با چشم انداز دریا)،فضای سبز،جت اسکی،غواصی،قایق سواری و پارکینگ اشاره کرد که می توانید در زمان اقامت خود از آنها استفاده کنید و لذت ببرید همچنین برای قیمت هتل ساحل طلایی قشم و رزرو آن نیز می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین و ارزانترین قیمت هتل ساحل طلایی قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اقامتگاه در قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

لابی مجلل هتل ساحل طلایی قشم

موقعیت هتل ساحل طلایی قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل ساحل طلایی با تغییر نام به اسم هتل ساحل سیمین در کنار ساحل زیبای قشم بنا شده است و می توانید برای تفریحات آبی و ساحل آن با خیال راحت آن را رزرو کنید اما برای خریدهای خود باید با تاکسی مسافتی را سپری کنید زیرا در اطراف هتل ساحل طلایی قشم مرکز خریدی دیده نمیشود اما اگر عاشق هتل های ساحلی هستید و می خواهید در تور قشم خود از ساحل و دریا لذت ببرید شک نکنید که این هتل بهترین انتخاب برای شما می باشد لازم به ذکر است قیمت هتل ساحل طلایی قشم در فصول مختلف سال متفاوت می باشد اما نگران نباشید زیرا این هتل قیمت بالایی ندارد و شما با خیال راحت می توانید در تور قشم خود از آن استفاده کنید.

اتاق های هتل ساحل طلایی

هتل ساحل طلایی قشم در مجموع ۵۸ اتاق به شرح زیر دارد اتاق های ۲ تخته یا همان اتاق دبل که برای ۲ نفر در نظر گرفته شده است اتاق های ۳ تخته که برای ۳ نفر می باشد و سوئیت های ساحل طلایی که در تمامیه اتاق ها خدماتی نظیر تلفن، تلویزیون،یخچال،اینترنت بی سیم،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،روم سرویس،چشم انداز دریا (بعضی از واحدهای اقامتی)،صندوق امانات وجود دارد و مسافران می توانند با خیال راحت در این هتل ساالی اقامتی بی نظیر را تجربه کنند.

 

اتاق های هتل ساحل طلایی قشم

رستوران و کافی شاپ ساحل طلایی

رستوران هتل ساحل طلایی قشم با ظرفیت ۱۵۰ نفر می باشد در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کیفیت بی نظیر سرو می شود و میهمانان عزیز می توانند با خیال راحت از این رستوران استفاده کنند و از طعم غذاها لذت ببرند کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خود میزبانی شایسته در هتل ساحل طلایی قشم ارزان قیمت می باشد و از نظر غذا و نوشیدنی این هتل گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب می باشد.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های جزیره مقاله هتل آرکا قشم را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ساحل طلایی قشم

قوانین و مقررات هتل ساحل طلایی

ساعت تحویل  هتل ساحل طلایی قشم  ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل ساحل طلایی قشم ۱۳ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل ساحل طلایی قشم بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۷ سال نفر اضافه در هتل ساحل طلایی قشم محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل ساحل طلایی

هتل در مجاورت زیارتگاه شاه شهید قرار گرفته است و تنها ۲۰ کیلومتر با دره ستاره ها یکی از بی نظیرترین جاذبه های جزیره قشم فاصله دارد. اگر چه مسافران برای رفتن به مراکز خرید و بازارهای قشم باید کمی وقت بگذارند، اما دسترسی راحتی به این مناطق خواهند داشت. ۱-فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا فرودگاه ۳۸ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۹ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم  قشم ۲۱ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه لافت ۵۷ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا قلعه قشم ۱۹ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا دره ستارگان ۱۳ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۳۲ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بیمارستان پیامبر اعظم ۲۱ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا کلانتری مرکزی ۱۱ دقیقه با ماشین

شماره تلفن هتل ساحل طلایی :   ۴۴۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو  هتل ساحل طلایی  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل ساحل طلایی قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون در اتاق
روم سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
صندوق امانات
کافی شاپ
صبحانه
مینی بار با هزینه
چای ساز
حمام
پارکینگ
نمازخانه
فضای سبز
وای فای
یخچال
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم بهداشتی
پذیرش ۲۴ ساعته
لاندری (خشکشویی)
استخر