هتل مارینا ۱ قشم

هتل مارینا ۱ قشم یک هتل ۳ ستاره اقتصادی و به صرفه در جزیره قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل مارینا ۱ قشم و اطلاعاتی که قبل از سفر به قشم باید درباره این هتل بدانید

هتل مارینا ۱ قشم یکی از هتل های گروه مارینا قشم می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۸۰ باب اتاق با کلاس A و B با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد هتل مارینا ۱ قشم دسترسی مناسبی به ساحل و دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم دارد پرسنل مجرب هتل مارینا ۱ قیمت اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما میهمانان عزیز آرزومند اند هتل مارینا ۱ با فضایی زیبا و امکانات رفاهی مطلوب توانسته به یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت مسافران قشم تبدیل شود از جمله امکانات این هتل می توان اشاره کرد به تلفن،یخچال،تلویزیون،آنتن مرکزی،مینی بار،پاور سوئیچ،اینترنت بی سیم،اینترنت بی سیم،سیستم اعلام حریق، صندوق امانات،تهویه مطبوع،خشکشویی،فضای سبز همراه با آبشاری زیبا،کافی شاپ،رستوران و پارکینگ که می توانید به راحتی در زمان اقامت در این هتل از خدمات آن نیز استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل مارینا ۱ قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل مارینا ۱ قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اقامتگاه پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل مارینا 1

موقعیت هتل مارینا ۱ قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل مارینا ۱ قشم درست در نزدیکیه بلوار علم و صنعت قشم بنا شده و فاصله آن پیاده تا ساحل چیزی در حدود ۱۰ دقیقه می باشد که می توانید با قدم زدن خودتان را به آن برسایند و از دریای زیبای قشم لذت ببرید اما اگر شما از آن دسته از مسافرانی هستید که برای خرید کردن به قشم سفر میکنید باید بگوییم که مرکز خرید خاصی در نزدیکیه هتل مارینا ۱ قشم نیست و برای خرید کردن باید با تاکسی مسافتی را سپری کنید که جالب به نظر نمیرسد اما اگر به دنبال قیمت ارزان تور قشم هستید می توان هتل مارینا ۱ قشم را یکی از گزینه های اقامتی در نظر گرفت.

اتاق های هتل مارینا ۱ قشم

هتل مارینا ۱ قشم در مجموع ۸۰ اتاق به شرح زیر دارد اتاق های ۲ تخته یا همان اتاق دبل که برای ۲ نفر در نظر گرفته شده است اتاق های ۳ تخته که برای ۳ نفر می باشد و سوئیت های ساحل طلایی که در تمامیه اتاق ها خدماتی نظیر تلفن، تلویزیون،یخچال،اینترنت بی سیم،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،روم سرویس،چشم انداز دریا(بعضی از واحدهای اقامتی)،صندوق امانات وجود دارد و مسافران می توانند با خیال راحت در این هتل اقامتی بی نظیر را تجربه کنند.

 

اتاق های هتل مارینا 1 قشم

رستوران و کافی شاپ هتل مارینا ۱ 

رستوران هتل مارینا ۱ قشم با ظرفیت ۱۳۰ نفر می باشد در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کیفیت بی نظیر سرو می شود و میهمانان عزیز می توانند با خیال راحت از این رستوران استفاده کنند و از طعم غذاها لذت ببرند کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خود میزبانی شایسته در هتل مارینا ۱ قشم می باشد و از نظر غذا و نوشیدنی این هتل گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب می باشد لازم به ذکر است برای دیدن دیگر هتل های قشم و مقایسه با یکدیگر می توانید مقاله هتل کیمیا ۴ قشم را نیز مطالعه کنید تا اطلاعات بسیار خوبی از آن هتل نیز بدست بیاورید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل مارینا 1 قشم

قوانین و مقررات هتل مارینا ۱ قشم

ساعت تحویل دادن هتل مارینا ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل مارینا ۱ قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل مارینا ۱ بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته در هتل مارینا ۱ امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم‌بها و در صورت استفاده از سرویس هتل مارینا ۱ قشم ارزان قیمت تمام بها محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل مارینا ۱

مسافران با اقامت در هتل مارینا ۱ قشم دسترسی خوبی به مراکز حرید از جمله بازار سنتی،مجتمع تجاری خلیج فارس، مرکز خرید ستاره و مرکز خرید پردیس خواهند داشت. ۱-فاصله هتل مارینا ۱ قشم ارزان قیمت تا فرودگاه ۴۵ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۳ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۴ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه لافت ۴۴ دقیقه با ماشین ۵-فاصله هتل مارینا ۱ قشم تا قلعه قشم ۱۳ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا دره ستارگان ۳۷ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۱۳ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بیمارستان پیامبر اعظم ۱۴ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا کلانتری مرکزی ۱۲ دقیقه با ماشین در مجموع این هتل که جزء هتل های زنجیره ای مارینا می باشد به تمامیه جاذبه های گردشگری قشم و مناطقی که مد نظر مسافران است بسیار نزدیک می باشد و اقامت در این هتل کاملا به صرفه و اقتصادی است پس حتما در تور قشم این هتل را از یاد نبرید و جزء گزینه ای خود قرار دهید.

شماره تلفن هتل مارینا ۱ :   ۴۴۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل مارینا ۱  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل مارینا 1 قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
بالکن
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال
مینی بار با هزینه
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
پذیرش ۲۴ ساعته
لابی
خدمات تهیه بلیط
وای فای
لوازم بهداشتی
آب رایگان
پاورسوئیچ
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
حمام
فضای سبز
نمازخانه
پارکینگ
صندوق امانات داخل اتاق
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
روم سرویس
تلویزیون
کافی شاپ
خدمات تور
تاکسی سرویس
صبحانه