هتل مرام پارک قونیه

هتل مرام پارک قونیه یک هتل ۳ ستاره با خدمات خوب در مرکز شهر می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل مرام پارک قونیه واقع در محله سوکران از شهر زیبا و تاریخی قونیه و اقامتگاهی برازنده است

مرام پارک یکی از مرکزی ترین نقاط شهر را برای اقامت میهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل همواره توانسته است رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان را جلب نماید. در ایوان مخصوص هتل مرام پارک قونیه، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد در مورد تعدادی دیگر از خدمات رفاهی پر تعدادی که میهمانان هتل مرام پارک قونیه فرصت بهره مندی از آنها را خواهند داشت می توان به آرایشگاه، سوئیت های ماه عسل،خدمات کرایه دوچرخه در صورت پرداخت هزینه اضافی و همچنین ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به تمامی قسمت های شهر قونیه به ویژه فرودگاه آن اشاره داشت. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد،اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. در باغ هتل استراحت کنید،برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید. هتل مرام پارک قونیه همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد. شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید. کارکنان ما به انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

 

مرام پارک قونیه

موقعیت هتل مرام پارک قونیه

اتاق های مرام پارک قونیه

هتل مرام پارک قونیه دارای ۳۶ اتاق می باشد. شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند. واحدهای اقامتی هتل مرام پارک قونیه به پنج دسته اصلی اتاق های سینگل (یک نفره) و باجت سینگل (یک نفره مرقوم به صرفه)، اتاق های دبل، اتاق های تریپل (سه نفره) و همینطور اتاق های وسیع کوِآدریپِل (چهار نفره) دسته بندی شده اند. امکانات رفاهی مناسب، اتاق های جادار و همینطور تنوع شرایط اقامتی از جمله اصلی ترین ویژگی های این اتاق ها می باشد که اجازه انتخاب را به هر نوع میهمان خواهد داد. در مورد برخی از امکانات رفاهی و آسایشی موجود در اتاق های این مجموعه می توان به مواردی همچون سیستم تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و نیز امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره داشت. در مجموع هتل مرام پارک قونیه فرصت مناسبی برای اقامت مقرون به صرفه میهمانان تنها، زوج ها و حتی خانواده های چهار نفره خواهد بود همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل ها مقاله هتل ادنان بی قونیه را نیز مطالعه کنید تا اطلاعات بسیار مفیدی از آن نیز بدست آورید و بعد از آن هتل اقدام به رزرو هتل خود کنید.

 

اتاق های هتل مرام پارک قونیه

رستوران ها و کافه های مرام پارک 

بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل مرام پارک قونیه زده و از غذای خوشمزه آن میل کنید. رستوران داخلی هتل مرام پارک قونیه انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای وعده های صبحانه و شام میهمانانش آماده و سرو می کند تا نیازی به مراجعه به بیرون از این محل نداشته باشند. در تور قونیه حتما به هتل مرام پارک قونیه ارزان قیمت فکر کنید چون به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری قونیه و قیمت ارزان برای شما خیلی مقرون به صرفه می باشد.

 

رستوران هتل مرام پارک قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک هتل مرام پارک

هتل مرام پارک قونیه در فاصله چند قدمی از بسیاری از دیدنی های با قدمت و تماشایی شهر قونیه نظیر موزه شمس تبریزی، موزه مِولانا، مسجد علاءالدین و موزه اینجه میناره قرار گرفته و بدین ترتیب، در سفرهای درون شهری میهمانان گردشگر خود به مقدار قابل توجهی صرفه جویی ایجاد می کند. شهر تاریخی کلیسترا و همینطور ترمینال اتوبوس شهر قونیه نیز در فواصل حدوداً ۶ الی ۸ کیلومتری از میهمانان مقیم در این مجموعه حضور دارند که از دیگر نکات قابل توجه این دسته از افراد و تمامی میهمانان شهر محسوب می شود. همچنین فاصله ساختمان هتل مرام پارک قونیه تا فرودگاه شهر قونیه در حدود ۱۰ کیلومتر می باشد.

هتل مرام پارک قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
پارکینگ
تهویه مطبوع
سیستم سرمایش و گرمایش
مینی بار
کافی شاپ
صبحانه
وای فای