هتل هرتون استانبول

هتل هرتون استانبول یکی از هتل های ۳* استانبول در منطقه فاتیح

به این مقاله امتیاز دهید

هتل هرتون استانبول در منطقه فاتیح واقع شده است و ۱ کیلومتر از بازار بزرگ است.

منطقه تاریخی سلطان اهمت با کاخ توپکاپی، حاجی سوفیا و مسجد آبی در ۲ کیلومتری است. هتل هرتون استانبول دارای تراس و اتاق مدرن با فای رایگان است. در این اتاق با کفپوش پارکت، شما می توانید از تلویزیون ماهوارهای تخت روی صفحه و تهویهی مطبوع استفاده کنید. حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایشی رایگان. شما می توانید روز را با یک صبحانه بوفه در سالن صبحانه خدمت کنید. دیگر امکانات ناهار خوری در منطقه اطراف موجود است. کارکنان دوستانه می توانند به شما کمک کنند و اطلاعات محلی را ارائه می دهند. سرویس میز جلو ۲۴ ساعته ارائه می شود. ایستگاه تراموا آکسارای و بندر فرمین امینو هر دو در ۱۰ دقیقه از هتل هرتون استانبول پیاده می شوند. فرودگاه آتاتورک ۱۸ کیلومتر است و خدمات شاتل فرودگاهی با هزینهی اضافی تنظیم میشوند. فاتیح یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به آثار تاریخی، معماری و تاریخ است.

 

هتل هرتون

موقعیت هتل هرتون استانبول

درباره هرتون

خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل هرتون استانبول موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود. در ایوان مخصوص هتل هرتون استانبول، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید. هتل هرتون دارای ۱۳ اتاق می باشد و اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند. کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. کارکنان ما به انگلیسی ،ترکی ،روسی و عربی صحبت می کنند. هتل هرتون با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد همچنین می توانید برای رزرو دیگر هتل های ما مقاله هتل هیلتون بسفروس را مطالعه فرمایید و خدمات آن هتل را نیز بررسی بفرمایید.

 

رستوران هتل هرتون استانبول

چرا در هتل هرتون استانبول اقامت کنیم

اگر قصد سفر به شهر استانبول را دارید و هتل هرتون استانبول را برای اقامت انتخاب کرده اید باید بدانید که این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و مسافران آن دسترسی آسانی به سایر نقاط استانبول دارند. هتل هرتون استانبول در محله فاتح یکی از محله های معروف و قدیمی شهر استانبول می باشد که علاوه بر جاذبه های گردشگری،هتل های متعددی را در خود جای داده است. لازم است بدانید هتل هرتون از مسجد سلیمانیه ۴۸۰ متر،از پل آتاتورک ۶۴۰ متر و ازمسجد رستم پاشا ۸۰۰ متر فاصله دارد. همچنین فرودگاه آتاتورک در ۱۲ کیلومتری هتل است. از دیگر نکاتی که گردشگران تور استانبول باید بدانند امکانات موجود در این هتل سه ستاره می باشد،که در بالا به آن اشاره کردیم و گردشگران تور استانبول با استفاده از امکانات مذکور می توانند اقامتی معقول را در این هتل ۳ ستاره تجربه کنند.

 

اتاق های هتل هرتون استانبول

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

فاصله هتل هرتون استانبول تا مسجد سلیمانیه استانبول ۰.۶ کیلومتر است. آبراهه والنس استانبول ۰.۶ کیلومتر است. مسجد رستم پاشا استانبول ۰.۸ کیلومتر است. بازار ادویه استانبول ۱.۱ کیلومتر است. مسجد جدید (ینی جامی) استانبول ۱.۲ کیلومتر است.  پل گالاتا استانبول ۱.۳ کیلومتر است. گرند بازار استانبول ۱.۵ کیلومتر است. برج گالاتا استانبول ۱.۷ کیلومتر است. موزه پرا استانبول ۲.۶ کیلومتر است. شاخ طلایی استانبول ۲.۷ کیلومتر است.

هتل-هرتون-استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
اتاق خانوادگی
پذیرش ۲۴ ساعته
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
کافی شاپ
رستوران
پارکینگ رایگان در هتل
وای فای
صندوق امانات