هتل وی وی آر استانبول

سرویس هتل وی وی آر استانبول هتلی ارزان قیمت اما با کیفیت

به این مقاله امتیاز دهید

هتل وی وی آر استانبول و مشخصات آن

با توجه به موقعیت مکانی هتل وی وی آر استانبول “Vvr” و امکانات رفاهی مناسبش،ابن هتل یکی از اقامتگاه‌هایی است که اقامت بی‌دردسر و آسوده‌ای را برای مهمانان خود تضمین می‌کند. هتل وی وی آر استانبول که در منطقه تجاری و دیدنی شیشلی قرار گرفته،اقامت و سفر را به بهترین کیفیت خود رسانده است. هتل وی وی آر استانبول با ارائه امکاناتی مثل اتاق‌های بدون سیگار، باغی باصفا،اینترنت رایگان و سالن استراحتِ مشترک توانسته رضایت اکثر مهمانانش را جلب کند. در تور استانبول کسانی که دوست دارند هتل‌هایی تراس‌دار را انتخاب کنند بهتر است هتل وی وی آر را در نظر داشته باشند. لازم به ذکر است که کادر خوش‌اخلاق پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده‌اند تا مهمانان هتل را در خصوص تبدیل ارز، خدمات اتاق، آدرس‌یابی و امور دیگر راهنمایی کنند. با وجود امکاناتی چون بوفه با منوی غذایی و تخت هایی با حفاظ مخصوص کودکان نیازی نیست نگران کودکان خردسال خود باشید.

 

وی وی آر استانبول

موقعیت هتل وی وی آر استانبول

امکانات هتل وی وی آر استانبول

اتاق‌هایی که هتل وی وی آر استانبول برای مهمانانش آماده کرده دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌‌ای،کتری، وان، سشوار و میز کاری هستند. در ضمن تمامی این اتاق‌ها دارای حمام‌های اختصاصی هستند تا هر روز خستگی سفر را از تن مهمانانشان بیرون کنند. با اقامت در این هتل می‌توان هر روز صبح صبحانه را مهمان هتل بوده و اگر کسی مایل بود خودرو یا دوچرخه کرایه کند و شهر را بگردد کارکنان به او کمک می‌کنند. از آنجا که برخی از جاذبه‌های مشهور در چند کیلومتر ساختمان هستند می‌توان با دوچرخه این مسیر را پیمود. اگر  وی وی آر استانبول را برای اقامت خود انتخاب کردید می‌توانید بسیاری از جاذبه‌های گردشگری راببینید. در خیابان نیشان‌تاشی نزدیک هتل می‌توانید از مغازه‌هاف بوتیک ها و مراکز مختلفی دیدن کنید برج گالاتا در ۴ کیلومتری و برج‌های مدین در ۱۳ کیلومتری هتل وی وی آر قرار دارند. ضمنا مهمانان می‌توانند با استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه بروند. البته هزینه‌ای بابت این سرویس از آن‌ها دریافت می‌شود. با پرداخت هزینه می‌توان از پارکینگ هتل Vvr hotel نیز بهره‌مند شد،همچنین می توانید برا دیدن دیگر هتل ما در استانبول به مقاله هتل دیوان استانبول سر بزنید و از مطالب و امکانات آن با خبر شوید.

 

اتاق های هتل وی وی آر استانبول

اماکن نزدیک به هتل 

ایستگاه مترو عثمان بی تا هتل ۶۰۰ متر. کاج دولما باغچه تا وی وی آر  ۱.۵ کیلومتر. برج گالاتا تا هتل وی وی آر استانبول:۲.۸ کیلومتر

هتل-وی-وی-آر-استانبول

تلگرام-شرکت

 

امکانات هتل
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
خدمات 24 ساعته در اتاق
پارکینگ
خشکشویی
صندوق امانات
یخچال
سشوار
آسانسور
صبحانه
صرافی
مینی بار
وای فای