هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یه اقامتگاه ۵ ستاره و تازه تاسیس در منطقه کیش می باشد که از نظر خدماتی و رفاهی بسیار عالی می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل پالاس کیش یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ای که می‌توانید در جزیره زیبای کیش، رزرو کنید. این مجموعه دارای اتاق‌های VIP و بسیار لوکس بوده که یک اقامت بیادماندنی را برایتان فراهم می‌سازد. پالاس کیش دارای ۱۵ طبقه و ۲۳۳ اتاق، به همراه سوییت اختصاصی است که لحظات بیادماندنی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

از خدمات منحصر به فرد این اقامتگاه، می‌توان به اجاره خودروهای لوکس اشاره نمود که تجربه کیش را برای هر فردی، متفاوت می‌کند. با رزرو نمودن هتل پالاس کیش، این امکان برای شما وجود دارد که از سرویس استقبال فرودگاهی، با هماهنگی قبلی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب از شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر، قصد داریم شما را با قیمت و خدمات منحصر به فرد، هتل پالاس کیش بیشتر آشنا کنیم.

معرفی هتل پالاس کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش، پالاس است که اقامتی بیادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند، این هتل از خدمات با کیفیت و مناسبی برخوردار بوده و در بهترین موقعیت کیش واقع شده است. این هتل در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده و به دلیل امکانات منحصر به فردی که دارد، در میان مسافران، محبوب شده است.

البته باید بگوییم که در ساخت پالاس کیش، از استانداردهای هتلداری استفاده شده است. با اقامت در این هتل به آسانی می‌توانید به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی داشته باشید و علاقه‌مندانی که تمایل دارند فاصله اندکی تا مراکز خرید از جمله پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش داشته باشند، اقامت در این هتل بهترین گزینه است.برای خرید و هماهنگی می‌توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید.

موقعیت مکانی هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این مجموعه در بازه زمانی بسیار کوتاه به دریا و ساحل دسترسی پیدا کرده و فاصله آن تا دریا حدود ۱.۴ کیلومتر است.

مراکز خرید اطراف هتل پالاس

از مراکز خرید اطراف هتل پالاس کیش می‌توان به میکامل، پردیس اشاره نمود که کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. همچنین در صورت حضور در پالاس می‌توانید به خوبی به پانیذ، رویال مال، مرکز تجاری و غیره دسترسی داشته باشید.

مراکز تفریحی اطراف هتل پالاس کیش

اگر پالاس کیش را برای اقامت خود انتخاب نموده‌اید باید بگوییم که این هتل دسترسی بسیار خوبی به دریا، ساحل نقره فام خلیج فارس به پارک کیبل اسکی، پلاژ بانوان و اقایان، نمایشگاه خزندگان و مسیر دوچرخه سواری دسترسی بسیار خوبی دارد.

امکانات هتل پالاس کیش

از امکانات هتل پالاس کیش می‌توان به لابی این مجموعه اشاره نمود که یکی از مجهزترین لابی‌ها بوده که قابلیت استقبال ۲۰۰ نفر مسافر را دارد. اما باید این مورد را در نظر داشته باشید که امکانات اتاق‌های این هتل، شامل اینترنت رایگان، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی است. بماند که در داخل هر کدام از اتاق‌‌ها، یخچال، چای ساز و موارد دیگر نیز موجود است.

رستوران و کافی شاپ هتل پالاس کیش

رستوران پالاس دارای غذاهای متنوع بین المللی و ایرانی است، که آماده پذیرایی از مهمانان در وعده‌های مختلف صبحانه، نهار و شام می‌باشد. این مجموعه دارای پرسنل بسیار حرفه‌ای بوده که چیدمان بسیار زیبایی را برای میهمانان ارائه داده تا لذت غذا را برای آن‌ها چند برابر کند. در کافی شاپ این هتل، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم را به همراه وعده‌های سبک، نوش جان نمایید.

سالن سینما هتل پالاس

سالن سینما پالاس، ۲۶۴ نفر ظرفیت دارد که از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری برخوردار است. سالن این سینما، میزبان بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه، رویدادهای فرهنگی، هنری است. وجود صندلی‌های بسیار راحت در این سالن، لذت تماشای فیلم را برای میهمانان چند برابر می‌کند.

استخر هتل پالاس کیش

از امکانات ویژه پالاس کیش می‌توان به استخر این مجموعه اشاره نمود که دارای سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، انواع خدمات ماساژ که در ماه‌های آینده بازگشایی می‌گردد. البته لازم به ذکر است که هتل پالاس از سالن تناسب اندام نیز برخوردار بوده و استخر روباز این هتل، به صورت سر ریز ساخته شده است و شنا در آن، تجربه بیادماندنی برای میهمانان این مجموعه خواهد بود. این مورد را تصور کنید که در طبقه بالای هتل شنا می‌کنید و از چشم انداز بی‌نظیر کیش، نهایت لذت را می‌برید.

اتاق های هتل پالاس

پالاس، از اتاق‌های بسیار متنوعی برخوردار بوده که هر کدام از این اتاق‌ها، امکانات و ظرفیت مختلفی را دارند. تمام اتاق‌های پالاس کیش، طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی داشته، این خدمات شامل چای ساز، سشوار، مینی بار، و غیره است.

لازم به ذکر است برای مقایسه هتل پالاس کیش با اقامتگاه های دیگر پیشنهاد میکنیم مقاله هتل ترنج کیش را نیز مطالعه کنید و بعد از آن تصمیم به خرید بگیرید.

معرفی انواع اتاق های هتل پالاس کیش

هتل پالاس از اتاق‌های لوکسی، بهره‌مند بوده، که این اتاق‌ها شامل موارد زیر است.

ردیف نوع اتاق ظرفیت نوع تخت
۱ سینگل ۱ نفره یک تخت سینگل (یک نفره)
۲ توئین ۲ نفره دو تخت سینگل
۳ دبل ۲ نفره یک تخت دبل ( دو نفره)
۴ تریبل ۳ نفره یک تخت دبل و یک تخت سینگل
۵ سوییت یک خوابه ۴ نفره ترکیب تخت سینگل و دبل
۶ کانکت ۴ نفره ترکیب تخت سینگل و دبل
۷ سوییت دو خوابه ۵ نفره ترکیب تخت سینگل و دبل
۸ کانکت ۵ نفره اتاق‌های کانکت هتل ۵ نفره است و برای رزرو حتما باید علاوه بر رزرو دبل کانکت دریا، یک اتاق تریبل کانکت دریا هم رزرو نمایید.

به طور خلاصه اتاق‌ها و سوییت‌های هتل عبارتند از:

اتاق‌هایی که دو تخته هستند، برخی از آنها رو به روی جزیره، و برخی دیگر رو به دریا می‌باشند.

اتاق‌های سه تخته شامل اتاق‌های رو به جزیره، رو به دریا، رو به باغ هستند.

اتاق‌های چهار تخته، نیز رو به جزیره بوده و منظره بسیار دلنشینی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورند.

اتاق‌هایی که به صورت کانکت ۵ تخته هستند، علاوه بر رو به باغ، تریبل + تویین می‌باشند.

اتاق‌های کانکت، پنج تخته نیز، رو به دریا بوده که شامل تریپل و تویین هستند.

اتاق کانکت، پنج تخته نیز، علاوه بر روبه دریا، تریپل و دبل هستند.

فاصله هتل پالاس تا جاذبه ها و دیدنی کیش

فاصله هتل پالاس تا جاذبه‌های دیدنی کیش، عبارتند از:

  • فاصله این هتل تا دریا، ۰.۷۵ کیلومتر است
  •  فاصله پالاس کیش تا بازار میکا مال ، ۰.۷ کیلومتر است
  •  فاصله هتل پالاس تا شهر حریره ۸.۳ کیلومتر است
  •   فاصله هتل پالاس کیش تا بازار عرب‌ها، ۱۰.۹ کیلومتر است.
  •  فاصله هتل پالاس تا گذر هنرمندان ، ۲.۱ کیلومتر
  •  فاصله هتل پالاس تا کیبل اسکی ،۱.۶ کیلومتر
  •  فاصله هتل پالاس تا کارتینگ ، ۲.۱ کیلومتر

امکانات دیگر

امکانات ویژه این مجموعه، می‌توان به پارکینگ، سیستم اطفا حریق، خدمات لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و پرسنل حرفه‌ای و مجرب اشاره نمود.

آدرس هتل پالاس کیش

آدرس هتل پالاس کیش بین میدان داریوش و سیری قرار گرفته که بهترین مکان برای دسترسی به جاذبه‌های گردشگری است. از جاذبه‌های پرطرفدار جزیره زیبای کیش، عبارتند از: پلاژ آقایان، اسکله تفریحی، محل دوچرخه سواری و غیره است. با رزرو در این هتل می‌توانید از خدمات ویژه به همراه امکانات آن بهره‌مند شوید.

رزرو هتل پالاس کیش

در صورتی که تمایل دارید هتل پالاس را برای اقامت خود برگزینید، فقط کافیست با شماره آژانس خدماتی مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید، تا همکاران ما بتوانند با توجه به علایق و نیاز شما، اتاق مناسبی را برایتان رزرو نمایید.

در صورتی که می‌خواهید به صورت مستقیم، با این هتل در ارتباط باشید، فقط کافیست با شماره ۰۷۶۴۴۴۴۳۴۷۷ تماس حاصل نموده،  تا مستقیم با پرسنل حرفه‌ای پالاس کیش صحبت نمایید. البته موردی که باید به آن اشاره کنیم این است که، سایت پالاس کیش به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز شما میهمانان عزیز بوده و در صورت رزرو، می‌توانید، اتاق مورد نظر خود را در سایت انتخاب نموده و آن را رزرو کنید. آدرس سایت این مجموعه: kishpalacehotel.com است. پس این فرصت را از دست ندهید و با ما برای رزرو این هتل، همین حالا اقدام نمایید.

شماره تماس هتل پالاس کیش

شماره تماس هتل پالاس کیش ۰۷۶۴۴۴۴۲۴۷۷ است. در صورتی که تمایل دارید با پست الکترونیکی با این مجموعه در ارتباط باشید، فقط کافیست پیامی به info@kishpalacehotel.com ارسال نمایید. این هتل از معماری و چشم انداز بسیار خوبی برخوردار است که برخی از اتاق‌های آن، رو به دریا و برخی دیگر نیز به سمت جزیره است.

در این هتل اگر می‌خواهید یک اقامت بسیار لوکس را تجربه نمایید، حتما از استخر، سونا، جکوزی آن استفاده نموده و نهایت لذت را ببرید. همچنین وجود سالن ماساژ، باشگاه ورزشی برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، بهترین گزینه است. البته باید بگوییم اجازه موتور و ماشین‌های لوکس و لاکچری و برای علاقه‌مندان به رانندگی، در این هتل محیا شده است.

قیمت هتل پالاس کیش

یکی از بهترین هتل‌هایی که می‌توانید در جزیره کیش رزرو نمایید و از تفریحات آن، لذت ببرید، هتل پالاس کیش است. این هتل یک قصر واقعی بوده که هزینه این قصر زیبا، با قیمت هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره، برابر است. البته باید بگوییم که این هتل به نسبت اقامتگاه‌های ۵ ستاره دیگر، ارزان قیمت نخواهد بود اما به دلیل خدمات ارزنده‌ای که به میهمانان خود ارائه می‌دهد، مناسب‌ترین گزینه است. این تضمین را به شما می‌دهیم که رزرو پالاس کیش بسیار ارزشمند بوده و می‌توانید از امکانات متنوع آن، نهایت لذت را ببرید. قیمت این هتل، با توجه به انتخاب تعداد اتاق و تخت‌ها متفاوت است اما حدود قیمتی آن…. است.

لازم به ذکر اسن که اگر تمایل دارید در فصل زمستان و یا ایام تعطیل نوروز به جزیره زیبای کیش سفر کنید، هزینه بالاتری را باید به نسبت فصل تابستان بپردازید زیرا در این فصل، تعداد گردشگران بسیار کم هستند.

قوانین هتل پالاس کیش

قوانین هتل پالاس کیش می‌توان به ساعت ورود و خروج آن می‌توان اشاره نمود.

ساعت ورود هتل پالاس کیش: ۱۴:۰۰  ساعت خروج آن: ۱۲:۰۰

دستورالعمل‌ها: ارائه دادن مدارک شناسایی معتبر ( شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت) برای افراد، به علاوه مدارک محرمیت برای زوجین الزامی است.

پذیرش صیغه نامه معتبر به همراه مهر برجسته و ارائه دادن مدارک شناسایی، امکان پذیر است.

دستورالعمل هتل پالاس کیش

قابل توجه تمامی میهمانان هتل، این مجموعه استقبال رایگان فرودگاهی تا لغایت ۲۳ ساعت دارد. جهت انجام دادن هرگونه ترانسفر، به هنگام رزرو، در صورت مشخص بودن اطلاعات پرواز که شامل: شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی است. در بخش توضیحات مشخصات پرواز، ثبت نمایید. در غیر این صورت، حتما باید ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل، اطلاعات پرواز را اعلام نمایید. در صورت هر گونه اطلاع نداشتن، خدمات ترنسفر، صورت نمی‌گیرد.

نکته بسیار مهم این است که خدمات ترنسفر پس از ۲۳ ساعت، به هیچ عنوان انجام نمی‌گردد.

اتاق‌های کانکت هتل، به صورت کانکت ۵ نفره است. در صورت استفاده نمودن از اتاق کانکت، میهمان باید ۱ اتاق دبل کانکت دریا، یک اتاق تریپل کانکت دریا را باهم رزرو نماید. در غیر این صورت استفاده از این اتاق، به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

پذیرش خانم مجرد در پالاس کیش

نکته مهم این است که پذیرش خانم مجرد تنها، یا بالای ۱۸ سال حتما باید دارای مدارک شناسایی بسیار معتبر باشد.

قوانین کودک و نوزاد در هتل پالاس کیش

اقامت نمودن کودک زیر ۵ سال، با توجه به عدم استفاده از سرویس رایگان می‌باشد. هزینه اقامت هر کودکی که بالای ۵ سال بوده، محاسبه می‌گردد. همچنین اقامت رایگان تنها برای یک کودک، در نظر گرفته می‌شود.

سوالات متداول هتل پالاس کیش:

فاصله و موقعیت هتل پالاس تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل پالاس کیش تا فرودگاه، ده دقیقه است و دسترسی بسیار آسانی به فرودگاه دارد.

فاصله هتل پالاس کیش تا ساحل را بگویید؟

دسترسی هتل پالاس تا ساحل، حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است که با پیاده روی می‌توانید به ساحل، دسترسی داشته باشید.

نزدیک ترین مراکز تفریحی به هتل پالاس کیش کجاست؟

یکی از نزدیک‌ترین مراکز تفریحی به هتل پالاس کیش می‌توان به اسکله بزرگ تفریحی، شهربازی هایلند، کارتینگ، پارک برفی پنگوئن، صخره خرچنگ‌ها، پلاژ بانوان و آقایان، قلعه وحشت اشاره نمود.

نتیجه گیری

اگر تمایل دارید برای تفریحات خود در جزیره زیبای کیش، اقامتگاه مناسبی را برگزینید، بی‌شک هتل پالاس کیش، بهترین گزینه است. زیرا این هتل با توجه به بودجه هر فردی، اتاق مناسبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد تا افراد بتوانند از سفر خود، نهایت لذت را ببرند. البته باید بگوییم، کسانی که علاقه بسیاری به رانندگی دارند، می‌توانند، از خودروهای لوکس و موتورسیکلت‌های این مجموعه استفاده نمایند. در صورت تمایل به رزرو این هتل با شرکت آژانس خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید.

هتل پالاس کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل