هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئو پارک قشم یک هتل ۳ ستاره اقتصادی در جزیره زیبای قشم است

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ژئو پارک قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره که قبل سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل ژئو پارک قشم در سال ۱۳۸۱ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی انجام داده است از مزایای هتل ژئو پارک قشم می‌توان به دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس،موزه ژئو پارک،قلعه پرتقالی،غار خربس اشاره نمود هتل ژئو پارک در دو طبقه و ۳۰ باب اتاق و سوئیت پذیرای شما مهمانان عزیز می‌باشد ساختمان ۲ طبقه هتل ژئو پارک قشم ارزان قیمت با مجموع ۳۰ اتاق پذیرای مسافران جزیره قشم است در طی پروژه بازسازی هتل، امکانات و تجهیزات آن نیز نوسازی شد تا آسایش میهمانان فراهم شود به دلیل نزدیکیه هتل به بسیاری از جاذبه های گردشگری قشم بسیاری از مسافران این هتل را انتخاب می کنند پذیرش هتل یه صورت ۲۴ ساعته می باشد و کارمندان هتل با برخوردی خوب از شما استقبال می کنند از امکانات رفاهی هتل ژئو پارک قشم ارزان قیمت می توان اشاره کرد به تلفن،تلویزیون،یخچال،مینی بار،سرویس بهداشتی فرنگی(برخی از واحدهای اقامتی هتل)،اینترنت بی سیم،صندوق امانات،سیستم اعلام حریق،نمازخانه،لاندری،روم سرویس، کافی شاپ،رستوران و پارکینگ که می توانید بعد از رزرو این هتل از آنها استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل ژئو پارک قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل ژئو پارک قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ان نیز پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله هتل ژئو پارک قشم با ما همراه باشید.

 

هتل ژئو پارک

موقعیت هتل ژئو پارک قشم


 همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل ژئو پارک قشم در بلوار ژئو پارک و نزدیکیه ساحل بنا شده و با قدم زدن می توانید به ساحل دریای زیبای قشم بروید همچنین مراکز خریدی که در اطراف این هتل می باشد به عنوان مثال مجتمع عظیم معراج قشم اینجا را تبدیل به یکی از شلوغ ترین اقامتگاه های قشم کرده است زیرا در این اقامتگاه هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا میکنید و قیمت هتل ژئو پارک قشم برای شما مقرون به صرفه خواهد شد که یکی از انتخاب های هر مسافری همین مطقه و نزدیکیه آن به مناطق بالا می باشد که اگر شما هم قصد سفر به قشم را دارید پیشنهاد میکنیم حتما یک بار هتل ژئو پارک را انتخاب کنید زیرا پشیمان نخواهید شد.

اتاق های هتل ژئو پارک

هتل ژئو پارک قشم با ۳۰ اتاق با شرح زیر میزبان شما عزیزان خواهد بود اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برا ۲ نفر طراحی شده و بسیار راخت می باشد اتاق های ۳ تخته و چهار تخته خانوادگی که برای راحتی مسافران تعداد بالا می باشد و سوئیت های این هتل که همه این اتاق های از خدمات مناسبی از جمله تلفن،حمام،مینی بار ، صندوق امانات ، وای فای و … می باشند.لازم به ذکر است می توانید برای دسدن دیگر هتل های جزیره قشم و مقایسه با هم مقاله هتل خلیج فارس قشم را نیز مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی دستگیرتان شود.

 

اتاق های هتل ژئو پارک قشم

رستوران و کافی شاپ هتل ژئو پارک قشم

رستوران هتل ژئو پارک قشم با ظرفیت ۷۰ نفر از مسافران خود میزبانی می کند در این رستوران علاوه بر وعذه غذایی صبحانه، نهار و شام نیز در آن سرو می شود و مسافران محترم می توانند انواع غذاهای محلی و دریایی را با بهترین مواد غذایی انتخاب و میل کنند کافی شاپ هتل ژئو پارک نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای بسیار خوشمزه با دیزاین بسیار عالی پذیرای مسافران گرامی می باشد.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ژئو پارک قشم

قوانین و مقررات هتل ژئو پارک

ساعت تحویل دادن هتل ژئو پارک ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل ژئو پارک قشم ۱۳ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل ژئوپارک 

بازار قدیم قشم یکی از جاذبه های اطراف هتل ژئو پارک قشم ارزان قیمت است که میهمانان در مدت زمان کوتاهی می توانند به این بازار بروند،همچنین آن دسته از مسافرانی که به جاذبه های تاریخی علاقه دارند با کمی پیاده روی می توانند به قلعه پرتغالی ها دسترشی داشته باشند. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۰ دقیقه با ماشین ۲-فاصله هتل ژئو پارک قشم ارزان قیمت تا قلعه‌ پرتغالی‌ها ۷ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۵۰ دقیقه با ماشین ۴-فاصله هتل ژئو پارک قشم ارزان قیمت تا قلعه قشم ۴ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۹ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار قدیم قشم ۸ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۷ دقیقه با ماشین این هتل بسیار زیبا به جاذبه های گردشگری قشم نزدیک می باشد و مناطقی را که مد نظر شما می باشد را می توانید به راحتی سر بزنید

شماره تلفن هتل ژئو پارک :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ژئو پارک  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل ژئو پارک قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
لوازم بهداشتی
حمام
چای ساز
آب رایگان
لابی
کافی شاپ
صندوق امانات
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
بالکن
تاکسی سرویس
پذیرش ۲۴ ساعته
صبحانه
تلویزیون
آشپزخانه
مینی بار با هزینه
یخچال
پارکینگ
آسانسور
وای فای