گرند یازیچی مارماریس

هتل گرند یازیچی مارماریس یک هتل ۵ ستاره ساحلی در مارماریس

به این مقاله امتیاز دهید

گرند یازیچی  مارماریس در فاصله ۶ کیلومتری از مرکز شهر مارماریس واقع شده است و جزء زنجیره هتل های GRAND YAZICI می‌باشد.

این هتل شامل ۲۴۶ خانه ی ییلاقی دو و سه طبقه می باشد و ۱۷۷ اتاق نیز در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته اند. روی هم رفته گرند یازیچی مارماریس ظرفیت پذیرش ۱۴۰۰ مهمان را دارد. در راستای یک ساحل ۶۰۰ متری به همراه ۳ همتای دیگرش قرار گرفته اما ساحل بزرگی برای علاقه مندان به حمام آفتاب دارد. یک استخر اصلی، یک استخر مخصوص استراحت، استخر مخصوص کودکان،چهار استخر جانبی و سرسره های آبی از دیگر امکانات اینجا هستند. یک استخر سرپوشیده هم دارد که می توان آب آنرا گرم کرد. هرکدام از اتاق های هتل  دارای تراسی رو با باغ می باشند و دارای حمام اختصاصی و اینترنت رایگان می باشند. شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران کنار دریا و یا سالن غذاخوری هتل گرند یازیچی نوش جان کنید. همچنین نوشیدنی های متنوع را می توانید از ۶ بار هتل گرند یازیچی مارماریس که شامل بار درون لابی می شود نیز تهیه کنید که بصورت ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به میهمانان می باشند. سرگرمی های آبی بسیاری از جمله جت اسکی، پاراسل و غواصی نیز در صورت درخواست در دسترس شما می باشد. برای رفاه و سرگرمی مسافران، تنیس روی میز مینی گلف و بازی تخته نرد نیز در هتل گرند یازیچی مارماریس  قرار دارد. یازیچی مارماریس تا مرکز شهر مارماریس ۱۰ دقیقه فاصله دارد. هتل گرند یازیچی مارماریس از سال ۱۹۹۲ تا کنون پذیرای مهمانان خود بوده است. سرویس دهی هتل به صورت ALL می‌باشد. از هتل های نزدیک به گرند یازیچی میتوان به هتل PASA BEACH HOTEL و GRAND YAZICI MARES HOTEL اشاره کرد.

 

هتل گرند یازیچی مارماریس

موقعیت هتل گرند یازیچی مارماریس

اتاق های گرند یازیچی مارماریس

هتل گرند یازیچی مارماریس در مجموع دارای ۴۵۹ اتاق میباشد که به شرح زیر اند:

اتاق استاندارد،اتاق استاندارد کلاب،اتاق خانوادگی،اتاق ها شامل بالکن، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، تلوزیون، حمام با وان، مینی بار و صندوق امانات می‌باشند. نظافت اتاق ها هر روز انجام می‌شود و مینی بار هر روز با آب شارژ می‌شود تا شما مسافران گرامی اقامت راحتی را در هتل گرند یازیچی مارماریس تجربه کنید و برای اطلاعات بیشتر درباره هتل های مارماریس به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل مارتی ریزورت را مطالعه کنید تا با دیدی بازتر نسبت به رزرو هتل در مارماریس تصمیم بگیرید.

 

اتاق های گرند یازیچی مارماریس

رستوران های یازیچی

رستوران اصلی: با ظرفیت ۸۰۰ نفر در فضای باز و ۴۰۰ نفر در سالن ۳ رستوران آلاکارته که در آن ها غذاهای ترکی، ایتالیایی و دریایی سرو می‌شود. اسنک رستوران هتل گرند یازیچی مارماریس با دارا بودن سرگرمی های زنده از جمله موسیقی،نمایش های شبانه و دیسکو، نزد مسافران تور مارماریس بسیار محبوب می باشد. همچنین هتل دارای یک فضای سبز بزرگ، استخر روباز و زمین بازی مخصوص کودکان می باشد.

 

رستوران گرند یازیچی مارماریس

مناطق نزدیک به گرند یازیچی

آمفی تئاتر مارمیس،بازار روز پنج شنبه مارماریس،قلعه مارماریس،مجسمه آتاتورک

گرند یازیچی مارماریس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
فروشگاه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
آسانسور
مینی بار
پارکینگ
خشکشویی
صندوق امانات
سشوار
پذیرش 24 ساعته
سرویس بهداشتی
بار
صرافی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای