ویزای کانادا بدون پیش پرداخت

ویزای کانادا بدون پیش پرداخت برای تمامیه مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور کانادا را دارند در شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر اقدام خواهد شد و دلیل این که ویزای کانادا بدون پیش پرداخت اقدام میشود این است که اولا تمامیه مراحل برای اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت بسیار شفاف بوده و مسافر در جریان قرار خواهد گرفت و تیم حقوقی این شرکت با قدرت در تمامیه مراحل خدمات شایسته ایی را به مسافران ارائه میدهند و در ثانی به این شکل مسافران عزیز نیز با خیال راحت و اعتماد به این شرکت ویزای کانادا بدون پیش پرداخت خود را اقدام میکند،پس از آنجایی که متقاضی برای اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت بسیار زیاد می باشد تیم حقوقی شال و کلاه سفر بر آن شد تا اطلاعاتی درباره کشور کانادا و اخذ انواع ویزای کانادا برای شما سروران گرامی تهیه کند تا با هوشیاری تمام بتوانید ویزای کانادا بدون پیش پرداخت خود را اقدام کنید، اگر شما هم درباره ویزای کانادا میخواهید اطلاعات مفیدی را کسب کنید تا انتهای مقاله ویزای کانادا بدون پیش پرداخت با ما همراه باشید.

موقعیت کشور کانادا برای اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت

همانطور که در نقشه بالا ملاحظه میکنید کانادا، کشوری در قاره امریکاست که با ایالات متحده امریکا هم مرز است. واحد پولی آن دلار کانادا و جمعیت آن ۳۷ میلیون نفر می باشد. زبان رسمی آن انگلیسی و فرانسوی است. کانادا در حال حاضر یکی از بهترین کشورهای دنیا  برای مهاجرت می باشد. برای این ادعا، دلایل متعددی را برای این موضوع می توان شمرد، مانند زبان انگلیسی که زبان رسمی این کشور به حساب می آید. همچنین سیستم مهاجرپذیر بودن این کشور از جمله آن دسته از عوامل مهم می باشد. اقلیم خوب، جمعیت کم، مساحت بالا رفاه اجتماعی بالا، اقتصاد قوی و سطح فرهنگی غنی همچنین نزدیکی به کشور امریکا و دیگر شرایط مهم دیگر از جمله عوامل ترغیب کننده مهاجرت و اخذ ویزای کانادا است. این کشور به افراد متقاضی مهاجرت اجازه می دهد که در ابتدا با اخذ ویزا کانادا به این کشور ورد کرده و پس از اخذ اقامت، برای اخذ تابعیت نیز اقدام کنند.

انواع ویزای کانادا بدون پیش پرداخت

تمامیه ویزاهای زیر در شرکت شال و کلاه سفر قابل دریافت می باشد و شما عزیزان می توانید ویزای کانادا بدون پیش پرداخت خود را بسته به نیاز خود انتخاب کنید و کار را به دستان توانمند تیم حقوقی شال و کلاه سفر بسپارید.در ادامه به شرح تک تک ویزاهای زیر می پردازیم پس با ما همراه باشید.

ویزاهای موقت،ویزای دانشجویی،سوپر ویزا برای والدین و پدر بزرگان و مادر بزرگان،ویزای توریستی،اجازه کار،ویزای مهاجرت تجاری،ویزای اسکیل ورکر،ویزای تجربه کانادایی،برنامه تبادل نیروی ماهر،برنامه مهاجرت استانی،برنامه گزینشی اسکیل ورکر استان کبک،برنامه حمایت از خانواده (ویزای همراه)،برنامه استخدام پرستار کودکان و سالمندان (LCP)

ویزای تحصیلی(ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تحصیلی می تواند یک سکوی پرتاب برای آینده شما باشد، چرا که شما توسط این نوع ویزا می توانید اجازه تحصیل در کانادا را کسب کنید و با توجه به سپری کردن مدت اقامتی خود، برای اقامت پس از تحصیل نیز در خواست دهید. اخذ ویزا کانادا از طریق تحصیل، می تواند برای شما بهانه ورودی باشد به خاک این کشور تا بتوانید از شرایط اقامتی و تحصیلی کانادا استفاده کنید. به طور کلی یکی از راه های اخذ ویزا کانادا بدون پیش پرداخت می تواند از طریق تحصیل باشد. برای مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا باید از طریق ویزای تحصیلی وارد شد و برنامه تحصیلی خود را پیش برد. تحصیل در کانادا در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ارائه می شود. دریافت ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تحصیلی نیازمند داشتن شرایط اصلی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد. برای دریافت ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق تحصیلی در ابتدا باید یک پذیرش تحصیلی از طرف دانشگاه دریافت کرد. برای موفقیت یک پرونده باید هر دو مرحله با نهایت دقت انجام شود تا شخص بتواند از این طریق وارد کشور کانادا شود. از جمله عواملی که می تواند برای دریافت ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تحصیلی بسیار موثر باشد باید به مدارک تحصیلی معتبر، دانستن سطح مناسبی از زبان انگلیسی، اثبات این موضوع که شما قصد ماندن و یا پناهندگی در این کشور را نخواهید داشت، ارائه تمکن مالی مناسب و داشتن سن مناسب و فاصله تحصیلی کم اشاره کرد. تحصیل در کانادا می تواند در مقاطع زیر ۱۸ سال (مدارس)، کالج ها، دانشگاه ها در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکتری، دوره های کارآموزی و… باشد. یکی از مزیت های تحصیل در کانادا این است که شما می توانید خانواده خود را به مانند همسر خود، به کانادا بیاورید. همچنین شما می توانید برای اجازه کار تمام وقت پس از تحصیل خود، درخواست دهید. برای استفاده از مشاوره های رایگان شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در زمینه اخذ ویزای  کانادا بدون پیش پرداخت تحصیلی می توانید با دفتر مستقر در ایران و با شماره ۸۸۳۹۵۱۴۳ تماس حاصل فرمایید.

ویزای کاری (ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق کار، می توانید تجربیات و سوابق کاری درخشانی را در خاک کانادا به شما منتقل کند که می تواند به دریافت اقامت دائم شما در کانادا کمک به سزایی بکند. برای اینکه بتوانید به عنوان نیروی کار استانی و یا ورود سریع از طریق کار در کانادا را درخواست دهید، باید این تجربیات کاری را دارا باشید. اما اگر شرایط ورود از طریق برنامه نیروی ماهر فدرال را ندارید، این مهم می تواند یکی از بهترین راه های ورود شما برای دریافت اقامت دائم کانادا باشد. اگر شما برای پذیرش های نیروی کار استانی و یا برنامه های تجارتی ماهر و… درخواست داده اید، لزوما نیازمند یک پیشنهاد شغلی (Job Offer) هستید که این شرکت جهت اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت کاری شما را یاری می کند.

نیروی کار ماهر (ویزای کانادا بدون پیش پرداخت) 

اتباع بیگانه که خواهان دریافت اقامت دائم کانادا می باشند، می توانند برای این برنامه استخدامی فدرال درخواست دهند. بعد از ثبت درخواست به صورت آنلاین، افراد طبق امتیازاتی که در این سیستم مشخص شده است دسته بندی و امتیاز بندی خواهند شد. عواملی مثل سطح زبان، سابقه کاری، سن و… در این برنامه تاثیر بسیاری دارند. به منظور اقدام برای این برنامه، شما باید با توجه به منابعی که در سایت سفارت کانادا درج شده است، ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنید. لازم به ذکر است که حداقل میزان سابقه کاری، یک سال می باشد. این سابقه کار باید رسما توسط دولت کشور مبدا تایید شود تا شما بتوانید ویزای کانادا بدون پیش پرداخت نیروی کار ماهر را دریافت کنید.

سابقه کاری کانادایی ( ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

تمامی متقاضیانی که توسط اجازه کار موقت هم اکنون در کانادا هستند،‌ می توانند با توجه به شرایطی برای اقامت دائم توسط سابقه کار کانادایی در خواست دهند. این ویزا مخصوص افرادی ست که سابقه کار نیروی ماهر در کانادا دارند که برای درخواست این نوع ویزا، حداقل یک سال سابقه کاری در خاک کانادا و همچنین داشتن سطح بالایی از زبان انگلیسی یا فرانسوی نیاز است که ما در این امر برای اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تا انتها با شما هستیم.

تجار ماهر (ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

متقاضیانی که برای ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تجار ماهر از ویزای کانادا واجد شرایط هستند، یک فرصت بسیار مناسبی را برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق اقدام برای برنامه مذکور، دارا می باشند. این برنامه توسط سازمان مهاجرتی و دولتی کانادا در سال ۲۰۱۳ به مظور رفع کمبود نیروی کار ماهر در مناطقی که به علت رشد و گسترش روز افزون اقتصادی دچار این نقصان شده بود، توسعه یافت. حال این برنامه برای سیستم انتخاب مهاجرین و ورود سریع مهاجران (Express Entry) اعمال می شود. برای درخواست ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تجار ماهر، باید فرد متقاضی دارای یک سال سابقه کاری تمام وقت در زمینه تجارتی خاص داشته باشد. در این جا باید خاطر نشان کرد که این سابقه کاری یک ساله باید در طول پنج سال اخیر (از زمان ثبت درخواست) انجام شده باشد. حال اشخاصی که به مدت دو سال مشغول به کار در زمینه های تجاری به طور نیمه وقت بوده اند هم شامل این برنامه خواهند بود. اساسا در طول این دو سال فرد باید سابقه کاری ۳.۱۲۰ ساعته داشته باشد. همچنین اثبات دریافت پیشنهاد شغلی تمام وقت نیز لازم است (Job Offer). در نهایت هم باید سطح مورد نیاز زبان اشخاص، برای ثبت درخواست این برنامه بررسی شود تا بتواند ویزای کانادا بدون پیش پرداخت تجار ماهر فدرال را اخذ کند.

استخدام استانی ( ویزای کانادا بدون پیش پرداخت) 

آن دسته از متقاضیانی که متاسفانه نتوانسته اند در برنامه استخدام نیروی کار ماهر جهت اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت شرکت کنند، این برنامه می تواند راهی امن در جهت تامین امنیت استخدام خود در کانادا باشد. این برنامه برای نیروی کار ساده که توانایی اقامت در کانادا و مشارکت در رشد اقتصادی کشور را دارند، مناسب می باشد. در این برنامه، شخص برای استخدام در استان هایی از کشور کانادا درخواست می دهد که نیروی کار مطمئن در زمینه فعالیت مطمئن نیاز دارند. شرایط نیاز نیرو و استخدام در هر استان به مراتب دچار تغییر خواهد شد. قبل از درخواست برای ثبت ویزای کانادا بدون پیش پرداخت استخدام استانی، شما در ابتدا به یک گواهی و مدرک معتبر استانی نیاز دارید. این مدرک باید از مرکز همان استان که قصد ثبت درخواست برای استخدام نیروی کار دارید، صادر شده باشد. برای اتباع خارجی می تواند از اداره مهاجرت و شهروندی کانادا نیز صادر شود.

استخدام نیروی کار ماهر در کبک (ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

این برنامه نیروی کار ماهر را از تمامی نقاط دنیا به منظور مشارکت در رشد اقتصادی با استفاده از معیار های تحصیلی، تخصص کاری، استعداد یابی و… در این استان جذب می کند. در طی صدور یک بخشنامه توسط دولت کانادا، تمام مهاجرین خارجی قبل از ثبت درخواست برای اقامت دائم، باید شرایط ذکر شده در این بخشنامه را دارا باشند. در صورتی شما اجازه ثبت درخواست برای ویزای کانادا بدون پیش پرداخت را دارید که گواهی پذیرش را از استان کبک دریافت کنید. سپس می توانید برای دریافت اقامت دائم و دریافت امتیازات ویژه کانادا اقدام داشته باشید. برای اخذ ویزای کانادا از این نوع، فرد باید چند مرحله را پشت سر بگذارد:
۱. فرد باید از دولت استان کبک مدرکی مبنی بر تایید انتخاب وی در برنامه مذکور داشته باشد. این نشانگر تایید وی به عنوان یک مهاجر قانونی می باشد.
۲. بعد از ثبت درخواست فرد متقاضی برای پذیرش استانی کبک، فرد باید به اداره مهاجرت و شهروندان کانادا درخواست اقامت دائم بدهد.
۳. بعد از سپری کردن این قوانین، فرد باید تست پزشکی انجام دهد و از اداره پلیس تاییده نهایی بگیرد.

در خصوص اخذ ویزای کانادا از طریق کار، باید اولین نکته ای که در نظر گرفت، میزان نرخ بیکاری می باشد. این نرخ سالیانه توسط دولت این کشور تخمین زده می شود.

ویزای درمانی (ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

ویزای کانادا بدون پیش پرداخت برای امور درمانی در حالتی ممکن است که شخص با توجه به تایید پزشک معالج خود در کشور کانادا اقدام به ارزیابی سلامت متقاضی و حسن نیت او کنند. اگر متقاضی یک وضعیت پزشکی نا پایدار داشته باشد که برای سلامت عمومی و یا ایمنی ساکنان کانادا خطر ساز باشد، افسر ویزا باید آن متقاضی را رد کند. همچنین اگر متقاضی به دنبال پزشکی باشد که به دنبال جا به جایی لیست انتظار کانادایی ها شود، باز هم باید رد شود. اگر متقاضی به دنبال معالجه یک پزشک در کانادا می باشد، باید ثابت کند که مقدماتی برای معالجه انجام شده است. پزشک معالج باید به یک موسسه کانادایی وابسته باشد که بتواند خدمات مورد نیاز متقاضی را ارائه دهد. این گونه افراد فقط به عنوان یک ساکن موقت در کانادا می توانند ویزای کانادا بدون پیش پرداخت دریافت کنند. اگر به دنبال درمان و معالجه در استان کبک هستید، باید یک گواهی پذیرش از مقامات رسمی این داشته باشید.

بلند مدت (ویزای کانادا بدون پیش پرداخت)

برای اخذ ویزا کانادا برای مدت های بلند تر از ۶ ماه هر کدام انواع مختلفی دارند که باید به آن ها پرداخت.

اخذ ویزای کانادا از طریق تولد

اخذ ویزای کانادا از طریق تولد می تواند سبب نوعی اعطای تابعیت و اقامت تلقی شود. همان طور که می دانید، در کشور کانادا سیستم اعطای تابعیت از طریق تولد، به صورت اتخاذ از سیستم خاک می باشد. اما باید خاطر نشان کنیم که در کانادا، این سیستم به صورت نسبی ست. یعنی شرایطی باید رعایت شود تا بتوان از آن طریق ویزای کانادا و تابعیت کانادا به فرد متولد شده و افراد وابسته به او اعطا شود. سیستم اعطای تابعیت از طریق خاک (نسبی) بدین معناست که مادر نوزاد در زمان زایمان، باید دارای اقامت بلند مدت باشد تا به فرزند وی تابعیت اعطا شود. این در حالی ست که کشور های دیگر مثل برزیل، شرایط اعطای تابعیت از طریق خاک مطلق را اجرا می کند.

ویزای کانادا از طریق ازدواج

ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق ازدواج برای اشخاصی می باشد که قصد ازدواج با فرد کانادایی دارند و از این راه، برای رسیدن به ویزای کانادا استفاده می کنند. برای اخذ ویزای کانادا از طریق ازدواج سه حالت می تواند مورد بررسی قرار گیرد. اول اینکه ازدواج در کشور مبداء یعنی کشوری که فرد غیر کانادایی تابعیت آن کشور را داراست که می تواند به نوعی طولانی ترین و پیچیده ترین راه برای ازدواج و اخذ ویزای کانادا باشد. دوم اینکه ازدواج افراد مذکور، در کشور ثالث که عموما کشور های اطراف کشور مبدا قرار می گیرد که می تواند برای هر دو آثاری به همراه داشته باشد. و سوم اینکه افراد متقاضی بخواهند در کشور مقصد ازدواج خود را ثبت و به تایید مقامات قانونی برسانند که در این صورت می توانند ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق ازدواج خود را پشت سر بگذارند.

ویزای کانادا از طریق پناهندگی

اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق پناهندگی می تواند بدترین و پر خطر ترین راه برای مهاجرت باشد. چرا که افراد متقاضی این روش، عموما به شرایط و ریسک های موجود در این راه آگاه نیستند. حتی گاها پیش می آید که متقاضیان مهاجرت، به شرایط خوب و مسلم خود برای مهاجرت های قانونی اشراف ندارند به ناچار این روش را برای اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت و اقامت دائم آن انتخاب می کنند. پناهنده به شخصی خارجی و بیگانه اطلاق می شود که با توجه به شرایط و موقعیت داخلی کشور خود، دست به اقدام برای مهاجرت و پناهندگی می زند. عموما شرایطی از قبیل نژاد، مذهب، ملیت، عضویت در گروه ها و احزاب سیاسی و یا مذهبی، عقاید و باور ها و … همراه با ترس قریب الوقوع و ترس از تحت تعقیب قرار گرفتن است. شما می توانید با تماس با دفاتر ما از راهنمایی و مشاوره های رایگان شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در رابطه آگاه شدن از شرایط مهاجرت قانونی خود، استفاده کنید تا بتوانید ویزای کانادا بدون پیش پرداخت خود را تهیه کنید.

اخذ ویزای کانادا از طریق سرمایه گذاری

اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق سرمایه گذاری به سه بخش تقسیم می شود. ویزای خویش فرمایان، ویزای ثبت اختراع و ویزاهای سرمایه گذاری فدرال. هر کدام از این ویزا ها می تواند به بخش های استانی و فدرال تقسیم شود (مانند سرمایه گذاری کبک و فدرال). سرمایه گذاری در کانادا اخیرا در دو حالت ۱۰۰ هزار دلاری و ۲۰۰ هزار دلاری بسیار محبوب واقع گشته است که افرادی از سراسر دنیا، به این نوع از سرمایه گذاری ها علاقه زیادی نشان داده اند. این ها حالتی از ثبت شرکت است که افراد با توجه به فعالیت و بودجه خود، دست به این ویزا خواهند برد. به علت گستردگی و مفصل بودن بحث سرمایه گذاری در کانادا، سعی بر آن داریم که در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر،با ما در تماس باشید تا بتوانیم بسیار واضح و شفاف برای شما ویزای کانادا بدون پیش پرداخت سرامایه گذاری را بازگو کنیم.

انواع دیگر ویزای کانادا بدون پیش پرداخت

در کشور کانادا، ویزاه های دیگری نیز وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط خود، آن ها را دریافت کنند که تعدادی از آنها را در زیر آورده ایم تا شاید بتواند کمکی برای شما سروان گرامی شود.

اخذ ویزای کانادا و برنامه حمایت خانوادگی

اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق حمایت خانوادگی بدین صورت است که دولت کانادا برای شما طی مقدماتی سعی بر آن داشته است که این شانس را به شما بدهد تا اعضای خانوادتان در مسیر جدید زندگی تان، در جوار شما باشند. اگر شما اقامت دائم و ویزای کانادا را دریافت کرده اید، اجازه دارید که از همسر، فرزند وابسته، خواهر، برادر، پدر و مادر و اقوام درجه یک حمایت خود را اعلام کنید. این می تواند یک شانس برای افراد خانواده شما باشد تا بتوانند در کنار شما از امتیازات کشور کانادا استفاده کند.

اخذ ویزای کانادا از طریق مراقبت از افراد

اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از طریق مراقبت از افراد ناتوان، برای افرادی که به طور تخصصی در زمینه مراقبت و نگهداری افراد ناتوان جسمی، کودکان زیر ۱۸ سال و کهن سالان فعالیت و آموزش داشته اند، این امکان را داده است که در منازل شخصی بتوانند از آن ها نگه داری کنند. مدت زمان مورد نیاز برای ثبت این نوع از اخد ویزای کانادا بدون پیش پرداخت، بدین حالت است که به شرایط و تجربیات کاری، سطح زبان فرد و… بستگی دارد. با توجه به این نوع از اخذ ویزای کانادا، شما برای مراقبت از افراد ناتوان و سالمند و کودکان در هفته ۳۰ ساعت اجازه دارید که مشغول به فعالیت شوید.

برای اقدام در اخذ ویزای کانادا، از این طریق باید شرایط زیر را دارا باشید:

قرارداد دریافت شده از کانادا، باید توسط کارفرمایان آینده امضا شده باشد (همانند شخص متقاضی مقیم کانادا)

اتمام موفقیت آمیز تحصیلات تکمیلی در کانادا

الزام گذراندن دوره های تخصصی مراقبت های کودکان و نگهداری افراد ناتوان حداقل ۶ ماه یا یکسال کاری

الزام به ارائه نامه سابقه کاری از طرف کارفرمای سابق

الزام به دریافت اجازه کار قبل از ورود به کانادا

همچنین نظرات و تاییدیه های اداره کار کانادا هم نیاز می باشد.

ویزای کانادا از نوع اعتبار موقت

ویزای موقت کانادا یک گزینه بسیار عالی برای افرادی ست که قصد ادامه تحصیل یا کار و یا سپری کردن تعطیلات را در مدت های محدود دارند. اگر به دنبال این هستید که در مدتی محدود در کانادا زندگی کنید، ویزای کانادا بدون پیش پرداخت موقت بهترین گزینه برای شما می باشد. ویزاهای موقت ، عموما با توجه به شرایط و توجیه فرد از سفر خود به کانادا می باشد. مدت زمان این ویزا به این حالت است که از هر ۱۸۰ روز اعتبار ویزای توریستی کانادا، شما فقط اجازه ماندن به مدت ۹۰ روز در خاک کانادا را دارید. خواه ادواری باشد و خواه مداوم.

سوپر ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت از این طریق به شما این امکان را می دهد که فرزندان و یا نوه های خود را تا مدت ۲ سال در کانادا، ملاقات کنید. حال اگر می خواهید برای ۶ ماه یا کمتر در کانادا بمانید، بهتر است از ویزای موقت ( visitor visa ) استفاده کنید. برای بهره مندی از این نوع ویزا باید شرایط زیر را دارا باشید:

۱-متقاضی می تواند پدر و مادر و یا پدر بزرگ و مادر بزرگ کودکی باشد که اقامت دائم کانادا را دارد یا شهروند کاناداست

۲-دریافت دعوت نامه امضا شده توسط فرزند یا نوه که شما را به کانادا دعوت می کند. این نامه باید شامل تعهد نامه برای تمکن مالی که برای دوره ی دیدار شما انجام می شود – ارائه یک لیست از تعداد افرادی که مسئولیت شخص کودک را پذیرفته است – ارائه یک کپی از مدارک شهروندی و اقامت دائم

۳-داشتن یک بیمه نامه کانادایی که شامل داشتن حداقل اعتبار برای یک سال از ورود متقاضی – حداقل ۱۰۰.۰۰۰ دلار پوشش خسارت داشته باشد. اثبات اینکه حق البیمه خود را پرداخت کرده اید (پرداخت اقساطی مورد قبول نیست)

۴-روابط شما با کشور مبدا

۵-هدف شما از بازدید کانادا

۶-وضعیت خانوادگی و تمکن مالی شما

۷-ثبات کلی اقتصادی و سیاسی کشور مبدا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا بدون پیش پرداخت

برای اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت همواره مدارک مورد نیاز از عناصر اصلی بوده است، چرا که وقتی نتوانید مدارک مورد نیاز خود را به درستی و دقت ارائه دهید پروسه پرونده شما به خطر می افتد. هر چند که هر کدام از این ویزا ها مدارک خاص خود را نیاز دارند، اما مدارک کلی آن ها را می توان به اقسام زیر تقسیم کرد.

  • اصل پاسپورت متقاضی ویزای توریستی کانادا با حداقل یک سال اعتبار
  • تمامی پاسپورت های گذشته که در آنها مهر ویزا درج شده باشد
  • یک قطعه عکس جدید ۳٫۵ در ۴٫۵ رنگی با زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • ترجمه سند ازدواج

در صورت متاهل بودن متقاضی

  • ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان در صورت همراه بودن آنها در سفر به کانادا
  • فرم اطلاعات فردی و فرم اطلاعات خانوادگی

هزینه ویزای کانادا بدون پیش پرداخت

زمان مراجعه به سفارت کانادا، علاوه بر مدارک باید هزینه بررسی درخواست ویزا را نیز پرداخت کنید. با توجه به نوع ویزایی که درخواست می کنید، هزینه ها متفاوت است پس می توانید برای آگاهی از هزینه های آن و اخذ ویزای کانادا بدون پیش پرداخت با شماره ۸۸۳۹۵۱۴۳ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در این امر شما را یاری کنند.

اخذ ویزای کانادا و وکیل متخصص ویزا

اخذ ویزای کانادا همواره با سختی هایی رو به رو می باشد. به این صورت که هر شخص عادی شاید نتواند آن طور که صلاح و درست است، برای پرونده خود اقدام کند. چرا که علم آن را ندارد. داشتن وکیل مهاجرتی برای انجام کوچکترین امور بین المللی همچون دریافت ویزای توریستی، می تواند بسیار راه گشا باشد. شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در این راستا می تواند بسیار کمک رسان و چراغ راه شما باشد. به این صورت که با داشتن وکلای بین المللی و حاذق در امور بین الملل و اخذ ویزای کانادا، راه شما را پیش می گیرد و امور شما را تا سر حد انجام و موفقیت، دست می گیرد. 

مراحل اخذ ویزای کانادا

برای اخذ ویزای کانادا، باید از طریق سایت و به صورت آنلاین این کار را انجام دهید. از آنجا که کشور کانادا در کشور ایران سفارت رسمی ندارد باید از طریق کشور های اطراف برای این موضوع اقدام کنید. زمانی که بخواهید وقت سفارت کانادا را دریافت کنید، مدرکی دال بر پذیرش از طرف مقامات دولت این کشور باید داشته باشید. این مدرک می تواند دعوت نامه رسمی باشد که شما از طرف کشور کانادا دریافت کرده اید. به عنوان مثال برای دریافت ویزای توریستی کانادا، بهتر است دعوت نامه رسمی که با سفارت هماهنگ شده است داشته باشید. یا برای اخذ ویزا کانادا از طریق تحصیل یا کار، دعوت نامه رسمی داشته باشید که شامل پذیرش دانشگاهی یا پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما می باشد که در این زمینه شال و کلاه سفر می تواند شما را یاری دهد. برای دریافت پذیرش تحصیلی، اخذ ویزای کاری و یا انجام امور ویزای توریستی (در صورت وجود دعوت نامه) می توانید روی این شرکت حساب کنید. از آنجا که در ایران، سفارت کانادا وجود معنوی ندارد و فقط برای امور اداری کنسول گری فعالیت می کند، بهتر است در کشور ترکیه نسبت به انجام امور سفارت و دریافت ویزا اقدام کنید.

بسیار ممنون که تا به اینجای مقاله ویزای کانادا بدون پیش پرداخت شال و کلاه سفر را دنبال کردید و امیدواریم توانسته باشیم تا شما را در این امر راهنمایی کرده باشیم تا شما نیز به صف مسافران شال و کلاه سفر بپیوندید و از خدمات شایسته تیم حقوقی ما بهره مند شوید،برای اطلاعات بیشتر در این باره و چگونگی دربافت مبلغ و قیمت انواع ویزا حتما با ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین راهنمایی ممکن را در اختیار شما مسافر گرامی قرار دهیم. 

تماس با ما1

تلگرام-شرکت