باغ الکساندر مسکو

به این مقاله امتیاز دهید

باغ الکساندر مسکو یکی از مکان های بسیار زیبا می باشد که می توانید در تور روسیه از آن بازدید کنید و لذت ببرید،باغ ها  و فضاهای سرسبز یکی از مکان های بسیار زیبا در هر کجای دنیا می باشد که اکثرا برای استراحت و تفریح و انرژی گرفتن از آن استفاده می کنند که باغ الکساندر مسکو نیز از این قاعده مستثنا نیست و با رفتن به آن می توانید حال و هوای خاصی به سفر خود ببخشید به همین خاطر در این مقاله تیم شال و کلاه سفر بر آن شده است تا شما را با این جاذبه گردشگری روسیه بیشتر آشنا کند تا در تور روسیه خود بتوانید از باغ الکساندر مسکو نیز لذت کافی را ببرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

باغ الکساندر مسکو

موقعیت باغ الکساندر مسکو


 همانطور که در بالا مشاهده می کنید باغ الکساندر مسکو درست در ضلع غربی میدان سرخ این شهر بسیار زیبا قرار دارد که می توانید بسیار راحت به آن دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

درباره باغ الکساندر مسکو

باغ الکساندر مسکو برای مردم این کشور بسیار حائز اهمیت است زیرا این باغ علاوه بر معماری بسیار زیبایی که دارد در آن یاد بودی از پیروزی های کشور روسیه در جنگ های جهانی و جنگ سال ۱۸۱۲ که به همراه ناپلئون کشته شده اند در کنار دیواری معروف به نام دیوار مشاهیر وجود دارد که برای تک تک مردم روسیه قابل احترام است و روزانه بسیاری از مردم این کشور و حتی توریست ها برای ادای احترام به باغ الکساندر مسکو می روند و حال و هوای بسیار خوبی را رقم می زنند،طراحی فوق العاده همراه با گل های بسیار زیبا و فواره های داخل آن انرژی بسیار مضاعفی را به شما خواهد داد که حتما در تور روسیه برای  بازدید از آن خواهید رفت.قسمتی از این باغ پر از گل های رز است و حدود ۳ هزار گل رز در جای جای آن کاشته شده است که زیبایی و جذابیت خاصی دارند. صنوبری که در وسط این باغ است برای تعطیلات سال نو تزئین می شود و خیلی ها را برای تماشای نماد سال نو به اینجا می کشاند. در سالیان اخیر تعداد لامپ های این باغ دو برابر شده پس در هنگام شب رنگ و بویی جادویی به خود می گیرد. در هوای گرم تابستان بچه های زیادی در اطراف فواره های باغ بازی می کنند و خنک می شوند.

درباره باغ الکساندر مسکو

طراحی منحصر به فرد باغ الکساندر مسکو

طراحی باغ الکساندر مسکو بسیار زیبا می باشد و از ۲ بخش خاص تشکیل شده است که معروف به باغ بالایی و باغ میانی است که در هر کدام از آنها دیدنی های خاصی را مشاهده خواهید کرد که در پایین به آن خواهیم پرداخت.

باغ بالایی الکساندر

شما مسافران و توریست های گرامی درهنگام ورود از قسمت شمالی باغ الکساندر مسکو که به باغ بالایی است وارد می شوید می توانید مقبره سرباز گمنام را مشاهده کنید که یکی دیگر از جاذبه های به نام کشور روسیه و شهر مسکو به حساب می آید که رهگذران زیادی بر روی این مقبر گل می گذارند و در کنار آن هم یک مشعل همیشه روشن  به چشم می خورد که از هر نظر بسیار دیدنی و جذاب است.

باغ بالایی الکساندر

باغ میانی الکساندر 

شما در قسمت میانی باغ الکساندر مسکو مشاهده خواهید کرد که یک غار زیرزمینی نیمه کاره وجود دارد درست در زیر برج آرسنال و سنگ هایی که در تزئین غار به چشم می خورد بقایای سنگ های  ساختمان های ویران شده در جریان تصرف مسکو توسط فرانسه هستند. در جلوی این غار یک ستون هرمی وجود دارد که در سال ۱۹۱۴ برپا شده و بر روی سنگ گرانیت آن اسامی تزارهای رومانوف حکاکی شده است.مهمترین ویژگی باغ میانی برج کوتافیای کرملین است که نگاه ها را به خود جذب می کند، در واقع در باغ میانی چیزی که اول از همه نظرتان را جلب می کند همین برج بلند کاخ کرملین است. در روبروی این برج یکی دیگر از ورودی پارک است که مستقیم به سیستم مترو راه دارد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

باغ میانی الکساندر 

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی را به شما انتقال داده باشیم همچنین اگر مشتاق هستید تا درباره دیگر دیدنی های مسکو نیز اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله مرکز خرید گوم مسکو را نیز بخوانید تا با دیدی بهتر سفر خود را آغاز کنید.

باغ الکساندر مسکو

تلگرام-شرکت