ساحل بانوان کوش آداسی

به این مقاله امتیاز دهید

ساحل بانوان کوش آداسی که به زبان ترکی “کادینلار پلاژی” (Kadinlar Plaji) گفته می‌شود.

یکی از سواحل محبوب و رایگان است که در گذشته مختص بانوان بوده ولی امروز ورود برای عموم آزاد است. استفاده از ساحل بانوان کوش آداسی رایگان می‌باشد و در اطراف آن کافه رستوران‌هایی وجود دارند که مشمول هزینه هستند و می‌توانید در آن‌ها غذا و یا نوشیدنی میل کنید. ساحل بانوان کوش آداسی از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب قابل استفاده است و نگهبانانی وجود دارند که مرتبا مراقب مراجعین به ساحل بوده و امنیت را برایشان برقرار می‌کنند. ساحل بانوان کوش آداسی در فاصله ۲ کیلومتری از شهر واقع است و در کوش آداسی یکی از محبوب ترین نوار ماسه ای است که اطراف شهر وجود دارد است. ساحل بانوان کوش آداسی در ترکیه به نام Kadınlar Denizi و یا Lady Beach  نیز شناخته می شود.

موقعیت ساحل بانوان کوش آداسی

امکانات ساحل بانوان

در ساحل بانوان کوش آداسی ورزش های آبی مختلفی برای شاد و فعال کردن افراد  قرار دارد و همچنین کافه های بسیاری وجود دارد که وقتی گرسنه می شوید می توانید به این کافه ها بروید و همچنین اگر دوست داشته باشد می توانید چتر و صندلی آفتاب اجاره کنید. ساحل بانوان کوش آداسی در فصل تابستان از وجود گردشگران و خانواده ها حسابی شلوغ می شود و مملو از جمعیت که در روزهای وسط هفته نسبتاً خلوت تر است. اگر فردی هستید که به تفریحات آبی مثل اسکی روی آب یا جت اسکی،چتر بازی با قایق موتوری و … علاقه دارید ساحل زیبای بانوان بهترین انتخاب برای شما برای لذت بردن از این تفریحات خواهد بود. در زمان گذشته فقط خانم ها اجازه داشتن به این ساحل بروند اما امروزه دیگر این قانون وجود ندارد و همه افراد می توانند از ساحل استفاده کنند و از این جاذبه گردشگری در تور کوش آداسی لذت ببرند.

نمایی-از-ساحل-بانوان-کوش-آداسی

درباره ساحل بانوان

در شهر کوش آداسی ترکیه، یک ساحل مخصوص بانوان وجود دارد، که از تفرجگاه‌های مهیج این جزیره به شمار می‌رود. در کل، شهر کوش آداسی به دلیل پلاژها و سواحل خوب و دلپذیرش شهرت دارد و آب دریا در خط ساحلی تمام شهر تمیز و شفاف است که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می‌آید. یکی از این سواحل ساحل بانوان نام دارد که با کیفیت بسیار بالایی طراحی شده است. در ساحل بانوان کوش آداسی امکانات ورزش‌های آبی مانند شنا، غواصی، بازی، سرگرمی‌های دریایی و اسکی روی آب وجود دارد که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. البته این پلاژهای مخصوص بانوان در اختیار هتل‌ها قرار گرفتند. ساحل بانوان کوش آداسی در ترکیه به ساحل کادینلار هم شناخته می‌شود و به دلیل طرفداران بسیارش به عنوان شلوغ ترین ساحل کوش آداسی محسوب می‌شود،ساحل بانوان در تور کوش آداسی یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین مناظر و مناطق محسوب می‌شود که در طول سال بانوان بسیاری از ترکیه و کشورهای مختلف را به سوی این سواحل جذب می‌کند. البته امروزه ساحل بانوان کوش آداسی دیگر به طور اختصاصی در اختیار بانوان قرار ندارد و استفاده از آن برای همگان آزاد است. در کنار این سواحل به جزء تفریحات آبی، امکانات توریستی، تفریحی، رستوران و کافه‌های مختلفی وجود دارد تا تمام امکانات را برای گردشگران فراهم کرده باشد و مردم در کنار ساحل بانوان کوش آداسی و دیگر سواحل کوش آداسی از آب‌های زلال و ساحل‌های شنی نهایت استفاده را ببرند.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدوارین توانسته باشیم اطلاعات خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم همچنین می توانید برای دیدن جاذبه های گردشگری دیگر کشورها مقاله مرکز خرید ابن بطوطه دبی را نیز مطالعه کنید.

ساحل بانوان کوش آداسی

تلگرام-شرکت