باغ وحش شهر آنتالیا

به این مقاله امتیاز دهید

باغ وحش شهر آنتالیا در محوطه ای که به کپزالتی معروف است و در پایان خط جدید قطار شهری قرار دارد واقع شده است.

از جاده اصلی باید پیاده به داخل محوطه جنگلی رفته و حدوداً یک کیلومتر پیاده روی کنید تا به در ورودی باغ وحش برسید. بسیاری از خانواده ها از این محل برای پیک نیک و باربیکیو (کباب درست کردن) استفاده می کنند. هزینه ورودی بسیار کم است و همچنین نوشیدنی و غذا نیز در این باغ وحش خیلی گران نیست. این باغ وحش بسیار بزرگ است و در نرده های اغلب حیوانات دو سری فنس وجود دارد تا مانع از بروز خطر برای کودکان باشد. انواع حیوانات از قبیل شیر، ببر، خرس، گورخر و حتی کانگارو در باغ وحش شهر آنتالیا بزرگ وجود دارند. در قسمت خزندگان می توان کوروکودیل و همچنین انواع مختلفی از مارها و موجودات دوزیست را دید. قسمتی نیز برای پرندگان باغ وحش شهر آنتالیا موجود است که از انواع مختلف طوطی گرفته تا شترمرغ و فلامینگو در آن یافت می شود. محوطه ای که کودکان بیشتر از همه عاشق اش هستند، قسمت میمون هاست که از بقیه قسمت ها سرگرم کننده تر است.  

موقعیت باغ وحش شهر آنتالیا

معرفی باغ وحش شهر آنتالیا

باغ وحش شهر آنتالیا بسیار دیدنی به تازگی به بخش جاذبه ها و مناطق گردشگری آنتالیا اضافه شده است. امکانات آن هنوز تکمیل نشده اما این جاذبه در حال توسعه و پیشرفت می باشد. توریست ها و علاقه مندان به حیوانات مختلف و عجیب و غریب می توانند در این باغ وحش به تفریح بپردازند. نکته جالب توجه آن است که این باغ وحش توسط درختان و گیاهان مختلفی پوشیده شده است. توریست ها می توانند در آن از تماشای درختانی چون سرو ، کاج نیز لذت ببرند و عکس های زیبایی تهیه کنند. در تور آنتالیا می توانید ار باغ وحش شهر آنتالیا دیدن کنید و لذت ببرید.

پر طرفدارترین-باغ-وحش-آنتالیا

امکانات رفاهی باغ وحش شهر آنتالیا

گردشگران در باغ وحش شهر آنتالیا تازه تاسیس آنتالیا از امکانات رفاهی بی شماری برخوردار هستند. محلی مخصوص برای پیک نیک و باربیکیو ، کافه های سنگی و سنتی برای راحتی گردشگران. بهترین و ارزان ترین رستوران های آنتالیا،فروشگاه های مواد غذایی و …. همگی در این مجموعه موجود است. نوشیدنی ها و غذاهایی را تجربه میکنید که بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشند. گونه های مختلف گیاهی و حیوانی گردشی بسیار جذاب را برایتان به ارمغان می آورد. 

باغ-وحش-آنتالیا

هزینه بلیط ورود به باغ وحش شهر آنتالیا

از ۱۵ ماه نوامبر تا ۱۵ ماه می همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر فعال می باشد. گردشگران برای ورود به این باغ وحش زیبا می بایست مبلغی را به عنوان هزینه بلیط ورودی پرداخت نمایند. البته نا گفته نماند که این مبلغ فقط ۵ لیرمی باشد. 

راه های دسترسی به باغ وحش

باغ وحش شهر آنتالیا در منطقه ای به نام کپزالتی آنتالیا در انتها خط قطار شهری واقع شده است. گرشگران می توانند برای انتقال از مرکز شهر به این باغ وحش از این خط قطار استفاده نمایند. افراد باید مسیری یک کیلومتری را نیز پیاده طی نمایند تا به این باغ وحش برسند. اغلب مردم بومی برای طی نمودن این جاده اصلی از ماشین اجاره ای استفاده می کنند. 

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید همچنین اگر به دنبال دیگر جاذبه های گردشگری آنتالیا هستید می توانید مقاله دهکده چیرالی آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

باغ وحش شهر آنتالیا

تلگرام-شرکت