برترین ساحل های بدروم

به این مقاله امتیاز دهید

برترین ساحل های بدروم  و سفر به این مناطق

برترین ساحل های بدروم به شرح زیر می باشد

ساحل بارداکچی بدروم ( برترین ساحل های بدروم )

بارداکچی ، نزدیکترین ساحل به مرکز شهر بدروم، یک منطقه ی خلیجی دوست داشتنی و کوچک است که دارای یک ساحل شنی و مکانی خصوصی و منحصر به فرد می باشد. این منطقه ی خیره کننده از خط ساحلی ترکیه، نقطه ای ایده آل برای غواصی و غرق در میان ماهی های رنگارنگ شدن است. آب، بسیار تمیز و آرام بوده و شنا کردن برای شما راحت خواهد بود. با تاکسی به راحتی می توانید از مرکز شهر بدروم در عرض چند دقیقه به این ساحل برسید، همچنین می توانید از دولموش (ون) استفاده کنید. چون این ساحل، تنها در حدود ۵۰۰ متر از بدروم فاصله دارد، بنابراین دسترسی به آن آسان است. ساحل بارداکچی، از برترین ساحل های بدروم و مناسب برای خانواده هایی است که به دنبال آرامش در ساحل هستند و طرفدار فعالیت های در کنار ساحل می باشند. در تور بدروم از برترین ساحل های بدروم دیدن کنید و لذت ببرید.

ساحل-بارداکچی-بدروم

ساحل بیتز بدروم در برترین ساحل های بدروم

بیتز، یک ساحل با عمق آب کم و مکانی مناسب برای شنا خانواده ها در بدروم می باشد، به خصوص خانواده هایی که کودک به همراه دارند. ساحل، دارای یکی از بهترین باشگاه های بادبانی در جهان است. به دلیل مکان این ساحل، در بعد از ظهر، شاهد بادهای خنکی خواهید بود که در فصل تابستان، بسیار لذت بخش است. ساحل ماسه ای بیتز، بسیار محبوب توریست ها بوده و بعد از یک پیاده روی کوتاه، بازدیدکنندگان می توانند از دیدن باغ های پرتقالی که کشاورزها در آن به روش سنتی مشغول کار هستند، لذت ببرند. همچنین ساحل دارای تعدادی کافه و رستوران است که چتر آفتاب گیر و صندلی آفتاب دارند و اگر نوشیدنی سفارش دهید، می توانید به رایگان از این صندلی ها استفاده کنید.

ساحل-بیتز-بدروم-برترین-ساحل-های-بدروم

ساحل شتر بدروم

ساحل شتر بدروم، یکی از بهترین سواحل شهر و یکی از برترین مکان ها برای شنا محسوب می شود. همچنین سفرهایی دریایی با کشتی های تفریحی نیز از دیگر سرگرمی های ساحل شتر بدروم است. این ساحل با شن های طلایی رنگش، شامل هتل های لوکس،کافه های شلوغ و ورزش های آبی مختلفی می شود. ساحل شتر به عنوان منطقه ای مناسب برای خانواده ها شناخته می شود که دارای آبی آرام و کم موج و امکانات مدرنی می باشد. علت نام شتر بر روی این ساحل این است که امکان شتر سواری در اینجا وجود دارد. شما می توانید در ساحل شتر از شنا کردن، استراحت بر روی شن های ساحلی و خوردن غذا و نوشیدنی لذت ببرید. این ساحل نیز مانند دیگز ساحل های بالا از برترین ساحل های بدروم و منطقه می باشد.

ساحل-شتر-بدروم

ساحل کادی کالشی بدروم

کادی کالشی ساحل آرام تر و ساکت تری از بقیه نواحی ساحلی بدروم است و اغلب کسانی که موج سواری دوست دارند، جذب کادی کالشی می شوند. ساحل شنی کادی کالشی بسیار طولانی و زیبا است و یک روستای ساحلی بی نهایت ساکت و بدون هر گونه شلوغی است و اگر طالب سکوت و ارامش هستید حتما کادی کالشی را که از برترین ساحل های بدروم است را برای اقامت در بدروم انتخاب کنید. قابل ذکر است که در این ساحل تفریحی، فقط موج سواری را می توانید امتحان کنید. اگر به سوارکاری علاقه دارید، این باشگاه می تواند جای لذت بخشی برایتان باشد و همچنین شامل رستوران، استخر و امکانات حمام آفتاب می باشد.

ساحل-کادی-کالشی-بدروم

ساحل گاماسلاک بدروم

گاماسلاک در سراسر ترکیه به خاطر جزیره خرگوش و رستوران های ماهی کنار دریا اش، معروف و شناخته شده است. این رستوران ها معمولا پاتوق پولدارهای استانبول است که هزینه بالا برایشان مهم نیست. البته کیفیت غذا و خدمات آنها بی نظیر است. در کنار این رستوران های گران، نشمینگاههای ساحلی قرار گرفته اند که عصرهای تابستان خنک و دلچسب اند و کافه لیمو در کنار ساحل یکی از کافه های عالی برای نوشیدن است چون از کافه می توانید مناظر زیبایی از خط ساحلی و حومه شهر را ببینید. لازم به ذکر است تمامیه این سواحل از برترین ساحل های بدروم می باشند.

ساحل-گاماسلاک-بدروم-برترین-ساحل-های-بدروم

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیدنی های بدروم مقاله بهترین مراکز خرید منطقه بدروم را نیز مطالعه کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت