بهترین مراکز خرید منطقه بدروم

به این مقاله امتیاز دهید

بهترین مراکز خرید منطقه بدروم و اطلاعات درباره آنها

بدروم به عنوان یک شهر خاص توریستی و تفریحی، آنقدر جاذبه دارد که هر کسی برای خرید تور بدروم، دلیلی داشته باشد. اما افراد زیادی هستند که یکی از دلایل اصلی سفرشان به بدروم،خرید باشد و جای تعجب هم نیست چون این شهر به اندازه ای مرکز خریدهای متنوع دارد که نه تنها اصلا کمبودی از این نظر احساس نمی کنید،بلکه حتی وقت نمی کنید به همه ی آنها سر بزنید! ما پیشنهاد می کنیم حتما حتما در سفر به بدروم، خرید از این مکان ها را از دست ندهید. با این وجود، بهترین مراکز خرید منطقه بدروم و جز برترین مراکز خرید بدروم و سرتاسر ترکیه هستند. 

بهترین مراکز خرید منطقه بدروم

مرکز خرید پالمارینا 

مرکز خرید پالمارینا در بدروم تا اندازه ای خوب است که با جرات می توان گفت پالمارینا بود که تجربه ی خرید در بدروم را کاملا تغییر داد و جزء بهترین مراکز خرید منطقه بدروم است پالمارینا در مجموع دارای ۵۳ فروشگاه است که در آن انواع وسایل از وسایل دکوری خانه گرفته تا لباس، لوازم بهداشتی و تکنولوژی ارائه می شود. می توانید بعد از یک خرید خوب از برندهایی که دوست دارید،در رستوران بین المللی آن غذایتان را میل کنید و خستگی را از تنتان به در ببرید.

مرکز-خرید-پالمارینا-بهترین-مراکز-خرید-منطقه-بدروم 

مرکز خرید میدتون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم که می خواهیم به شما معرفی کنیم،مرکز خرید میدتون است که در محله ی سرزنده ی ارتاکنت قرار گرفته است. میدتون تنها مرکز خرید سرپوشیده ی بدروم محسوب می شود و امکاناتی مثل سینما، سوپر مارکت و پارکینگ در آن وجود دارد،علاوه بر این، وجود ۱۱۰ فروشگاه در میدتون باعث می شود تا هر آنچه که به دنبال آن هستید را بتوانید پیدا کنید. بومی های بدروم مرکز خرید میدتون که یکی از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم است را بسیار دوست دارند چون در آن تعداد زیادی رستوران و مرکزهای فرهنگی مثل گالری و مرکزهای تئاتری وجود دارد و همین موضوع باعث می شود تا میدتون فقط یک مرکز خرید معمولی نباشد و کاربری چندگانه داشته باشد.

مرکز-خرید-میدتون-بهترین-مراکز-خرید-منطقه-بدروم

مرکز خرید اوسیس 

مرکز خرید اوسیس، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم و اولین مرکز خرید بدروم بود که به خاطر تلفیق معماری شرقی و غربی،درختان نخل و خرما، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های منحصر بفرد ۴۵ ساله اش، مورد توجه قرار گرفت. در ساخت این مرکز سعی شده تا از بازارهای محلی بدروم الهام گرفته شود و اتفاقا در آن تلفیقی از فروشگاه های محلی و بین المللی هم وجود دارد وجود چند سینما و رستوران، یکی دیگر از امکانات اوسیس است وجود زمین بازی کودکان در این مرکز خرید آن را به جایی ایده ال بری خانواده ها تبدیل کرده و باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم شناخته شود. در این مرکز تجاری به طور مرتب، رویدادهای فرهنگی و هنری متعددی برگزار می‌شود. بخش فرهنگی و تفریحی آن، معماری خاصی دارد و در مجموع، معماری این مجموعه تلیفقی از شرق و غرب است و البته با معماری رایج بدروم، تناسب دارد.

این مرکز از چند بخش تشکیل شده ‌است

بخش Show Area بخش مرکزی مجموعه است و مرکز تفریحی و فرهنگی در آن قرار دارد. بسیاری از مراسم سنتی ازدواج و قرارهای ملاقات، اینجا برپا می‌شود. بخش Stone Courtyard با طاق‌های زیبا و معماری کلاسیک آناتولی، فضایی جذاب و دوست‌داشتنی دارد. بخش Square Courtyard در واقع فودکورت این مجموعه است. در آن می‌توانید بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهر را ببینید. 

مرکز-خرید-اوسیس 

مرکز خرید اونیو بدروم

مرکز خرید اونیو که آن هم از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم می باشد و این مرکز خرید در می ۲۰۱۳ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و به نوعی مرکز نوپایی بوده و جزو مراکز خرید مجهز و مدرن این شهر هم بشمار می رود ؛مسلما یکی از بخش های سفر به بدروم خرید و تهیه سوغات برای عزیزان و خانوادتان است و مرکز خرید اونیو گزینه ای ایده آل و عالی جهت تهیه البسه ترک و سوغات مورد نظر شما می باشد و اینکه این مرکز خرید شامل ۵۰ مغازه ، رستوران های متنوع، کافی شاپ، فضای بازی کودکان،سینما، سالن بیلیارد، بولینگ و … جهت تفریح و سرگرمی می باشد که مطمئنا از خرید و گشت و گذار در آن لذت خواهید برد و خاطره ای جالب برایتان می سازد.

مرکز-خرید-اونیو-بدروم

مرکز خرید ایکیا بدروم 

یکی از برندهای تاپ در زمینه دکوراسیون منزل، برند سوئدی ایکیا است که در ترکیه و در شهر بدروم نیز یک شعبه بزرگ و بسیار دیدنی دارد. اگر به این مرکز سری بزنید از تماشای مبلمان و لوازم خانه خسته نمی‌شوید. از لوازم تخت و اتاق خواب گرفته تا انواع و اقسام نور و لوستر و وسائل پخت و پز و حتی موارد تزئینی اتاق نشین، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و …همه و همه با بهترین کیفیت ساخت و با زیباترین طراحی عرضه می‌شوند. اگر هوادار پر و پا قرص دیزاین دکوراسیون داخلی خانه و اکسسوری لوکس و زیبا برای منزل هستید،قطعا بازدید از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم به ویژه ایکیا را در برنامه بدروم‌گردی خود جا دهید.حتی اگر خرید لوازم بزرگ برایتان مقدور نباشد، چیدمان اصولی و هنرمندانه غرفه‌های مختلف،به شما ایده‌های خوبی برای طراحی منزل خودتان به شما هدیه خواهد کرد. این مرکز در کوناجِک، محله مرکزی ای وی ام، بلوار آتا ترک قرار دارد و ساعت کاری آن از ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

مرکز-خرید-ایکیا-بدروم 

مرکز خرید عثمان مینیاتور بدروم

در خرید از گالری زیبای عثمان مینیاتور (Osman miniatures) توجه داشته باشید که هر چیزی که در اینجا ارائه می شود (کوچک یا بزرگ) اصلی نیست. در واقع فقط چند نقاشی که به گونه خاصی نگهداری می شوند و توسط نقاشان سلطان کشیده شده اند اصلی و گرانبها هستند. البته نقاشی های بدل نیز زیبایی خود را دارند و می توانند به محیط خود جلا بدهند. مینیاتورهای اینجا واقعا قابل تحسین هستند، و در نقوش آن می توان هنر ترکی اسلامی را به وفور مشاهده کرد و از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم می باشد

مرکز-خرید-عثمان-مینیاتور-بدروم

مرکز خرید کوپر ویر

در ترکیه هنوز هم ظروف مسی به صورت سنتی ساخته می شود. این مرکز (Copperware)  یکی از بهترین مراکز خرید منطقه بدروم و معروفترین مراکز فروش ظروف مسی در بودروم است. ترکیه سومین تولید کننده پنبه و یکی از بزرگترین تولید کننده های چرم در جهان است. محصولات ساخته شده از چرم طبیعی و پنبه در این بازار به وفور یافت می شود.

مرکز-خرید-کوپر-ویر

مرکز خرید میرچام پیپ در بدروم

استفاده از پیپ در ترکیه به زمان های دور (عصر عثمانی) باز می گردد. در مرکز خرید میرچام پیپ (  بهترین مراکز خرید منطقه بدروم ) می توانید انواع مختلف و متنوعی از پیپ را بیابید. بهترین مراکز خرید بدروم مانند اوسیس، چارشی و لیمان از مهمترین مراکز اجناس مارکدار این شهر محسوب می شود. در Emin Diravaci’s میتوانید صنایع دستی ترکیه و فرشهای قدیمی را ببینید و اگر مایل بودید به قیمت مناسب بخرید.

مرکز-خرید-میرچام-پیپ-در-بدروم

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم همچنین می توانید برای دیدن دیگر جاذبه های کشور ترکیه مقاله شهر چشمه ترکیه را نیز مطالعه کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت