تله کابین آنتالیا

به این مقاله امتیاز دهید

تله کابین آنتالیا و مشخصات آن

تماشای دریا،سواحل زیبا و کوهستان های سرسبز آنتالیا از ارتفاعات بلند بسیار هیجان انگیز و جذاب است. دست یابی به این موارد تنها از طریق تله کابین ممکن است. تله کابین ها از جمله وسایلی هستند که هر گردشگری را برای سپری کردن لحظات شاد و مفرح به خود جذب می کند. تله کابین آنتالیا یکی از جاذبه های گردشگری کشور ترکیه به حساب می آید. در تله کابین امکان مشاهده دریایی مدیترانه،سواحل جذاب و دیدنی منطقه کمر آنتالیا و قله های کوه تاهتالی منطقه کمر آنتالیا که از برف و ابر پوشیده شده اند را برای گردشگران فراهم می کند که می توانید در تور آنتالیا به آنجا بروید و از آن لذت ببرید.

نمایی-از-تله-کابین-آنتالیا

موقعیت تله کابین آنتالیا

آشنایی با تله کابین آنتالیا

یکی از بلندترین و طولانی ترین تله کابین های جهان تله کابین فریک الیمپوس آنتالیا نام دارد. تله کابین آنتالیا توانسته عنوان دومین تله کابین اروپا را به خود اختصاص دهد. تله کابین آنتالیا در حد وسط  تکیروا در منطقه کمر و منطقه تاهتالی در شهر آنتالیا و پارک ملی بیداقلاری در کشور سرسبز و زیبای ترکیه واقع شده است. تله کابین آنتالیا دارای ۴ هزار متر طول است. می تواند بر روی کوه های تاهتالی تا ارتفاع ۲۳۶۵ متری از سطح دریا بالا برود. امکان بازدید از منطقه زیبا چامی یو وا کمر،خط ساحلی آنتالیا،دره پلدار،دریایی فیروزه رنگ مدیترانه،صخره های سنگی،جنگل های پوشیده از کاج،جزایر زیبا و شگفت انگیز و طبیعت بکر را برای شما گردشگران آنتالیا فراهم کند. تله کابین فریک الیمپوس یکی از امن ترین های جهان است. در ساخت این تله کابین از کامل ترین استاندارد های جهانی و نکات ایمنی استفاده شده است. تله کابین آنتالیا می تواند بدون بروز هیچ مشکلی ۸۱ نفر را حمل کند.   

تله-کابین-آنتالیا

گشت تله کابین آنتالیا

یکی از جذاب ترین گشت های کشور ترکیه تله کابین آنتالیا است. گشت نیم روزی تله کابین معمولا دارای برنامه زمانی ثابتی است. این گشت از زمان شروع حرکت از هتل تا بازگشت به آن حدود ۳ ساعت زمان را به خود اختصاص می دهد. گردشگران می توانند از ساعت ۱۰ صبح به صورت گروهی به سمت تله کابین حرکت کنند. لازم به ذکر است که اولین ایستگاه تله کابین آنتالیا با ظرفیت ۸۱ نفر در راس ساعت ۱۰ صبح به سمت قله های تاهتالی حرکت می کند. بعد از رسیدن یک ساعت به گردشگران برای مشاهده مناظر و شهرهای اطراف و عکس برداری از آن ها را می دهد. و همچنین لازم به ذکر است که گشت تله کابین از سرویس رفت و برگشت ، بیمه گشت و بلیط گشت برخوردار است. لوازم مورد نیاز برای گشت لباس گرم در فصل بهار،لباس بادگیر در صورت وجود باد،دوربین مقداری پول برای نوشیدنی ها.

قیمت بلیط تله کابین

گشت تله کابین آنتالیا دارای سرویس رفت و برگشت ، بیمه گشت و بلیط گشت است. هزینه تله کابین  برای سنین مختلف متفاوت است. هزینه برای بزرگسالان ۵۵ دلار یعنی ۴۰۰ حدودا هزار تومان است. و برای کودکان ۶ تا ۱۲ ۳۵ دلار یعنی ۲۲۴ هزار تومان است. برای کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد. اگر به تورهای طبیعت گردی مانند تور دره پلدار آنتالیا علاقمندید،حتما تور تله کابین هم برایتان جذاب خواهد بود. این تله کابین بیش از ۴ هزار متر زول دارد و تا ارتفاع ۲۳۶۵ متری بالا می رود. می توانید در مسیر تله فریک چشم انداز پانوراما به سواحل جنوب غربی مدیترانه داشته باشید. و از صخره های سنگی،جنگل های کاج،آب های فیروزه ای و طبیعت دست نخورده لذت ببرید.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید لازم به ذکر است می توانید برای مطالعه بیشتر درباره جاذبه های گردشگری آنتالیا مقاله مسجد مناره یولی را نیز بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت